De eerste 4 a 5 weken dat ik zwanger was was er niet veel anders dan dat ik ongi moest worden maar de volgende dingen waren bij mij veranderd: - Een kietelig of tintelig gevoel bij mijn onderbuik als ik er zachtjes over wreef. - Heel moe - Duizelig en zwart voor je ogen - en mijn ongi bleef natuurlijk uit Het zou ook kunnen dat er meerdere dingentjes waren, maar omdat ik niet bezig was om zwanger te raken (ben van voor het zingen de kerk uitgaan zwanger geraakt) lette ik er ook niet op en merkte ik het misschien niet zo.
Vóór NOD (één week na ei): - vlagen van misselijkheid - het overal koud hebben - bonkend gevoel in mijn baarmoeder - Ineens erg goed ruiken - moeite met stoelgang - duizelig na te snel opstaan - het gevoel dat het "raak" was Na NOD: - nog steeds met vlagen misselijk (vooral in de auto) - soms krampen in baarmoeder - veel honger! - wordt wat vermoeider - soms gevoelige tepels en borsten - koude handen en voeten - stoelgang gaat vandaag iets beter: danzij de roosvicee laxo! - Verstopte neus en niezen (en ik ben zelden verkouden!) Succes allen met zwanger worden en gefeliciteerd voor hen die het zijn!
hallo Voor mijn NOD had ik last van een opgeblazen gevoel en borrels. Ik heb vandaag getest en voel me net zo. Ik ben niet misselijk of dat een luchtje me misselijk maakt maar ja wat niet is kan nog komen he hihihi
Ik mag er ook bij! Voor nod Vanaf eisprong een ongi achtig gevoel in mn onderbuik Had ergens wel het idee dat het raak kon zijn Man had gedroomd dat ik zwanger was 1 dag voor nod een positieve KV test Na NOD Zere borsten Ongi achtig gevoel nog steeds O en 7 positieve testen verder! hihi Kortom...ik merkte er weinig van! Ook geen innestelingsbloed gezien! x
na een goede echo mag ik mijn symptomen ook hier neer zetten. Voor positieve test (Nod niet bekend ivm lange cyclus) -Puistjes -Rare stoelgang ( moeten en dan toch niet ) -maagzuur gehad -Afwezig en heel warrig -Moe -ongie gevoel Na positieve test -Nog veel meer puisten nu op gezicht,rug en borst -Moe, moe en nog eens moe -Niet veel kunnen hebben op het moment -Met (trap)lopen last van borsten tepels zijn iets groter en donkerder van kleur. -Nog steeds af en toe ongie gevoel. Dit waren ze wel!
Bij mijn vorige zwangerschap (wat eindigde in een mk met 6 weken) had ik niet echt symptomen. Had alleen een paar dagen voor mijn NOD een trekkerig gevoel in mijn onderbuik.
Hoe vaak ik hier al gelezen heb en m'n lichaam heb afgespeurd naar zichtbare aders, steken in m'n liezen,... Ik heb vanmorgen positief getest maar nog geen idee hoever ik ben (net 4 of net 5 weken zwanger). Sinds een 4-tal dagen heb ik last van héle pijnlijke boobs en diarree. Ik heb af en toe wat menstruatiekrampen. En dorst! Echt niet normaal! En het is zeker niet van de warmte, dit heb ik nog nooooooit zo erg gehad, zo'n kleffe mond! Vannacht moest ik voor het eerst vaak plassen! Ben er 7 (!) keer uitgemoeten! En nu...voel ik me ineens kotsmisselijk!
maagzuur, volle buik gevoel en last van mijn rug al binnen een week. Daarna gevoelige borsten, ma ja wel beide keren een miskraam dus of dat de juiste verschijnselen zijn ?!
Ik mag ook!!!! Voor mijn NOD: Veel slijmverlies, rond vermoedelijke innesteling Hoofdpijn Moe Vlagen van misselijkheid Steken onder mijn navel, geen krampen Positieve test (4 dagen voor NOD) Pijnlijke borsten NU: Vlagen van misselijkheid worden heftiger Last van mijn darmen; lucht en verstopping of diaree Kramp in mijn darmen Bolle buik (veel lucht!!!!) Moe Hoofdpijn Borsten zijn gigantisch, hard en pijnlijk Ruik veel beter Hoop dat ik me zo blijf voelen, wat betreft misselijkheid... dit overleef ik wel
Ik heb regelmatig last van ongi-krampjes/buikpijn 's avonds dus dat was voor mij normaal. Toen ik dit echter ook overdag ging voelen, viel dat op natuurlijk! Verder last van duizeligheid/lage bloeddruk. Deze is nu overigens weer gewoon op peil. Maar waar ik het écht aan merkte omdat ik dat anders nooit had: * Pijnlijke/gevoelige tepels * 2 dagen last van steken in mijn linkerborst * De laatste 4 dagen heb ik meer speeksel dan normaal (in het boek dat ik heb staat dat dit ook een zwangerschapssymptoom is) Verder heb ik nog nergens last van.
