Hoi Dames, Sinds dinsdag moet ik erg vaak naar de wc om te plassen. Als ik dan net geweest ben, heb ik het gevoel dat ik alweer moet. De ene keer zijn het grote plasje en de andere keer kleine. Woensdag kreeg ik ook pijn in mijn onderrug en een raar, soort ongesteldsheids gevoel in mijn onderbuik, tussen mijn lies en mijn navel. Ik dacht zelf aan een blaasonsteking... Nu heb ik vanochtend mijn urine laten testen, maar deze is helemaal schoon Ik ben wel erg moe de laatste tijd, maar het is ook erg druk kwa werk... Ook heb ik vaak zodra ik ga liggen in bed om te slapen, dat ik misselijk word. Ook als ik net gegeten heb, blijf ik honger hebben, ookal zit ik heel erg vol. Sinds een paar dagen word ik ook licht misselijk na het eten. Nu zit ik dus te denken of ik misschien wel zwanger kan zijn... Ik slik altijd netjes de pil en vergeet deze eigenlijk nooit... al ben ik hem op woensdag 28 juli wel vergeten en heb ik donderdags 29 juli seks gehad... (was in mijn 5de week, ik slik de pil altijd 6 weken) 07-08-2010 heb ik mijn laatste pil geslikt en ben ik ongesteld geworden, niet heel erg, maar dat ben ik nooit en altijd maar ongeveer 3 dagen. Nu moet ik zaterdag 04-09-2010 weer de laatste pil slikken... Maar ik zit toch te twijfelen of ik vanavond even een testje zal doen... Mijn vriend en ik zijn niet bezig met zwanger worden... Al zou ik het dolgraag willen, maar vriendlief wil nog niet Wat denken jullie? Iemand bekend met deze symptomen? Liefs
hallo, ja er zit natuurlijk altijd een hele kleine kans in dat je zwanger kunt zijn. ik zou zeggen, TESTEN, dan weet je het zeker. Het kan ook zijn dat je schijnzwanger bent, heb ik paar jaar terug ook gehad, en ik was er ook niet mee bezig, want mijn man wilde/wil ook geen 2de kindje, maar misschien dat ik toen toch onderbewust er mee bezig was. Ik droom ook heel erg vaak over zwanger zijn, zon heerlijk gevoel hé
ja het kan wel als je de pil vergeten ben.. Idd gewoon gaan testen dan weet je het in ieder geval zeker. Hebben ze bij de dokter niet gelijk getest? want tegenwoordig testen ze daar gelijk ook op!
Nee, volgens mij hebben ze daar niet op getest, de assistente zei er in ieder geval niets over... Ze vond het wel vreemd dat ik lage rugpijn had en zoveel moest plassen en zei dat ik wel een afspraak kon maken met de huisarts zodat ie even naar mijn buik kon kijken... Ik heb gezegd dat ik het wel even aankijk... Pff, heb net gegeten en alweer misselijk... en zooo moe... Ik ga zometeen maar even snel naar kruidvat even testjes halen... We gaan dinsdag op vakantie naar Griekenland, dus wel even handig om te weten of ik zwanger ben of niet...
oh misschien is het nog niet overal dan. Bij mijn dokter doen ze dat namelijk gelijk tegenwoordig. laat je het wel weten wat de uitkomst is?
Ik heb net een test gedaan van de kv... Negatief... Morgenochtend voor de zekerheid nog een keer testen... Heb nu de hele avond al last van zo'n weeig ongesteldheidsgevoel... al moet ik de pil nog dik een week slikken...
Heeft je huisarts je urine ook op kweek gezet? Dan duurt het dus een paar dagen voor je de uitslag hebt. Want het kan inderdaad een blaasontsteking zijn die ze met een simpele test niet kunnen zien. Had ik een paar maanden geleden ook! Eerste simpele test bij de huisarts: geen blaasontsteking. Omdat ik toch klachten had, hebben ze mijn urine op kweek gezet. En wat denk je? Toch blaasontsteking! Heb toen een kuurtje gekregen.
Kan twee kanten op. Ik heb een paar maanden geleden hetzelfde gehad als Be Happy. 'Nee hoor, uw urine is schoon' zei de assistente van de huisarts. De week later zat ik bij de huisarts met een nierbekkenontsteking... Weet niet of ik voor je moet hopen dat je zwanger bent. Kinderen krijgen doe je met zn tweeen. Als 1 van de 2 er (nog) niet achter staat lijkt het me geen goed begin... Sterkte!
je pil vergeten levert eigenlijk alleen echt risico op in de eerste week, dus pil 1 t/m 7. als je die goed hebt geslikt is de kans op een zwangerschap héél erg klein. ik denk dat je idd je urine nog eens na moeten laten kijken, heb zelf ook weleens blaasontsteking gehad, en dat de eerste keer checken mijn urine nog wel schoon was.
Vandaag ineens bijna nergens meer last van Heb bijna niet hoeven plassen vandaag, alleen nog heel af en toe misselijk geweest... Heel vreemd... Ik heb sinds gisteren vakantie, dus misschien is het wel gewoon stress geweest van de laatste drukke werkweek etc... Zou natuurlijk kunnen. Jullie in ieder geval nog heel veel succes met zwanger zijn/zwanger worden etc! En wie weet tot volgend jaar! (Dan gaan we waarschijnlijk stoppen met de pil)
nou hier nog 1 bijna nergens meer last van :S en heb zo een test gedaan diej e 4 dagen van te voren kan doen en was negatief