de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Afgelopen vrijdag en gister licht positief getest.
    Nu vanmorgen met een cb digital de uitslag: Zwanger 1-2 :D

Tot nu toe last van:
    - heel licht misselijk soms, irritant genoeg om op te merken
    - lichte buikpijn
    - lage rugpijn

2. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag 12 dpo, gisteren op 11 dpo positief getest
    tot nu toe vage symptomen:

af en toe krampjes/steekjes in baarmoeder en liezen
    af en toe een heel klein steekje of tinteling in mijn borsten. Ze zijn echter totaal niet gevoelig als ik ze aanraak
    overdag snel koud maar in bed juist erg warm
    sinds gisteren vermoeid bij het opstaan, trekt in de loop van de dag weg
    In zijn algeheel een licht gevoel alsof je menstruatie er aan komt zoals lage rugpijn, krampen enz

Al met al geen overtuigende symptomen maar dus wel zwanger :D

3. Framboise

Framboise Lid

2 sep 2014
    58
    15
    8
    Vrouw
    Gisteren test (14 dpo) gedaan en vol verbazing is deze positief geworden. CB gaf zwanger 2-3 aan
    Ik was op zoek naar dezelfde symptomen als mijn vorige zwangerschap: misselijkheid, moe en gevoelige borsten. Maar dit heb ik allemaal (nog) niet.

Het enige waar ik nu last van heb zijn menstruatiekrampen.
    En dit weekend heb ik last gehad van een verkoudheid die ineens is komen opzetten en die ineens weer weg was. Heel vreemd!

4. Dymphna

Dymphna Actief lid

9 okt 2014
    141
    0
    0
    8 weken zwanger;

Moe, echt verschrikkelijk moe.
    Hoofdpijn.
    Menstruatie krampen, best heftig.
    Kan heel de dag door eten.
    Wat bruin bloedverlies, niet elke dag, maar wel vaak.
    ( maak me er ook best wel zorgen om :(, al schijnt het wel vaker voor te komen, in mijn omgeving heeft niemand het en ook nooit gehad )

5. Anoniempje91

28 okt 2011
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb nergens last van behalve dat ik me toch een partij moe ben!! Nou heb ik al het geluk dat ik 5 dagen per week 4:45 op moet staan vanwege mijn werk én 2 van de 5 dagen 10 uur werk.. Valt me nu al zwaar zeg, pfoe! Mijn leven bestaat tegenwoordig uit opstaan, slapen, avondeten en weer slapen...

6. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    MOE MOE MOE

's ochtends beetje misselijk

That's it :)

7. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Vanochtend positief getest, maar als ik terugdenk, hoef ik niet echt verbaasd te zijn!
    - mijn verkoudheid ging niet over. Ik bleef snotteren en kwakkelen.
    - koffie smaakte opeens niet meer, terwijl ik normaal graag koffie drink
    - al een paar dagen zo'n zeurende lichte menstruatie-achtige-pijn.
    - veel dorst
    - veel naar de wc. Gisteren moest ik 4x voor een grote boodschap, niet echt normaal...
    - veel afscheiding
    - hoofdpijn,
    - weeig gevoel
    - en nu moe....

8. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Snap er niets van. Ik heb sinds 2 dagen veel minder last van symptomen. Daarvoor had ik steeds dat gevoel alsof je ongi moet worden en steekjes rechts en links maar nu bijna niet meer last van. Heel af en toe voel ik steken maar niet meer de hele dag. Voel me zo onzeker hierdoor. Is dit normaal als de symptomen iets minder zijn dan andere dagen?

9. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Hoi Dana1989;
    Wat vervelend zeg....
    Ik zelf heb niet de ervaring dat ik een dag niks voelde of dat de symptomen afnamen. Maar een vriendin van mij had dat wel. Dat ze soms even niets voelde een dag en dat het daarna weer in alle hevigheid terug kwam.
    Liefs

10. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Mijn symptomen;
    Jaja. Al heel vroeg!

Ik ben er net achter dat ik zwanger ben van ons derde wonder. Ik lees vaak dat je geen kwaaltjes zou kunnen hebben op bijvoorbeeld 7dpo.

Ik ben het roerend eens met iedereen die zegt dat HCG nog niets doet zo vroeg, laat staan kwaaltjes geven. Maar toch heb ik nu voor de derde keer vanaf 24 uur na de bevruchting 'geweten' dat ik zwanger ben.
    Het was echt niet alleen een vermoeden of gevoel maar ging gepaard met allerlei lichamelijke signalen.

Ik zal beschrijven hoe dit zich dan uit (heb alles bijgehouden van zoon 2012, dochter 2013 en afgelopen dagen)

1dpo; kriebelend gevoel onderin de buik
    2dpo; veranderende cervix slijm (van doorzichtig naar wittig)
    3dpo; bepaalde druk onder in buik (net geen kramp)
    4dpo; diarree & scherpe pijntjes in baarmoedermond en dikkere witte afscheiding.
    5dpo; kriebelend gevoel onderin buik met zwaarder wordend drukkend gevoel.
    6dpo; helse hoofdpijnen, rood hoofd, grieperig gevoel, lichte krampen onderin buik, onnozel doen (overal tegen aanstoten, traag van begrip etc)
    7dpo; tuurstreep op kv2v5, hoofdpijn, krampen in baarmoeder en steekjes in borsten.
    8dpo; vage maar duidelijkere streep op kv2v5, krampen in bm, steekjes in borsten, urine ruikt sterker (zoeter), emotioneler!
    9dpo; duidelijke streep, krampen, pijn in borsten en moet regelmatiger wat eten om een beroerd gevoel te voorkomen, emotioneler, lage rugpijn, hogere hartslag
    Vandaag 10dpo; zeer duidelijke streep op kv2v5 :D en bovenstaande symptomen van 9dpo!

