Gelukkig meiden die het herkennen zich zwanger te kunnen praten... Feit blijft dat het geel anders is deze maand als de aflopen keer... Maar vandaag wel weer veel slijm met rose kleur verloren, dus ja lijkt toch weer op een komende menstruatie... wordt er gek van, zo wie zo test ik uiterlijk zondag(moederdag), want maandag gaan mijn vriendin en ik lijnen, dus als de kans dan nog bestaat dat ik zwanger ben dan met ik het toch even uitsluiten/vaststellen evt... Suc6 allemaal.. Hopelijk lees ik snel heel veel positieve berichten... liefs Catheleine
Vanuit hier positief bericht,had vanmorgen een positieve test in handen... erg goed zichtbaar maar niet zo duidelijk nog als de controle streep.. |Door het rose slijm verlies en de bruine afscheiding wel erg onzeker... Wauw ookal is het ons derde kindje ben weer helemaal onderste boven en weer kei onzeker.. Mijn symptomen waren dus: voor nod: brandmaagzuur al direct na innesteling denk ik nu... diarree en later obstipatie.. aanval van hoofdpijn wat ik normaal bij de menstruatie heb moe moe en nog eens moe... veel heel veel moeten plassen... Gevoelig voor sommige geuren... poepluier onze dochter... En wat leeg gevoel in mijn maag... Groetjes Catheleine
ik had bij mijn vorige zwangerschap na de ovulatie twee weken buikpijn en toen ene positieve test. nu bij deze zwangerschap geen buikpijngehad tot een en dag voor de nod nu is het wel weg na 8 weken verder heb ik sterke reukvermogen zo sterk dat ik alles vies vind moe dorst pijn aan de huid op de benen en billen zin in zoet en fruit misselijk pijn aan borsten en af en toe bandenpijn
ik wist pas dat ik zwanger was bij ongeveer 6 maanden,, ik had een flinke stressperiode achter de rug en de dokter had al een keer gezegd bij zware stress blijft je ongi weg,, maar achteraf was ik afschuwelijk vermoeid kwam niet meer vooruit (heb zelfs daarvoor nog bloed laten prikken) maar kwam niks uit liefs
Wow Catheleine! Gefeliciteerd. Je hebt je dus helemaal niet zwanger 'gepraat', je was het gewoon! Enjoy! Bij mij zijn de volgende symptomen er inmiddels bij gekomen: - beurse boobs - misselijk misselijk misselijk - vroeg wakker (zie tijdstip slaap normaal heeeeeeeel lang uit) - reuk = gevoeliger
Mijn symptomen Ben nu 6 week en 6 dagen zwanger en reden van testen was snel jankerig, vaak misselijk, vaak plassen en krampen wat niet leek op ongesteld moeten worden maar heel anders en nu sinds 2 week gevoelige tepels en sinds 1 week gevoelige borsten. Voel me verder goed en zou willen dat de misselijkheid gewoon 'sochtends was maar heb het op de onmogelijkste momenten Als ik op de fiets zit, als ik aan het winkelen ben of als ik net in bed lig gewoon waneer ik het dus niet kan gebruiken haha. En nu afwachten want in oktober ging het mis tussen de 6 en 7 week maar nu voelt alles anders en goed dus hopelijk heeft het gevoel weer eens gelijk En ja ik ben zwanger en voor mijn moeder het wist had die weer eens vlinders in de buik net als toen ik zwanger was van mijn dochter van nu 9 jaar dus fingers crossed en afwachten tot de echo 16 juni
Catheleine van harte meid, jezelf dus idd niet zwangergepraat. Geniet er van he meid, Ik mag morgen testen, ben zo benieuwd en op van de zenuwen. Vanmorgen dacht ik, ik ga ongesteld worden. Nu denk ik dat weer niet. Dan voel ik wat, dan weer niet.............gek wordt ik ervan. Hoop dat het snel morgen is. Liefs Ester
Net postief getest: Voor nod: Pijnlijke borsten (anders dan anders) Op nod: uitblijven van de menstruatie krampen/steken onderbuik (net alsof ongie komt) Bruinverlies koud vergeetachtig Na nod: Krampen/steken onderbuik geen bruinverlies meer Draaierig en dat vooral snachts misselijk na eten koud vergeetachtig
Inmiddels ben ik wat weken verder. Toch wil ik nog wat symptomen beschrijven die ik later heb gekregen. Het valt dan misschien niet helemaal onder de eerste symptomen maar ach... - Vanaf week 6 werd ik misselijk en weeig. Niet echt heel zo erg dat ik over moest geven. Dat heb ik maar twee keer gehad. Het ergste van week 7 tot 10, nu neemt het af - Ben ontzettend moe geweest, lig er nog steeds rond half 10 in - Mijn tepels vallen er soms bijna af zo gevoelig zijn ze. En de rest van mijn borst is ook extreem gevoelig - Ik moet soms huilen om de meest vreemde dingen, echte huilen met harde uithalen heb ik dan hahahaha. Gelukkig kunnen mijn vriend en ik er hartelijk om lachen - Mijn borsten zijn goed vol geworden, ze zien er goed uit zo - Ik slaap wat onrustig - Moeeeeeee. Nergens zin in hebben want moe. Geen sociaal leven naast het werk op dit moment voor mij. Ik zit het liefste de hele dag op de bank. Wel een beetje saai maar vast prima voor de beeb. Kan die lekker groeien! - De geur van gebakken eten doet mij soms ook bijna walgen net zoals koffie - Veel eten, de hele dag door, tegen de misselijkheid - O ja mijn kat is opeens superaanhankelijk Zo dat was het wel een beetje. Hopelijk hebben jullie er wat aan!
