Oke..nu is het mijn beurt om te klagen haha Last van brandend maagzuur, Zere borsten, zeurende steekjes, Kleine vlagen misselijkheid, Continu honger
ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben, terwijl ik week daarvoor een negatieve HCG BETA- bloedtest had gehad. dus ik verwachtte helemaal nietssssssssss en... ik voel(de) ook helemaal nietsssssssssss! kan hier dus alleen maar neerzetten: voor/op/na NOD - geen ongi (nu 17 dagen na terugplaatsing van 2 cryootjes) - geen hoop, voelde niets - nog wel redelijk hoge temp vandaag, 4 dagen na NOD - HCG=95 - misschien hier en daar een steekje belachelijk, dit is de 25e ronde en ik heb me in alle rondes behalve deze gek gemaakt met allerlei ' fopklachten '
Ja eindelijk mijn klachten: - misselijke vlagen - pijnlijke borsten en donkere tepels - opgezette buik - rommelde darmen - heel veel pukkels! - veel plassen - steeds om dezelfde tijd wakker - sterke reuk - moe!
- vlagen van misselijkheid - verslechterd zicht - trekkende baarmoeder - duizelig/slapjes - sterke reuk
Mijn kwaaltjes: Voor mn NOD: - heel erg moe - veel honger Na mn NOD - veel maagzuur - veel plassen - erg misselijk in de ochtenden - krampjes in de buik voor de rest gelukkig weinig last ergens van
Dat snap ik meis, ik besef het ook nog steeds niet hoor. Het is dat 3 testen positief waren haha maar anders had ik het nog niet geloofd. En het is ronde 1 bij je, alles kan maar je moet er niet teveel vanuit gaan dat het meteen raak is. Succes meis!
voor mijn nod... -spierpijn in benen -duizelig -misselijk 5 dagen voor nod positief getest.. nu nog last van. -misselijk -moe -honger -gevoelige borsten -veel plassen
Voor nod: - hongerrrrrrr!!! niet te houden, en niet naar snaai maar boterhammen en warm eten. - ongesteldheidspijn maar geen bloed - de karbonades stonken weer net als bij Timo - de poes ligt ineens weer bij mij ipv bij mijn man Nu: - nog meer honger en misselijk - moe, maar Timo slaapt ook slecht - nog steeds ongesteldheidspijn maar geen bloed Miek
Ja eindelijk na 1,5 jaar mag ik hier ook mijn symptomen neerzetten; 3 dagen voor NOD positief getest; Voor NOD: * Steken in borsten * Erg "opvliegerig" * Trekkend gevoel in baarmoeder * Ik dacht dat ik ongesteld ging worden Na NOD; * Soort spierpijn in mijn buik * Heel moe * Emotioneel * Ben 1,5 jaar bezig geweest. Ik voel me gewoon heel anders! Dacht dat ik ongesteld ging worden, durfde de symptomen niet te voelen, bang voor een nieuwe telleurstelling.
Gevoelige tepels Pijnlijke borsten Wat krampjes Moe Steeds maar kleine beetjes kunnen eten, snel een vol gevoel Veel plassen Opgeblazen gevoel
Wat ik als eerste voelde: Vooral pijnlijke borsten en bij vlagen ook meer eetlust en soms maar zo emotioneel.
bij de eerste vroeg wakker worden gevoelige boobs, dikke ader erop wist zeker dat ik zwanger was, echt n gevoel ongikrampjes koffie niet meer lekker vinden Nu: ongigevoel veel afscheiding hoofdpijn (vorige keer pas wat later) veel plassen ineens veel dorst superchagerijnig
Jeeeeej! Ik mag ook meedoen, aangezien ik zojuist 2 keer POSITIEF heb getest!!! Weet niet hoe ver ik ben, want ben 4 weken geleden gestopt met mijn pil en nu dus meteen zwanger! Als mijn echte cyclus dus netjes 28 dagen zou zijn dan zit ik nu 1 dag voor mijn NOD. Circa 3 dgn na eisprong: -verkouden -keelpijn Totaal niet over nagedacht, dacht gewoon griepje vanaf 5 dgn voor NOD: -misselijk met vlagen -honger en ook weer niet -last van darmen, obstipatie -buikkrampen (voelde beetje zelfde als ongi gevoel) -hoofdpijn -snel geirriteerd soms -steeds vieze smaak in mond en meer dorst -met vlagen licht in m'n hoofd -moe vanaf gister, dus 2 dgn voor NOD: -alleen beetje buikpijn -wat meer moe -in de avond misselijk en beetje hartkloppingen vandaag, 1 dag voor NOD: -voel eigenlijk niks..... -alleen beetje zeurend gevoel in buik -POSITIEF getest!
jeee ik mag ook: week voor Nod: enorme steekjes en krampen. Ik wist dat het raak was, dit heb ik nog nooit gehad! 4 dagen voor Nod: nog steeds steekjes en krampjes Iets emotioneler kan moeilijk naar de wc (darmen liggen stil of juist heel actief..) 3 dagen voor Nod nog steeds steekjes en krampjes darmen lage rugpijn moe verstrooid 1e positieve test, heel licht.. 2 dagen voor Nod Al het voorgaande, maarook heel licht misselijk sterker ruiken heb wel honger, maar nergens trek in duidelijkere test 1 dag voor Nod: al het voorgaande en de test is nog duidelijker!
ben nog een beetje huiverig maar wil graag mijn symptomen plaatsen. Direct na de eisprong - vage misselijkeheid - raar draaier gevoel - veel dorst - hoofdpijn na 1 week kwamen deze erbij enorm moe diaree donkere tepels blijf veilig zitten kleintje
Eindelijk en als volledige verrassing ben ik er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben! Klachten: Moe Sinds 3 dagen 's ochtends misselijk Pijnlijke (.)(.) Alles ruikt heel sterk Maandag naar de Gyn, eens even kijken hoe het ervoor staat. Afspraak stond toevallig gepland, ben er wel heel blij mee!