in afwachting op uitslag bloedtest

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door binky82, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binky82

binky82 Nieuw lid

23 jan 2017
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal ik ben 35 en ben mischien zwanger.

hier mijn verhaal....
    16 november laatste keer insiminatie gehad. Nu moeten we wachten op nieuw donorzaad... 2 keer getest met kruidvattests helaas negatief de laatste was 10 dec.
    nou is het zo dat ik nu al 4a 5 weken ontzettend moe ben en ik dacht zal wel van de drukte kerst enzo komen. Nu afgelopen week naar dokter geweest voor moeheid en duizeligheid. De dokter vroeg allemaal dingen die te maken hebben met zwanger zijn ...ze wil bloedtest op verschillende dingen maar ze wil ook de hcg waarde weten. Ik zit me nu helemaal op te vreten hihi... vandaag gebeld over de uitslag assistente wil niks zeggen en ik moet een afspraak maken... kan pas woensdag terecht... toch denk ik dat ik niet zwanger ben want ik ben 2 keer ongesteld geweest wel anders dan anders maar toch. Wie is ook ongesteld geweest en toch zwanger?
    als het zo is zou ik nu 11 of 12 weken zijn.:)

2. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Je hebt niet meer getest na 10 december? De huisarts wil vast alles uitsluiten. Als er hcg in je bloed zit kan je dat ws ook op een zw test zien!!
    Wat is de reden dat jullie iui met donorzaad hebben?

3. binky82

binky82 Nieuw lid

23 jan 2017
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ind niet meer gestest met zwangerschapstest. Ik heb fybromyalgie en het schijnt dat je dan minder hcg in de urine hebt. Vandaar dat ik niet meer heb gestest.
    wij hebben nu 6 inseminatie rondes gehad met donorzaad omdat wij een lesbisch stel zijn. Verder heb ik pcos en heb ik een eierstok die niet zichtbaar is met uit en inwendige echos deze hebben ze gevonden na een kijkoperatie. Ivf willen ze liever nog niet doen omdat ik een verhoogd risico heb op overstimulatie en omdat ze de linkereierstok niet kunnen controleren en dus ook geen punctie op kunnen doen.

we moeten nu wachten tot er een gematchte donor is.
    Krijg morgen de uitslag van de bloedtest. Mijn partner is bijna overtuigd dat ik zwanger zou zijn. Zelf ben ik wat terughoudend kan tenslotte vanalles zijn. Ik ben alleen duizelig, tillerig ontzettend moe, jeuk en soms maar dat is als ik vroeg eruit moet sochtends misselijk met kokhalzen.
    We zullen nu moeten afwachten. Kliniek wacht bloeduitslag af en dan evt nog een echo maken.

4. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    dat is voor het eerst dat ik hoor dat iemand met fibromyalgie minder hcg zou hebben. probeer toch nog een zwangerschapstest. als je al die tijd al zwanger bent moet het nu wel zichtbaar worden. er zijn genoeg vrouwen die zwanger zijn en toch een soort van menstruatie hebben.

succes met alles.

5. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Had toch wel nog een test gedaan als ik jou was...
    Als je al zover zwanger bent dan moet er wel iets zichtbaar zijn op een test..jullie denken dus zwanger te zijn van de inseminatie van november?

heeft de huisarts ook je bloeddruk gemeten?

succes met het wachten van de uitslag van de bloedtest...hoop voor jullie dat je zwanger bent.

6. binky82

binky82 Nieuw lid

23 jan 2017
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen bloeduitslag gekregen en ben niet zwanger.. in februari maart gaan we weer verder met de mmm.
    Ik wil iedereen verder succes wensen
    groetjes

7. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    ah jammer, jij ook succes!

8. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jammer meis je blijft toch hoop houden !

Veel succes met jullie volgende poging! Hopelijk zijn jullie snel zwanger!

9. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ik heb ook fibromyalgie, teste 2 dagen voor nod een dikke positieve test. Die vermoeidheid en duizeligheid kan dus ook heel goed van je fibromyalgie komen. Iig heel veel succes de komende periode. 🍀🍀🍀

Deel Deze Pagina