Goedemorgen dames, ik heb een vraag over de verkoudheidssymptomen die ik al een aantal keren voorbij heb zien komen. Volgens mij heb ik op dit moment een cyclus van 32 dagen en zou ik zondag mijn menstruatie kunnen verwachten. Nu heb ik de hele week s' avonds hoofdpijn en nog een paar kleine symptomen maar sinds 2 dagen ben ik nu ook echt snotverkouden. Pijn in mijn keel en een verstopte neus. Waren jullie verkoudheidssymptomen hetzelfde of heb ik gewoon echt een griepje opgelopen?
bij mij kon ik het meteen vanaf het allereerste begin merken aan dat ik snel bibberig werd. net alsof je te weinig hebt gegeten (ook al heb je de normale hoeveelheid voedsel binnen) en een warm hoofd (ook al had ik het voor de rest koud) deze symptomen had ik bij mijn vorige zwangerschap die eindigde in een mk ook. vandaar dat ik eigenlijk al wist dat ik zwanger was voordat ik het uberhaupt kon testen. en nu zijn daar gevoelige (vooral 's avonds) volle borsten bijgekomen. voor de rest geen misselijkheid of zo iets
Hi dames! Ik heb 3 dagen voor mijn NOD positief getest! Ik had een gevoel.. ik had net als mn vorige zwangerschap veel honger, hoofdpijn en trekkerig gevoel in mijn onderbuik! Daarnaast rook ik dingen die anderen niet roken. Was al paar keer heel duizelig geworden.. Testen..... ja hoor een 2e streepje! Nu nog steeds dat gevoel in mijn onderbuik en vlagen van misselijkheid.. hoofdpijn is wat minder! Vooral ook veel honger en vermoeidheid! En.... ik voel me heel bijzonder! ♡
Ik heb deze cyclus eigenlijk heel bewust beleefd. Op vakantie duidelijk mijn ovulatie gevoeld via een hevige steek in mijn buik. De dag erna in het vliegtuig terug, was mijn buik opgezet en zat hij steeds in de weg bij het zitten. Vanaf de innestelingsperiode heb ik buikkrampjes gevoeld. Hoe meer ik richting het NOD ging hoe meer symptomen ik kreeg: - meer afscheiding (en steeds geliger) - Rommelende darmen (opeens kon ik veel vaker naar de wc voor kleine en grote boodschappen) - af en toe gevoelige borsten - Voor NOD 2 keer kokhalsneigingen gehad op het werk, als ik 's morgens eerst foliumzuur had gepakt en daarna pas had gegeten (5 min later). Dit doe we nu dus omgedraaid... - Opgezwollen buik, waardoor mijn buik een beetje pijnlijk tegen de broekband aan duwt. Pijn trok weg als ik ga liggen. Op en na NOD: - 4x lage rugpijn bij lang staan (meer dan 1,5 uur staan) - Heel snel ontzettend moe. Incl. iets pijnlijke, prikkende ogen van moeheid. - Licht in het hoofd bij snel opstaan - Ietwat misselijk als ik in de auto zit (of ik nu zelf rij of niet). - Sneller honger en dan meteen zo'n rommelend gevoel in de maag. Maar dan niet zo'n honger dat je METEEN moet eten. - Veel meer zin in lichte dingen (zoals salades en dergelijke) en in chocolate chipkoekjes met thee. Boterhammen gaan wat minder makkelijk naar beneden. (Dit allemaal ivm die vlagen van misselijkheid: bij lichte dingen en koekjes minder misselijk als bij bijv. boterhammen.) - Ik ruik dingen sterker, vooral nare luchtjes. Maar verder leven we beide op een roze wolk.
Gefeliciteerd alle zwangeren! En yessss ik mag ook na bijna 2 jaar, we zouden anders met iui starten ( ben nl bijna 37)spuiten liggen al klaar, hoe bizar😍 Voor nod: Nu helemaal niks, vergeleken met normaal tegen een menstruatie aan 2 dagen voor nod wel hele erge rugpijn, heb ik wel vaker maar nu lager dan normaal. En een test gedaan daar kwam een heeeel dun streepje. 1 dag voor nod rugpijn minder eigenlijk nergens last van dus. Op nod: Geen bloed. Duidelijke 2e streep en een cb digitaal gedaan 1-2 gaf ie aan dus ong 4 weekjes. Vandaag wel een raar gevoel soort spierpijn in m'n buik En m'n darmen lijken wel n racebaan kwa geluid haha. En veel witte brokkelige afscheiding Verder nog niks, heeeel blij...... ook zo onwerkelijk Nu samen genieten.
