Duizeligheid kreeg ik rond de 10 weken. Heb zelf een lagere bloeddruk en mogelijk nu nog iets lager. Wellicht kun je even je bloeddruk laten meten? Misselijk ben ik niet geweest, last van darmen wel, maar ook omdat ik de pillen die ik nam voor mijn darmen niet meer mag sinds ik zwanger ben,
ja de dokter wilt nog niks voor me doen ... ik moet volgende week weer opnieuw testen maar hoe kan ik nou een week leven in onzekerheid hahaha! gaat toch niet.... en zelf heb ik niet zo bloeddruk metertje gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens
-erg gevoelige tepels als ze hard zijn helemaal -weeig gevoel -met vlagen hoofdpijn -sneller gapen lig ineens eerder in bed ook -moeilijk naar de wc -opgeblaze gevoel -last in onderbuik en liesen ik hb met me 1e zwangrschap 16 geleden helemaal niks meegekregen hiervan .. kwam er ook pas met 4 maande ong. Achter dat ik zwanger was . ik werd gewoon ongesteld namelijk de eerste3 x en had geen symptomen Als ik ongesreld moet worden merkte ik ook meestal weinig tot niks .. nu is mijn NOD dag ergens rond 14 maart en ik merk vanalles zo weird ..en hopen op positieve test ...kan niet wachten
De eerste 6 weken was ik heel moe, had ik enorm pijnlijke borsten en stemmingswisselingen (met name depri). Daarna (ik ben nu 10 weken): - misselijk en overgeven de hele dag door - moe - pijnlijke borsten - bloedneuzen (eerst alleen tijdens het overgeven, nu ook spontaan) - met vlagen hoofdpijn - opgeblazen gevoel (maar naar de wc gaan is geen enkel probleem...) - vaak plassen Ik ben super blij dat ik zwanger ben, maar ik zal nog blijer zijn als de misselijkheid over is!
Hoi hoi ik ben 4 weken zwanger alleen nog moe en af en toe misselijk en onderbuikpijn volgens de arts is het innestelpijn Geen gevoelige borsten daar maak ik me wel zorgen om Had ik bij me vorige zwangerschap wel helaas ging dat mis Maak me dus wel zorgen Nog meer mensen die dit hebben??
Ik moet hier ook eff mijn ei kwijt... Mijn man en ik hebben al twee prachtige meiden. De eerste was in 1 x raak/ was een verrassing. Tweede ging moeizaam en moest aan de clomid want volgens dokter ging het niet vanzelf. Nu hadden we gesproken over een derde en besloten ervoor te gaan. Maar wel rekening houdend dat het nog lang kon duren...Nu ben ik 2 februari gestopt met de pil / was ook eerste dag van ong. en nog steeds niet ongesteld...Nu heb ik soms een cyclus van 30 of 40 dagen maar ook eens van 70 dagen! Nu ben ik wel heel moe de laatste dagen maar dacht dat het gewoon door mijn werk kwam. Nu werd ik afgelopen nacht wakker van de honger en ben ik naar beneden gegaan om te eten wat ik normaal nooit heb, net als bij de eerste! Ik werd er helemaal zenuwachtig van. keek op dit forum en dacht° al die symptomen zal wel tussen je oren zitten...en zoveel trek dat ik nu heb..ach te weinig gegeten denk ik.. Nu net getest en...positief...ben wel een beetje van slag. Ben heel blij hoor maar dacht dat het nog even zou duren! Das wel eff wennen! Hier dus mijn symptomen- -ongesteldheidsgevoel- daarom dacht ik dat ik gewoon ongesteld zou worden maar het bleef uit... -gevoelige tepels- dacht dat dit kwam door stoppen met de pil.. -heel erg moe -snachts eruit omdat ik echt honger had... Dat was het wel...misschien voor anderen fijn om te vergelijken qua symtomen... Nu ik het bereken ben ik niet zwanger geraakt via mijn normale eisprong maar via de kosmobiologische kalender. Ik geloofde er niet echt in maar dit bewijst het wel!
