Hoi allemaal De dag van mijn NOD 25 november heb ik 's avonds een test gedaan, die was absoluut negatief, er was helemaal niets te zien. Op woensdag 29 nov, 5 dagen na mijn NOD, heb ik een nieuwe test gedaan, resultaat in mijn album. Heeeeeeel licht en heeeeeel vaag streepje. Een week na mijn NOD (za 2 dec) een digitale clear blue gedaan en die was gelukkig een stuk duidelijker (ook album) Mijn klachten begonnen een paar dagen na de bevruchting, ruim 10 dagen vóór mijn NOD: -vlagen van misselijkheid -vlagen van duizeligheid -brandend maagzuur -hoofdpijn -gezwollen en pijnlijke borsten -enorme kramp in mijn buik, moet ongeveer ten tijde van innesteling zijn geweest -rommelende darmen -mijn spatadertjes op mijn benen werden ineens veel heftiger -rond mijn NOD kreeg ik ineens enorm vet haar. Had ik het 's ochtends gewassen, 's middags leek het of ik mijn hoofd in de frituurpan had gedoopt. Heb ik nu helaas nog steeds -extreem moe -enorme trek in appels terwijl ik helemaal niet van appels hou -waanzinnige eetlust. Ergens in de week voor mijn NOD heb ik 's avonds binnen een half uur na het avondeten twee boterhammen met pindakaas zitten eten omdat ik nog trek had Ik had dus al voor mijn NOD sterk het vermoeden dat het raak was. Na de 1e negatieve test was ik dan ook heel even uit het veld geslagen... en besloot toen dat ik kennelijk te vroeg had getest Ik hoop dat jullie er wat aan hebben succes allemaal Groetjes Kirsten
ik had niet zoveel verschijnselen last van mijn rug 'sochtends vroeg wakker geen bloed op nod dag hoge temp.
Ik heb voornamelijk last van vermoeidheid. Ik wil slapen, slapen en nog eens slapen. Ik ben sneller buiten adem als ik bijvoorbeeld twee trappen moet lopen dan voel ik mijn hart al in mijn keel kloppen. Ook heb ik last van een borrelende, knorrende buik/maag. Gevoelige borsten en zo nu en dan trekkend gevoel in mijn buik. En in het begin net voor de verwachte menstruatie had ik last van meer slijm dan normaal en had ik een gloeiend/warm gevoel in mijn buik. Dat was het wel zo'n beetje.
Kramp, kramp, kramp in mijn buik, een soort ongipijn, vanaf een week voor mijn (verwachte) NOD. Kan er niet van slapen.. Vk zegt; rustig aan. En een soort van spierpijn in mijn boobjes.
mijn symptonen zijn; - (achteraf gezien) een week voor de NOD onwijze buikpijn gehad snachts 1x - buikkrampen! - veel plassen - dorst - humeurig - minder zin in koffie, dronk ik veel meer (maar het idee dat het niet goed is voor het kindje helpt daar ook denk ik in mee) - gevoeligere borsten - (af en toe) verstrooid - grotere tepels (?) - meer zin in (ander) eten - onderrug pijn - veel meer afscheiding (gisteren en eergisteren alleen) - Ben nu 4,5 week zwanger, en niet extra moe of misselijk GELUKKIG!
Na innesteling kreeg ik last van obstipatie. Mijn borsten en tepels waren pijnlijker/gevoeliger dan normaal. Veel drinken.
Hi ladies, Ik ben blij dat ik lees dat er een aantal dames zijn die ook een beetje last hebben van hun (onder)rug! Ik heb dit jaar 2 MK's gehad (zonder pijntjes) dus ik werd van dat gevoel in mijn rug een beetje onzeker hihihihihi Groetjes Silla
Ik moet zeggen dat ik niet echt het gevoel heb dat ik nu eindelijk zwanger ben... alhoewel ik wel erg gevoelige borsten heb en dat is dan voornamelijk 's nachts (als ik me omdraai in mijn slaap dan doet het echt pijn).
