de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Hier idem dito!
    Naast dat, erg vermoeid, meer hongergevoel (zelfs na een grote maaltijd) en ik heb het constant koud..
    En ik maar denken dat het aan het weer lag :)
    Volgens manlief, kwam het door dat het kouder werd, dan ging iedereen meer eten en was sneller vermoeid.. en ik ben een raskoukleum..

2. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi! Wat een feest van herkenning al die symptomen!
    Ik mag ook eindelijk reageren!

Hier begon het met het overweldigende gevoel dat het raak was.
    Ik had zondag al wat vage streepjes op twee action testen gehad maar ik was er zo zeker van. Maandag een trekpleister test gedaan en die gaf een hele mooie tweede streep.

- aanwezige onderbuik. Lijkt een beetje op het gevoel van een naderende menstruatie
    - Dood maar dan ook doodmoe. Lig al dagen tussen 9 en 10 in bed
    - Ik heb het continu koud
    - misselijk een weeïg
    - duizelig

Maar vooral super blij!

3. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ik heb een vraagje, misschien dat jullie mij antwoord kunnen geven. Het is misschien wel een beetje een gekke vraag, maar dit heb ik nu al een week of 3 haha.

Elke keer als ik het gevoel krijg dat ik een scheet moet laten, krijg ik eerst steekjes in mijn onderbuik. Het zijn maar hele kleine, en daarna is het weer over. Ook heb ik een spierpijn gevoel in mn onderbuik sinds gister.

Ik vraag me af of er andere zijn die dit ook (hebben) ervaren? Vooral die steekjes.

4. smood

smood Actief lid

1 jun 2014
    190
    0
    16

Haha we lopen gelijk, grappig.

Heb sinds twee dagen soms zo'n honger dat ik trillerig wordt.
    En ik voel t vanaf m'n maag tot mn keel.
    En ik kan nu ook niet iedere dag naar de wc..
    Erg irritant dat honger gevoel, zeker als je er ook wakker van wordt.

5. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    We lopen allemaal gelijk!
    Mochten jullie het leuk vinden, ik heb een Augustus clubje opgericht bij de zwanger clubs. Lijkt me gezellig als jullie mee komen kletsen. :)

6. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier begint de misselijkheid wat te komen nu, verder zijn mijn borsten gegroeid, ik zag het niet mijn partner zei JA ECHT WEL :D
    steekjes krampjes in mijn buik en tja hongeriger dan normaal.

7. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!

Hé Fay, ik voel ongeveer het zelfde.
    Ik heb mijn eisprong op 22november gehad en hem duidelijk gevoeld!
    Mijn symptomen zijn
    Lage rugpijn
    Rommelende buik
    Niet veel trek
    Droge ogen
    Ogen zijn moe

pff maar je lichaam kan je zo voor de gek houden, misschien is het glad nog niet ingenesteld who knows!
    Succes ook

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik mag ook mijn eerste symptomen weer melden :D
    (Al blijf ik nog een beetje onzeker maar wie niet ?!)

-Gevoel dat het raak was
    -Opeens kon ik weer ontzettend goed alles ruiken, iedere zwschap gehad!
    -moe en misselijk
    -bedje beige afscheiding paar dagen voor nod en zeurend gevoel in de onderbuik
    -en honger

9. Meredith

Meredith Lid

27 nov 2014
    9
    0
    1
    NULL
    NULL
    Al enige tijd soms erg moe.. Maar sinds 3 dagen misselijk net voor de tijd dat ik iets wil eten en erna. Gelukkig hoef ik (nog) niet te spugen.. Dat mag van mij wel achterwegen blijven ;) En soms erg koudddd..

10. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Zere borsten, soort spierpijn onder in mn buik, heel goed alles ruiken, hele dag trek maar heel snel vol zitten en hele dag moe

11. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ik heb sinds een paar dagen eigenlijk helemaal geen symptomen meer. Is dat wel normaal :(:(:(

Ik was sowieso al niet misselijk, maar wel hele pijnlijke borsten en heel erg moe. En een heel zwanger gevoel. Nu is dat een heel stuk minder.. help? Mag pas over een week voor mijn echo...

12. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heey meiden!

Afgelopen zondag mijn eisprong gehad. Dit weten wij door een follikel echo en bloed prikken. Gisteren ineens een enorme trekkende pijn bij mijn baarmoeder,rommelende darmen en een ijzersmaak in mijn mond. Maar wat ik raar vind dat ik nog steeds heel licht maar toch continu mijn baarmoeder voel trekken. Innesteling kan eigenlijk nog miet toch op 3 4 dpo?

