Voor testen: - moe - branderige tepels Na testen: - bij lege maag weeig gevoel en misselijkheid - pijnlijke borsten - strak trekkend gevoel in mijn baarmoederstreek
Voor NOD: - Rommelende darmen (net alsof je de baby voor de 1e keer voelt schoppen zeg maar) - Emotioneel - Hoofdpijn - Innestelingsbloeding - Zin in chocolade Na NOD: - Rommelende darmen - Emotioneel en chagrijnig - Hoofdpijn - Steken in borsten (vanaf vandaag, ben 6 weken zwanger) - Vaak honger - Beetje misselijk ('s morgens niet, maar vaak na het eten) - Grieperig gevoel - Moe - Als ik teveel gedaan heb of gestoeid heb met mijn zoontje helemaal buiten adem zijn/draaierig worden:S - Véél puisten - Rare dingen uitkramen - Vergeetachtig - Veel dromen Dit is mijn 2e zwangerschap en lijkt best wel op de 1e. Maar het lijkt wel of de symtomen bij de 2e allemaal sneller komen dan bij de 1e. Misschien dat je weet waar je op moet letten ofzo.. In ieder geval, gefeliciteerd iedereen!
voor nod - pijn in onderrug -uitslag op handen Na nod pijn in onderrug buikkrampen uitslag op handen moe boeren last van darmen
Voor Nod: Gevoel dat menstruatie kwam. Rugpijn. Na Nod: Steekjes, trekkerig gevoel in buik. Pijnlijke tepels Wat misselijk Honger Een week na NOD dus maar getest en positief!!!
Voor nod: misselijk, vooral in de ochtend geen trek in avondeten af en toe lichte buikpijn steken in me buik/liezen Na nod: Zelfde symptomen pijn in tepels snel moe
Eindelijk mag ik ook... Voor NOD: - Vanaf eisprong tot nod veel afscheiding - Week voor nod ongesteldheidskrampen, dit hield 3 dagen voor nod op - Pijnlijke tepels - Verhoogde temperatuur - Steken in buik richting liezen - Rugpijn Na NOD: - Moe! - Slecht slapen en vroeg wakker - Af en toe lichte hoofdpijn - Rugpijn - Veel witte vloed - Af en toe steekjes onderin buik - Zachtere borsten - Hele pijnlijke tepels - Rommelende darmen/winderig
Hier komt mijn waslijst Voor Nod: -Hoofdpijn -Branderige/warme borsten (net alsof ze verbrand zijn door de zon) en gevoelig aan de zijkanten. -steekjes in de bm (lijkt ook wel op ongesteldheids krampjes) -last van de onderrug -snellere hartslag (voelde mijn hart in mijn borst kloppen0 -af en toe licht in mijn hoofd/duizelig -haaruitval (en niet zo'n beetje) -bijna geen vaginale afscheiding -vaker poepen en heel veel plassen Na NOD: -Lichte hoofdpijn -steekjes in de bm (lijkt ook wel op ongesteldheids krampjes) -Moe, heel erg moe -last van de onderrug -Veel plassen -Heel slecht slapen -Heel erg happy gevoel
Voor NOD: Moe vlagen misselijkheid, ene moment dacht ik te moeten overgeven en 1 minuut later was het weer weg! apart gevoel bij baarmoeder steekjes bij baarmoeder steekjes links en rechts en had iets raar, ik moest een nummer opschrijven, en iemand noemde het op, ik hoorde 5 en 7, ik zag de 5 en 7 staan, alleen wist niet meer wat nou 5 of 7 was! heel vreemd. Na NOD: Moe Slecht kunnen slapen, vroeg wakker, (ook een beetje door spanning) hele gevoelige tepels steekjes onderin buik, links en rechts beetje ongi gevoel dunne afscheiding best veel ruik dingen anders
Ik voelde niet zozeer dat ik zwanger was, ik voelde dat ik NIET ongesteld ging worden: geen krampjes, opgeblazen gevoel, etc. Eigenlijk voelde ik veel minder dan bij een normale cyclus. Wel: 's nachts bloedheet Wakker liggen/worden en niet meer in slaap kunnen komen
ik meld me hier nogmaals, ik heb vorige maand een miskraam gekregen en heb hierna ovu.testen gebruikt maar heb geen positieve ovu.test gehad dus ik verwacht het absoluut niet maar vanwege onderstaande symptomen dacht ik "laat ik eens gek doen" en tot mijn verbazing stond er ZWANGER 1-2 WK Dit keer voor NOD: - hoofdpijn - erg chago - slecht kunnen slapen - innestelingsbloeding - maagzuur - geen zin in ontbijt - borsten voelden groter aan - veel plassen - trek in bier!(drink never nooit bier!vind het zelfs smerig!) Na NOD: - slecht slapen - grote pijnnnnnlijke borsten - maagzuur - geen ontbijt trek - veel plassen - moe - nog steeds trek in bier?!?!?!?
