Jaaaaaa, ik mag hier ook weer schrijven, al is het weinig spannend. Ik heb namelijk geen enkel symptoom. Dat kan dus ook!
Ik mag hier gelukkig weer posten. Twee weken geleden voelde ik me onzettend beroerd ik was onwijs duizelig en had een hele lage bloedruk (90/50) dit had ik ook van mijn eerste kindje precies het zelfde. diezelfde week had ik last van overgeven en diaree. Ik weet niet of het met de bevruchting te maken had maar wel heel toevallig dat ik precies het zelfde had als bij mijn eerste kindje. voor nod minder eetlust maar wel veel honger.pijnlijke borsten en tepels met name als mijn dochter aan de borst lag. drie dagen voor nod ongi krampjes. na mijn nod misselijk en de zelfde symptome als voor mijn nod. Mijn temp had twee keer een dip en twee keer een stijging en op nod bleef mijn temp hoog. Dit was het wel z;n beetje hihi liefs rosa
Na bijna een jaar mag ik eindelijk ook hier schrijven!!! Tis nog allemaal heel pril (heb pas 1 testje gedaan...), maar toch! Ik heb afgelopen maand voor het eerst getemperatuurd en alles daardoor heel secuur bijgehouden, dus komt ie: Rond ei: - 3 dagen misselijk! - Dag na ei gevoelige tepels, hield een week aan en verdween toen. - 3 dagen na ei aanhoudende steken bovenin mn linkerlies. (beetje warm kloppend/pulserend) Rond innesteling: - Kleine temperatuurdip en korte bloeding op dag 5 na mn ei. - Daarna 6 dagen bruinverlies, heel donker. Verder had ik heel regelmatig rare krampjes, veel puistjes, hoofdpijn (heb ik anders echt nooit), soms heel kort even duizelig of emotioneel, en ik voelde me gewoon raar! Ik kon er echt niks van maken, het was gewoon raar. Beetje grieperig maar dan anders. Maar na iets meer dan een week verdwenen alle symptomen! Ik dacht echt dat ik toch gewoon ongesteld zou gaan worden. Mn temperatuur begon wat te dalen, en zeker omdat ik al 6 dagen bruinverlies had! Meestal betekent dat bij mij het einde. Maar twee dagen voor NOD stopte dat, en gisteren kreeg ik ineens 2 minuten lang een aanhoudende steek in mn rechtertepel. Toen begon ik toch weer te hopen. En vanochtend werd ik wakker, en bleek mn temp weer gestegen te zijn! Dus ik gelijk getest: 2 streepjes! Pfff...ben zo blij!
Hallo iedereen, Ik weet nog niet of ik zwanger ben of niet, maar dit zijn mijn klachten... - uitslag op mijn buik overal behalve op mijn schaambeen... - krampen in onderbuik (anders als ongesteld) - eet buien (heerlijk vanavond bij de kebab gegeten... - opeens weer misselijk zijn....en dan weer honger hebben - bruine tepels - af en toe duizelig (vooral ochtend) - acne en wat denken jullie?
kans is aanwezig maar alleen test zal het uitwijzen anouk.. maar deze topic is voor de symptomen voor als je echt zwanger bent
Jippie, ik mag ook weer meedoen !! Voor NOD was ik al flink misselijk geweest en had al regelmatig last van hartkloppingen. Ook zere borsten en onwijs jeukende tepels. Nu ben ik officieel 1 dag zwanger en vannacht werd ik al meteen om 5 uur wakker tot een uurtje of half 7.... Heb a,l 2 mk's achter de rug en ook een gezonde dochter op de wereld gezet, en tijdens 'al mijn' zwangerschappen had ik dezelfde klachten. Voor NOD heb ik een paar dagen hoofdpijn gehad, alle kwaaltjes zijn meer dan de moeite waard!
Na anderhalf jaar hier meelezen mag ik ook een keer!! Geen idee wanneer m'n NOD was, maargoed.. 3 dagen voor eerste posi test kreeg ik last van m'n borsten, af en toe beetje misselijk en hoofdpijn. Heb nu nog steeds pijnlijke borsten, maar elke dag en veel erger. Nog af en toe misselijk, nu vaker plassen voor kleine beetjes, sneller moe, maar ook eerder wakker 's ochtends. Veel boeren en ook last van winden . En posi testen natuurlijk! Van een heel licht streepje nu 6 dagen later een overduidelijke!!