Liefs

13. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Hahaha ja dat dus!
    Gisteren snel moeten eten omdat we door moesten naar m'n schoonouders om het te vertellen (drie kwartier rijden) en dat zat me 's avonds laat nog steeds dwars.

Ik kon gisteren en vandaag ook niet eten wanneer ik het wilde zeg maar, dus best wel wat honger gisteren.. Erg vervelend, maar niets aan te doen! Die twee daagjes...

Maar wat grappig dat wij precies op het zelfde zitten! :D

14. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik mag ochtendmisselijkheid en braken er bij zetten..
    Mijn ontbijt kwam er rustig na een kwartiertje weer uit (inclusief dus multivitaminepilletje)
    Dus die neem ik voortaan wel 's avonds in als ik me goed voel.

15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ik ben sinds een paar dagen de hele dag stront beroerd.
    Bij onze dochter had ik daar alleen in de avonden last van. En dan ging ik gewoon slapen:D
    Maar nu weet ik echt niet waar ik het zoeken moet.
    Iemand tips tegen de misselijkheid?
    Ik heb zwaar werk -hele dag tillen en bukken- en diensten van 6-16 uur. Zie het niet zitten me ziek te melden maar zoals ik me voel zal de vloer maandag wel niet schoon blijven.

16. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Hee meiden,

Ik mag hier nu ook schrijven :)! Vrijdag positief getest met k2v5 en vanochtend een Clearblue-test met wekenidicator: 1-2 weken!

Mijn symptomen tot nu toe:
    - al 1,5 week pijnlijke borsten (met name de zijkant)
    - moe
    - vlaagjes van misselijkheid
    - menstruatiegevoel
    - steekjes in de liesstreek
    - droge ogen
    - vreemde smaak in de mond (afgelopen dagen, nu niet meer)

Maar dat was het wel, dus valt (tot nu toe) reuze mee.

17. Groningse86

Groningse86 Nieuw lid

1 dec 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mijn gevoel had ik 8 dagen geleden mijn eisprong. Merkte het aan mijn afscheiding (doorzichtig en lange slierten tijdens plassen).

Zit nu een week voor mijn menstruatie. En heb de afgelopen 5 nachten veel buikpijn/krampen gehad. Vanochtend na het plassen ineens lichtroze bloed. Kan dit innestelingsbloed zijn? Ik heb wel gevoelige tepels, maar mijn borsten doen verder geen pijn. Eigenlijk heb ik verder weinig symptomen.

En vanaf hoeveel dagen van te voren raden jullie aan om te testen?

18. Harvast

Harvast Actief lid

10 jun 2012
    243
    0
    0
    Nu 6 weken zwanger:

Erg moe
    Menstruatiepijn
    Sinds twee dagen licht misselijk. Ik merk dat ik gevoelig begin te worden voor bepaalde geuren en smaken.
    Sinds drie dagen geen trek meer in koffie
    Sinds gisteren een ijzersmaak in mijn mond
    Sinds twee dagen diarree
    Twee dagen terug wat roze slijm bij het afvegen
    Geirriteerd, boos en gevoelig voor foute opmerkingen van anderen, normaal heb ik het niet.
    Geirriteerd tandvlees
    Minder trek in vlees en vooral in het klaarmaken ervan.
    Veel trek
    Koude rillingen
    Veel zeuren veel zeiken en ruzie zoeken. Mannetje knikt alleen maar ja ja...ik voel dat ik sinds kort behandeld wordt als een kindje haha
    Borsten zijn een beetje gevoelig.

19. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Hallo, Na maandenlang fijn gevreënd, nu sinds een paar dagen opeens pijn bij vrijen?!? Heb ik normaal nooit last ervan gehad... Altijd al zoo Fijn gevreënd te hebben gehad :). Zou de zwangerschap kunnen zijn? Graag willen jullie mij geen valse hoop geven haha want ben morgen precies 14 dagen na mijn laatste menstruatiedag maar heb geen syptomen gehad behalve ovulatiepijn en vruchtbaarsslijm op 26 november.

20. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hier afgelopen zaterdag een positieve test in handen gehad maar eigenlijk weinig kwaaltjes.
    Af en toe een beetje gevoelige borsten en wat trekkerig gevoel in de onderbuik maar verder eigenlijk (nog) niks.

Deel Deze Pagina