voor nod: - menstruatieachtig zeurderig gevoel in rug en buik - 6 dagen voor nod een klein sliertje bruin slijm verloren - heel moe - hele heldere dromen en midden in de nacht uren wakker na nod - trekkerig gevoel in baarmoeder/banden - honger en tegelijk misselijk - geen koffie meer willen - sjacherijnig!!! - moe, moe, moe...
Yes Yes na een half jaar proberen mag ik eindelijk ook wat schrijven hier!! Voor NOD Paar dagen ervoor echt kei moe (dacht dat t van t weekend kwam feestje gehad) Verder niks Na NOd Moe, pijn in onderrug Happy
3 dagen na NOD... snachts wakker worden na 4 uurjtes te hebben geslapen (had ik gister ook)...en weer een ongi kramp voelen en dan naar de wc om ineens een boodschap te doen (rare tijd om 1.30)..en nu sterf ik van de honger en ben ik klaarwakker!
Aangezien ik alles bijgehouden heb, hier mijn lijst: VOOR NOD 28 juni eisprong: voelde duidelijk in mijn linkereileider een druk staan, soort van doffe steekjes 29 juni: opgezette buik, veel witverlies, kleine steekjes in baarmoeder, baarmoeder ook erg gevoelig (tijdens sex, tijdens hard neerploffen op stoel) 30 juni: veel witverlies, weer die steekjes in baarmoeder, tepels gevoelig 2 juli: gevoelige baarmoeder, buikpijn, hele middag en avond steekjes in mijn baarmoeder, tepels gevoeliger 5 juli: af en toe zo'n weeig gevoel in mijn onderbuik, lage rugpijn, gevoelige tepels, veel afscheiding, chagrijnig 6 juli: hele dag lichte krampjes in mijn baarmoeder, rommelende darmen 7 juli: verstopte neus bij wakker worden, hoofdpijn, steekjes in mijn baarmoeder erg moe 8 juli4 dagen voor NOD) sóchtends bij afvegen licht roze bloedverlies, lage rugpijn 9 juli: (3 dagen voor NOD) geen bloedverlies meer, rechts in mn baarmoeder steken, geen gevoelige tepels meer. 10 juli: ( 2 dagen voor NOD) geen bloedverlies, hoofdpijn, moe, beetje duizelig 11 juli: ( 1 dag voor NOD) geen bloedverlies, hoofdpijn, kleine steekjes in mn borsten, weeig gevoel in baarmoeder, erg moe. 12 juli ( NOD!) knaltest!!! ZWANGER!!!!!!
weer wat kwaaltjes erbij... zit nu op 4 weken en 5 dagen. -nog steeds af en toe last van krampjes in de baarmoeder die af en toe doortrekken naar de binnenkant bovenbenen... (het is daarbinnen echt bezig ) -rommelende darmen.. -vaak plassen ook s nachts -chaggo -honger maar te moe om iets klaar te maken.. -2 keer een vlaag van misselijkheid gehad waarbij 1 keer braken.. -heel erg moe zijn... -opgezette buik.. -zere borsten maar niet hinderlijk.. -en het belangrijkste wat ik zelf toch ook wel maf vindt maar fijn..alsof de natuur het zo wilt...ik rookte een pakje sigaretten per dag soms zelfs meer...en ik heb er totaal geen behoefte meer aan..ik rook gewoon niet meer! geen moeite voor hoeven doen!
Bij de 1e wist ik niet dat ik zwanger was tot 5 weken, heb toen ook niets gemerkt. Bij deze zwangerschap merkte ik voor NOD: -1 dag veel witte melkachtige afscheiding gehad -stemmingswisselingen, het ene moment snel geïrriteerd, het andere moment tranen in mijn ogen en dan weer ontzettend blij en gelukkig. -boeren en windjes en vaker moeten poepen, last van darmen (sorry dames) -af en toe een korte vlaag van misselijkheid -zachte borsten en grotere tepelhof en zeer duidelijk en veel zichtbare aders en af en toe stekende pijn in de borsten. -vaak duizelig Na NOD: Nog steeds hetzelfde, niets bijgekomen
Ik mag hier nu ook iets roepen Voor NOD: - een week ongi achtige krampen - geen bruinverlies (in tegenstelling tot voorgaande cycli toen ik ongesteld werd) - gevoelige tepels (heb ik anders nooit) - rond 4:00 wakker worden en niet meer zo goed kunnen slapen Na NOD: - afwachten, maar tot nu toe nog niet echt veel last
Voor NOD: * Moe * Mijn lenzen niet lang in kunnen hebben * Last van overmatig lucht(darmen) * Het gevoel dat het raak was(bij mk ook) Na NOD: * Pijnlijke tepels/ borsten * Moe * Vaak honger en dan niet veel kunnen eten, als ik teveel eet word ik wat misselijk
ik kan alleen nog maar voor nod opschrijven, want zit nog voor nod maar al duidelijk positief getest voor nod: - veel witte afscheiding -wat krampjes in buik -prikkelbaar - en sinds vandaag licht misselijk na nod zal ik na het weekend vertellen!
