misselijk (sochtends erger, maar had er wel hele dag last van ) veel plassen ( 3x per dag is voor mij veel) rugpijn last van de borsten maag zuur moe veel afscheiding en rommelde buik steeds maar negatieve testen en op dag 15 toch een positieve
-pijnlijke tepels -misselijk (vooral 's avonds) -drukkend gevoel in liezen -vaag gevoel in onderbuik soort spierpijn
Afgelopen vrijdag 2 dik positieve testen! Ben nu 4 wk en 3 dagen, hierbij mn eerste verschijnselen. Voor nod: Op 7 dpo vette krampen, de hele dag door Op 9 dpo dagje bruinverlies en beetje helderrood Voor nod geen bruinverlies (normaal zo'n 3 dagen) Niet veel krampen, maar meer kleine steekjes af en toe Sneller moe na inspanning Beetje vettere huid Wijn smaakte me niet meer Op nod en vlak erna: Steekjes af en toe Soms licht onpasselijke vlaag Sneller moe Nog niet zoveel maar ben ook pas pril zwanger. Nu afwachten en hopen dat alles goed gaat!
Voor nod; Vermoeidheid Gevoelige tepels Buikkrampen Steek in lies Zin in sex Na nod. Buikpijn Grote borsten Gevoelige tepels Vermoeidheid Weinig eetlust Vaker plassen Vaker ontlasting
Hi meiden! Sinds vandaag heb ik een beetje een lamlendig en grieperig gevoel. Is dat voor iemand herkenbaar? Verder heb ik last van het volgende: - misselijk (bij honger en bepaalde geuren) - af en toe maagzuur - af en toe duizelig - af en toe hoofdpijn - pijnlijke borsten - soms een jeukende buik - opgezette buik
Voor NOD: - pijnlijke liezen, krampen in baarmoeder - last van darmen Na NOD: - misselijk - boertjes/ hikjes - 1,5 kilo afgevallen in een week (en niet minder eten)
Ik ben er net achter dat ik zwanger ben! En ik had eigenlijk heel weinig symptomen. Zit nu officieel nog voor mijn NOD, maar ik had steken in mijn lies. Dat voelde als spierpijn en ik dacht dus ook dat het van het sporten kwam. Harde tepels, maar helemaal niet pijnlijk. buikkrampen en zeurend gevoel in mijn rug en steken in mijn schaambot. Nu dat ik het weet voel ik wel opeens vanalles zoals strak gespannen buik, maagzuur en gespannen borsten.
Ik at ineens hele komkommers weg terwijl ik normaal helemaal geen komkommer lust. Gespannen borsten en drie weken voor ik positief teste een rare menstruatie
Hallo dames, Na een jaar regelmatig meelezen over nod klachten en teleurstellingen verwerken mag ik me nu dan eindelijk melden hier! Mijn symptomen voor mijn bfp: Vanaf cd 15 moe, moe, moe, zei ik al moe? Gevoel verkouden te worden (verstopte neus, benauwd) maar zet niet door Géén afscheiding (normaal voor nod wel) Gespannen buik, geen krampen Volle, zachte, warme borsten met pijn aan de zijkanten (verschil met anders is dat het gebied groter is, tot in mn zij en aan mn hals voelt het opgezwollen) Slecht kunnen slapen Ketchup smaakte ineens enorm scherp Ik kan niet tegen sterke geuren Snel huilen maar niet boos te krijgen Obstipatie (nooit last van normaal) Vlagen van misselijkheid Cd 31 moest ik snachts overgeven, kreeg ik enorme hartkloppingen toen ik ging liggen en nog meer steken in mijn borsten. Gisteren was cd32 en heb ik in de ochtend met een clear blue digital getest en deze sprong binnen een paar seconden naar 2-3 weken zwanger! Zo spannend dat het nu echt zo ver is!
Voor NOD: Lichte krampjes in baarmoeder een week voor NOD dag voor NOD een veeg bruinverlies Gevoelige borsten honger boos en dan weer vrolijk Op NOD: Positieve cb test gevoelige borsten trekkerig gevoel in de liezen
dinsdag was mijn Nod. dikke positieve test! nu 4 weken en 2 dagen zwanger. last van steken onder in me buik borsten doen klein beetje pijn 's avonds vooral snel huilen, heel snel... moet me steeds inhouden. weinig eetlust moe!!
Hoi dames.. Heb getest Ik was te laat klaar met werk dus alleen de action was nog open. Ik zie een heeeeeel dun streepje echt heel licht. Beeld het me niet in me man ziet het ook. Ik heb wel heel erg last nog steeds van menstruatie achtige pijn.. Wie heeft dit ook Gehad het maakt mij heeel onzeker..
Heel veel last van menstruatieachtige klachten.. Bultjes op tepels En indd van heel vrolijk naar zwaar geïrriteerd dat ik dacht he doe is ff normaal zeg waar komt dit vandaan.. En ohja last van geurtjes. Maar die menstruatie achtige krampen spannende bij mij de kroon dat ik echt iedere keer dacht nu wordt ik ongesteld.. Ook omdat ik een maand ervoor gestopt was met de pil dus ook geen idee had wanneer ik dat moest worden..
Gevoelige tepels, nu al grotere borsten, 's avonds en 's nachts darmkrampen en 100x per nacht eruit om te plassen! Oh ja! En vanochtend een huilbui midden op straat, van geluk, dat wel. Maar toch een beetje vreemd
Hier is mijn nodig op 19-9-15.. Maar ik heb nu wel wat symptomen die ik normaal niet heb als ik ongesteld moet worden... - misselijk met vlagen - krampjes in mijn buik - obstipatie - erg vermoeid zijn - emotioneel zijn om van alles Zaterdag mag ik een test doen, dus ik ben benieuwd.... In ieder geval erg onzeker op het moment.
Ik zit nu 2 dagen voor NOD maar had gisteren al een hele duidelijke positieve test in handen. Zondag ook getest en daar was ook wel wat op te zien maar die van gisteren was echt al meteen veel duidelijker (en vanmorgen nog duidelijker). Ik had de dag van de (vermoedelijke) bevruchting ineens vanuit het niet griepachtige klachten: misselijk, koud en duizelig, ik dacht echt dat ik ging flauwvallen of overgeven. Gelukkig is dat niet gebeurd maar dat hield een dag of 3 aan. Daarna tot de innesteling niet veel behalve dat mijn borsten pijn deden maar dat voelde anders dan wanneer ik ongesteld moet worden. Wel heel vol maar niet heel erg opgeblazen / opgepompt zoals normaal. Toen bij de (vermoedelijke) innesteling kreeg ik ineens krampjes en had ik een beetje roze verlies, moest echt goed kijken maar het was echt zo en toen wist ik eigenlijk al dat het zo was. 2 dagen daarna dus getest en jawel hoor! Sindsdien krampjes en een vol 'hangend' gevoel in mijn buik. Verder bij mij heel opvallend dat ik normaal best veel afscheiding heb gedurende de maand maar nu vrijwel niets. En een droge mond! Vooral 's nachts. Dat was het nu wel even.
Ik heb niet alle pagina's doorgelezen, maar zijn er meer dames die druk voelen in de vagina (echt binnenin zegmaar)? Het lijkt wel alsof er een bal klem zit ofzo.. beetje vreemd verhaal maar ik herken dit niet van mijn eerste zwangerschap. Ervaringen zijn erg welkom!