hee dames! aanstaande zaterdag gaan mn vriend en ik testen mits ik niet ongi ben... mmh...het erge is, ik weet niet of ik dingen als symptomen ga zien of dat t werkelijk symptomen zijn. ik zal ze ff beschrijven.mn cyclus is erg regelmatig. sinds aug 2008 slikm ik de pil niet meer, de ontpilsymptomen waren: -een poosje enorm verslaafd aan andijviestamp en tomatensoep -warm/koud en nog ewat van die kwaaltjes die nu dus te wijten zijn aan t ontpillen deze maand: voor de NOD -afgelopen maandag): -op de vermoedelijke innesteldag links drukkende 'pijn' die me misselijk maakte. kotsgevoel zeg maar.ging na een tijdje weer weg die dag. daarna nog regelmatig dat gevoel gehad. -moe -s avonds en s nachts warm gevoel over mn lichaam -zweten s nachts -sinds de 20e als ik op mn tepels druk, vocht gelig, wit -spierpijn liezen en soort kliertjes na de NOD: -met vlagen enorm moe -duizelig -die misselijkheid .vooral als ik een stukje loop voel ik die drukkende 'pijn'(echt pijn is het niet meer een raar gevoel) en dan word ik misselijk -enorm spierpijn. heb ik de tuin gewerkt 2 keer een uurtje, maar heel mijn lijf doet zeer' -die liezen doen met vlagen zeer -enoooooooooooooooooooooooooorme honger de hele dag door -koppijn -een paar keer om 'woorden' met mn verloofde moeten janken terwijl er nix aan de hand was eigenlijk -witte, beetje dikke afscheiding en daardoor steeds denken dat mn ongi dat is hihi - oh ja...hoewel ik cremespoeling en haarmasker gebruik een heel droge hoofdhuid -zijkanten van mn borsten doen zeer en ze lijken zachter en gevoeliger mmh da was t ongeveer ik wil heel graag nu testen, maja 1. durf ik niet en 2. we hebben gezegd: zaterdag dusss kan iemand me vertellen dat ik in een luchtkasteel zit of herkent iemand deze dingen? xxx
Ik merkte het volgende: Binnen 2 weken 1 cubmaat erbij Pijn in borsten Dorst Moe vooral 's avonds rond half tien vallen mijn ogen dicht Witte afscheiding Slap haar echt er is geen model meer in te krijgen, dacht dat ik naar de kapper moest maar dat heeft dus niets geholpen.. Lange vingernagels, heb ik normaal nooit Misselijk een beetje, soms..
eerste klachten: * grotere (.)(.) * vlagen van misselijkhied * moe moe moe... ooh ja en * nachtmerries! (droom normaal nooit dat ik t nog weet nadien)
jaaaaaa na een mk in februari waarbij ik hier ook al eens heb gereageerd mag ik me weer zwanger noemen!! met hele andere symptomen als toen.. Paar dagen na mijn ei, buikkrampen de hele nacht, dacht dat ik vervroegd ongi zou gaan worden.. vanaf toen hardere tepels en iets gevoeliger.. maar dat heb ik vaker gehad na mijn ei Paar dagen voor NOD, nog steeds gevoelige tepels, krampjes in bm.. Nog geen last van gespannen borsten of wat dan ook.. en heel af en toe een beetje misselijk gevoel, wat ook weer snel wegtrekt.. verder nog niks.. vind het daarom nog raar om te denken dat ik zw ben iedereen succes en veel plezier met zwanger zijn
Ik had over het algmeen geen klachten. Toen ik nog wel een sterke kinderwens had dacht ik elke maand wat te vvoelen (was gewoon aan de pil haha) en toen ik onverwachts toch door de Nuvaring heen zwanger werd had ik alleen een voorgevoel waardoor ik de nieuwe ring nog niet had ingebracht. mijn borsten waren wel opgezet en voelden "koortsig" Had menstruatiepijn en lag wel om 8 uur te tukken op de bank, maar weet dat aan een drukke week. was wel wat duizelig. verder niets! De hele zwangerschap nog nergens last van gehad behalve nu nog steeds enorm moe zijn. Maar nog even 8 weekjes wachten tot ons cadeautje komt!
Ook hier iemand die in het begin niet echt veel merkte.. De eerste symptomen waren voornamelijk bepaalde eten niet kunnen zien ( al een misselijk gevoel als ik erna keek ) en veel boeren. Doordat me nicht ineens tegen me zei van dat boeren ook wel eens een symptoom kon zijn van een zwangerschap ben ik maar eens een testje gaan doen en ja hoor hij was positief..
