Ja zou kunnen rinkeltje! Ik ben sowieso een kou-gevoelig persoon hihi en nu je het zegt: Mijn buik voelt ook warm aan! Heb vooral de hele tijd kippenvel op mn armen en rillingen daar. Behalve als ik lekker in de zon zit. Het is hier 24 graden maar heb vannacht in een dikke trui geslapen, echt bizar! En dan nog niet over rare dromen te spreken..! Werd vanmorgen ook een beetje misselijk wakker. Heb nog steeds heeeel ietsje bruin verlies maar gelukkig maar erg weinig verdeeld over de dag. S nachts niets.
mis28: hier ook, in de zon, mega warm, binnen zit ik te rillen van de kou,echt kippenvel! zo bizar....vanochtend ook wakker met keelpijn en misselijkheid, wel honger. Net gegeten en goed gedronken en het zakt alweer Ik heb sinds 3 dagen wit/geel slijmerige afscheiding.....geen idee of dat normaal is :S
Dat weet ik ook niet, maar het zal misschien er ook wel bij horen..! Ik nog steeds heeeel klein beetje licht bruinige afscheiding, maar het is al bijna niets meer. Nou.. bij mij is vanmorgen de misselijkheid volgens mij echt toegeslagen..! Pfff.. Had het gisteren ook al een beetje maar vandaag zowat de hele dag en was niet vooruit te branden. Hele ochtend in bed gelegen en vriendlief heeft me maar wat koekjes gevoerd. Had verder ook nergens zin in. Heb toch wat gegeten want dat helpt natuurlijk wel wat en ben nu aan het werk. Afleiding helpt ook wel. Maar pfff echt moe en zon half honger-misselijk gevoel ook al had ik geen honger. Ben benieuwd of dat de komende tijd zo gaat doorzetten hihi
Sinds een paar dagen heb ik kramp in mijn benen. Eerst had ik het erg in beide kuiten en dat is gelukkig weg getrokken. Gisteren had ik het enorm aan de binnenkant van mijn boven benen en nu voelt het eerder aan als spierpijn na een goede workout!
Ik zit nog voor mijn nod maar de cb zei net: zwanger 1-2 *Vanaf twee dagen na mn eisprong begin ik spontaan te huilen bij verhalen over bevallingen in derde wereld landen, terwijl ik normaal gesproken toch echt geen huiler ben *Verder al ruim een week hoofdpijn. *Veeeeeeel dorst! *Veeeeeeel plassen.. *Ik heb het de hele dag koud *Ik heb trek in patat en gember biertjes (om zeven uur 's ochtends al, terwijl ik gember biertjes normaal echt NIET te zuipen vind) *Sinds twee dagen gekke krampjes in mn buik Hoop dat ik hier over een tijdje ook mn klachten van na mn nod mag posten
Oke, ik mag ook. Ik zit op 13 dpo nu! Vanaf ei: Afscheiding en krampen. Gevoelige borsten (heb ik altijd na ei) Vanaf ongeveer 6 dpo: Aversie voor kip (dit is het enige vlees wat ik sowieso eet) Dagelijks hoofdpijn Spontaan eenmalig overgegeven Dikke aders op borsten Tussen half 6 en 6 wakker worden s' ochtends en niet meer kunnen slapen Koud hebben (zelfs toen ik een halve marathon aan het rennen was toen het een graad of 23 was afgelopen zondag had ik regelmatig kippenvel van de kou!) 10 DPO positief getest, nu zit ik op 13 DPO en heb behoorlijke krampen. Borsten zijn vandaag minder gevoelig wel 2 mooie testen weer vandaag!)