Gevoelige tepels, waar ook witte bultjes ineens op kwamen. Gevoelige borsten. Last van pukkeltjes in mn gezicht Erg verstrooid Van alles uit mn handen laten vallen/omstoten Menstruatie achtige krampen ( en toen ging er een belletje rinkelen)
Ik heb na elf dagen overtijd en test gedaan en ik ben dus zwanger!! Dit wordt ons eerste kindje dus ik vind het best spannend allemaal! Wij zijn al maanden bezig en iedere maand voelde ik wel iets van symptomen. Mijn lichaam hield mij gewoon voor de gek. want het was telkens negatief. Nu ik dus zwanger ben voelde ik niets, alleen moe en hoofdpijn, maar ja dat kun je altijd voelen. Maar goed mijn eerste symptomen zijn nu dan: - Hoofdpijn - Beetje maagzuur - Moe - Beetje kramp alsof ik ongesteld moet worden - Last van mijn rug, maar dat heb ik sowieso al want heb een holle rug en ik ga daar voor naar de therapie Dat was het eigenlijk zo beetje, ik hoop dat het hierbij blijft haha.
oi allemaal, Dit is allemaal erg nieuw, spannend en zenuwslopend voor mij. Ik lees veel van jullie berichten, ben erg blij dat het diegenen gelukt zijn bij wie het raak is/was. Zelf ben ik na lang anticonceptie pilgebruik sinds ruim een jaar geleden bezig met zwanger worden. De laatste 3 maanden intensiever bezig. Mijn cyclussen variëren van 27 tot 31 dagen. Zit nu op dag 25 van deze cyclus. Gisteren een vroege test gedaan :negatief. Later (te laat) me laten informeren op internet en middels apps dat m'n gemiddelde cyclusduur 29 dagen is. (m'n cyclussen vanaf januari 2014 genomen). Aan het eind van m'n vorige cyclus had ik jeuk binnenin m'n linkerborst (die normaal kleiner is, maar toen net zo groot als de rechter was) en de tepel was pijnlijk, maar alleen als ik het aanraakte. Beide tepels licht gezwollen. Vandaag, cyclusdag 25 werd ik vanochtend een beetje misselijk na het wakker worden. Gisteravond begon m'n rechterborst de symptomen aan te nemen die de linker de vorige maand had. M'n buik onderbuik (vanaf m'n navel) voelt aan alsof ik buikspieroefeningen heb gedaan. Ik ben slank en probeerde soms te kijken of m'n buik was gegroeid als ik het inhield. Nu gisteravond weer en zit de "heuvel" in plaats van tegen m'n heupbroekband (blijkbaar onderbuikvetje) tussen m'n navel en blaas in. Als ik het indruk krijg ik er een heel naar gevoel van in m'n maag, meerdere keren kokneigingen. Ik voel wel dat ik een stevig aanvoelend orgaan duw. (darm zal het denk ik niet zijn want heb totaal geen last van obstipatie) Ik moet al 3 dagen vaker naar het toilet. Kleine grote en kleine kleine boodschapjes. Vanochtend 1 keer overgegeven (ben lichtelijk misselijk, bijna de hele dag door). Ik las iemand over misselijkheid in de auto op de passagiersplaats, ook daar heb ik de afgelopen week last van gehad. Kortom, dat ik de vroege predictor test te vroeg heb uitgevoerd weet ik nu. Maar de rest... Wat is dat? Dit kan toch niet de aanloop zijn op een normale menstruatie? (ik ben nog steeds niet gewend met hormonen zonder anticonceptie te gebruiken) Verder voel ik niets van vermoeidheid of trek. Soms heb ik juist hevig trek, en zodra ik een aantal happen heb genomen zit ik gauw vol. Langzaam eten lukt wel maar dan is het eten weer koud haha. Oh dames, ik hou de moed nog zeker wel, alleen nu wordt het verlangen ernaar wel steeds groter. Ik ben van plan overmorgen (cyclusdag 27) opnieuw een vroege test te doen. (die schijnen gevoeliger te zijn bij een lager hcg.) Of nog langer wachten voor de zekerheid? Kunnen jullie mij vertellen of uitsluitend mijn symptomen kunnen duiden op een zwangerschap? Ik word er nu wel letterlijk kotsmisselijk van. Jullie een hele fijne zwangerschap toegewenst en vooral veel genot van de kindjes! Alvast bedankt. Lieve groetjes, Lina
Mijn Symptomen. -Ik was op dat moment op vakantie en had na de eisprong heel erg veel last van rug pijn met lopen wat ik normaal nooit had. -Me buik was heel erg opgezwollen mensen keken me aan alsof ik al maanden zwanger was. -Paar dagen voor NOD werd ik heel erg duizelig en vermoeid. -Dag van NOD voelde ik mij kiplekker - 1 tot 2 dagen na NOD buikpijn en duizelig alleen maar willen slapen. Voor de rest heb ik nog geen symptomen...dan alleen deze wat ik hierboven vermeld. hopen dat dit ook zo blijft. Succes allemaal!
