de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kar lijn

kar lijn Actief lid

5 nov 2012
    231
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

Gister NOD.
    Dag voor NOD test gedaan, negatief natuurlijk.
    Morgen weer testje doen, hopen op een positieve!

Heb eigenlijk op dit moment alleen iets menstruatie achtige krampjes, maar zie gelukkig dat meerdere van jullie dat hebben bij een zwangerschap.
    Normaal als ik dit heb, kan ik de klok erop gelijk zetten dat mijn menstruatie binnen een uur doorbreekt en ben ik altijd netjes om de 28 dagen ongesteld. Nu niks, dus erg spannend.

2. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Irritant die onwetendheid! Ik meen mij te herinneren dat ik vorige x ook misselijker en veel moeier was dan nu. Wel pijnlijke borsten en krampen in m'n baarmoeder. Nog 2 weken afwachten!

3. sandra87

sandra87 Lid

27 jan 2014
    31
    0
    0
    Ik merkte het aan mijn borsten die waren veel voller dan anders. Daarnaast had ik meer last met ontlasting. Niet meer dagelijks en andere structuur. En ook krampen, steken en later rugpijn. Heel af en toe misselijk maar dat valt gelukkig mee

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hmm even hard terugdenken.
    Van buikpijn had ik juist geen last. Dat viel me op. Was alsof mijn baarmoeder heel relaxed was hihi. Maar vanaf 6 weken ofzo kwam het wel af en aan hoor.

Ik had het meeeega koud!!! Brrrrr en niks hielp! Had de eerste drie maanden dekbed op de bank liggen waar ik tot aan mijn kin onder zat te bibberen met een kruik.

Wat mij heel erg opviel was dat ik hele donkerevurine kreeg. Soms bijna oranje! Terwijl ik niet minder dronk als anders. Ik las dat je nieren beter gaan werken om ook de afvalstoffen van de kleine af te voeren. Dus klonk wel logisch.

Misselijkheid kwam pas met 6 weken opzetten.

5. Marzi

Marzi Nieuw lid

20 jun 2014
    2
    0
    0
    Sinds februari Mirena verwijderd en vanaf maart gaan temperaturen en mijn cyclus bijgehouden via FF (helpt echt)

In Maart, April en mei dacht ik steeds iets te voelen tot zelfs misselijkheid aan toe maar werd gewoon ongi.

Op 31 mei trekkend gevoel in mijn rechter lies, niet pijnlijk ofzo.
    Avond ervoor en dagen erna elke dag geklust.
    Omdat ik de maanden ervoor van alles voelde en ik mij van alles in ging beelden heb ik mezelf voorgenomen om het los te laten.
    Mijn luteale fase is 17 dagen dus lang wachten toch geprobeerd er niet mee bezig te zijn.
    De dagen erna steeds menstruatiekrampen en het gevoel dat
    we de volgende ronde weer moesten proberen.

Eerste Pinksterdag ineens een krampachtig gevoel in mijn baarmoeder waardoor ik zeker wist dat het over was maar moest nog een week wachten tot NOD. Gevoel was snel weer over (innestelling) en daarna nergens geen last meer van gehad.

Tweede pinksterdag gestoken door een steekvlieg waardoor ik een bacteriële infectie kreeg. Volgende dag huisarts en kreeg antibiotica mee. Aangegeven bij dokter dat ik bezig was met zwanger worden en dat ik wel goeie antibiotica moest hebben met toch in mijn achterhoofd dat ik gewoon ongesteld ging worden.
    Omdat ik koorts kreeg en mij niet lekker voelde heb ik verder geen signalen waargenomen tot ik 2 dagen voor NOD toch ging testen kv 2 voor 5.

Een heel licht streepje, kon het niet geloven vast een indroogstreepje geweest... forum afgestruind foto's opgezocht en de volgende dagen weer getest en elke keer weer het tweede streepje.
    Is het dan toch zo? terwijl ik er vanuit ging dat ik ongi ging worden.

Afgelopen maandag toch maar een CB digi test gekocht en ja hoor zwanger.

De maanden dat ik er mee bezig was heb ik echt van alles gevoeld waardoor ik dacht dat het zover was zelfs tot overgeven aan toe, maar ik heb mezelf echt vreselijk gek gemaakt.
    Mijn advies en hoe moeilijk het ook is om het toch los te laten want toen ik dat deed was het wel raak.

Ik ben nu 5 weken zwanger en sinds 4 dagen zijn mijn borsten ontzettend pijnlijk geworden. Heb ik een humeur waar niemand vrolijk van wordt en sinds vanmorgen ook misselijk, bij mijn eerste had ik dat niet. En heb ook beetje last van mijn banden als ik op mijn zij lig.

6. Kiwi1982

Kiwi1982 Lid

21 jun 2014
    52
    0
    6
    Ik ben nu 6 weken zwanger.

Symptomen voor de NOD:
    Ontzettend pijnlijke borsten en tepels

Symptomen na de NOD:
    Misselijk
    Compleet uitgeput
    Nog steeds pijnlijke borsten
    Borsten zijn een cupmaat gegroeid
    Veel last van de darmen
    Veel last van een 'ongesteldheidsgevoel' in mijn buik
    Krampen in mijn onderbuik
    Steken in mijn linker lies

7. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2247 Ligakoekjuh, 22 jun 2014
    Laatst bewerkt: 22 jun 2014
    Ik had nergens last van alleen erg moe in het prille begin.
    Vanaf week 7 a 8 werd ik mega misselijk en beroerd tot week 16.
    En nu pas sinds een week jeukende tepels en borsten, vreetbuien, moeheid- aanvallen en soms erg geïrriteerd haha :) en heb nu weer periodes dat ik misselijk word.. lang niet zo erg als in het begin maar mijn maag is wel gevoeliger ook voor bepaalde kruiden.

