Hoi, Ik ben nu 16 weken zwanger en mijn symptomen waren: - zere boobs (maar die heb ik altijd tegen menstruatietijd) - krampen (maar die heb ik ook altijd tegen menstruatietijd) - ik had het helemaal gehad door de boobs en de krampen want het wilde niet zo lukken allemaal. En toen op NOD, krampen die toch een beetje anders voelde dan anders, en de volgende dag... Jippie, een extra roze streepje op de test! Fantastisch moment! Geduld wordt beloond...!
dit is mijn 4e zwangerschap maar ik voel me dit keer heel anders! voor mijn NOD - wist ik het eigenlijk al zonder dat ik getest had, heb het mijn dochtertje toen al verteld dat ze een broertje/zusje krijgt - veel pukkeltjes op gezicht - bloedend tandvlees - beetje ongigevoel en pruttelende buik - licht positieve test - moe na NOD - positieve test - nog steeds bloedend tandvlees - heerlijk emotioneel - geen zere borsten en geen ongikrampjes meer - soms misselijk, maar dat gaat over als ik iets eet
Hey meiden, Ik heb sinds gisteren steeds een tintelend gevoel aan de zijkanten van m'n buik!! Verder zere en grotere (.)(.) , lekker sjaggo, veel slapen, het heel erg warm hebben, vroeg wakker zijn 's ochtends ( rond een uur of 4 :S ) 's avonds rusteloze benen/voeten...Zucht...ik weet het niet meer
Ik ben nu 5 weken zwanger. Voor mijn NOD helemaal geen symptomen. Pas de laatste dagen wat lichte kramp in mn onderbuik. Ik hoop dat het hierbij blijft!
Hallo allemaal, Dit is mijn eerste bericht. Ik wil meteen reageren op Marlayne. Wij zitten namelijk in dezelfde periode. Ik mag volgende week ook eindelijk gaan testen. Het is pas onze eerste maand dat ik gestopt ben met de pil, dus ik ga er maar even niet vanuit dat het meteen raak is. Toch heb ik ook wel al wat last van 'kwaaltjes'. Mijn linkertepel is gevoelige, heb het regelmatig erg warm, en die rusteloze benen ken ik wel. Bij mij doen mijn armen daar ook aan mee. Ik heb niet meer zo veel zin in mijn avondeten (verder gaat alles er trouwens prima in hoor) en ik heb snel last van diarree. Heb jij dat ook? Hoe lang zijn jullie al gestopt met de pil? groetjes!!
-hoofdpijn -misselijk (nooit eerder gehad) -moeilijk met eten en drinken -andere dingen lusten dan anders -krampen -diarree -veel plassen -moe -hormonaal (ghegege)
Hoi!! Spannend he, nog ff volhouden! Idd darmen zijn gauw van slag :S Mijn temp is al een week boven de 37 graden, en ik heb nogsteeds alle kwaaltjes.. We duimen!! Groetjes Marlayne
Ik heb al eerder miskraam gehad,maar ik twijfel of dit keer wel raak is misschien moet ik gewoon ongi worden? mijn symptomen voor nod -vroeg wakker worden, en de rest van de dag moe zijn. - gepruttel in mijn buik - vaak spullen laten vallen( ik ben meestaal voorzichtig) - bijna 2wk last van druppel licht bruin/roze bloed (vandaag weinig gezien) -gevoelige (.)(.) linker is veel groter dan de rechte borst. - veel plassen (kan zijn dat ik veel water drink hahah) Groetjes
Volgens mij is dit topic bedoeld voor dames die al zeker weten dat ze zwanger zijn en die hun eerste symptomen hier kunnen beschrijven zodat anderen, die het nog niet zeker weten, kunnen lezen of ze hun eigen symptomen hierin herkennen.
sorry maar ik heb het hier gezet zodat de zwangere dames onder ons misschien de symptomen herkenen die ik heb! omdat ik zo erg twijfel that is it
Hoi dames, Heb vanochtend positief getest, ben nu als het goed is 4 weken en 1 dag zwanger. Ik heb zelf helemaal geen symptomen tot nu toe, behalve krampen links en rechts onderin (bij de eileiders geloof ik) maar heb ook blaasontsteking dus daar kan het ook door komen..verder sinds gisteren hoofdpijn. Alle zwangeren gefeliciteerd!
hallo dames ik kan mijn symptomen er eindelijk ook bij zetten nu ik vanaochtend positief teste! 4 weken zwanger van de eerste, ronde 5 - sterk ruikende plas - tijdens bevruchtend mega chagerijnig niet normaal meer- - borsten lijken iets groter en voelen zwaarder. - vet haar (heb ik ook als ik ongi wordt) - af en toe duizelig
Laat ik mijn symptomen er ook maar even bij zetten: Ik temperatuurde: 1 week na m'n ei, sterke temperatuurdaling van ruim een dag. Daarna een stijging, hoger dan na m'n ei. Voor m'n ei 36,8, na m'n ei 37,1, na de dip van 36,8 werd het 37,5. De temperatuursdaling valt volgens mij te koppelen aan een innesteling. 3 dagen voor NOD: 3x flinke druppel bruin verlies (innestelingsbloeding) Bijna meteen na NOD: Zeer weinig energie. Kan niet slapen, maar heb geen energie om iets te doen. Slapen gaat erg beroerd, lig continu wakker. En ga dan veel naar het toilet. Een aantal dagen na NOD: M'n borsten groeien enorm. Ik pas m'n bh's nog wel, maar ze zijn duidelijk groter en zwaarder. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
ben nu 10 weken zwanger en heb last van: -pijnlijke en grote borsten.. (heb niet zoveel van me eigen dus ben best beetje trots ghehehe) -erg jankerig om alles en humeurig. -heel veel kleine puistjes -veel plassen en als ik merk dat ik moet, moet ik snel wezen ook. -erg moe -middag(!!)misselijkheid -ruik alles extreem goed
Ik ben nog vergeten te vermelden dat mijn puistjes minder worden! Ik kreeg er heel veel, nadat ik stopte met de pil. Ze trekken nu langzaam weg. Jippie!
Na bijna drie jaar turen in dit topic hier dan eindelijk mijn eigen lijstje: Na eisprong: - gevoelige borsten en tepels - moe - kreeg ineens ontzettend veel kleine puistjes in mijn gezicht en op mijn borst, deze zijn nu (morgen 5 wkn) gelukkig veel minder Week voor nod: - borsten en tepels werden minder gevoelig en na twee dagen begon het weer erger te worden - regelmatig flinke pijnlijke steken (van onder) en krampen maar deze duren niet lang het is dus niet constant Week na nod: - borsten en tepels nog steeds gevoelig en soms pijnlijk, inmiddels ook aders zichtbaar - veel trekkerig gevoel in buik wat trekt schuin ri. heupen/liezen - regelmatig ongikrampjes maar deze duren niet lang het is dus niet constant - inmiddels slecht slapen (maar kan ook van geluk zijn ) - honger
Ik had ook al snel symptomen. Ongeveer 4 dagen naar mijn ei - misselijk met vlagen - gevoelige borsten ( niet zeer) - sterkere reuk Een paar dagen voor NOD - zeren borsten en tepels - pukkels in mijn gezicht - steken in mijn buik bij mijn lies - menstruatie krampen. - lage rugpijn Ik dacht ik kan ook gewoon ongi worden, maar vanmorgen is het tegendeel bewezen!!!! IK BEN ZWANGER