hoi mensen ik ben nieuw hier en weet ook niet eerlijk gezegt of wat ik ga vertellen( vragen) of dat in deze topic hoort ik merk wel als jullie reageren erop ik heb op 8 november me laatste menstruatie ongeveer 2 weken voor dat ik ongesteld werdt had ik hele gevoelige pijnijke borsten, en nu 3 weken geleden heb ik heel veel pijn in me onderbuik gehad ( waren steken alsof ze met een mes in me onderbuik zaten te steken)en ik ben al misselijk elke ochtend ene keer erger dan de andere keer vanaf vorige week vrijdag ik weet dat alleen met een test zekerheid is maar ik weet nu niet wanneer ik die test moet doen.
meid je kunt nu al een test doen... en als deze negatief iskun je hem morgenvroeg nog een keer doen.... ben je trouwens al overtijd? en wanneer is je nod?
Voor NOD: -Verschillende buikpijntjes -Vlagen misselijkheid en duizeligheid -steeds het gevoel te moeten eten -hoofdpijn -puistjes -moedervlek op tepel -lichtgevoelige borsten vanaf NOD: -Dezelfde symptomen als hierboven -Meer plassen -lichtgevoelige tepels
dat is dus nu het probleem ik slik al jaren de pil niet meer en ik heb onveilige sex met me vriend. en het probleem is nu dus zo dat ik onregelmatig on wordt dus weet niet of ik nu overtijd ben en hoe ik het uit moet rekenen maar vind dit wel raar want de dingen die ik nu voel en merk heb ik nog nooit gehad
ik heb test besteld maar door postbezorgers die staken komt het later dus moet 1 a 2 dagen wachten zodra ik zekerheid heb horen jullie hier meer van mij over of het negatief of positief is
Bij eerste en tweede zwangerschap waren mijn symptonen hetzelfde. Ben nu 4 weken zwanger. Gevoelige borsten Steekjes rechts/ links in onderbuik Veel plassen Veel vloeien
Hoi ik heb ook een erg opgezet buikje boven me vagina nog niet maar dan bolt het net boven mijn schaamstreek op .. ook rommelende darmen .. en als ik in mijn navel druk voel ik steekjes in mijn buik?? wie herkent dit?? kan dit ook door het ontpillen komen?
hoi suuzie, ik heb precies hetzelfde, net boven het schaambot begint het iets bol te worden, terwijl ik dit nooit heb gehad, verder een gespannen gevoel onder in mijn buik, zere borsten(een cupmaat groter) en sinds zaterdag word ik misselijk van bepaalde luchtjes. wanneer kan je testen?
Hoi bama Ja bij het schaambot is het gewoon plat (voelt soms hard) en daarboven echt bol.. maar wel allemaal lucht ! heb jij dat ook? zere borsten heb ik aan de zijkant.. en een klein bruin vlekje op mijn tepel ik zou dan nu al kunnen testen want 6 dec had ik bruin bloed verlies hield 4 dagen aan ?? en als ik moest plassen soms rood/rozig.. als dat een ongi is zou ik pas 3 januari kunnen testen en zou ik nu in mijn vruchtbare periode zitten maar vind het wel raar.. Heb ook jeuk aan mijn borsten!
Hallo! Hier dan de eerste van mijn zwangerschapsymptomen: Pijnlijke borsten Pijn in onderbuik Misselijk (op en af, de hele dag door) Stemmingswisselingen Geneigd om te blijven testen om te zien of de uitslag nog positief is
ik heb test gisteren gedaan was negatief over paar dagen doe ik nieuwe test als die weer negatief is ga ik naar me huisarts
Hoi allemaal, Ik zag dit topic en dacht laat ik hier eens mijn verhaaltje neerzetten. Misschien herkent 1 van jullie dit vast wel gezien de eerdere posts die ik heb gelezen Ik ben sinds begin dit jaar bij de gyn en slik nu chlomid. Heb al een HSG gehad en die was verder goed. 2 weken geleden had ik in het weekend ontzettend veel pijn in m'n borsten,vooral rond de tepels. Het deed zo zeer dat ik de halve dag zo'n beetje met mijn handen er tegenaan heb gelopen om de pijn te onderdrukken. Daarna werd het minder,maar ze zijn nog steeds super gevoelig voor de kleinste dingen. Afgelopen woensdag zat ik op dag 37 en tijdens het toiletbezoek zag ik dat ik al wat afscheiding had gehad. Ook tijdens het afvegen zat er wat lichtbruins. Ik dacht nog;'mooi ,want vorige keer had ik een cyclus van 38 dagen dus dan komt er een beetje regelmaat in'. Maandverbandje om gedaan,maar de dagen erna...tot vandaag aan toe....helemaal niks meer gezien. Ook had ik gister een enorme steek in mijn zij (links)toen ik van de bank opstond en heb al een geruime week pijn in mijn rug (wel wat naar boven) wat ik anders nooit heb. En m'n lichaam voelde in die eerste week anders dan anders....beetje buikpijn en zeurderig, Volgende week donderdag zit ik op dag 45 en wou dan pas gaan testen. We zijn zo bang voor weer een teleurstelling dat we het niet aandurven. Als ik dan niet zwanger ben moet ik de gyn opbellen en dan zou wss de dosis worden verhoogd omdat anders mijn cyclussen wel erg lang worden.
Nadat er vanmorgen iemand van Moeders voor Moeders is geweest en me nog steeds positief getest heeft durf ik mijn symptomen hier ook neer te zetten Eigenlijk heb ik weinig last. Voor mn NOD wist ik zeker dat ik ongesteld ging worden... ik had ongeveer dezelfde buikpijn alleen begonnen die pijntjes wat dagen eerder. Volgens de berkening op 28 dagen cyclus zit ik op 6 weken maar volgens mij klopt dit niet want mn cyclus was de laatste maand 35 dagen en moet het 5 weken zijn.... dus nog erg kort en misschien te kort voor echt symptomen. Verder ben ik moe en in tegenstelling tot mn vorige zwangerschap ontzettend onzeker en maak ik me onwijs zorgen of het wel goed gaat en tel ik de dagen uit tot ik de 12 weken gepasseerd ben Deze keer ben ik nog helemaal niet misselijk en bij mn vorige zwangerschap ontzettend. Verder ook wat last van opgezette buik met name 's avonds. Ohja stemmingswisselingen natuurlijk ook, verschrikkelijk pfffff. Nu vergeet ik nog het belangrijkste..... VERSTROOIDHEID.... dat is echt verschrikkelijk Ik doe de meest vreemde dingen Dus al met al eigenlijk is deze zwangerschap nu al anders als mn eerste
Voor NOD alles kwijt/vergeten weinig eetlust' na NOD (dat is nog maar een dag of 2) moe vaag misselijk van luchtjes afwisselend heel warm en heel koud hebben nog steeds alles kwijt/vergeten
Hoi allemaal ben sinds eind oktober gestopt met de pil (3 weken terug heb ik veel bruin bloed gehad.. zou wel me ongi zijn geweest) maar nu heb ik een vies vraagje.. ik stapte net uit bed en voelde het van onder een beetje lopen .. de afscheiding liep letterlijk uit mij en er zaten ook een paar flinke druppels in mijn joggingbroek.. nog nooit gehad.. volgens een banner zou mijn ei ook gister moeten zijn.. heb wel flink geklust 2 weken lang .. veel donkere aders op mijn tepels & als ik in mijn navel druk doet het pijn kan iemand me helpen? xxx