Ik kan ook alleen nog maar over voor nod schrijven. Ik heb vandaag 3 dagen voor nod posi getest! Eigenlijk was er niets anders dan anders. Ik had erg zere en opgezette borsten, maar dat heb ik ook altijd voor ongi. O ja, en ik was wat humeurig. Sinds afgelopen nacht ook vaker plassen.
eindelijk na 4 mag ik hier ook wat schrijven, maarja wat valt er te schrijven heb bijna nergens last van: 2 dagen voor nod: rommelende darmen na nod: s´avonds iets sneller moe afentoe last van me borsten.
Bij mijn eerste ook supermiselijk vanaf week 7 tot week 15 was ook erg moe en had erge vreetbuien vooral s'avonds en s'nachts. Ook alleen mnaar trek in vet zoals Mac en shoarma. Bij de tweede ook weer supermisselijk vanaf week 6 tot ruim week 20 elke ochtend tot bloedens toe. Verder weer moe en ook weer eetbuien maar nu een hele andere smaak wou alleen maar koude gezonde dingen als ik in de AH liep had ik de neiging om een hapo te nemen uit een paprika, tomaat of konkommer ook veel fruit. Nu bij de derde eigenli9jk niet veel dat beangstigd me een beetje vraag me nu af zit het wel goed??? Ben niet misselijk alleen wat moe en rugpijn ben ook wat meer op mijn tenen getrapt. Maar nog geen buik of borstpijn enzo
Symptomen tot nu toe Voor NOD: Veel witte afscheiding, gevoelige borsten, menstruatiepijn Na NOD: Erg moe, beweeglijke darmen, misselijk als ik niet op tijd eet
Hey 2juni was de eerst dag van me laatste ongi Ik lag op het strand en toen ineens dacht ik had het gisteren 2 july moeten worden , toen dacht ik ach kan wel eens een dag later zijn , ben nu 21 dagen overtijd . Ik heb soms heel erg moe , heb ook erg last van me darmen , me borsten zijn ook voller en me tepels zijn zachter en doen soms pijn , voel soms op erg op geblazen , ben ook af en toe misselijke. bijvoorbeeld : Ik had gisteren pinda's gegeten , nou de rest zeg ik maar niet . Ik heb ook zeurende pijn in me onderrug , veel plassen , en me onderrug is soms ook zo gespannen . Ik heb soms ook erg veel last van maagzuur , ook hab ik als ik wakker word een hele vieze smaak . Heb al verschillende testen gedaan . maandagochtend nog en deze was ook negatieve ..... Ik heb gelezen op internet dat je zwangerschaps hormoon soms nog te laag kan zijn klopt dit ?? . ik heb nu extra gevoelige besteld internet Als ik mijn cyclus moet geloven ben ik nog 7 weken maar nog steeds negatief groetjes
Het begon bij mij met wat waarschijnlijk de innesteling was. Ineens 's ochtends flinke kramp en misselijk, ben echt even op de bank gaan liggen! Na een half uurtje was het weer weg. Verder tot aan de test al opgeblazen buik, zware benen bij traplopen, moe en een soort dik slijm achterin mn keel! Nu met ruim vier weken beginnen ook mijn borsten te groeien. Succes allemaal!
Voor nod Gevoelige borsten ZEER gevoellige tepels! na NOD Nog steeds gevoelige borsten soms wat gevoelige buik onderin, wat trekkerig gevoel heeeel af en toe licht misselijk } en behoorlijk vochtig van beneden niks te klagen dus to zover
ik mag ook voor NOD: licht misselijk moe sliertje bloed enkele dagen na eisprong na NOD: vaak honger en eens ik begin te eten snel genoeg minder eetlust brandende ogen af en toe lichte ongikrampen, ook in mijn rug moeilijk naar de wc kunnen MOE!! om 17 u al een vrak, om 20 u in bed als ik kan, om 6 u smorgens wakker en moeilijk terug in slaap geraken
Voor NOD: - misselijk (dag 1 en 2 na mijn ei; daarna heel soms heel lichtjes) - duizelig (af en toe) - honger - ietjes gevoelige tepels - prikkelbaar (dag 4/5 na mijn ei en dag voor mijn NOD) Na NOD: - ongi gevoel - wat last van mijn onderrug - gezwollen borsten - gevoelige tepels
Nog wat vergeten... Voor mijn NOD: - onrustige darmen Na mijn NOD: - onrustige darmen - last van boertjes en oprispingen - 's avonds koude voeten
Voor NOD: -Niets Op NOD: - zeurderig gevoel in mijn buik, alsof ik ongi moest worden - parodontax tandpasta smaakt niet meer Na NOD - gevoelige tepels - zere borsten - heel erg geen zin in sex (gingna een paar maanden over gelukkig) - 's avonds beetje misselijk