Hallo, allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Heb 2/3 weken terug getest en ben ook zwanger! Ben er erg blij mee, weet niet precies hoe lang ik al ben, zowie zo zit ik op 7 weken, en misschien al langer. Mijn laatste menstruatie was niet zoals het normaal was, maar 2 dagen en niet heel hevig. Heb 19 mei 1e afspraak met verloskundige dus dan horen we wel heo of de wat, erg spannend allemaal. Heb wel al aardig wat klachten: - Af en toe misselijk. - Buikpijn (sommige dagen heftiger dan anderen, soort van menstruatiepijn) - Rugpijn, onderin. - Prikkelbaarder en snel boos. - Sneller moe. - Duizeligheid. - Pijnlijke borsten. - Veel plassen. - En al 6 kilo aangekomen en dat al zo vroeg in de zwangerschap! - Laatste 2 weken erg last van vreetbuien, elke 2 uur weer honger gevoel hebben. - Het al 3 weken erg koud hebben. - Rusteloze benen in bed, niet kunnen slapen.
Allereerste klachten: Hevige buikpijnen, waar ik nachten van wakker lag.... (bijna 3 weken lang, nu gelukkig niet meer) Moe, moe, moe Verder Misselijkheid, met bijna braken maar gelukkig niet Eetbuien, echt een vreetzak...eet alles wat los en vast zit, ondanks mijn misselijkheid Sinds kort erg gevoelige borsten gasvorming Plassen vaker dan normaal Buikspierpijn en af toe rare rugpijnen in de nacht En tja ik zit pas op 10 weken, ik zie er voor anderen hetzelfde uit als altijd, maar ik herken mn lichaam niet meer. nog maar 30 weken te gaan.....
Ik mag mij sinds gisteren hier ook melden jippiieeeeee. Mijn eerste ronde en raak!! Had het niet verwacht maar heb gedroomd dat ik zwanger ben dus snel gisterochtend test gedaan en positief!! Hier zijn mijn symptomen: Heb mijn eisprong gevoeld en de dagen ervoor flink geklust. 8 dagen na mijn eisprong flinke pijn gehad aan mijn rechterkant en toen ging die pijn over in steken en voelde de steken daarna in mijn onderbuik. Had echt het gevoel dat het innestelde. Daarna kreeg ik snel symptomen: -misselijk -geen eetlust meer -emotioneel een wrak -vanaf mijn eisprong weeige ongesteldheidsbuikpijn (dacht echt dat ik ongi ging worden) -2 dagen voor NOD posi getest groetjes Melis
Zere borsten Soms heel licht duizelig Wee gevoel in buik Licht menstruatiegevoel Maar dat heb ik eigenlijk elke maand wel gehad. Wat nieuws was deze maand was de hoofdpijn! En vanmorgen dus een positieve test, twee dagen voor NOD.
Voor NOD: -jeuk laag op onderbuik -moe -pijnlijke borsten na NOD: -grotere gespannen borsten -moe -jeuk laag op onderbuik -snel warm vooral snacht's -rugpijn die uitstraalt richting bekkenspieren -ongi gevoel -snel honger
Net positief getest!! - Rugpijn / bekkenpijn - Misselijk ( licht ) - Boeren - Gevoel van blaasontsteking - Warm snachts! - Raar/zwaar gevoel schede
weetje wat ik bij alle 3 de keren had,, dat ik wel 2 of 3 keer grote boodschap moest op de wc,niet iedere dag maar zo om de dag, en dan savonds heel gek heb ik nu ook weer! en steekjes onder mn navel van die pennen prikjes
Net getest en echt knalpositief!!!! Hier mijn symptomen: Voor nod: -Na mijn ei niet direct zere borsten (pas een week erna) -Toen ik dus die zere borsten kreeg ook direct ongi krampen -Deze krampen duurden ongeveer 3,5 dag, daarna nog een wat zeurderig gevoel in mijn buik. -Beetje last onderin de rug -Darmen maken veel geluid -Na het avondeten iets misselijk, maar tegerlijkertijd ook een mega hongergevoel -Rare dromen -Vooral s avonds erg moe, ga op tijd naar bed -Chocola smaakt raar, alsof het overdatum is :s - Ineens een voorliefde voor jus d'orange, appels en bananen Zit vandaag op mijn vermoedelijke nod, dus misschien komt er nog van alles bij Liefs