Yeah! Na twee jaar is het eindelijk zover: ik ben zwanger!!! Super blij natuurlijk, het is wel wat onwerkelijk. voor NOD: *een ongesteldheidsgevoel: sjaggie en buikpijn *obstipatie *normaal gesproken twee dagen voor NOD bruinverlies, en nu helemaal niks. *zelfde afscheiding als normaal voor ongesteldheid, doorzichtig en niet zoveel na NOD: *gevoelige borsten (niet de hele tijd trouwens) *nog steeds zwaar gevoel in buik/ongesteldheidgevoel *Dat is het! groetjes Paultje
Ik heb vanavond ook positief getest en ben dus waarschijnlijk zwanger. De symptomen die ik nu heb: - brandend maagzuur - vollere en gevoelige borsten - snel aangebrand - een 'opgeblazen gevoel' aan mijn hele lichaam (kan trouwens ook van de warmte komen hoor, dat ik wat meer vocht vasthoud of zo...) - en ik voel dat ik vaker moet plassen en ook kleine beetjes.
Voor NOD; * gevoel van ongie worden tot 4 dgn voor nod * moe! * gevoelige borsten * gevoelige onderbuik Na NOD; * moe, moe, moe, moe! * rare smaak in m'n mond * gevoelige borsten * misselijk
ik heb alleen als sympth. voor nod zere liezen met alles wat ik deed dus maar een testje gewaagd en jahoor zwanger..ondertussen zijn er al 16 doorheen gejaagd en testen van 5 verschillende merken nou dan moet het toch waar wezen! 2 dagen vorige week heel veel pijn rechtsonder me buik gehad pijnlijk met zitten,lachen enz. verder niets soms diaree. maar mn duidelijkste sympt. zijn - ongi blijft uit - 16 posi testen, hiihi
Ik ben vandaag 4 wk en 4 dg. Sympotomen: Lichte pijn in borsten Was misselijk rond NOD Lichte zeurende onderrugpijn Dus nog niet veel eigenlijk. Oh ja, en veel zin in sex
eerste kwaaltjes honger, honger, honger! kon niet wachten tot mijn man thuis was met eten, moest gewoon eten! jeuk en pijn aan borsten. natuurlijk ook geen ongi groetjes Escal
Wauw! Bijzonder om te lezen allemaal! Je kan er geen pijl op trekken volgens mij. Het is bij iedereen zo verschillend. Mijn eerste symptoom voor NOD: MOE!! (dacht dat het door het werk kwam) Verder na NOD: - MOE! hihi. Iedere keer als ik thuiskwam rond 17.00u stortte ik in en kon ik geen eten maken, moest eerst een half uurtje bij tukken. - geen ongesteldheid natuurlijk. - om de twee uur honger. Heel gek gevoel. Moet gewoon iedere keer wat eten. Dit begon wel iets later na NOD. Groetjes GvdO
moe om de 2 uur honger(geen snaaizin maar echt trek) pijnlijke borsten met vlagen misselijk jeuk onderbuik
Voor NOD weet ik niet echt, dacht dat deze ronde niet raak zou zijn dus heb nergens opgelet Symptomen na NOD: - Erg moe, voel mij een zombie. Armen en benen zijn als was. - Geen trek, alleen warm eten gaat wel. - Misselijk, weeig gevoel heel de dag door. - Veel heeeel veel plassen en vaak kleine beetjes. - Darmen zijn van slag, diarree en geborrel. - Af en toe hoofdpijn. - Spierpijn achtige buikpijn, vooral als ik aan het werk ben. Zo dat zijn best wat kwaaltjes zeg
Heeft er ook iemand heel erg last van zijn onderrug gehad? Ik had dat gisteren en was bang dat het fout ging. Maar tot nu toe alles goed. En heel chagrijnig!! en Moe!!
help ik ben zo vreselijk misselijk! en zo vreselijk moe! wat kan ik nu doen daaraan ik viel al bijna om van de vermoeitheid vanwege de zorg voor onze kleine man en mijn paard en bejaarde hond. Nu ben ik echt echt heel erg moe. iemand tips?