Moe, snel boos, een paar dagen voordat ik ging testen had mijn urine ook een raar luchtje.. heel sterk. Verder nog geen klachten .. maar wat niet is kan nog komen.
he mensen ik kan ook mijn symptonen hier bij zetten hier komen ze opgeblazen gevoel rond mijn blaas pukkeltjes errrrrrrge trek de hele dag meer afscheiding pijn onder in mijn rug opgeblazen borsten en grotere tepels. erg slaperig trekkerig gevoel onder in mijn buik(soort elastiek) dat waren ze wel zo'n beetje voor iedereen succes gewenst.
ik heb last van gevoelige borsten en ze lijken ook wel groter. Ben ontzettend moe, heeeeeel erg misselijk (vooral 's ochtends en na het eten)prikkelbaar (ik ben normaal nooit zo fel), en stemmingswisselingen.
hee meiden, dit zijn mijn kwaaltjes tot nu toe: -pijnlijke borsten -vlagen van misselijkheid, vooral 's nachts -vaak koud, maar ook van die gloeiwangen -humeurig! -krampjes in mijn buik Groetjes!
hi Meiden mijn symptomen waren veel plassen echt om het uur. dacht dat ik een blaasontsteking had en ongigevoel in de buik. verder heb ik niet zoveel honger meer
Mijn symptonen waren na de eisprong... *zere (.)(.) *rommelende darmen *hoge tempratuur *op dag van nod zwaar gevoel in liezen *volgens vriend opstandig..hehehehe Greetzzzz
hey meiden ik mag me ook hier melden! Mijn symptomer waren eigenlijk alleen een beetje "nare"borsten en ik heb twee nachten nachtmerrie's gehad over dat alles om me heen dood ging. Daarna werden de dromen beter en heb ik drie nachten gedroomd over positieve testen en over dat ik in de zomer in een zwembad zit met een dikke buik!Na deze dromen ben ik dan ook een keer gaan testen.Mijn cycles lag tussen de 29 en 35 en op dag 33 heb ik positief getest!Heb nu een beetje trekkerig gevoel in me buik en veel honger! liefs donky
Ik had paar dagen voor mijn nod lichte menstruatiekrampjes en dacht dus echt dat het ging doorzetten, maar op mijn nod werd ik niet ongesteld en werden ook de buikkrampen iets heviger, zowel links als rechts (voelde net iets anders dan menstruatiekrampen). Maar ik had besloten om pas te testen als ik 2 weekjes overtijd was, omdat ik al zoveel keer in de maling ben genomen geweest en ook omdat ik een miskraam heb gehad met 6 weekjes in juli (dus wilde ik het liever niet weten). Dan na een week overtijd te zijn begonnen de kwaaltjes steeds toe te nemen, pijnlijke borsten en aders erop en nog steeds buikkrampjes links en rechts, maar goed kon ook iets anders zeggen, na anderhalve week overtijd te zijn en nog steeds een hoge temperatuur te hebben, heb ik besloten om nog een paar daagjes af te wachten, dus na 2 weken eindelijk een testje gedaan en die was super positief. Vlak nadat ik getest had begon ik misselijk te worden en kon ik een paar keer de wc begroeten. Dit begon dan af te nemen toen ik een week of 12 zwanger was. Bij de eerste zwangerschap had ik helemaal geen last van kwaaltjes en had ik ook een gevoel dat dit niet juist zat en mijn gevoel had gelijk. Hoop dat jullie hier iets mee zijn. Groetjes, N22
nou mag ik dan ook mijn eerste zwangerschaps symtpOmen er bij zetten.JIPPIE want ik weet net dat ik zwanger ben. * een week voor nod zeer pijnlijke borsten en gevoelig tepels + aders op mij borsten. *2 dagen voor nod veel drinken * temp blijft hoog * warm gezicht + ik word sneller rood in mijn gezicht nu had ik eerst nooit. * sinds gister hevige steeken in mijn buik. * niet uit mijn woorden komen. * opgezwollen buik * sneller vet haar pas vanmorgen 6 dagen overtijd te zijn positief getest ik durfde niet eerder i v m een teleurstelling. groetjes fempje
Bij mij waren de symptomen al heel snel merkbaar. Ik had last van de volgende symptomen: - borrelende buik; - buikkrampen al 1 week voor NOD; - ongikrampen vlak voor NOD; - het gevoel of je buik opgezwollen is. Ik ben gelukkig niet misselijk ofzo, gelukkig maar. liefs, Moudje