Klachten voor NOD: Hoofdpijn Puistjes Menstruatie gevoel Rommelende darmen Soms wat steekjes bij liezen Midden in de nacht wakker en niet meer kunnen slapen Klachten na NOD: Met momenten hoofdpijn Puistjes Rommelende darmen Wat meer plassen Moe!! Honger als een nijlpaard Af en toe steekjes in mijn lies Gloei gezicht Volgende week eerste echo! Super spannend en hoop dat alles goed is!!
Ik heb mijn NoD de 27ste. Sinds 2 dagen last van: - hoofdpijn - af en toe misselijk - krampjes Eergisteren veel buikpijn dus dacht misschien aan innesteling. Kan dit of is het nog veel te vroeg..? Wachten duurt zoo lang Groetjes
Nog echt heel pril zwanger.. Maar het boeren wat ik de afgelopen dagen deed/doe.. Was voor mij een overtuiging om toch maar een test te doen! En hartstikke zwanger!! Met 3 weken: Rommelende darmen Boeren Moeite met opstaan ( nog echt moe )
Ik ben net maandje zwanger -last van borsten steeds vaker -op het werk wat last van onderrug -gisteren opgeblazen buik -darmen zijn bezig als een gek -hoofdpijn -af en toe wat misselijk
Ook even mijn symptomen, gewoon om te vergelijken en van me af te schrijven Ben zo benieuwd, mijn NOD is a.s. woensdag, dus durf nog niet te testen... Ben wel benieuwd wanneer jullie testen? Week voor NOD een kleine bloeding, stopte meteen (innesteling?) IJzersmaak in mond Hele droge mond 'Aanwezige' baarmoeder, het voelt gevoelig zeg maar Dit zijn trouwens allemaal dingen die ik bij eerdere rondes niet gevoeld heb. Wachten is zo irritant!! Succes allemaal!
Ook ik ben erg pril zwanger, maar heb wel duidelijke symptomen. Voor NOD: Erge testdrang 'Bandenpijn' Menstruatiekrampjes Erg vroeg wakker zijn en niet meer kunnen slapen.... Succes iedereen!
Herkennen jullie een ijzersmaak als symptoom? Ik zit nu op 4/5 dpo. Ik vind het zo raar, en zo'n shitsmaak. Ik hoop dat 1 van jullie het herkend.
Dit heb ik ook gehad bij mijn vorige zwangerschap 39 weken lang! Nu heb ik dat niet wel is de misselijkheid gisterenavond goed begonnen!
Hi dames, Vorige week mijn eisprong gehad (maandag, had toen ook echte lichte verhoging)en meerdere malen seks, we zijn pas net aan het proberen maar had afgelopen donderdag ineens steken in mijn onderbuik, en ben toen een paar uur misselijk geweest. Sinds gisteren ook gevoelige borsten (waar ik normaal geen gevoel in heb) en ben ik vanavond meerdere malen overvallen door duizeligheid.... zou het kunnen of verbeeld ik me het maar en zijn het ongesteldheidsklachten, had hier in het verleden namelijk geen last van? ?? En wanneer zou ik kunnen testen? Dank voor het antwoorden alvast
Ik weet sinds vanochtend dat ik zwanger ben, maar mijn symptomen die ik afgelopen week had, waren: -Puisten op gezicht, borst en rug (voel me echt een puber!) -Moe en veel dutjes doen s`avonds -levendige dromen -enorme trek in lekkere snacks -winderigheid -roze afscheiding
Mijn kwaaltjes voor nu, ik denk dat ik nog voor nod zit en ander op..lastig want ik ben met de pil gestopt en meteen zwanger dus weet mijn cyclus niet, hoewel deze altijd regelmatig was dus ik ga uit van 28 dagen. 1e kwaal: schoonmaakwoede.. Hoewel ik dit voor mijn ongesteld hebben ook weleens heb (voor de innesteling) -ongesteldheids kraampjes maar lichter dan normaal en een paar druppels bruin/rood verlies (2 daagjes) innesteling? -misselijk in de ochtend maar 5 minuten later weer honger.. -moe en moeite met opstaan s ochtends. -chagrijnig -darmen gaan ook weer beginnen. Dit is mijn 2e zwangerschap.