Donkere urine had en heb ik nog steeds vaak herkenbaar!

8. Laurie84

Laurie84 Lid

23 jun 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo! Ik ben na 5 jaar zwanger, maar ben doodsbang..
    Ik heb ook nog nooit op een forum gezeten, maar ik zoek echt bevestiging, ben zo bang dat het het dadelijk niets is, ik heb al 10 testen gedaan..
    Het enige waar ik last van heb is af en toe pijn in mijn onderrug - net als bij de menstruatie..
    Ik geloof niet dat ik mijn borsten echt voel, meer omdat ik het wil voelen denk ik. Ben totaal niet moe en ook helemaal niet misselijk.
    Ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen..
    Wie heeft dit ook??
    Liefs Laura

PS. ik gebruik progynova & Utrogestan

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Heb na t plassen ook wat donkere afscheiding , net geen bruin.. hoop zo dat dat hoort

10. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vandaag NOD en positieve test.

Klachtjes voor NOD:

-Brok in keel
    -Lichte misselijkheid in vlagen
    -Heel erg pijnlijke borsten
    -Droge neusslijmvliezen? :(
    -Ontzettend zin in oploskoffie latte macchiato terwijl ik gewone koffie nooit lekker heb gevonden... :D

11. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben. Dit was 1 dag voor NOD. Echt kwaaltjes heb ik eigenlijk (nog?) niet. Alleen gevoelige borsten, alsof ze beurs zijn en mijn buik rommelt heel de dag door en voelt opgeblazen.
    Ben benieuwd wat er allemaal komen gaat:D!

12. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Gisteren getest en weet niet wanneer mijn eisprong is geweest maar de bevruchting is geweest vanaf 6 juni.
    mijn symptomen: afgelopen weekend
    gevoel van zwanger zijn (test was alleen een bevestiging)
    hele zere borsten en tepels gevoelig
    weinig eetlust (geen zin in zoet, normaal alleen maar zoet)
    beetje moeilijke stoelgang en normaal nooit.

en nu heb ik er licht hoofdpijn bij en mijn buik zet al erg op en hard
    broek gaat moeilijk dicht.

13. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Ik zie dat veel zwangere vrouwen last hebben van obstipatie/verstoppingen tijdens het begin van de zwangerschap. Nu heb ik eigenlijk het tegenovergestelde. Nadat ik heb gegeten moet ik gelijk naar de wc, omdat mijn maag en darmen tekeer gaan. Ook heb ik een soort buikpijn dat ik continu moet poepen zeg maar ( sorry voor details;)).
    Zijn er meer beginnende zwangere onder ons die dit hebben gehad?

14. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ik had direct na de bevruchting last van een schimmel infectie..
    Toen ging er bij mij al een belletje rinkelen..
    Verder lichtelijk last gehad van aambeien..3 dagen.. nu is het weer over..
    Wel moeite met de ontlasting, redelijk hard.
    Verder menstruatie krampen, hoofdpijn..moe..
    Ook beginnen mijn borsten voorzichtig aan gevoeliger te worden..
    Erg emotioneel ook, mijn man zei "je kon weleens zwanger zijn, zo emotioneel als je bent" haha..hij had dus gelijk..

15. Quatane

Quatane Actief lid

13 feb 2014
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had meteen last van slapeloosheid 's nachts en vermoeidheid overdag. Ik dacht dat het kwam van een ferme hitteslag die ik een week of twee eerder had gehad, niet dus. Een paar dagen voor mijn NOD kreeg ik ook erge buikkrampen, maar er kwam verder niets. Misselijk ben ik héél af en toe en (nog) niet van het type dat ik naar het toilet moet hollen. Geurtjes zijn ook sterker voor mij. Honger heb ik nog amper en eten kan ik enkel in kleine beetjes of het komt allemaal weer naar boven.
    Verder blaas ik door de dag enorm op en plas ik het er 's nachts allemaal weer uit. Deze nacht tot drie liter uitgeplast..

16. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Hallo dames,Mijn regeltjes moesten 22e komen maar helemaal niks. Wel vaak de menstruatie pijn en krampen maar het komt maar niet door. Daarnaast heb ik gele afscheiding en onwijs donkergele urine.. ik drink normaal dus daar zal het niet aan liggen.Ook gevoelige borsten en tepels, maar verder niks bijzonders.Gister was ik s ochtends en s avonda misselijk en duizelig..Iemand die deze symptomen had en zwanger bleek te zijn

17. Zoe2014

Zoe2014 Lid

7 jun 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vorige week erg last van schommelende bloedsuikerspiegel.. Vrijdag langs huisarts geweest.
    Moest maar een paar test doen..

Zaterdag test gedaan;zwanger;)
    Morgen is het mijn nod..

Groetjes

18. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Zoe!

19. bieniwini

bieniwini Actief lid

3 apr 2014
    207
    0
    0
    Malika ik heb al die symptomen en bleek ook zwanger!

20. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Echt waar? Krijg soms krampen en steken alsof het doorkomt, maar helemaal niks! Ben best onzeker haha.

Deel Deze Pagina