1-2 DPO: Niks 3 DPO/heden - al heel snel kreeg ik gevoelige tepels. Niet pijnlijk, maar gevoelig. Heb ik nooit. 4-5 DPO: Roze afscheiding. Heb ik ook nooit eerder gehad. 6-7 DPO: Niks 8/heden: dorst en gloeiende wangen 9-10 DPO: hele lichte, bruine afscheiding. Het gevoel dat er een lichte elektrische stroom door je baarmoeder heen gaat, slecht te omschrijven. Tieten knalpijnlijk, niet misselijk; meer flauwig. 10 DPO: positieve test, tieten iets minder pijnlijk. Die gloeiende wangen voelen voor mij gek genoeg het meest "zwanger". Beetje alsof je koorts hebt, zonder dat het zo is.
- juist GEEN pijnlijke borsten (normaal wel) - menstruatieachtige buikpijn - kleine puistjes op mijn voorhoofd - verder niet zo veel mss omdat ik er juist die maand niet zo mee bezig was
Zal ook even aanvullen.. - pijnlijke borsten ( verdwijnen zodra ik ongi ben, nou ja, de pijn dan ) - maag zuur en een constant weeig gevoel in mijn buik - moe moe moe moe moe pffff Kan me de symptomen van de eerste zwangerschap nu zo weer voor de geest halen, oja, zo voelde dat!
Ik had pijnlijke borsten, en sinds gister beetje zeurderig gevoel in mijn buik. Gelukkig nog niet moe of misselijk !
Jeej ik mag hier ook wat schrijven Ik had alle rondes hiervoor altijd allerlei symptomen en was overtuigd zwanger te zijn, maar was het nooit Nu is het raak! Voor NOD Mijn meest opvallende symptoom voor NOD waren mijn gevoelige/pijnlijke borsten, alleen aan de zijkant. Dit heb ik normaal nooit dus was echt compleet anders dan normaal. Voor de rest een paar dagen heftige dromen, en moeilijke stoelgang, en mn parfum rook opeens heel anders Na NOD * nog steeds gevoelige borsten * af en toe steekjes in baarmoeder en zijkant * snel moe * af en toe een weeig gevoel, maar zet nooit door. Hoop dat het zo blijft, maar we wachten het af. Het gaat tot nu toe prima!
De laatste dagen hier veel gelezen en nu mag ik ook wat symptomen toevoegen - alles voor NOD want heb daarvoor getest: - Honger, in alles: zoet, vet en pittig - Vaker plassen, ook snachts - Nachtmerries (maar die heb ik normaal ook wel eens) - Koud, vooral mijn handen - Steken in mijn lies, bv bij niezen - Gevoel dat er iets in de weg zit in je onderbuik - Gloeiende borsten, vooral aan de zijkant - Versterkte geur, rook ineens frikandel en had daar zin in (lust ik niet eens) - Stemmingswisselingen, kort lontje afgewisseld met euforie en/of tranen
Heb dit topic ook wel veel gelezen en zal nu ook mijn bijdrage leveren Voor NOD: - krampen in buik (alsof ik ongesteld ging worden) - vlagen misselijkheid - maagzuur - beurs gevoel in borsten - weinig / geen libido - KOUD - obstipatie - veel afscheiding Na NOD ongeveer t zelfde, ook nog heel moe.
Voor nod geen enkel teken. Op nod getest en toen begon het rommelen in mijn buik. Daarna snel moe en slecht slapen maar als ik die test niet had gezien had ik niet geloofd dat ik zwanger ben! Voel me verder prima!
Yes ik mag hier ook iets schrijven; In de rondes dat ik niet zwanger was, voelde ik van alles, nu ben ik zwanger en voel ik amper wat... Voor NOD: - Zere borsten, normaal gesproken ook voor NOD, maar de pijn bleef aanhouden. En normaal is het een dag voor m'n menstruatie weer weg. - Een flinke overgeefpartij langs de snelweg 's morgens. Na NOD: - Weeïg gevoel in m'n maag - Borsten die voelen alsof ze ontploffen. Als m'n man er naar kijkt, doet het me al zeer! Oja! En moe! Moe, moe, moe!
