de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Seepje , in een ander topic had ik al gereageerd maar de symptomen die jij beschrijft had ik ook toen ik zwanger bleek te zijn. Heel veel honger en veel witte afscheiding, zeurende onderbuik .. Droeg voor de zekerheid tampons want dacht telkens dat menstruatie eraan zat te komen. Wanneer mag je testen? Ik duim!!!!

2. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik had me vergist dacht morgen ongesteld te worden maar mijn ei is 4 dagen later geweest dus zondag zit ik dan op 10 dpo en wil ik een early testje gaan doen. Maandag een paar uur lang heftige steken in m'n onderbuik gehad dus misschien was dat innesteling?? Zou dan 6 dagen na m'n ei zijn en dus kunnen.... Nog even een paar dagen geduld hebben dus :( *ongeduldig*

Wel fijn om te weten dat iemand deze symptomen ook heeft gehad en wel zwanger bleek, geeft hoop omdat ik verder totaal niet idee heb dat ik ongi moet zijn maar ook twijfel of ik wel zwanger zou kunnen zijn

3. mamabella

mamabella Nieuw lid

28 jun 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    kom hier mijn verhaal ook delen. heb jaren mee zitten lezen.
    eindelijk ook weeer mijn beurt:)

ik voel altijd mijn eisprong heel goed. heb zeer veel last van pms en vanaf eisprong dan ook zeer pijnlijke borsten maar dit keer een late eisprong gehad en mijn pms klachten kwamen later na de eisprong.

op pms klachten na weing klachten echt het vermoeden dat deze maand onmogelijk was(zeer weinig geklust);)

1dag voor nod deed ik voor de grap ovelatie test van action zaten nog 4 in pakje en tot mijn verbazing klan maar dan ook knalpositief.

en zodoende toch maar even zwangerschapstest gehaald en gelijk gedaan en ja hooor. zwanger;)
    mijn bosrten zijn net zo pijnlijk als pms en niet heel anders. beetje steekjes in de rug en steken af en toe bij de eileiders en tikkie hoofdpijn.
    :):):):):)

(ovulatie testen zijn knalpositief voor nod dus als je zwanger bent)

4. mamabella

mamabella Nieuw lid

28 jun 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow en totaal geen afscheiding en totaal niet verwacht dat het raak zou zijn.

5. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    mamabella, allereerst gefeliciteerd!!!!! hier hetzelfde gehad bij zoontje. (2e) Had totaal niet het idee dat ik zwanger zou zijn , toen ik een paar felle steken voelde in mn onderbuik en een ovulatietest deed was deze positief. Meteen erna een Zw-test gedaan en deze was positief!!
    Seepje spannend :))

6. mamabella

mamabella Nieuw lid

28 jun 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey wow,
    dankjewel ben er ook heel blij mee.
    en kennelijk reageren ovulatietesten goed op evt
    zwangerschap ik vond het wel vreemd en deed me iets vermoeden omdat ik al eerder zoiets had gelezen.
    en de steken voel ik steed meer.
    alleen bij mijn eerste was ik zeker ervan dat het goed zou gaan. en nu bespeur ik wat onzekerheid. ik heb denk ik teveel gelezen dat het ook mis kan gaan. ik blijf wel positief:):):)

en wow ben jij toe aan de derde:)

groetjes

7. Aggi3j

Aggi3j Lid

5 mrt 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,Ik ben nu 5,5 week zwanger, en heb last van:*gevoelige borsten*opgezette buik en drukkend gevoel*Veel plassen en ook neigingen om te plassen (vandaag tussen half 8en kwart voor 9 al 5x naar de wc gemoeten*Moe en futloos* lage rugpijn* af en toe misselijk komt met vlagen en dan trekt het weg

8. anoniempje31

12 mrt 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al enige tijd het volgende

merkte ineens dat de douchestraal op tepel branderig zeer deed
    loop al enige tijd metmisselijkheid ( niet overgeven)
    Rommelende darmen/ maag.
    Ontlasting gaat beter als normaal
    af en toe gevoel dat mn borsten opgezwollen zijn( vriend zei ook ineens keer dat mn birsten groter lijken
    normaal heb en een menstruatie van ca 6 dagen ( met stolsels) nu echt maar 3 dagen zonder stolsels/ slijm en voelde ik het ook niet vloeien
    snel hoofdpijn

Kan theoretisch bijna niet zwanger zijn..

iemand hier ook bekend mee

Gr

9. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Mijn symptomen waardoor ik eigenlijk direct wist dat ik zwanger was, namelijk dezelfde als bij de 1e zwangerschap.

Vlagen van misselijkheid. Vooral Sochtends en bij lege maag kotsneigingen.
    Gevoel van naderende ongi maar dan heftiger.
    Vervelend haartje bij m'n navel die ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook steeds weg moest halen. Na mijn bevalling niet meer terug gekomen en nu is hij er weer pff haha.

10. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Herkennen jullie ook de plopjes en geborrel in je onderbuik? Er is al een paar dagen echt iets aan het rommelen onderin. Zijn dat je darmen die aan de kant moeten voor een groeiende baarmoeder?

11. Lady N

Lady N Lid

6 mei 2014
    39
    0
    0
    Hier ook 1e symptomen, vooral die menstruatiepijn, heb ik bijna dagelijks, bandenpijn wordt het ook genoemd....
    Gevoelige borsten ook, kan niet springen en heb veel last van harde, gespannen tepels, pijnlijk!!!!!

12. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen voor het eerst weer boven de wcpot gehangen ivm kokhalzen. Oh, die zwangerschapsmisselijkheid. Die kan ik missen als kiespijn. Mijn dochters hoorden mij vanmorgen weer kokhalzen en vroegen of alles goed ging. Als dit voortaan weer elke morgen zo is, weten ze snel genoeg dat mama weer zwanger is ;)

En verder zware en pijnlijke borsten, lage rugpijn en weinig eetlust.

13. JS81

JS81 Lid

22 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee allemaal!! Nou, hier inmiddels ronde nr. 3! Nu over 2 dagen is mn NOD... Spannend weer!! Hopen dat we nu "raak" geschoten hebben hihihi... Iedereen veel succes op de wachtbank en @Tiniedice... Sterkte met alles meid!

14. JS81

JS81 Lid

22 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    En oja, symptomen: deze hele week al last van veeeeel lucht in darmen, veel gerommel in mn buik, her en der steekjes daaronder, borsten niet zo veel.. Misschien af en toe een steekje en wat jeuk, niets heftigs..!

We gaan t zien!

15. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Precies dezelfde!

Bij mijn 1e had ik helemaal geen last van en nu van de tweede heel erg misselijk en super moe laatste tijd! Alle zwangerschappen zijn dus anders...

16. Lady N

Lady N Lid

6 mei 2014
    39
    0
    0
    Sterkte dames, lijkt me erg vervelend, terwijl we er juist van zouden moeten genieten! Ik heb pas 1 ochtend misselijkheid achter de rug, hopen dat t daar bij blijft en anders join ik jullie ;)

Komt die misselijkheid bij julli meteen aan het begin van je zwangerschap opzetten?

17. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo dames, voor alle zwangeren gefeliciteerd. En voor alle wachtende, we blijven duimen.

Ik zelf heb ook lopen klussen op de 2 dagen voor me eisprong.
    Ongeveer een week later (rond eventuele bevruchting) kreeg ik een zere keel uit het niets en werd heel snel daarna heel erg ziek. (binnen een uur) Had ook opeens diarree.
    Ben 3 dagen ziek geweest. En sinds dien had ik het erg koud elke dag.
    En ook veel afscheiding vooral bij het plassen, het was echt wit.
    De afscheiding heb ik nog steeds en ben nu 1 dag voor NOD.
    Ook vanaf een eventuele bevruchting heb ik last van menstruatie gevoel in mn buik. Dit heb k nu minder erg maar wel nog steeds.
    Voor de rest ben ik erg moe de hele dag door, en heb ik sinds een paar dagen af en toe last van branderige ogen.
    En wat mij vandaag is opgevallen is dat me tepelhof en tepel donkerder lijken dan normaal.

Ik weet nu dus niet of ik zwanger ben of niet, ik hoop natuurlijk van wel, maar vanaf morgen ga ik pas testen mocht ik niet ongesteld worden.

Wat denken jullie?

18. Lady N

Lady N Lid

6 mei 2014
    39
    0
    0
    Nora90, zou best zwangerschap kunnen zijn, zijn je borsten ook gevoelig? Ik dacht ook dat mijn menstruatie begon, toen ik diezelfde krampen kreeg, maar bleek niet te zijn :D Heb de krampen nu nog bijna dagelijks, afleiding zoeken...
    Toi toi toi met je test en niet teleurgesteld zijn als het negatief is was bij mij ook en een week later was het positief!!!!!

19. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Met momenten misselijk vooral savonds
    Met momenten pijnlijke borsten
    Weinig zin in koekjes en snoepgoed terwijl ik daar vroeger altijd zin in had
    Menstruatie achtige krampjes met momenten
    Van de ene op andere moment enorm humeurig en dan weer alles oke :D

20. Sandrake

Sandrake Nieuw lid

9 mei 2014
    3
    0
    0
    Spannend voor iedereen! Ik kan vandaag testen maar wil wachten tot moederdag...hoe leuk zou dat zijn?!
    Normaal gesproken heb ik 2 dagen voor ik ongesteld word roze afscheiding...nu niet. En heb af en toe flinke steken rond mijn baarmoeder...gister flink aan het sjouwen geweest dus zal dat wel zijn.
    Probeer mezelf niet te gek te maken haha.
    Verder geen gekke dingen eigenlijk, beetje opgeblazen borsten.

Deel Deze Pagina