Tijdens mijn slaap heb ik het gewoon warm, zo warm zelfs dat ik dorstig wakker word en meteen water ga drinken. Koud heb ik af en toe overdag, 's nachts heb ik gewoon last van warmte aanvallen...
ik heb vandaag positief getest! na 2 rondes clomid!het streepje is nog niet heel donker maar wel duidelijk te zien! ik heb eigenlijk weinig syptomen, wel ben ik moe, spierpijn en een zwaar gevoel in mn bovenbenen en heb ik al 3 dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden. succes allemaal! en gefeliciteerd voor de dames die ook een positieve test hebben!
mijn aller eerste symptonen. * troebele urine * ongi krampen maar dan zonder bloed na positieve test * pijnlijke borsten * erg veel honger vanaf week 7 * contineu misselijk veel braken
Ook ik mag me hierbij voegen Voor nod: Zere borsten Misselijk en overgeven Nega testen. Veel witverlies Na nod: Nog steeds zere borsten Veel boeren Moeilijk naar de wc kunnen Moe Nog steeds veel witverlies Posi testen
Dit is mijn lijstje: Voor NOD: Niks gemerkt.... Na NOD: - Beetje ongi gevoel in onderbuik - Moe - 's avonds heb ik het koud - verkouden Dat was het tot nu toe!
Ik weet dat ik hier eigenlijk geen vragen "mag" stellen maar vond het zo pietluttig om voor mijn klein vraagje een nieuw topic te openen... Heb al veel gelezen hier... --> zijn er zwangeren onder jullie die al van de eerste weken echt opgezette aders op hun borsten hadden? En zo'n kringetjes witte bobbeltjes rond de tepels? Heb dit vandaag immers bij mezelf ontdekt terwijl ik over deze ronde ook al een positief gevoel heb... liefs! x
Na 2 jaar mag ik ook iets schrijven hier. vanmorgen positief getest. Ik had echt het gevoel dat mn menstruatie zou komen, krampen, steken, zwaar dof gevoel in onderbuik. Echt mn baarmoeder die pijn doet. Alleen het bleod kwam maar niet. Verder nergens last van.
hoihoi, heb nu al een paar ochtenden achter elkaar het gevoel dat ik 1000 situps heb gedaan in mn slaap.. als een soort buikpijn.. vandaag cb getest maar neg.. herkent iemand dit? yesun
Ik zal ook maar eens mijn "kwaaltjes" bekend maken. Ik heb nog niet heel veel last maar toch - Pijnlijke en opgezette borsten - Met vlagen misselijk - Moe, moe ontzettend moe.... - Steekjes in de baarmoeder
Ik kan alleen nog voor NOD vertellen,want ik zit nog 3 dagen voor NOD,maar wel hele positieve test! *heel erg moe *ontstoken tandvlees * puistjes dat was het wel...eigenlijk best weinig en toch voelde ik gewoon dat ik zwanger was
Yeahhh Ook ik mag mijn eerste syptomen met jullie delen. Moe Moe Moe Heel veel dorst Duizelig Verschrikkelijke stemmingswisselingen! Borrelige buik Opgezette buik Van een super vette huid naar een ineens hele droge huid Pukkeltjes op m´n borsten ohw ja en mocht ik het vergeten zijn.... MOE! Gelukkig heb ik geen last van pijnlijke borsten en misselijkheid! Meiden heel veel succes met die nog zwanger willen worden want ik weet wat voor onzekerheid het allemaal met zich mee brengt! Liefs
Yeah! Heerlijk .. Ik mag hier ook mijn 'symptoompjes' neerzetten; * Zere tepels + Wat witte puntjes rondom. * Sneller / eerder moe. * Steekjes/Gerommel in mijn buik ( vind ik erg spannend. ) * Soms wat misselijk. * Vaker plassen. * In de avond een opgezette buik. * Wat sneller emotioneel. * Verkouden! Voel me harstikke gelukkig! Alle andere zwangere ; Gefeliciteerd!
- gevoelige borsten - opgezette, strakke buik - 's avonds snel moe - last van hormonen, prikkelbaar (heeft vooral mijn man last van )