Ook ik mag erbij, heb 2 uurtjes geleden positief getest Klachten voor NOD: Krampen in mijn onderbuik Hogere lichaamstemperatuur (niet echt een klacht) Pijnlijke borsten Af en toe een klein beetje misselijk 's Avonds erg moe (normaal blijf ik tot een uurtje of 12 wakker) Vroeg wakker (uurtje of 6) Klachten na NOD: Krampen in onderbuik Af en toe een beetje misselijk
Ook ik mag erbij!!! Iedereen die zwanger is; gefeliciteerd, lekker genieten! Week voor NOD: - erg emotioneel, - borsten werden groter, - pijnlijke tepels - wat misselijk Na NOD: - misselijk - moe - pijnlijke tepels - grotere borsten - geen menstruatie Groetjes!
*Pijn in mijn buik bij het sporten (toen ik nog niet wist dat ik zwanger was) *Bandenpijn *Vaak plassen *Diarree (wie heeft dit nog meer)??? *Krampen in mijn buik *Gevoelige borsten *Moe *Veel trek in eten, maar als ik aan het eten ben heb ik er moeite mee *Verstrooid, vergeetachtig *Klein beetje misselijk En verder helemaal super gelukkig dat is zwanger ben, dus deze kwaaltjes neem ik voor lief!!!
JAaaaaa eindelijk ik mag me hier ook melden! Hoi meiden, Ik heb vanochtend getest met Sensitest en Clearblu en ik ben zwanger! Kan het nog niet echt bevatten geloof ik. Ik heb meteen mijn man gebeld, die zit nog in het buitenland en komt vanaaf pas thuis. We zijn zo blij! Kan het nog van de pregnyl zijn? Die heb ik 12 dagen geleden, 10.000 IE gezet (woensdag 15 april)?? Ik heb ook echt nog zo'n menstruatiebuik zeg maar, kramperig, niet kunnen poepen (tja sorry!)....voel me zo raar! Hoop dat het dit keer echt goed zal gaan!
eerst niks( wel over tijd, maar het is al eerder gebeurd dat ik gewoon een maand mijn regels niet had) dus niks bijzonders eigenlijk pas bij de 6e week zwangrschap misselijk, overgeven, erg gevoelig aan vanalles en nog wat en mijn exczeem die opspeelde xx
MIJN GEVOEL..... iedereen kon tegen me zeggen dat het niet zo was, geloofde het toch niet! mijn gevoel vertelde me heel sterk dat het raak was!
Jaaaa! afgelopen week nog pagina's vol symptomen doorgelezen en nu mag ik er al bij!!! Ben nu 3 weken en 4 dagen zwanger en heb gisteren positief getest!! Heb een hele reeks klachten al sinds mijn eisprong (die zo'n 2/3 dagen eerder dan gepland was zag ik aan de ovu testen)...begon met heftige diarree de dag na mijn vermoedelijke eisprong (sorry ). Vanaf afgelopen zaterdag ( 8 dagen voor NOD): - ieder uur plassen - trek in de meest rare dingen (ragout, cheesedippers enz. en ik ben echt een zoetekauw. - enorm moe - rommelende darmen - vroeg slapen en absurd vroeg wakker ( in mijn vakantie notabene!!) - kramp in mijn onderbuik (darmen of baarmoeder?) - zijkant van mijn borsten doet pijn, vooral als ik op mijn zij lig. - temperatuur tussen 37 en 37,2 Sinds 2 dagen zijn daarbij gekomen: - positieve test!!! - beetje weeig gevoel in mijn maag - voortdurend koud hebben - duizelig als ik opsta - pijn links in onderbuik/ lies - keelpijn/ heesheid
heee, leuk dat ik er ook eindelijk bij mag, na 12 rondes: voor NOD: niks, nada, noppes, geen symptomen. na NOD: slecht slapen, vroeg wakker rommelende buik, het zijn de darmen, maar de luchtbellen lijken gewoon in mijn buik te blijven. lage rugpijn KOUD!! en natuurlijk last but not least: een positieve test na het uitblijven van de menstruatie!