ik heb soms erg last van me borsten en soms met vlagen misselijk. soms heb ik zoon zinin wat eten en heb ik wat gehad en wordt ik wat misselijk, bbrrbrb en wat krampies in me buik. en heb heel vaak zinin slaatje huzarde ik wel wat vaker moe en wil dan soms wel effen slapen.
dag lady's even een vraag.. zou het kunnen kloppen dat je in de 3e week van de zwangerschap last kunt hebben van dat gevoel wat je bij je eisprong ook hebt? ik moet namelijk dinsdag weerongi worden en heb een regelmatige cyclus van 29 dagen. Maar heb de laatste dagen wat last van dat gevoel in de linkerkant onder in me buik en in me linkerkant van de rug steekt het wat. Liefs
Mijn eerste symptomen voor NOD waren niet anders dan menstruatie achtige klachten )gevoelige borsten, humeurig en wat weeïg gevoel in mijn onderrug......dus dacht dat ik ongesteld zou worden. Overtijd zijn en een positieve test was de bevestiging van een ZWANGERSCHAP =D> Na NOD hele zware en gevoelige borsten met name aan de zijkant krampen-steken in mijn onderbuik met name in week 6 wisselend koud en warm sneller honger stemmingswisselingen vanaf week 11 minder onrustig slapen en vaak opstaan om te plassen vaak plassen vanaf week 8 vanaf week 12 meer afscheiding
Ik vond het heel raar maar mijn gevoel zei dat ik zwanger was maar durfde nog niet te testen vond ik zonde van de test. Gister toch maar besloten want had echt het gevoel en jou hoor ik ben nu al zwanger. Ben er wel heel blij mee maar geloof het nog niet echt ivm de snelheid. Mijn symptonen: Raar gevoel in de buik dat ik nog nooit zo heb gehad. Vaak naar de wc. Af en toe ineens misselijk. Meer kunnen eten. En vooral heel moe.
Hallo, mag me sinds gisteren ook melden! Symptomen waren niet echt hard, maar toch genoeg om een vermoeden te hebben Week na eisprong: de hele dag een onpasselijk gevoel, alsof je wagenziek bent Dag erna de hele tijd steken in de linkerlies Lichtjes meer boeren een 'raar' gevoel in m'n buik gisteren Voor de rest: niets...
ja ik mag er ook bij ?k had voor mijn NOD: -al vanaf mijn ei krampjes en steekjes die steeds heftiger werden -sterker reuk vermogen -een moment ineens een heel warm gevoel vanbinnen -iets meer naar het toilet -iets meer afscheiding dan normaal wit/lichtgeel -heel veel emo buien, huilen en boos zijn. -ineens heel assertief -heel veel zin in baklava -af en toe beetje licht in mijn hoofd -heel af en toe een paar steekjes in mijn borsten gevoeld Op en na NOD: -best heftige krampen maar gaan bloed -gevoelige en gespannen borsten, vooral 's avonds -vermoeid gevoel wat me zo ineens overvalt -positieve test Nou dat waren ze geloof ik.
Ik mag er opnieuw bij... Ik heb vijf dagen voor mijn NOD positief getest! Hopelijk blijft t goed gaan Op 4 dpo: Na het werk een heftige felle steek in mijn BM. Duurde niet langer dan 10 seconden.. (achteraf gezien innesteling? ) 5 dpo t/m 9 dpo: Heel erg veel pijn in mijn (.)(.) Winderig Heel erg veel dorst Zweverig gevoel Even goed misselijk geweest (9 dpo) Hoofdpijn 10 dpo: 2 positieve KV tests en een positieve clearblue digitaal!! (zie album) Nog steeds veel last van (.)(.) Winderig Dromerig Liefs Eleni
Ik mag ook reageren Zondagmiddag getest, 2 dagen voor Nod. http://members.chello.nl/~j.post30/test.jpg Ik heb dus vroeg getest, omdat ik een gevoel had. Ik was sinds vrijdag al wat wee op de maag. Met lange tanden eten enzo. Zaterdag had ik last van duizelingen tijdens het winkelen. Zondag dus hartstikke positief getest. Ga van de week nog een cb test doen, om te kijken hoe lang. Inmiddels heb ik last van een warm hoofd(beetje opvliegerachtig), heel veel krampen en steekjes in buik, boeren, darmen zijn van slag, nog steeds wee gevoel op maag en 's avonds knelt de broekrand.