de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Mijn symptomen:

- De hele dag eten, eten en nog eens willen eten
    - Steken/krampen in m'n onderbuik af en toe
    - Lage rugpijn
    - Heel snel zo'n doof gevoel in mijn benen
    - Vooral in de avond hele gevoelige borsten
    - Regelmatig afscheiding die ik er echt uit voel lopen, waarop ik snel naar de wc sprint om te kijken of het geen bloed is

2. Babsien

Babsien Niet meer actief

Ik ben morgen 5 weken en de symptomen vallen hartstikke mee, heb gisteren nog een test gedaan om te kijken of het wel echt zo is! Wel gevoelige borsten maar niet heel hinderlijk. Totaal niet misselijk, wel meer honger en af en toe rommelende darmen. Moe en hongerrr!! Kan mijn hele dag wel vullen met slapen en eten. Super spannend allemaal, hoop dat t goed blijft gaan en op naar de 12 weken!

3. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ik had een test gedaan toen de ongesteldheid uitbleef, maar deze was negatief. Ik was altijd al vrij onregelmatig ongesteld dus dacht dat het gewoon weer later was.
    Een kleine week na de test kreeg ik ontzettend last van mijn borsten en heb ik nieuwe testen besteld.
    De volgende dag waren die binnen en heb ik een nieuwe test gedaan. Deze was overduidelijk positief! :)
    We hadden net besloten te willen proberen om zwanger te worden en we waren dus ook dolgelukkig dat de eerste keer meteen raak was :D
    In de week na de test begon de misselijkheid... daar was ik wat minder blij mee. Vraag me ook echt af als ik het toen nog niet had geweten of de misselijkheid dan ook was gekomen. Of dat het toch een beetje tussen je oren zit. Hoe dan ook, leuk is het in ieder geval niet.

4. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    Ook ik mag hier meepraten

Week na eisprong; menstruatieachtige krampjes en steken

Voor NOD;
    Wat meer zichtbare aderen op borsten

Na NOD;
    Alleen savonds in bed wat misselijkheid, verder (nog) geen klachten

5. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    12 dpo: lage rugpijn na een werkdag, dagelijks meerdere keren ontlasting;) terwijl ik dat normaal om dag of om de twee dagen moet.
    13 dpo: weer lage rugpijn na m'n werkdag en opnieuw meerdere keren op de wc per dag. Lichte steekjes in m'n onderbuik
    14 dpo: opnieuw lage rugpijn ( toen ging er pas een lampje branden), vreselijk rommelende darmen, steekjes in m'n onderbuik
    'S middags een positieve test in handen.

15 dpo: ochtendurine test digital clearblue vertelde me definitief dat ik zwanger ben. Heel de dag last van rommelende darmen, steekjes en zelfs een middagdutje gedaan;)
    En nog steeds last van pijnlijke borsten

Vanochtend weer getest en deze is donkerder dan de test van zaterdag.

Kan het nog steeds niet echt geloven. Hopelijk een positieve eerste echo. Dan ga ik het denk ik pas echt geloven:)

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heb alle symptomen gemist daar ik niet gepland zwanger ben. Tis dat ik al vijf dagen overtijd was, totaaaaaaal geen buikpijn had en het ijs en ijskoud had elke avond. ( nog steeds en herkende dit van mijn eerste zwangerschap)

Dus: het ijs en ijskoud hebben

Verder bar weinig. Daarna werd ik vanaf week 6 misselijk met overgeven

7. ilona083

ilona083 Nieuw lid

3 mrt 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames .. ik ben nu 6 weken en nu begint t sinds vorige week te kriebelen .. had int begin alleen last van pijnlijke botsten. Sinds week 5 hoofdpijn .nu flink misselijk .( probeer t overgeven altijd tegen te houden .. net alsof t tussen me oren zit ofzo? Als ik er aan ga denken word t ook erger. Alles stinkt .:( maar t duurt maar paar maanden gelukkig !! Iedereen geniet van je zwangerschap :)

8. mam83

mam83 Lid

4 mrt 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben. 13 dagen DPO. mijn symptomen zijn; :)

- steken in borsten
    - afscheiding
    - opgezette buik
    - licht misselijk
    - trek in vet eten
    - emotioneel

Ik heb trouwens 9, 10 en 11 dagen DPO een lichte zwangerschapstest gehad. Van kruidvat overigens. Ik ben FAN van de 5,- testen. Bij mijn eerste zwangerschap waren ze ook erg gevoelig en accuraat.

9. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik zit nu op 7dpo en heb zoveel klachten...