symptomen voor NOD.. Niets ik voelde niets.. alleen een paar dagen rond eisprong last gehad van gevoelige tepels maar die had ik de maand ervoor toen ik met de pil was gestopt ook.. Op NOD... -Werd niet ongesteld.. Na NOD.. -1 dag na NOD..buikkrampen...soort ongikrampen maar dan zonder ongesteld te worden -heel even last van me rug gehad.. -en een vlaag van misselijkheid gehad maar heeeel kort.. -wel slecht geslapen -om half 9 s avonds een schoonmaakdrang krijgen hahaha.. maar die had ik altijd ook voordat ik ongesteld moest worden dusss.. En nu 2 dagen na NOD ja dat bruine om mijn tepels in wat groter en de bultjes rond m;n tepels zijn wat groter en meer..
bij mijn mk -migraneaanval - heel veel overgeven - niet kunnen eten en drinken vanwegen het braken - continu hoofdpijn - echt ziek voelen bij alicia -maagzuur, pff echt verschrikkelijk -moe -migraneaanval -grieperig gevoel, dacht ook dat ik ziek was en kon dus echt niet zwanger zijn -overgeven -geen koffie meer luste (was er verslaafd aan) -niet zoveel honger -misselijk en braken dit alles rond NOD nando steken in de buik migraneaanval overgeven diaree misselijk, braken gevoel dat ik ongesteld moest worden -dol op koffie -continu honger elke maand dacht ik wel zwanger te zijn en bleef testen tot ik ongesteld werd. bij al mijn zwangerschappen deed ik geen test omdat ik me zo ziek voelde dat ik dacht dat ik griep had of iets dergelijks en teste pas toen ik niet ongesteld werd. bij alle 3 kreeg ik een heftige migrane aanval en toen ging bij mijn 3e zwangerschap al wel een lichtje branden van zou het
Hoi allemaal, Ik heb afgelopen zondag onveilige sex gehad met mijn vriend. Ik moest gister ongesteld worden, maar het is er nog niet. Heb vanaf maandag al last van stevige hoofdpijn, honger, gevoelige tepel, stemmingswisselingen, humeurig, het gevoel dat het moet komen, maar het komt niet. Ik ben wel een aantal keren in de maand de pil vergeten Kan ik nu zwanger zijn?
even naar de kruidvat of apotheek voor een test. de kans dat je zwanger bent is wel klein omdat je maar een week voor je menstruatie onveilige sex hebt gehad en je je eisprong vaak 2 weken voor je menstruatie hebt. stress en angst dat je zwanger zou kunnen zijn kan de menstruatie ook doen uitstellen. je bent vaker de pil vergeten lees ik en als je sex hebt zonder condoom is de sex zo veilig niet meer en zou je dus vaker onveilige sex hebben gehad dan je beschrijft. dan is de kans op een zwangerschap ook groter. de symthomen die maandag, dus een dag na de onveilige sex kunnen nooit niet afkomen van een zwangerschap die zondag zou zijn ontstaan. je hebt dan namelijk nog geen zwangerschapshormoon omdat het eitje pas enkele dagen later innesteld
Ik heb niet eerder onveilige sex gehad, dit was de eerste keer en meteen voel ik me ellendig. Waar kan dit dan vanaf komen? Had net bij plassen 1 stukje bruin slijm.. Ik ben niet bang dat ik zwanger ben, want het is altijd welkom en ik heb ook geen stress.. Zou het de moeite zijn om te testen?
als dat de enige keer is dat je onveilige sex hebt gehad dan heeft testen nu nog geen zin. 2 weken na de onveilige sex is een test pas betrouwbaar. krijg je geen menstruatie dan zou je dus vanaf volgende week zondag kunnen testen. je zou nu ongeveer een innesteling hebben als je zondag zwanger zou zijn geraakt en dat zou extra slijmverlies/lichtbloedverlies kunnen verklaren. ook zou dit gewoon het begin kunnen zijn van een menstratie. het kan dus alle kanten op en zou even je menstratie afwachten
ik had net met het plassen wel wat licht bloed, zou dat de innesteling kunnen zijn? Het kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon de menstruatie is. We wachten even af. hoe groot schat jij de kans dat het zwangerschap is?