Liefs Bee

11. kimmmetje21

19 okt 2012
    18
    0
    0
    Baarmoeder erg gevoelig met lopen steken in me onder rug trekt door naar me liezen en gevoelige borsten vooral me tepels zijn dit symptomen van zwangerschap we zijn wel er mee bezig voor een 2de iemand tips is nu week geleden dat ik met me man gemeenschap had en oja voel af en toe plopjes bij me baarmoeder

12. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Jaa !! :D Ik mag hier ook eindelijk wat komen postten.

Voor NOD :

Zere tepels
    Rommelende darmen
    2 weken ziek geweest,1 week met griep (??) op bed gelegen
    veel plassen.
    1x innestellings bloed.

Getest toen ik 4 dagen overtijd was, duidelijk 2 knal strepen !
    Nu voel ik me weer goed,wel moe en wat 'banden'pijn en rommelende darmen nog steeds.

13. lisakidda

lisakidda Lid

29 okt 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen!

K weet nog niet zo goed hoe het hier werkt vandaag eerste keer
    Mijn vriend en ik zijn bezig voor ons eerste kindje nu 2 mandjes bezig ongeveer alleen ik heb een aantal vragen over deze maand heb ik zoiets dat ik me anders voel
    Heb 3 dagen na de eisprong heel veel wit slijm in me vagina sorry voor onsmakelijke details wel wat gevoelige tepels moeilijk naar de wc wel veel meer maar met moeite 1 keer een extreme droom over dat ik zwanger was leek net echt en heb als k een wijntje wil nemen het idee dat het niet kan heel raar nog nooit gehad

Kan iemand me helpen

Dankjewell

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Klinkt positief hoor Lisakidda. Wanneer mag je testen?
    Hierbij mijn lijstje met symptomen.
    Vanmorgen licht positieve test op 10dpo. Mijn temp was hoog en voelde me echt zwanger:
    Ik had de eerste dagen na ei veel last van darmen. 2x daags naar het toilet. Ik moet meer plassen. Ook in ene 'snachts de laatste 3 nachten ofzo terwijl ik dat eigenlijk nooit hoef. Gevoelige borsten.
    Gladde huid, steekjes in mijn buik/eierstokken alsof ik hardloop. Witte dikke afscheiding 1x en meer honger en dorst dan gebruikelijk.

15. vally

vally Niet meer actief

Vandaag bijna 5 weken zwanger
    Deze maand had ik minder symptomen dan ik zou hebben met een normale menstruatie (bah wat kon ik mij dan beroerd voelen)! Wat ik wel merk:
    - sneller moe, iets meer slaap nodig
    - sneller hongergevoel
    - koud hebben!!!!
    - een halve week voor NOD opeens een koortslip die ik al zes jaar niet meer had gehad!
    - meer last van hoofdpijn
    - borsten zijn iets voller en tepels zijn iets gevoeliger

Merk het vanzelf wel wat er nog bij gaat komen komende tijd ;)

16. Asteri

Asteri Lid

28 jul 2010
    5
    0
    0
    NULL
    Amstelveen
    Ik mag me hier melden voor de 2e!

Bij de 1e: NUL zwangerschapssymptomen, alleen wat chaggie.

Bij deze zwangerschap (net vanmorgen getest): weer heel weinig symptomen, wat mij alleen opviel was dat ik al een paar dagen een warm gezicht had maar verder koude rillingen. En iets minder trek in eten. (Nog) niet chaggie dit keer. Beter voor m'n vent haha.

17. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Dorst inorm dorst
    Pijnlijke tepels
    Misselijk ,niet braken (braken kwam later)

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Jaaaaa, ik mag mij ook melden voor de tweede!

Bij de 1e:
    - gevoelige borsten
    - week voor nod al kotsmisselijk
    - warm, koud, warm, koud
    - ongikrampen rond NOD

Nu bij de tweede:
    - gevoelige borsten
    - ongikrampen rond NOD

19. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik mag ook weer mijn symptomen neerzetten.
    Zwanger van onze derde wonder:D

3 DPO vanaf die dag elke dag hoofdpijn.
    5 DPO innestelingbloeding een keer roze afvegen.
    6 DPO diarree
    7 DPO brandendmaagzuur, pijnlijke tepels, diarree, hoofdpijn, moe, koud, misselijk, krampen in mijn baarmoeder en een felle steek links en pijn in de schouders.
    8 DPO zelfde als dag ervoor en weer een veegje roze verlies, ook kramp en steken in de baarmoedermond en een licht positieve test.
    9 DPO test iets donkerder en rugpijn! De andere klachten nog altijd aanwezig.
    10 DPO positieve test en bloedtest.

Ik heb een LF meestal van 12 dagen.. en dit is een gok, weet niet zeker wanneer mijn eisprong is geweest.

20. Yaraa

Yaraa Actief lid

3 mei 2013
    289
    1
    16
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ook ik mag mij weer hier melden.

Voor ons kwam het als een verrassing. Het is niet gepland, dus wist niet dat ik zwanger was. Maar het is super welkom natuurlijk!
    Ik had sws een onregelmatige cyclus, en omdat ik na een aantal weken toch niet ongesteld was geworden en ineens gevoelige borsten kreeg. Toch maar een testje doorheen gegooid. Alleen maar om voor mijzelf te bevestigen dat ik niet zwanger was. En jawel, een dikke vette positieve test! Ik bleek dus al 7 weken zwanger. Even een shock maar oh zo blij!

Deel Deze Pagina