hier even een berichtje van mij. Ik heb denk ik een paar dagen geleden mijn eisprong gehad(volgens de calculator was ik vruchtbaar tussen 6 en 10 april,cyclus van 28dagen aangehouden ) Sinds 2-3 dagen zit ik helemaal niet lekker in mijn vel: - hangerig - honger maar nergens zin in - moe moe moe - uit het niks ineens ontzettend verdrietig( moest net huilen bij het programma "undercover boss"! - katten zijn nog aanhankelijker dan normaal - met vlagen misselijk - sommige dingen ruiken veel sterker, een glas ranja wat 5 meter verderop staat bv. word gek van mezelf inmiddels. Ik ga er vanuit dat het bij het ontpillen hoort of bij de ovulatie. Maar toch... in mijn achterhoofd zegt een stemmetje de hele tijd "het zou kunnen"..... Er zit niks anders op dan te wachten tot mijn NOD...
Hey meiden, Ik heb een vraagje. Is iemand bekend met troebele urine...en dan bedoel ik écht troebel. Het is net of er suiker in zit. Gisteren laten controleren door de dokter maar alles was goed. Het viel mij op toen het in het potje zat. Nog nooit gehad. En net weer! Misschien door de hormoonschommelingen?
Nou mijn urine had ik ongeveer 2uurtjes in de koelkast gezet (vorige week) omdat ik nog een test halen moest. Toen ik de urine uit de koelkast pakte was deze wit troebel, terwijl ik het donker helder had weggezet! Geen idee of het er wat mee te maken heeft? Ondanks dat ik niets heb kunnen vinden erover via google, was dat wel mijn eerste positieve test!
Haha wat grappig ik heb dit topic jaren geleden geopend toen had ik nog een andere naam hier 😋 Maaaaarrrr kan me weer melden. Zere tepels Misselijk Brandend maagzuur Alle zwangeren gefeliciteerd!!
Ik hoop het Wanda! Gisteren naar de HAP geweest en er zit toch een lichte infectie in mijn urine. Het wordt nu op kweek gezet. Het kan zijn dat dit komt, omdat je in het begin (en daarna ook trouwens) extra vatbaar bent voor een blaasontsteking door de hormonen. Dus ik heb nog een heeeeeeel klein beetje hoop! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Dankjewel Ja ik had het nog nooit gezien, dat het van helder en donker (ochtendurine) door afkoeling wit troebel (melkig bijna) werd Ik dacht ook meteen wat heb ik nou weer onder de leden. Maar omdat ik er eigenlijk niets over vond op google en ik verder geen plasklachten had, heb ik er niet meer aan gedacht Misschien iets wat bij urine met hcg voorkomt? Nou anders toch maar ff inleveren bij ome dok
Ik heb vanaf het moment van de cryo terugplaatsing (dezelfde middag/avond) continue pijn in mn baarmoeder. Het is een krampende, stekende pijn en ik kan met geen mogelijkheid een strakke spijkerbroek aan. Als ik dan ga zitten doet het gewoon echt zeer! Ik ben nu pas 4 en een halve week geloof ik. Het is totaal anders dan ongesteldheidspijn, dus ik maak me er verder niet zo'n zorgen over. Ik heb endometriose en dit is veel minder dan de pijn die ik voel als ik ongesteld moet worden. Maar herkent iemand dit? Ik heb nog nooit gehoord dat iemand per direct de normale kleding niet meer aan kon..
Nee hoor! Hier ook iemand die de normale broeken niet meer aan kan! Dan maar de beroemde joggingbroek aan en schaam me kapot! Dus manlief naar de winkel gestuurd voor een broek hahaha. Mijn advies, drink veel water!! Door de hormonen gaan je darmen veel meer vocht vast houden waardoor je een opgeblazen buik krijgt. Water drinken helpt met afvoeren van het vocht! Gefeliciteerd allemaal en fijne zwangerschap! Dikke knuffel xxxx
hoi meiden, nou kan nu gewoon officieel melden dat ik zwanger ben, zoooo blij!! Eerste IUI poging gewoon raak. Mijn symptomen: - van DPO 9 t/m 12 bruin bloedverlies - vanaf DPO 12 meer honger (en dat had ik de vorige keren ook! Dat was het eerste moment dat ik dacht dat het raak zou kunnen zijn!) en beetje misselijk gevoel als ik dan niet ga eten - vanaf DPO 9 sneller duizelig - vanaf dag 12/13 rommelende darmen, beetje opgezette buik en soms beetje ongi krampen. Dat was het tot nu toe!!!
