Ik kan me hier inmiddels melden. Zag dat het eerste symptomen en bv topic gesloten is, dus zal ik hier mijn symptomen doorgeven. Ik geef dus nog borstvoeding. 4 juni voor het eerst ongesteld geworden (dl is ruim 1 jaar), 2 weken geleden nog negatief en gisteren een megaknaltest van de etos. Daarop volgend een cb test die gaf 3+ aan. Dus eigenlijk geen idee hoe lang ik nu zwanger ben. Denk een week of 4, 5. Maargoed, de symptomen. Mijn reuk is ontzettend versterkt. Verschrikkelijk, want de bekende misselijkheid is dus ook alweer aanwezig. Krijg moeilijk eten binnen, maar mijn lege maag doet heel erg pijn en hierdoor slaap ik slecht. Ook alweer ontzettend vreemde dromen. En mijn symptomen in combi met de borstvoeding: Pijnlijke tepels! Het gevoel dat dl niet voldaan is na een voeding. Leeg gevoel. Dl komt ineens 3x per nacht ipv 1x. Ik heb nog wel melk, maar geen idee hoeveel want hoor dl maar sporadisch slikken. Ben benieuwd hoelang ik nog kan voeden.
Ik lees het vaker dat men raar droomt. Maar ik droom altijd al heel levendig omdat ik hooggevoelig ben en alle prikkels en gedachten 's nachts verwerk. Ben benieuwd of dat nog erger wordt .
Ik zit nog steeds voor nod maar hier al een paar 'symptomen' - Moe, zo MOE - jeukende tepels, jesus christ niet te doen! - zeer vaak en levendig dromen - zeurend menstruatiegevoel in de onderbuik - af en toe steekjes voelen - normaal als mijn nod dichterbij komt, word ik droger en voel ik dit ook tijdens het vrijen. Nu voelde ik nog steeds zacht en nat aan.
Veel symptonen herken ik wel. - Gevoelige tepels/borsten - Steken en gerommelonder in buik/darmen - Heeel moe - Zin in alles wat zoet is En zware benen en knieen. Iemand die dit herkend? Moet wel zeggen dat ik 1 a 2 dagen per week sport. Wel minder intensief dan voorheen hoor. Ben pas bijna 5 weken zwanger.
Heb ik dus ook en dat is nu vele malen erger. Sterker nog, tijdens de zwangerschappen had ik m'n overleden man dagelijks in m'n dromen; rook hem ook enorm. Verder heb ik dus geen klachten op krampen en vermoeidheid na. Normaal lag ik allang over het toilet gebogen.... Dat Baart mij dus zorgen.
Hm dan kan ik me dus voorbereiden op ergere dromen... Maar wat vreselijk dat je man overleden is Babii. <hug>
Sinds een paar dagen heb ik er last van dat sommige dingen me ineens niet smaken of niet goed vallen en licht misselijk gevoel soms. Niet leuk, maar ben blij om iets te merken
Oh wie weet komt dat nog wel. Ik voelde ook niks, tot ik 6 weken was... Ik voelde voor NOD: - niks speciaals eigenlijk - beetje gevoeligere borsten maar heb ik ook als ik moet menstrueren Na NOD: - gevoelige borsten - gevoel ongi te moeten worden (kwam gelukkig niet) - veel speeksel - extra honger - levendig dromen Nu: - misselijk, gans de dag door (voorlopig maar 1x hoeven spugen maar loop wel te braken) - moe! - nog altijd extra honger - moodswings - rommelende darmen - de ene keer geconstipeed, de andere keer geen probleem
Yeah ik mag na weken lezen ook eindelijk reageren! Mijn eerste symptomen voor NOD: Gevoel alsof ik een kater had Griep gevoel Zwaar gevoel in mijn baarmoeder Kramp in onderbuik Na NOD Weeïge maag Veel meer honger en trek in brood.. Nog steeds kramp in mijn baarmoeder(is dit normaal?!) Steekjes in onderbuik Constipatie Zware borsten Gevoelige borsten Hoofdpijn En vooral heel gelukkig!!
Klein beetje mee gelezen met dit item. Inmiddels kan ik mijzelf ook melden! "kwaaltjes" op dit moment: - zeurend menstruatiegevoel in de onderbuik - af en toe steekjes voelen - vannacht zweetaanval, niet normaal!
Deze maand verwachte ik geen positieve test omdat ik al 15 maanden geen geluk had maar wel symptomen meende te hebben. Toch had ik nu achteraf gezien wel echt symptomen! Hoofdpijn Trekkend gevoel in de buik Steekjes richting dw zij Misselijk als ik hongerig was al 3 dagen zo duizelig dat ik dacht flauw te vallen... Maar de meest duidelijke was 2 x een positieve test Alle.aal 5 dagen voor nod .Donderdag mag ik naar de dokter toe ivm meerdere mk en doodgeboren kindje Laten we hopen dat het deze keer allemaal goed mag gaan. Verder iedereen van harte gefeliciteerd !
Voor nod: -Vlagge van misselijk -pijnlijke tepels -vergeetachtig -steken eierstok -erg warm hebben -duizelig Na nod: positieve test -pijnlijke borsten -veel plassen -af en toe krampen onderbuik Verder niks Nu 6 wk: - vlagge misselijk ( wordt steeds erger) - pijnlijke vooral linker borst - beetje moe - honger - warm - menstruatie gevoel - opgezeten buik - veel plassen - gerommel onderbuik Nu pas een beetje het besef dat ik zwanger ben, nog 2 weken tot de echo. Ohhhh wat duurt dat lang!
'S ochtends als ik wakker wordt zo vaak misselijk. Dan zorg ik maar dat ik zo snel mogelijk eruit ben en eet. Dan zakt het weer af en kan ik gewoon naar mijn werk. Op mijn werk soms vlagen van misselijkheid. Maar 's avonds met het eten wordt het weer erger. Stiekem ben ik er blij mee, dat betekent genoeg hormonen. Mijn moeder zei dat als ze niet misselijk was ze een miskraam kreeg. Aangezien ik erg op mijn moeder lijk! Dit betekent voor andere mensen die niet misselijk zijn helemaal niks. Want mijn schoonzus is nooit misselijk en gaat altijd goed.
Volgende week donderdag eerste afspraak met verloskundige. Wie weet of ze dan op de buik (dus niet via vagina) het hartje kan horen?
Ik mag ook mee lezen ☺ Week voor nod .Ineens een positieve ovulatie test ( had ik al eerder gehad en daarna spierwit..teste door op advies 1e maand in laat brengen) . Moe heel moe . Grotere borsten en bij bh uitdoen gevoel van kilo's eran hebben hangen. .sago snel aangebrand. . Vaak weeeig kleine dingen moeten eten Morgen is me nod dus ben benieuwd
Arikla, ik heb (dachten we) met 7,5 week een echo gehad en dat was via een uitwendige echo te zien want ik was blijkbaar 8,2 week. Dus! Wie weet 😜