Hier weinig symptomen (maar dat kan geloof ik gewoon!) Voor de NOD (vanaf 8dgn DPO) Kleine adertjes op boven benen Iets opgezette onderbuik Lymfeklieren in liezen iets verdikt Moe Af en toe steekjes in buik (voelt meer als lucht in darmen) Gevoelige borsten aan ziijkant - in andere rondes (toen ik niet zwanger was)waren ze nog gevoeliger en groter! Na NOD Moe 1x brandend maagzuur Gevoelige borsten
Ik heb mijn Nod as zondag heb 5 nov een miskraam gehad daarna 2 X menstruatie gehad en heb nu net als me vorige menstruatie deze klachten. *zere borsten aan de zijkant * zere tepels *beetje licht krampjes en steekjes in me onderbuik * soort spierpijn gevoel in me buik boven me navel * heel erg moe * en heb afgelopen zaterdag heel erg pijn gehad bij me eierstok * en soms erg misselijk * witte slijm verlies Als het goed is heb ik volgens de berekeningen me eisprong rond 1 febr me eisprong gehad Heb al een test gedaan vandaag maar die zegt negatief.
Ik had voor nod, last van me borsten en rug wat ik normaal ook heb als ik ongie ben.. Maar ik had opgegeven moment onwijs veel pukkeltjes in me gezicht en tussen me borsten. Na dat ik 6 testen gedaan had die allemaal licht positief waren en daarna nog cb digitaal zwanger aan gaf van t weekend, Heb nog meer last van zijkant van me borsten Aardig wat witte afscheiding Sinds vandaag eigenlijk heel moe en vaker misselijk.. Sliep gister om half 10, werd om half 7 wakker (op een vrije dag terwijl ik normaal aaaaltijd uit slaap) en lig nu om 7 uur ook al in bed. Oja en ik heb ook paar dagen onwijze last gehad van me ogen, kon niet goed concentreren tijdens tv kijken zelfs met bril op! En ben pas 5 weken!!
Ik ga ook even meeschrijven; kan dit? Oud bloed heel licht op 2 dagen na NOD? Klachten zijn; - misselijk -moehoeee heel erg moe -puisten, normaal niet -erg emotioneel -rommelende darmen -sinds gisteren buikpijn en rugpijn Gisterenochtend wel een hele lichte positieve test gehad. Van 2v5. Als het vannacht niet doorbreekt, morgen de tweede test.
Pijnlijke borsten (meteen voedings bh gekocht voor de druk tegen te gaan) misselijk aan eten denken rommelend gevoel in de buik. harde buiken na inspanning hoofdpijn diarree (sorry ontsmakelijk maar hoort erbij) humeur moe
Eindelijk mag ik ook m'n bevindingen delen! Voor nod: Griepje rond innesteling En pijnlijke borsten ( maar die heb ik meestal na eisprong) Een flinke pijn steek in lies Zin in hartig, terwijl ik van de zoetigheid ben. Spierpijn in m'n benen!! Net voor nod Na nod: Geen pukkeltjes bij slaap Zeer goede stoelgang En flinke blauwe aders Krampjes in bm Het is dat ik een positieve test heb en erop gefocust was, anders zou ik het zo vergeten.
mijn klachten voor nod: - ongesteldheidsgevoel. - pijnlijke borsten. Deze 2 klachten heb ik ook als ik ongesteld word - trigger was verbeterde reukvermogen
Ik had ontzettend veel krampen en mijn borsten doen best zeer. Krampen zijn nu weer weg. Ik merk dat ik vroeger naar bed ga maar wel slecht slaap. Uitslapen lukt me momenteel even niet meer! haha.
Dit zijn mijn symptomen, die eigenlijk in de week van positief testen al begonnen. Een week voordat ik getest heb heb ik een klein griepje gehad. Als eerste op de nod had ik een kleine (innestelings)bloeding. Pijnlijke borsten, en zeer gevoelige tepels. Erg moe maar slecht slapen, snel wakker. Obstipatie. In de eerste week na positieve test veel kramp, nu minder. Een van de eerste symptomen die ik niet heb rond de datum dat ik ongesteld moet worden is dat mijn geur merkbaar sterker is. Met vlagen een beetje misselijk, maar niet overgeven. Toch wel snellere wisselingen in humeur, snel geirriteerd, sneller een brok in mijn keel. Soms twijfel ik, of ik niet teveel let op symptomen die ik zou kunnen hebben, maar ik merk dat het allemaal net anders als normaal is.
Hallo allemaal. Als ik dit lees herken ik wel wat punten maar omdat wij in de mmm zitten en veel hormonen gebruiken, denk ik dat daar alles aan ligt. Is iemand bekent met utrogestan en de klachten hebben een daadwerkelijk zwanger zijn. Ik heb de bijsluiter gelezen er van maar heb wel iets wat er nu sinds een paar dagen speelt en nergens staat beschreven als bijwerking. herkend iemand het volgende als zijnde een zwangerschap symptoom? ik heb de laatste dagen dat ik het bloedheet heb vooral in de nacht. het is niet echt zweten maar het ontzettend warm hebben. Ik hoop dat het positief is. nog even geduld......morgen is de testdag.