Leuk om al jullie eerste symptomen te lezen. Sommige herkenbaar en andere ook niet. Het begon bij mij met: - Hele hevige duizeligheid - Vermoeidheid (soort "wattenhoofd" de hele dag) - Trek in koolhydraatrijke voeding (brood, pasta, etc) - "Ongesteldheids-buikpijn" - (Eindelijk) grotere borsten - Sterke reuk - Opgezette buik (darmen die rommelen) - Emotioneel sneller "geraakt". (huilen/fel reageren) Kortom, mijn lijf voelde al heel snel compleet anders aan.
Ik heb bijna geen symptomen, dat maakt trouwens wel onzeker haha. Ben al wel sinds een week heel moe, maar ben dan ook al een week aan het klungelen met halve voorhoofdsholteontsteking en verkouden. sinds vandaag, 11 dpo: - af en toe rommelende darmen - hele warme wangen (sinds gisteravond) alsof de doorbloeding daar opeens beter is geworden. Loop de hele dag met een blos op mijn gezicht. - sinds gisteren toch echt meer trek, wordt 's ochtends wakker met rommelende maag. - steekjes en gevoeligheden in de onderbuik en bij de lies. Maar heb niet echt de symptomen als zere borsten, ijzer smaak in de mond enzo.. Ben er nu ook wel echt op aan het letten, was gisteren ook behoorlijk in shock toen ik een streepje zag op de test, want ik voelde niets, haha!
Hoi hoi! Ik zet hier ook wat neer (hoewel ik nog niet weet of het daadwerkelijk zwangerschapssymtomen zijn) Ik zit nu 2 dagen voor mijn NOD en heb de volgende 'klachtjes': - Met vlagen wat misselijk (Voelt ook een beetje als dichtgeknepen keel??) - Sinds vandaag ongi-pijntjes/krampen.. - Mn tepels lijken wat donkerder (of wil ik dit gewoon zien?) - Wat meer bobbeltjes op mn tepels.. - Soms wat lage rugpijn.. - Momenteel een temp van 37,1 (normaal 36,5) - Iets meer honger.. - Wat meer moe-momenten overdag.. - Sinds een kleine week slecht slapen, vaak vroeg wakker.. - Rommelende darmen.. Spannend dus! De meeste kunnen ook natuurlijk bij menstruatie horen, dus ik ga daar nog even vanuit!
5 dagen voor mijn NOD menstruatie klachten.....duurde ook 5 dagen. Dag van NOD geen klachten meer, na 3 dagen een testje gedaan en zwanger. Duurde ook lang voordat er weer symptomen kwamen.
Yes! Ik mag hier ook eindelijk wat plaatsen! Nu 4w4d - Zere borsten en gevoelige tepels - Soms misselijk - Rommelende darmen, vooral 's avonds een opgezette buik - HONGER! De hele dag door! - Duizelig - Overdag heel moe, 's nachts niet kunnen slapen 11 dpo een tuurstreepje, 12 dpo cb positief!
ik mag er ook bij; voor NOD, het vermoeden dat ik zwanger was na NOD - moe 6 dagen over tijd een duidelijke binnen 30sec positest nu;' het gevoel alsof ik ongi moet worden alleen minder af en toe steekje richting me navel moe, maar snachts moeilijk kunnen slapen. trek in veel eten last van me ogen, branderig, waterig lage rugpijn, groeipijn naar benen.. tot op heden geen last van misselijkheid
Wauw, gefeliciteerd dames met jullie zwangerschappen!! (Hoopt dat de gebroken nachten bij mij ook een goed teken zijn...!)
Ook ik mag dan eindelijk mijn allereerste zwangerschaps symptomen komen vertellen - op 8 en 9 dpo in totaal 2 veegjes lichte innesteling bloeding - nacht van nod dag hele nacht mega misselijk geweest en 1 keer flink overgegeven - rond nod hele lichte steekjes en soort lichte krampjes voelde ik eigenlijk amper - een aften bultje op tandvlees - geen ongesteldheid ! - dorst X
hoi! ik mag ook wat plaatsen hihi! ben nu 4 weken.. ik had een week voor mij nod heel erg last van rommelen de darmen en van die plopjes haha. nu heel af en toe eens een steek in mijn borsten en ook heel af en toe een steekje in mijn baarmoeder, gelukkig ben ik tot nu toe helemaal niet misselijk geweest!