Ik heb zaterdag positief getest Voor NOD: -Normaal gesproken na mn eisprong pijnlijke tepels; nu niet -Normaal gesproken vlak voor NOD geen pijnlijke tepels meer; nu pijn in borsten voornamelijk zijkant -geen onwijze trek in chocola -een gevoel dat t raak was - af en toe licht misselijk -wakker worden tussen 4 en 6u 's morgens; maakt niet uit hoe laat in bed gegaan na NOD -moe!! -pijnlijke borsten, lijken ook groter -af en toe licht misselijk -nog steeds super vroeg wakker -vreemd gevoel in onderbuik -af en toe pijn liezen voornamelijk links
Kan je vlak na je eisprong al symptomen hebben ik heb echt het idee dat me lichaam me voor de gek houd. Had zaterdag 22 maart veel rekbaarslijm me ei denk 24/25 maart.sinds woensdag borrel darmen gevoel of er een steen op me maag ligt.sinds vrijdag : -met vlagen misselijk -steekjes links soms rechts onder in buik -branderig gevoel in onderbuik -vervelend gevoel in lies straalt door naar bovenbeen -trekkerig gevoel in onderrug. Ik heb het niet constant het komt en het gaat.
Mijn huidige klachten zijn: - duizeligheid! Ik sta soms te tollen op mn benen. Morgen HB controle - gevoelige tepels en borsten - opgeblazen buik, inhouden wil niet lang lukken en kost veel moeite - vermoeidheid - misselijk als ik niet op tijd wat eet
Ik voelde eigenlijk niet zo veel.. Had wel een week na mijn eisprong een pijnlijke steek van ongeveer 2 uren, innesteling waarschijnlijk. De week voor nod had ik geen pijnlijke borsten (anders wel) enkel wat kliertjes die ik voelde. Na NOD en positieve testen voel ik Nog altijd niet zo veel: wel heel moe en soms wat steekjes onderin mijn buik. En rommelende darmen. Mijn borsten zijn wat voller maar ook nt extreem...
Mijn symptomen voor Nod- totaal niks!!op 1 symptoom na,een spontane bloedneus...dat ken ik van de vorige keren dus toen dat gebeurde grapte ik nog tegen mijn man:tja je weet wat er nu komen gaat he.. Op nod lichte krampjes En nu...krampjes opgeblazen gevoel(mijn buik lijkt in mijn ogen al mega groot),lichte hoofdpijn enverder helemaal niks
Ik ben bijna 7 weken zwanger en de eerste "kwaaltjes" beginnen te komen. - Licht gevoelige borsten - Veel last van darmen, meerdere malen per dag ontlasting - Vermoeid (al heb ik dat al maanden) - Hele dag hongerig gevoel Wie hadden er tijdens het begin ook veel last van veel ontlasting?
Hi dames, wie herkent het volgende? Ben momenteel aan het wachten - Licht gevoelige borsten - Witte afscheiding --> eergisteren en gisteren wat gelig, vanochtend rekbaar wit, maar wel troebel -_- - Rode vlekken op gezicht; vanochtend in een keer wat bloeduitstortinkjes onder mijn onderlip aan beide kanten :S --> heb niets raars gegeten of gesmeerd - Opspelende darmen Maar vooral die plekken op mijn gezicht.. Dat heb ik nooit meegemaakt :S Kan dat een eventuele symptoom zijn??
Oei, merk je al verbetering? Monic, ik denk dat dit er inderdaad mee te maken kan hebben. Ik heb allemaal kleine rode vlekjes in mijn hals, kleine net niet puistjes zijn het.