Voor NOD: - prikkelbaar - trek in dingen die ik nooit eet zoals bolognese chips - steeds kramp in bm als ik ging zitten - steken in liezen - winderig (en dat is zacht uitgedrukt) - obstipatie - helemaal geen last van borsten Vermoedelijke innesteldag: - Mirgraineaanval - Bizar dromen, levensecht Op NOD: - misselijk - honger maar niet weten waar je dan trek in zou hebben - duizelig en beverig alsof je flauw gaat vallen - positieve test - steken in borsten - super vroeg wakker
1e kindje: Echt helemaal niks dan alleen saaie oud en nieuw gehad..was zo moe 2 kindje: alleen beetje zere borsten aan de zijkant zeg maar... alle andere kwaaltjes kwamen later pas, maanden kotsend opgestaan maar had het ervoor over Nu 3e ronde..afgelopen vrijdag ei gehad, lage rugpijn, gevoelige tepels, slaap ontzettend slecht, wordt vroeg wakker en moet er zelfs uit om te plassen, en soms zo duizelig,,kan alleen maar afwachten maar lijkt een beetje op vorige maand
Niet echt duidelijke kenmerken voor mijn NOD, wel een beetje duizelijk een enkele keer, verder volgens mij niets. Alleen een heel fijn en zelfverzekerd gevoel dat het raak was of dat het op korte termijn raak zou zijn. Nu, na NOD de cliche dingen: geen menstruatie, positieve testen, pijnlijke borsten, grotere en rodere tepels, beetje misselijk/waterige smaak, krampjes in onderbuik, rommelende darmen/opgezette buik (vooral na eten van kool), en allemaal soort van blaasjes om mijn tepels. Veel klachten komen overeen met menstruele klachten, ook wel de moodswings en beetje meer 'pit' dan normaal. Verder vooral zenuwachtig en angstig en soms zelfs hyperactief. Ook wel moe en moeite met contentreren, maar veel is misschien gewoon mental en geen fysiek gevolg van de zwangerschap. Of een combinatie..
symptonen voor nod -hoofdpijn -buikpijn -steken in borsten -rugpijn symptonen op nod - misselijk - buikpijn - rugpijn na nod weet ik nog niet
Hallo meiden!!! Eigenlijk te vroeg getest8), maar wel in verwachting!!! Paar dagen voor NOD: *behoorlijk pijnlijke borsten *af en toe krampjes in onderbuik *in de avond best moe *meer speekselaanmaak!!! Na pos. test: *Erg pijnlijke borsten, vooral in de avond. Na m'n borsten te hebben gekoeld met bevroren washandjes (met een doek eromheen) is de pijn een stuk verminderd *Nog steeds best moe in de avond *Veel speeksel in m'n mond We hopen er maar het beste van!!! Groetjes Claire
Symptomen voor nod: - 's avonds en 's nachts heel koud hebben, en 's ochtends juist hoge temp rond 7 dpo - vlindersteekjes in borsten rond 10 dpo, en juist géén gevoelige borsten zoals normaal voor nod - maagzuur rond 10 dpo - positesten en licht misselijk sinds 11 dpo Dit begon vorige keer pas met 6 weken, wel gelijk heel erg toen, nu goed uit te houden met af en toe iets eten. - pukkeltjes in mijn gezicht sinds 11 dpo. Morgen is nod, spannend wel!
O ja: tranen om niks! haha. Ook sinds 10 dpo ongeveer. Ik heb het altijd wel, makkelijk tranen van ontroering, maar nu slaat het alles.
dames morgen is mijn nod of vrijdag kan ook. Maar hadden jullie ook rond deze dagen meer menstruatiekrampjes...ik heb het af en toe lichtjes de afgelopen weken. Maar vandaag ietjes meer. ik hoor graag jullie ervaringen.
Voor NOD: Snel last van onderrug Gevoelige borsten zeurend/steekjes liezen/bm vlaag misselijkheid sinds gisteren snel licht in mn hoofd verwachtte emoties rondom de prille zwangerschap schoonzusje bleven uit (bleef na een paar tranen vreemd genoeg rustig en nuchter, ik had toen nog niet getest!!) Vlagen hoofdpijn Positesten vanaf 3 dagen voor NOD Vandaag NOD: Koffie smaakt me niet *paar slokjes is genoeg* Gevoelige borsten zeurend/steekjes liezen.bm Vlaag misselijk vanmorgen Posi zw testen!! Vroeg wakker door enorme honger!