Afgelopen vrijdag heb ik positief getest, 1 week en 1 dag over tijd. Het was niet (meer) gepland en verwacht, maar wel zeer gewenst. Mijn symptomen zijn: - zeer pijnlijke borsten - tepels die op alles reageren -mijn man merkte al eerder dat mijn tepels duidelijker waren -menstruatie krampen -lage rugpijn (2 weken geleden ineens, weet nu waarom ) -af en toe vlagen van misselijkheid -veel minder eetlust -aankomen in gewicht
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en wil graag ook mee doen. Ik ben er vorige week achtergekomen dat ik zwanger ben voor de eerste keer! Wij zijn al drie jaar bezig en het blijkt gelukt te zijn Durf er helemaal niet van te genieten want ben erg bang voor een miskraam. Over twee weken een interne echo...het is dus nog even wachten. Mijn symptomen zijn echt pijnelijke borsen en een soort ongesteldheid pijn..soms steekjes in mijn buik.
Ik heb vandaag positief getest! Helemaal blij, maar toch nog zo onwerkelijk. Hieronder mijn klachten voor nod: - pukkels in gezicht - pijnlijke borsten en dat had ik niet meer sinds ik met de pil ben gestopt - moe - licht misselijk - kribbig - darmen zijn ontzettend aan het rommelen - 2 dagen voor nod 1 veegje bloed (waarschijnlijk innesteling)
Jaa! Mag hier nu ook wat schrijven. Precies 4 weken nu De week voor mijn nod als ik even niet had gegeten weeïg gevoel Maar ook weer geen trek Heel sterke reuk Beetje steekjes maar had ik anders ook
Ik heb er voor nod niet zozeer op gelet. Maar heb wel erg gevoelige borsten (vanaf nod zoiets) En een vele sterkere reuk
ik heb afgelopen zaterdag met een week overtijd positief getest. Ik kreeg vanaf 9 dpo ontzettend tintelende tepels, op 10 dpo heel klein beetje bruine afscheiding en kleine krampjes. Toen had ik al een vermoedden.
Ik heb vandaag, 1 dag voor Nod positief getest. Tot nu toe vallen de symptomen nog wel mee: - euforisch gevoel sinds 2 dagen - vroeg wakker, sinds begin cyclus, - temperatuur was deze cyclus in zijn geheel iets hoger dan afgelopen maanden - borrelende darmen en pijn/kramp maaggebied - druk op schaambeen - heftige steken 4dpo - menstruatie achtige pijn 8dpo
Ik kan mij niet echt herinneren voor NOD, ik wist ook totaal niet wanneer die was. Maar ik had nadat ik positief had getest last van: - Vermoeidheid - Gevoelige borsten en tepels werden groter - af en toe menstruatieachtige krampjes (voornamelijk bij 5 weken zwanger) - Pas later, rond de 9 weken bepaalde geuren minder fijn. - Minder goed kunnen uitslapen Bij 10,5 week nam bij mij de gevoeligheid in de borsten af. Vermoeidheid lijkt inmiddels ook minder.
even een vraagje hier.... ik ben voor de 3e dag niet ongesteld nu ben ik best wel misselijk en rommelig in me buik al vanaf zaterdag.... testen zijn vooralsnog negatief.... af en toe last van duizelingen in 1x dan is t ook weer weg ben gewoon mezelf niet.... als ik bijvbeeld ga schoonmaken dan moet ik na 10 min zeker al rust nemen van de pijn in me rug normaal hopelijk heeft iemand dit ook mee gemaakt? en kan me duidelijkheid geven... nu ook ik zit vanaf half 8 bij me werk en krijg nu echt last van me rug met het zitten ....