Haaa, yes mag er dan toch bij. Voor nod: een week na eisprong ineens uit het niets vreselijk geirriteerd de hele dag. 3 dagen voor nod steeds moeten plassen, zere borsten Misselijk geworden van een paar slokken bier (was net op vakantie en overtuigd dat ik ongi moest worden) Op nod wat buikkrampjes 1 dag na nod buikkrampjes, ongi wil niet doorzetten dacht ik 2 dagen na nod, buikkrampjes en geirriteerd dat ongi niet kwam doorzetten. Naar griekse apotheek geweest voor zwangerschapstest en was binnen 25 sec positief. Na nod: Buikkrampjes (aanwezig gevoel is het meer eigenlijk) obstipatie met de dag zeerdere borsten veel plassen met 5 weken (helaas begin van de week wat bloed verloren, mijn moeder was nog 4 maanden ongesteld van mij dus maak me geen zorgen meer, vruchtje ook zelfs nog gezien bij echo) moe en moe en nog eens moe gevoelige tepels, vreselijk zere borsten borsten zijn nu al een maat gegroeid en tepels zijn puntiger geworden. soort van opvliegers, geirriteerd veel plassen obstipatie opgezwollen buik(darmen??) steekjes rondom liesstreek en bij lopen soms last van de heupen
oh ja, hoe kan ik dit vergeten......... misselijk, misselijk, vooral na het eten of met het bereiden van eten.
Ik heb veel aan dit topic gehad dus ik zal mijn symptomen er ook bijzetten (ben nu 15 wkn+4 zwanger) Nog voordat ik overtijd was: - opvallend pijnlijke borsten - paar dgn achter elkaar 's nachts extreem zweten terwijl ik het niet warm had of iets dergelijks - regelmatig ongesteldheidskrampjes terwijl je nog lang niet ongesteld moet worden, de krampjes zijn heel kortdurend en ik maakte mij hierover geen zorgen, het gaf me iniedergeval geen zorgelijk gevoel Na 14dgn overtijd te zijn geweest 2x getest, allebei zo positief als was. Rond deze periode kon ik al niet meer joggen wat ik zo graag deed, borsten deden te pijn, tepels ging nu ook veranderen. Na 6 weken zwangerschap had ik de volgende kwaaltjes: - pijnlijke borsten, helemaal als je BH uitdoet of je bikinitopje - extreme vermoeidheid - misselijkheid (hoefde NIET te braken) - afkeer tegen warme groenten - niet warm willen eten Deze klachten hielden aan tot ongeveer 12 weken, nog steeds ging ik wel op tijd naar bed, sliep klokje rond, eten ging steeds makkelijker, misselijk met vlagen (bijv, als mn maag leeg was) Na 11/12 weken kwam de bandenpijn, met name bij het omdraaien in bed, opstaan, onverwacht niezen of hard lachen. Op 14/15 weken voelde/voel ik mij stukken beter! Bandenpijn wordt heviger in de nacht, volgens mij gaat mn buik nu ook meer groeien. Nu maar hopen dat de rest van mijn zwangerschap goed mag verlopen
Deze 3e keer: spierpijn in mijn liezen nattigheid menstruatiekrampjes Symptomen net als de eerste 2 keren, maar nu ook op 11dpo een positieve test
bij mijn eerste zwangerschap: duidelijke zienbare aders over mijn borsten, buik tot aan mijn liezen. pijnlijke borsten super honger, was niet te stillen meer plassen meer afscheiding bandenpijn meer zin in sex tweede zwangerschap. moe misselijk vol gevoel in mijn buik honger meer plassen aders over mijn borsten bandenpijn
De week voor mijn NOD kreeg ik ineens last van mijn borsten, ze waren keihard en deden veel pijn. Ook kreeg ik in de loop van de week meer krampen in mijn buik, deze leken echt op ongikrampen. De nachten zweette ik me rot, niet normaal meer. Ook was ik erg moe en kon eten voor 10. Al deze sympthonen heb ik nu nog steeds, alleen de buikpijn is een stuk minder geworden gelukkig. En ik moet nu veel naar het toilet!
hoi, heel veel herkenbare symptomen hier,maar wel die van mijn eerste zwangerschap.. Ben nu nog maar 4 en halve week zwanger dus het kan allemaal nog komen,de enige die ik heb: -moe,moe en nog eens moe (heb altijd enorm veel energie) -hoofdpijn -vol gevoel in mijn buik zullen er nog wel meer komen,denk ik (hoop ik niet)
Hier bij de eerste zwangerschap: - moe - misselijk - opgezette borsten/ jeukende borsten - kriebelig onrustig gevoel
oh eindelijk na twee jaar ik heb zooo vaak hier gelezen en was er heilig van overtuigd dat ik iets zou voelen voor mijn nod maar niks. ik dacht dat ik ongie ging worden maar niet dus! voor nod: alleswat ik voor mijn ongie normaal ook heb(warm, opruimen,beetje krampjes) op nod: koffie stinkt en lust mijn special K met melk niet meer in de ochtend. voor de rest helemaal niks geen zere (.)(.) wat ik zeker had verwacht. wel zijn ze ronder geworden. groetjes happy puck