Mijn eerste symptomen: - het gevoel dat het raak was - heel veel en goed ruiken, anderen roken niks - veel afscheiding - gevoelige tanden! - af en toe steekjes onderin buik - af en toe rugpijn
Ik ben ook iets meer dan 4 weken zwanger en heb ook nog geen last van mijn borsten, tenminste gisteren wel heel even, maar nu niet meer. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit wel al heel vroeg (helaas missed abortion bij 7 weken) en 13 jaar geleden, bij mijn allereerste zwangerschap had ik er ook al vroeg last van. Gelukkig ging deze zwangerschap goed en heb ik nu een eigenwijze tiener. Dus, ben ook wel benieuwd of er vrouwen zijn die ook geen last hebben van hun borsten, terwijl ze dit wel hadden in hun vorige zwangerschappen.
- voor niks naar het toilet, alleen maar "muizenplasjes" en zelfs op sommige momenten kleine hoeveelheden urineverlies, uit t niks - van redelijk kunnen ontlasten naar nauwelijks meer kunnen - jeukende tepels en jeuk op een duidelijk aanwijsbare plek links onder mijn navel, continu aanwezig, heel typisch - moe moe moe - puistjes - pijn in onderrug - en duizelig, echt zeebenen lijkt t bijna. Als ik plat in mn bed ligt heb ik soms nog het gevoel dat ik op zee zit. Vandaag m'n tensie maar eens meten
- Niet ongi - Zwanger gevoel - Vaker plassen - Weeig gevoel - Steekjes in mijn borsten - Misselijk niet overgeven - Honger - Moe - Sterke reuk
Ik werd ineens duizelig en elke dag wel een keer. Had toen het vermoeden dat ik wel weer zwanger zou kunnen zijn want had dat de vorige keer ook. Verder heb ik: Zere borsten Hoofdpijn Lage rugpijn Erge trek En 's avonds als ik op bed lig misselijk
Ik ben vandaag 5 weken zwanger, maar ik voel er helemaal niks meer van. Eerst had ik nog af en toe wat krampjes/zeurend gevoel in mijn baarmoeder, maar dat is ook verdwenen. Woensdagavond had ik ineens wat felle steken en that's it. Borsten doen ook helemaal geen pijn. Hartstikke fijn, maar daardoor voel ik mij wel wat onzeker.
Vraagje betreft symptomen: "hoe werkt het"? Als je (pril) zwanger bent, heb je de symptomen als moe zijn, menstruatie-achtige krampen, lichte misselijkheid etc., heb je die dan continu? Of is het een 'komen en gaan? En is dat (het komen en gaan ervan) normaal? (in zin van op 'dag 2' heb ik de klachten, en op 'dag 6' ook, bij wijze van spreke)
Ik heb vandaag op wat zere borsten na nergens geen last van. Dat maakt me weer super onzeker. Maar ze zeggen dat de kwaaltjes komen en gaan en sommigen hebben 9 maanden lang geen kwaaltjes.
Hier ook echt in komen en gaan. Dagen niks, dan komen ze weer terug, dan een dagje niet en dan een paar uur wel, etc. Is heel normaal hoor.
Heey meiden Ik ben vandaag achtergekomen dat ik zwanger ben eindelijk na bijna 3jaar proberen. Maar merk helemaal niet veel enige sins 2dagen iets gevoelige tepels maar meer nog niet. Xxx
Ik ben net 4 weken zwanger en heb al een week enorm gevoelige borsten en mijn linkerborst is veel groter dan de rechter ( geen gezicht) sinds vanochtend lage rugpijn ( super eng) en ben zo, zo moe! Was even het bedje van mijn zoontje aan het verschonen en toen ik klaar was, was ik helemaal buitenadem en ik wilde alleen even zitten. Ja nu zit ik alweer een uur op de bank en ben erg moe.
Ha meiden, goed om al jullie ervaringen en vragen te lezen. Zelf heb ik NOD op 26 maart, en het voelde gisteren een beetje als een innesteling (steekjes baarmoeder) en vandaag de hele dag een heel licht continu 'aanwezig' steekgevoel in de bm. Daarbij kreeg ik net ook uit het niets ineens een hele duidelijke ijzersmaak in mn mond. Zou dat nu al kunnen? Kan niet wachten om te testen, maar het is echt nog te vroeg!