Jaaaa! Zwanger! IK merkte het aan het volgende: -rond innestelling krampen/steken bij m`n baarmoederzone, dit gevoel is aan blijven houden, ik wist gewoon dat er iets gaande was. -opgezette buik -op m`n tepels witte puntjes -steken in m`n boobs -veel puistjes op m`n bovenrug wat ik nog nooooouit heb gehad! gelukkig (nog) niet misselijk! Succes allemaal, xxx
Yes, na 1e IUI zijn we ZWANGER!! Zo vaak hier gelezen wat ik zou kunnen voelen...en nu is het eindelijk zover! Mijn symptomen voor NOD: - krampjes in onderbuik, lijkt op ongi krampjes maar dan minder hevig - Borsten gingen steeds meer pijn doen aan de zijkanten - Tepels werden donkerder en gevoeliger - Moodswings - Pukkels - 1 x misselijkheidsvlaag - Temperatuur bleef hoog - Innestelingsdip in temperatuur 8 dagen na IUI - Bruinverlies 4 dagen lang start 8 dagen na IUI, zonder krampjes - Ik wist gewoon dat ik zwanger was! Ik was heel rustig en hoefde niet acuut te testen.... Na NOD: - Nog steeds gevoelige tepels - Nog steeds pijnlijke zijkanten van borsten - Af en toe steek of kramp in onderbuik - Borsten worden al groter - Heel licht zie je aders op mijn borsten - Veel witte afscheiding - Mijn huid ziet er weer mooier uit - Honger! En als ik niet eet -> misselijk in lichte mate - Errug moe, 's avonds vroeg naar bed en vroeg wakker - Posi test! Dit was het tot nu toe. Maar dames, hoe vervelend deze symptomen ook zijn soms: IK GENIET ERVAN! Ben ZO blij dat 1 behandeling genoeg was! Nu hopen dat het goed blijft gaan natuurlijk.......
* erg pijnlijke borsten * veel hele kleine pukkeltjes in mijn hals en op mijn bovenrug. (zwaar irritant) * 's ochteds misselijk * opgeblazen buik * steken en krampjes in mijn onderbuik * spuugneigingen als ik gekookte eieren ruik... get! * iets meer afscheding dan normaal * moe, moe,moe
Moe moe moe en nog eens moe. En verder gelukkig niks, bij mijn vorige zwangerschap met vlagen misselijk geweest, maar wel 9 maanden moe en brandend maagzuur gehad. Hoop dat dat weg blijft en dat de vermoeidheid ook minder word na 3 maanden, heb nog kleintje rondlopen van 6 maanden.
Mijn aller eerste symptomen: - moe moe en nog eens moe - ik kon ineens de geur van mayonaise en ketchup niet meer verdragen - menstruatie achtige pijn, ik was ervan overtuigd ongi te gaan worden daarna kwamen vrij snel - pijnlijke borsten, au au au - 's ochtends zuur hebben - misselijk worden van sterke geuren zoals koffie en parfum - ontzettend veel dorst hebben. De eerste weken heb ik liters appelsap, spa en fruit en water gedronken
Mag hier iets komen schrijven. Ben helemaal trots ! Voor NOD; *innestelbloeding 12 april (5 DPO) *gevoelige borsten (alsof er schuurpapier in mijn BH zit, vanaf 12DPO) *vol gevoel (alsof je eten niet door wil zakken, vanaf 12 DPO) *slechter slapen (nachtmerries, vroeg wakker, na mijn ei) *steekjes/ongesteldheidskramp (maar heel mild, vanaf 12 DPO). Ik wilde ook even zeggen veel bruinverlies te hebben gehad. Dit wil dus niet altijd zeggen dat het niet goed gaat. Over een paar weekjes zal ik nog wel de bijkomende symptomen komen vertellen !
Jippie ook zwanger! * moe moe en nog eens moe * positieve test * zere borsten als ik op mijn buik lig * aanhoudend gevoel dat ik ongesteld moet worden * beetje licht in mijn hoofd en ik hoop dat het hierbij blijft haha want dan mag ik echt niet klagen!!
Mijn belangrijkste symptoom was dat ik al 1 week na mijn eisprong grotere en redelijk pijnlijke borsten had. Normaal gezien is dit pas 2-3 dagen voor mijn regels. Mijn vriend vond dit vooral opmerkelijk! Daarnaast vond mijn vriend ook dat ik er veel te goed uit bleef zien, blijkbaar word ik de week voor mijn regels steeds bleker. Ikzelf heb niet zoveel opgemerkt (behalve mijn borsten). Ik heb enkele keren hiervoor echt geloofd dat ik zwanger was en het was steeds niet. Daardoor probeerde ik er nu zo weinig mogelijk aan te denken. Ik heb na 1 week overtijd getest, en het waren zéér duidelijke streepjes!
Ik werd wakker en mijn gevoel zei dat ik moest testen, verder merkte ik nog niks alleen dat mn borsten iets zwaarder waren. Verder nog niet veel symptonen alleen, Koud !! steekjes buik/zij geborrel in mn onderbuik en soms moe en veel lekkere dingen eten hahaah
ik mag erbij!! mijn syptomen kreeg ik 2 weken voor nod voor nod: mega zere borsten,met of zonder bh,maakt niet uit,echt vreselijk zeer! dan weer warm,dan weer koud beetje moe rare krampjes geborrel in mijn buik roze vloed slecht slapen en ook heel moeilijk in slaap komen na nod geen ongi! na 8 dagen overtijd een posi test! minder zere borsten af en toe misselijk beetje ongi krampen maar dan ietsje hoger plopjes in mijn buik vreeeeeselijk moe nog veel meer geborrel in mijn buik en vreselijk koud!!
Ik was nog even vergeten erbij te zetten dat je ook enorme huilbuien krijgt. Jeetjeminaa wat was dat vreemd vandaag zeg haha lachen en huilen tegelijk :S Ik kon het ook gewoon niet tegenhouden het bleef komen.