Ik heb ook niet zoveel symptomen. Voor nod: jeuk aan borsten en hele erge pijn in onderrug Nu: Zuur jeuk/pijn/steken in borsten en tepels Heel erg moe Sinds gisteren als ik in bed lig soort van bandenpijn al Gelukkig nog helemaal niet misselijk! Al merk ik wel dat ik niet te kruidig moet eten, want anders merk ik dat in de nacht (kotsmisselijk zijn).
Eerste paar weken misselijk, veel steken / krampen in buik. Nu (bijna 6 weken) weinig symptomen. Herkennen jullie dit?
ja herken het , bij mij had ik vorige week nergens meer last van, nu sinds enkele dagen weer terug moeër af en toe duizelig worden en enorm emo (vreselijk) En sinds eind vorige week enorme constipatie... Niet te druk maken om symptomen die even minderen, binnen een paar dagen komen ze misschien eens zo erg terug
Ik merk ook vrij weinig. Kan niet meer zoveel eten en s'avonds na eten beetje misselijk. Af en toe voel ik mijn borsten een beetje, de ene keer erg, dan weer een paar dagen niet. Volgende week vrijdag de echo, ik kan niet wachten.
Ik heb gisteren een cleur blue test gedaan met indicator 2-3 weken vanavond bloedtest. mijn symptomen misselijkheid in regelmatige vlagen de hele dag door licht gevoelige borsten. menstruatiepijn ik denk ook soms bandenpijn en moe dit valt dus ook nog supergoed mee
Ja ik heb ook dagen dat ik minder symptomen heb of juist weer hele andere symptomen. Het enige wat de hele dag door aanwezig is, isd dat ik echt dood en doodmoe ben.
6 weken zwanger Mijn symptomen - hoofdpijn (normaal nooit) - wat bloedverlies dacht ik wordt ongesteld maar zette niet door - misselijk - in de war. Wil ik de afstandsbediening vraag ik om de afwasmachine Haha
Ik kan normaal best veel eten , echter nu weinig trek Niet door misselijkheid maar gewoon geen trek Wel dorst en zin in thee en warme Choco haha
Wensmama we zijn precies even ver Mijn symtomen voor nod: helemaal niks, eerste ronde waarvan ik overtuigd was niet zwanger te zijn. Na nod: Paar dagen spierpijn zonder te sporten Heel doof gevoel van onder als of het beurs was daar Als ik me half in m'n slaap uitrek dan voel ik ineens steken maar trekt snel weg Ik sliep altijd pas 23:00 maar tegenwoordig red ik het niet om na 20:00 nog wakker te kunnen blijven. Extreem moe. Misselijk ben ik niet behalve dat ik gister uit het niets begon over te geven tijdens pakjesavond. Ijskoude voeten dus ik slaap in dikke primark pyjama en sokken M'n borsten doen zeer aan de zijkant Xx
Bij mij mag er nu bij: -het ene moment heb ik het erg koud en het andere moment erg warm -niet meer gewoon ''moe'', maar extreem moe.
morgen is mijn NOD. aangezien dit de vierde maand is dat we het proberen ben ik wel realistisch dat het nog niet hoeft te lukken. maar voor het eerst heb ik geen eetlust. ik kan vrijwel de hele dag zonder eten iets wat voor mij uitzonderlijk is haha. zelfs 2 chocolade letters die ik donderdag heb gekregen zijn nog niet aangebroken. voor mij een duidelijk teken vooral omdat ik normaal de week voor mijn ongesteldheid ongeveer een halve jamin op eet/kan. daarnaast heb ik gewoon buik "pijn" pijn kan ik het niet echt noemen.. maar het is duidelijk voelbaar.. nu 2 dagen. Ik hoop het zo.. maar ik ga morgen op mijn NOD nog niet testen, ik wacht liever even tot donderdag/vrijdag aangezien mijn cyclus niet heel stabiel is.
Ik dacht door de symptomen dat ik mogelijk zwanger zou zijn. Dacht 25 november nog gewoon ongesteld geweest te zijn. Dit moet achteraf een innestelingsbloeding zijn geweest. Een paar dagen daarna had ik ontzettend pijnlijke borsten en een soort menstruatie-achtige krampen die ik normaal rond mijn eisprong heb. Maar een testje er tegenaan gegooid en nu blijk ik weer zwanger! Verder nergens last van. Ja veel snoepen, maar dat soort buien kon ik sowieso wel vaker hebben. hihi
Mijn symptomen voor NOD waren: niets....haha. ik had nergens last van! Echt....vanaf mijn eisprong en al voelde ik echt helemaal niets. Geen misselijkheid, geen rare borsten, niets. Alleen...mijn menstruatie bleef uit. Dat was een teken. Meer niet. En we hebben zondag getest en bleek ik zwanger. En alsof de test het akkoord heeft gegeven kwamen de symptomen: - extreem moe; kan halverwege de dag wel in slaap vallen - mega gevoelige borsten aan de zijkant - banden"pijn"/gevoelig... EN ja, als je achteraf kijkt: ik sliep elke avond al weken lang voordat ik nota bene mn kussen zag, whaha. Maar ja, als juf in sint en kerstperiode met kinderen thuis en tijdelijk even meer werken....dat werkt ook niet mee. Dus nee, ik zocht er niets achter Tis nog wel erg onwerkelijk...weer zwanger...t is ons gegund. Wat een wondertje....
Hallo allemaal! Na een tijdje meelezen kan ik hier ook mijn verhaal en symptomen kwijt. Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben van mijn 4e kindje ondanks de morningafter pil. De zwangerschap is dus niet gepland,maar voor mij oh zo gewenst. Papa denkt daar helaas nu (nog) anders over. Maar goed,hier de eerste symptomen. Geen spotting (heb ik altijd 4 dagen voor mijn menstruatie) Misselijk met vlagen. Grote tepels en tepelhof. Meer trek in cola en vis (vooral makreel). Buiten de vis om geen eetlust. Heel erg chagrijnig. 17 dagen na eisprong een hele dikke taaie doorzicht sliert slijm verloren (innesteling?). Tinteling in de borsten. Kleine krampjes in mijn buik. Droge ogen. Bloedneus Ik hoop op een heerlijke plak baby en een papa die bij draait.
Ik ben net achter gekomen dat ik zwanger ben maar nog nergens last van. Alleen menstruatiepijn, en wat steken daar beneden ergens.
Daar hoop ik zelf ook op komt vast goed, kan me niet voorstellen dat ze het 9 maanden gaan negeren Mijn symptomen: * Enorm maar dan ook enorm moe * Constant het gevoel of ik veel gegeten heb (volle maag) * Beetje zeurderige pijn (met vlagen) in mn onderbuik * Dingen ruiken ineens intens goor terwijl dat voorheen niet zo was * Gevoelige borsten
Precies een week voor dat ik ongesteld moest worden had ik menstruatieachtige klachten maar geen bloed. Moet de innnesteling geweest zijn. Ik weet dat veel mensen dit niet voelen maar ik dus wel. Anderen verliezen trouwens dan ook een beetje bloed maar ik dus niet. Inmiddels al weer 20 weken
Sinds de 6e week is de misselijkheid aardig gaan opspelen. Ik heb sinds gisteren nu de Sea-band bandjes gekocht en geprobeerd en tot nu toe werkt het redelijk. Het ergste randje is er vanaf zeg maar. Hopelijk houdt het met 12 weken op.