Voor nod: Dag of 4 voor mn nod kreeg ik "menstruatie krampen" waardoor ik dacht ongesteld te gaan worden Hoofdpijn (heb ik wel vaker) Erg emo Op/na nod: Nog steeds dezelfde buik pijn Emo Lage rugpijn Dat ik 3 dagen overtijd was heb ik positief getest.
Hoi. Ik weet niet wat het is maar k voel me al enkele dagen grieperig. Mn laatste maandstonden gehad de 7de september. De laatste week ijskoud, vooral savonds. Vanmiddag plots misselijk en koude rillingen. Ben niet eens vertrokken naar mn werk vandaag. Kheb ook al n week het gevoel dat mn beha niet goed zit :-/ kan dit iets betekenen? Heb nog nooit in mn leven griep gehad dus?? Groetjes, charlotte
Hallo meiden, ik heb de 14e mijn eisprong heel duidelijk gevoeld. Sindsdien heb ik iedere avond zo rond de klok van 5 behoorlijke steken aan de linkerkant van mijn "buik", precies onder mijn ribben. Kan dit het innestellen zijn? Verder heb ik, de hele dag door, een gevoel van flauwte en gisteren had ik ook spierkrampen IN mijn voet... Herkent iemand dit? Groetjes
Erg gevoelige borsten. Gerommel in de buik. Erge trek in eten. .. Als ik niet eet word ik misselijk, , duizelig.. Hoe doen jullie dat? Ik moet echt vaak wat eten anders voel ik me naar.
charlott en pauline, dit is een topic voor mensen die al zwanger zijn. Wellicht dus handig om je vraag te stellen in het zwanger worden topic.
Mamma1 ik ben ook de hele dag bezig met eten, anders word ik alleen maar misselijker dan ik al ben! Irritant he! Ik kan nergens heen zonder een tas eten en drinken
Nlovesn haha ja dat herken ik, vanmorgen op werk een banaan om 10:00 was echt niet genoeg werd helemaal dizzy en misselijk.je moet er echt rekening mee houden .
Beste ukkie1985, ik ben destijds zelf in deze groep geplaatst door een admin van de groep 'kinderwens' omdat ik daar vragen stelde over symptomen. Als je het niet erg vind, blijf ik dus gewoon mijn vragen stellen in deze groep en zou ik liever reacties ontvangen die nuttig zijn in plaats van ' het kastje naar de muur gestuurd' te worden. Dit is een topic over de eerste symptomen en laat ik daar nu precies vragen over hebben.
Pauline/ Charlotte; ik was ook een paar dagen voor mn menstruatie zou komen een beetje verkouden/grieperig, gevoelige borsten en heel moe avonds; vast slapen en ging vroeger naar bed. Na enkele dagen overtijd heb ik (Ben heeeeel gelukkig mee) positieve zwangerschapstest. Als je het zeker wilt weten en niet kunt wachten kun je ook zo een vroegere zwangertest doen die extra gevoelig zijn