* Zeer gevoelige tepels
    * Opgezette onderbuik
    * Zeurderige pijn in mijn onderbuik wat ook doorstraalt naar mijn rechterlies
    * Maagzuur
    * Alleen maar moe
    * Heel veel honger
    * Meer bultjes op mijn tepels
    * Moeilijke stoelgang
    * Veel boeren
    * Sneller huilen

Ik heb de sensitest besteld die je 6 dagen voor NOD kan doen, maar doe die pas zondag. Mijn vriend is overigens al overtuigd dat ik zwanger ben. hij zegt dat er iets in mijn uitstraling is veranderd en ik anders ruik haha.

Ik krijg per dag weer andere klachten erbij en ben zelf ook wel overtuigd, dus de test is denk ik alleen maar een bevestiging.

Andere ook " zo vroeg" zoveel klachten en bleken zwanger te zijn?

10. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    bij de vorige zwangerschappen had ik het meteen door en waren de symptomen gelijk. Maar nu is het totaal anders. de afgelopen week, 3 keer een steekje in de buik gevoeld, en ik heb het sneller koud ,vooral in bed.

de vorige zwangerschappen had ik het juist heel warm en voelde ik vanaf de eisprong al een kriebel/zeurend gevoel in de onderbuik, soms hoofdpijn en scherper kon ruiken.

Misschien wordt deze wel een meisje;) zoooo anders

11. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    mijn symptomen:

- vreselijk koude voeten
    - moe
    - geen tot weinig eetlust
    - misselijk maar niet over hoeven geven

12. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik had vorig weekend ontzettend pijn in mijn underground, straalde uit naar mijn benen.
    Sinds 2 dagen een apart gevoel in mijn borsten, niet pijnlijk maar wel raar. Had sterk het idee dat het wel eens raak zou zijn.
    Gister op 10 dpo deze test in handen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,5 KB
      Weergaven:
      56
  13. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zie Djamila. Voorzichtig gefeliciteerd! Al heb ik geen idee wat 10 dpo betekend haha

14. Balbina

Balbina Niet meer actief

Ik weet sinds vrijdag (27-02) dat ik zwanger ben maar heb maandag (02-03) pas een test gedaan. Ik heb de laatste week van februari bijna dagelijks een middagdutje moeten doen omdat ik zo moe was, pijn aan mijn benen, ik ben een fanatiek hardloper/sporter maar ik heb een week plat gelegen. Huilbuien en een weeïg gevoel, niet weten wat ik met mezelf aan moest. Kramp in de buik (onder de navel), lage rugpijn en last van m'n ogen, wazig zien (draag een bril) en tranen.

15. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    De ogen herken ik ook idd. Vreemd nooit eerde lSt vN hen haha

16. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Zo, ik ben me toch een partij moe! Mijn God! Wordt dat nog een beetje minder naar mate de zwangerschap vordert?
    Verder merk ik dat ik snel last van mn rug heb, en er past veel minder eten in mn buik past!

Maar voor de rest geen klachten, dus ik mag niet ehm... klagen ;)

17. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ooooooh, er valt ook een kwartje waarom ik twee weken geleden zo misselijk was met paardrijden! Ik dacht dat ik gewoon te veel pizza op had, maar nee, toen was ik natuurlijk al zwanger! :D

18. mam83

mam83 Lid

4 mrt 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste symptomen;

Steken in borsten
    Licht misselijk
    Hoofdpijn
    Strak gevoel in onderbuik

10 dgn dpo getest licht positief
    11 dagen dpo licht positief
    13 dgn dpo positief

Nu dus 4 wkn en 5 dgn zwanger.
    Mijn cyclus was lang. Had pas op dag 23 & 24 een positieve ovulatietest. Je kan dus in principe niks zeggen over wanneer het "verstandig" is om te testen. Als je cyclus onrgelmatig is kan het zijn dat je niet altijd 14 dgn dpo ongi zou worden. Sommige kunnen ook 11 dgn dpo ongi worden zoals ik.. Ik had dus een late eisprong. Maar nu dus wel zwanger

19. miep1988

miep1988 Nieuw lid

6 mrt 2015
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Mijn symptomen:
    Pijnlijke tepels
    Beginnend buikje
    Buikkrampen (soms echt niet te doen, is dat herkenbaar bij anderen?) ben nu 7 weken en heb deze buikpijn nu sinds n week...

20. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg met de dag meer symptomen of de symptomen worden erger.
    Ik zit alleen nog voor mijn NOD....bizar eigenlijk.
    Zondag of midden volgende week hoop ik positief te testen en de mensen die zo stellig zeggen dat je geen vroege symptomen kan hebben het tegendeel te bewijzen.

Deel Deze Pagina