Geloof dat ik me een beetje zwanger aan het praten ben, maar toch... Heeft iemand ook last van brandend maagzuur gehad in de prille zwangerschap? Ik heb er nooit last van en nu in 1 week al 3 keer... Ik werd er zo beroerd van. Ik heb het in de laatste weken van de vorige zwangerschap ook gehad, vandaar dat ik het mezelf afvraag en de lnk had gelegd.. Geniet ze meiden die zwanger zijn, Catheleine
voor nod: * misselijk * beter ruiken * diarree * rommelende buik * 5 dagen voor nod posi test!! na nod erbij gekomen: * emotioneel * snel koud hebben * krampjes * vroeg wakker / slecht slapen * moe * gevoelige borsten
Ik was en ben erg moe, heb gespannen en grotere borsten, een ongesteldheidsgevoel en soms krampen in m'n onderbuik, vaker dorst en ook schijnt er bij te horen dat ik vaak 's avonds een verstopte neus heb. Oja en niet te vergeten, overgevoelige darmen (diarree). Het dringt nog niet echt door dat ik zwanger (!!) ben, volgens mij moet eerst m'n buik gaan groeien en de echo hebben gehad voor ik het geloof. Maar vind het erg leuk en spannend! Allemaal lekker genieten!
Voor NOD: - niet normale net na eisprong zere tepels, eerste wat ik raar vond. - zeerdere tieten dan normaal voor ongesteldheid. Alsof ze blauw waren. (daardoor dacht ik dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, onverwachts, dus viel echt op) - iets sneller iets vies vinden ruiken - meer pukkels - wit en moe uitzien - ongesteldheisgevoel in buik Na NOD: - alles van voor NOD + - iets vaker misselijk - vroeg wakker - nog steeds zere tieten - blauwe aders Ik ben ongepland zwanger. Kan het eigenlijk niet geloven en denk steeds dat ik ongesteld ga worden. Maar wordt ook beetje bij beetje steeds blijer. Succes iedereen!
Ik heb eigenlijk niet zoveel; voor NOD; veel witte afscheiding pukkeltjes en soms dikke pukkels in mijn nek en hals. borrelde buik, dat zelfs andere mensen zeiden, jeetje is jou buik dat? na NOD. tuurlijk uitblijven ong. maar ook anders voelen op NOD dan normaal. licht pijnlijke tepels gespannen bortsten. hoofdpijn. Ik moet trouwens ook zeggen dat mn gevoel deze maand ook rustiger was, niet zo gefixt op...
oh helemaal vergeten maar was voor NOD ook al moe dat ik dacht dit is niet echt normaal hoor!! Na NOD ook nog hoor. en wordt s'morgen wel eens vroeg wakker dat mn buik zo zit te knorren, vancohtend 5.15. dat ik toch maar ff wat ga eten anders kan ik niet meer slapen. Heel veel suc6 allemaal vind het zo onwerkelijk nog!!
mijn symptonen waren moe dorst veel plassen hoofdpijn vroeg wakker opgezette borsten GEEN zere borsten wat ik normaal wel heb vanaf eisprong tot menstruatie helaas mk geworden
Jahaaa, nu mag ik ook eindelijk na 2,5 jaar meelezen! Eigenlijk heb ik voor mijn NOD nergens last van gehad, echt niets anders als al die andere maanden. Op NOD; misselijk diarree iets zere borsten/tepels (maar niet echt opvallend) roden wangen en er anders uitzien (volgens mijn ouders) Na NOD kwam vermoeidheid erbij en wisselende stemmingen. Oh ja voor me uit zitten staren De positieve test, er is nu een einde gekomen aan de stress van de 2,5 jaar en na de 2de IUI zijn we zwanger. Nu heb ik de stress erbij van het zwanger zijn en hopelijk blijven.