1 dag voor mijn nod en helaas drie nieuwe klachten erbij: -bekkenpijn -misselijkheid -moeheid Had echt gehoopt dat ik deze nog een paar weken mocht gaan missen Maargoed, aan de andere kant wel signalen van mijn lichaam dat er echt dingen gebeuren
4 dagen voor NOD: - Vreemd gevoel in onderbuik/baarmoeder - Pijnlijke! borsten - Kokhalzen van kipspiesjes terwijl ik die wel vaker eet - Mega labiel Na NOD: - Pijnlijke borsten - Zichtbare aders rond borsten/schouders - Donkere tepels - Licht zeurend gevoel in onderbuik - Steekjes in liezen zo nu en dan Zal denk ik rond de 4/5 weken zijn nu Voel me ook echt zwanger, door dat vreemde gevoel in mijn buik ineens de drang om te testen terwijl ik nog niet eens ongi moest worden. En het was meteen positief, weliswaar licht maar toch. Inmiddels een zeer duidelijke lijn, op naar de 1e afspraak bij de verloskundige en hopen dat alles goed gaat.
Lichte streepjes zijn ook streepjes wordt er altijd gezegd. Wat een spanning is het ook altijd met die testen. Ik ben inmiddels 10 weken zwanger en gezegend dat de scala aan symptomen uitblijft. Enige waar ik mee kamp is enorme duizeligheid en rugpijn maar als dat zo blijft teken ik ervoor! Geen symptomen betekent dus helemaal niets. Voor alle meiden die zwanger blijken; Van harte gefeliciteerd! Voor de wachtenden; succes.
Nou hier nog steeds niet ongesteld.... en ik durf niet meer te testen . Symptomen, mwa niet echt, af en toe buikkrampen. De misselijkheid is voorbij. Soms heb ik ineens iets dat ik denk he wat ruikt dat raar terwijl ik dat normaal lekker vind ruiken bijvoorbeeld maar da's ook maar soms. Dus ik denk dat ik weer eens een ongesteldheid heb overgeslagen... Rinkeltje : ja ok clearblue is ook, lijkt mij, duidelijk beter maar ik vind die veel te duur, heb dat geld er niet voor (over). Normaal haal ik die van kv, 2v5 euro maar ik zag deze liggen en dacht hey! die zijn goedkoop. Naja nu waarschijnlijk ook duurkoop haha. Ik neem aan dat mijn ongesteldheid dus nu ook niet meer gaat komen voor deze periode en dat ik dus weer de gyn kan bellen... Ik wacht nog een paar dagen af en dan ga ik maar weer eens een test doen. Negatief, dan bel ik maar weer. @Nanette : Hey! jij hier! (herken je me nog haha) oooooooh meis ik zit zo voor je te hopen dat het nu echt raak is en dat het blijft zitten. Ook jij bent alweer een tijdje bezig, en hebt ook veel pech gehad. Ik duim voor je, knuffel!
Hey shadow! Dat is lang geleden! Ik zie in jou onderschrift ook een hoop ellende! Ik ben nog steeds zwanger.. So far so good zullen we maar zeggen.. Heb je de actiontesten? Die zijn normaal eigenlijk wel ok. Anders toch kv halen.. Ik duim voor jou mee! Hier een bekent kwaaltje er bij.. Migraine.. Bij mijn dochter het hele eerste trimester gehad en daarna niet meer..
Hier sinds een paar ochtenden nu ook misselijk, bleghhh das wel een beetje balen!! Soms ben ik het later op de dag ook weer een beetje maar meer in de ochtend. En ik moet eerst mn schildklier tablet slikken voor ik mag eten (moet dan minstens een half uur wachten), grrr.. Maar toch heb ik het er natuurlijk met liefde voor over! Hopen dat het niet erger wordt.