Afgelopen maandag roze slijm de dagen daarna tot gisteren bruinige druppels zeer weinig. Verder: Hoofdpijn vermoeid lusteloos misselijk maar niet overgeven 2x per dag poepen snachts rond half 3 wakker worden plassen snachts continue koud menstruatie achtige krampen ook in onderrug Verwachtte menstruatie maandag a dinsdag aanstaande. Dus dan ga ik testen.
Hoi dames, Is het voor jullie herkenbaar, steken Voelen aan 1 kant van je buik? Bij mij aan de kant waar m'n follikel is gesprongen. En menstruatiekrampen in je rug?
Ja, klinkt voor mij wel herkenbaar.. Verder had ik al voor NOD: - Pijnlijke gezwollen borsten - Misselijk - Moe
Voor nod heb ik eigenlijk alleen last gehad van flinke buikpijn (3 dagen voor nod) en vanaf 10dpo ongeveer een blauwe ader zichtbaar op een borst.
Ik wil al zo lang ook hier mijn lijstje kunnen toevoegen, en nu kan het Voor NOD: 1e paar dagen na tp veel krampjes etc, komt door tp en utrogestan. 9 dagen na tp (2 dagen voor nod) opvliegers in de middag. Vanaf die dag, geen trek meer Rommelende darmen, bijna iedere dag.. Af en aan licht misselijk. Vanaf NOD: Geen trek. Vaak hoofdpijn. Af en aan licht misselijk. Ik begon vanaf dag 8 na tp positief te testen, op dag 10 was de 2e streep duidelijk donkerder dan de 1e twee dagen Verder eigenlijk niet veel, op heel af en toe een steekje in mijn borsten, maar dat had ik bij mijn zoontje ook.
Dankjewel Mamavangend86! Ik weet nu precies een week dat ik zwanger ben en de dagen kruipen voorbij haha! Volgende week woe de eerste echo, ik vind het zo vreselijk spannend allemaal! Ik heb trouwens nog een symptoom... Huilen, echt keihard en dan 2-3 keer per dag. Het is echt vreselijk! Haha!
Vandaag 5 weken zwanger dus nog maar heel kort. Ik heb vreselijke jeuk aanvallen. Ben echt heel moe maar wordt in de nacht wakker en dan kom ik niet meer in slaap. Ben soms wat misselijk. gespannen brandende borsten.
Oh ja en heb het heel erg koud! Het was vandaag best een warme dag. maar hier stond na 5en de verwarming op 24 zo koud had ik het
Ja ik heb het ook steeds koud! En natuurlijk de hele dag kleine beetjes plassen. Ik heb me opgegeven voor moeders voor moeders, zijn er meer die dat doen? Ik dacht, ik spoel het anders toch door de wc, waarom zou ik het niet doen Ik kwam op het idee toen ik 6 was en mijn moeder zwanger was van mn jongste zus, ving zij het op in punica flessen. Sindsdien nooooooit meer punica gedronken hihi
Wanda ik doe er ook aan mee met veel liefde nu de 2de keer Hier ook kort(7weken) zwanger symptomen: Misselijk heel de dag niet overgeven Moe slaap met mijn zoon zijn middag slaap mee als ik vrij ben Opboeren van alles Kort lontje (door vermoeidheid) Pijnlijke tepels/borsten En 1 week bloedverlies gehad (gelukkig vals alarm echo was goed zelfs al een kloppend hartje met 6 weken Groetjes wendy
Vandaag test gedaan, en dus zwanger ( na de eerste iui behandeling) Mijn symptomen waren/zijn : Emoties niet onder controle Zere borsten ( vooral de borst zelf ipv tepel) Kramp Baarmoeder Zere onder rug Vermoeid Weeig gevoel Zeurderige hoofdpijn Al met al valt het mee!