-bij vlagen misselijk, voornamelijk in de ochtenden en in de avond. -verminderde eetlust -gevoelige tepels -MOE -vroeg wakker om te plassen
Voor NOD: - ongi-gevoel (had echt het idee gewoon ongesteld te gaan worden) - vermoeide benen Na NOD: - pijn in liezen en onderrug - bij vlagen beetje misselijk - weinig eetlust - moe - gevoelige tepels
Jeeeej vandaag op mijn NOD positief getest! Mijn symptomen: -3 dagen na de eisprong heb ik ongeveer 3 dagen een soort zeurende pijn gevoeld aan de linkerkant van mijn baarmoeder. Leek op een hele lichte menstruatiepijn. - ongeveer 1 week na mijn eisprong een hele pijnlijke en gespannen rechterborst. had ik vorige maand ook maar toen stopte het een paar dagen voor mijn NOD. Nu zijn ze trouwens allebei gespannen en gevoelig. - 5 dagen voor mijn NOD ineens een keer super misselijk geweest savonds. - last van mijn maag en darmen. moest veel opboeren een paar dagen voor mijn NOD. - 3 dagen voor NOD 1 dag de hele dag hoofdpijn gehad, en een soort menstruatiekramp gevoel in mijn buik. Net of ik ongesteld moest worden, maar ja daar was het een beetje vroeg voor. Nou daarna heb ik nergens last van gehad. Voel me verder prima en heb helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Ow ja ben ook heel vergeetachtig en een beetje wazig haha Heel soms een vlaag misselijk en mijn eetlust is iets minder maar dat was het voor nu! Iedereen veel succes met zwanger worden!
(oh krijg hier echt hoop van... als je normaal altijd goed vast en doorslaapt en sinds 4 dage niet meer dan ga jeje toch eea afvragen..)
da slapen heb ik ook last van , maar dan het punt da ik goed inslaap maar dan veel wakker word door hele rare dromen die precies echt zijn , en dan geraak ik moeilijk terug in slaap door die dromen
Ik heb vandaag positief getest en als symptomen heb ik: *Pijnlijke borsten *gevoel van ongi worden *misselijk
Voor NOD Last van borsten Met vlagen misselijk Onrustig slapen Lichte kramp in onderbuik Na NOD Menstruatie blijft uit Positieve test Honger gevoel en de kwaaltjes die ik voor NOD had
Mijn symptomen... Voor NOD: helemaal niks! Na NOD (ik ben nu 5 weken zwanger): Mijn borsten beginnen gevoelig te worden en een aanwezige baarmoeder (krampjes). Het wordt onze eerste kindje en vind het maar spannend!
Voor NOD: moe, misselijk met vlagen en gevoelige borsten. Gisteren getest; zwanger! Nu: nog steeds moe, nog gevoeligere borsten en misselijk....
Ik mag er ook weer bij 2e zwangerschap : Voor de Nod: Erg last van darmen Ongie-gevoel Steekjes in liezen Drukkend gevoel onderbuik Hoofdpijn Heel licht pijnlijke borsten (bijna niet noemenswaardig) Koud 1 dag voor de Nod zelfde klachten + meer dorst vaker plassen Op de Nod: Natuurlijk geen menstruatie Last van darmen Boeren Ongie-gevoel Hoofdpijn Droge ogen meer dorst vaker plassen koud vanaf 1 dag na de Nod: Hoofdpijn Ongie-gevoel steekjes in liezen opgezette buik moe met vlagen misselijk meer dorst vaker plassen
voor nod: veel steken links en recht die aan bleven houden hele pijnlijke, gevoelige tepels donkerdere tepels opgezette buik andere afscheiding nu (iets na nod) soms steken nog gevoelige tepels aders op borsten borsten zijn gegroeit + tepelhof veel plassen opgezette harde onderbuik..
Eerste week na ovulatie: -Nauwelijks klachten. - hele week IJSkoud gehad. Een week voor NOD: - boeren! beetje oprispingen. - gasvorming! - verkoudheid met opgezette keel (niet gehad sinds paar jaar) - af en toe een krampje in de buik en iets gespannen borsten. - 4 dagen voor NOD: slecht slapen, vroeg wakker. Erg warm. - 2 dagen voor NOD: enorme dorst en weinig plassen. Op NOD: - mijn onderbuik voel en zie ik opzwellen, hard lachen of niezen doet zeer. - steekjes in borsten. - dorst. Succes!
Dan zal ik hier ook mijn symptomen maar doorgeven... 24 dec '09: vmk met 4wkn en 6 dgn. 17 jan '10: dacht dat ik ongi werd. Had bruinsige ongesteldheid en zoweinig dat ik alleen maar n half inlegkruisje per dag nodig had. * had t IJZIGKOUD. * vlinderachtig gevoel door lichaam * kei en kei moe 28 jan '10: wéér bruinsige ongi. Nog steeds zelfde klachten. *had nu ook last van mn boobs. In mijn ogen lijken ze groter maar ze zijn sowieso steviger. * moe, heel erg moe * warm, s'avonds in bed bloedheet! * kortademiger vooral als ik n trap opgelopen had dan was moest ik echt diep ademhalen. *zweveriger in hoofd *vergeetachtiger * helemaal van mn padje af... ik wou de zout in de ijskast zetten *ijzerproevende mond *rommelende darmen *honger, veel honger *klokslag 5 uur s'ochtends wakker worden om te plassen * misselijk *draaiierig in mn hoofd 30 jan '10: test gedaan en vetpositief 2 febr '10: 1e echo gekregen ivm al mn miskramen. Er ligt n vruchtzakje in mn baarmoeder.
was ik eerst bij vlagen misselijk nu ben ik heeeel erg misselijk met de piek in de avonden. Zo misselijk dat het mij erg veel moeite kost om naar mijn werk te gaan. Ik slaap heel weinig. Heb meestal geen moeite met in slaap vallen maar wordt steeds wakker. Moet er wel een paar keer 's nachts uit om te plassen maar slaap ook nog eens heel erg licht.