@Nanette : ik hoop echt dat het bij jou blijft plakken! Je verdient het om eindelijk weer eens een gezonde zwangerschap te hebben. Ja ook hier wil het niet echt lukken... we zijn sinds augustus '12 bezig, maar tot nu toe ben ik alleen 2 zwangerschappen die eindigden in een miskraam en een overhoop liggende menstruatie verder... Ik ben nu nog steeds niet ongesteld, dus ik ga vanmiddag inderdaad kv halen, ik was bang dat het misschien aan de actiontesten lag dat deze veel hcg nodig hebben ofzo , maar ze zijn nu op. Morgenochtend testen met de kv en als deze ook negatief is ga ik de gyn bellen, dat moest ik doen als ik weer niet ongesteld werd en niet zwanger. Ik weet gewoon echt niet wat mijn lichaam aan het doen is / me probeert te vertellen, ik heb soms krampen in m'n bm, misselijk maar heel soms maar ja dat kan ook ergens anders van zijn en verder niet zoveel eigenlijk... Meis28 : wees blij dat het maar een beetje is hihi. Ik was met de zwangerschap van de eerste zo misselijk dat ik zelfs geen water binnenhield.. heb toen emasafene gehad en dat heeft me goed geholpen. Ik help je hopen dat het niet erger wordt!
Nou ik ga maar weer eens de gyn bellen... ook kv was negatief, en ik ben WEER niet ongesteld geworden. Ik word hier moedeloos van, ze gaan maar eens actie ondernemen, ik wil die MMM in want zo gaat 't niet lukken .
Wat een verhalen hier meiden!! Heb een heel stuk terug gelezen namelijk hihi altijd leuk! Voor alle meiden die nog niet zwanger zijn; succes met zwanger worden!! Ik duim voor jullie dat het heel snel mag gaan gebeuren. Ik heb net een positieve test in handen en ik heb slechts 1 bijzonder opvallend "kwaaltje". - ik poep me een ongeluk. 3 keer per dag minimaal en als ik wat eet lijkt het alsof me darmen het direct willen verwerken en eruit gooien. Sorry onsmakelijk i know. Verder krampjes in m'n onderbuik en af en toe een weeïg misselijk gevoel maar dat blijft (voorlopig) niet lang hangen.
Inderdaad bellen shadow.. Hier word je alleen gek van! Overigens heb ik ook wel eens een cyclus over geslagen.. Gewoon vanuit het niks.. Dus dat kan.. Maar gek is het wel..
Ontopic.. Ik zit onder de pukkels op mijn gezicht.. En vlees.. Daar kan ik raar van worden als ik het rauw zie.. Brrrr
Mimi gefeliciteerd met je zwangerschap! Nanette, ik heb vanochtend gelijk gebeld en kan a.s. woensdag al terecht, bij de gyn waar ik al een tijdje bij loop. Het is niet zozeer (denk ik) dat ik eisprongen oversla (want vorig jaar een tijdje bij m'n oude ha iedere x op controle had ik er wel 1) maar dat ik gewoon niet ongesteld word. En ook niet zwanger. Ben in totaal in die 1 jaar 9 maanden dat we nu bezig zijn 2 x zwanger geworden, en na de eerste mk wat zal het zijn, een keer of 4? meer niet denk ik, ongesteld geworden. En dan was het nog maar 1-2 dagen meer niet, terwijl ik het normaal een dag of 4-5 ben. Hij gaat woensdag maar eens verder kijken ik ben het beu!
Vervelend shadowcat, laat t idd maar goed nakijken! Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren! Wie herken dit: soort spierpijn in een spier in je bil wat doortrekt tot aan t bot en lijkt wel tot aan bekken?? Ik heb dit nu al een week en elke keer als ik een verkeerde stap zet met m'n rechter been of er een tijd op heb stil gestaan en dan weer loop, trekt er een pijn scheut door die spier. Diep in m'n rechterbil bij een bot lijkt het. Kan toeval zijn dat ik een spier verrekt heb maar normaal gesproken heb ik dit bijna nooit en dit houdt ook niet op! Soms voel ik t niet maar soms is t erg irritant.
Hoi ik mag me hier ook melden had net een positieve test. Ben helemaal in de wolken Symptomen - lage rugpijn - af en toe steken in mijn liezen vooral als ik te snel opsta - gevoelige tepels - last van maagzuur / lichte misselijkheid - sneller moe - rommelende darmen