de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Funckydees, relax! Tuurlijk ben je er veel mee bezig, je wilt het graag! Maar je kunt gewoon op je buik liggen hoor, ook als je zwanger bent. Alleen wordt het op een gegeven moment wat vervelend als je buik groeit:D
    Gewoon even rustig afwachten, ik vond het vooral heel lastig dat alle symptomen op ongesteldheidsklachten lijken. Pijn in je onderbuik, ja duhh... Maar ik had echt grotere borsten en hele zere tepels, voor de rest was ik doodmoe. Maar het enige wat echt de doorslag gaf, was dat ik niet ongesteld werd ;)
    Nog even een weekje wachten en een testje in huis halen. Het kan zijn dat het symptomen zijn, maar het kan ook je ongesteldheid zijn... Succes!

2. funckydees

23 jan 2011
    16
    0
    0
    telemarketier
    musselkanaal
    @marlous

dank je..ja nog even geduld hebben en dan testen..das de enige manier om het zeker te weten.
    nou het buikslapen is eerder dat het vervelend is en k pijn in mn buik krijg en dat heb ik anders nooit..en daarbij last van mn borsten enzo zaols ik al vertelde..naja nog even afwachten..

3. hallo dames

heb een vraagje zou ik hier misschien mee mogen kletsen want ik zit nu al op dag 51 en nog steeds geen ongie bekend,. maar heb wel symptomen voor een zwangerschap maar durf niet te testen bang om weer teleurgesteld te worden dat ik niet zwanger ben

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik bedenk me net dat mijn aller eerste symptoom (al ruim voor mijn nod) steken in mijn lies naar mijn boven been waren.
    Vooral als ik in de auto zat( bijrijdersstoel) deed dat echt pijn.

Nu bij 8+2 helemaal geen last meer van gelukkig.

5. Iefie

Iefie Niet meer actief

mijn eerste symptomen leken veel op die van een naderende menstruatie. heel verwarrend. ik heb 2 dagen voor mijn nod zo'n vroege zwangerschapstest van predictor gedaan en helaas negatief. Overtuigd (en teleurgesteld) van een mislukte poging zette ik het de dagen voor mijn nod op een feesten. Nu kon het nog dacht ik. Totdat ik op de dag van mijn nod kotsmisselijk wakker werd, buikkramp had, mijn borsten zeer pijnlijk waren en me werkelijk 'anders' voelde. Bovendien schoot mijn temperatuur naar de 38 graden. Kon makkelijk een griepje zijn, maar het voelde echt anders. Toch maar een test (van CB) er tegenaan gegooid en wat bleek..zwanger!
    Had in de week voor mijn nod ook:
    - stemmingswisselingen, huilerig
    - buikkrampjes, links, rechts, uitstralend naar liezen
    - droge, vermoeide ogen
    - een gigantisch pijnlijke steenpuist in schaamstreek (bah, en nog steeds blijven deze krengen me terroriseren)

inmiddels 6 weken zwanger en alles van bovenstaande + misselijk en heel erg moe..
    ondanks dat ik helemaal happy ben met m'n baby i.o. hoop ik dat deze kwaaltjes snel weer weg gaan..

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Wat ben ik blij om dat te horen :)

Dus steken in de lies is dus ook een teken van zwangerschap?

heb er nu 3 dagen last van,mijn nod zal maandag 31 jan zijn.
    Had trouwens naast mijn lies ook steken in mijn vagina(sorry voor de details) maar daar maakte ik me ook een beetje druk om.
    Wist niet wat het was.

Groetjes Bianca

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Het klinkt goed, maar maak je kop niet dol, dan komt het allemaal goed!
    Liefs

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Biancamv2 kan je nog 4 dagen wachten ??? spannend !!
    Ik kon dat niet hoor, ik heb met die sensi test dipsticks al regelmatig toen voor nod getest. ( scheen vanaf 4 dagen voor nod te kunnen)

En die steken in de vagina, die heb ik ook gehad. En heel soms nu nog.

9. funckydees

23 jan 2011
    16
    0
    0
    telemarketier
    musselkanaal
    nee maak mn kop zeker neit dol.deed ik in het begin wel een dag overtijd oh misschien zwannger daar last van daar van..en gelijk vanalles in mn hooft halen gelukkig ben ik daar in veranderd ookal willen er het heel graag het komt wanneer het komt..zo denk ik nu..
    ik lees heel veel dingen lees waarvan ik denk hmm naar heb ik ook last van.maar wel van oke heb ik ook naja zien wel wat er van komt..
    naja de dagen gaan gelukkig snel ahah..en dan weten we meer..

10. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Kunnen we dit topic svp alleen houden voor het neerzetten van je symptomen als je zwanger ben !! Zo houden we het hier overzichtelijk ...

11. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Hahah ikke wel.. baat t niet dan schaad t niet!
    Had al een paar steekjes gehad die ochtend enz. En met t idee dat t wel eens de innesteling zou kunnen zijn ben ik een dag op bed blijven liggen.. Veel gevoeld die dag :)
    bij zoontje ook de dagen rond je innesteling heel rustig aan gedaan.
    (T kwam ook zo uit dat k n dag vrij had, kleine was naar de gastouder.. ben niet helemaal malle pietje ;))

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Voor NOD had ik lage rugpijn, hoofdpijn en steekjes in de buik.
    Wat me opeens vooral net voor NOD opviel waren mijn grote tepels ;)

Nu ben ik me heel bewust dat ik borsten heb. Nog steeds soms hoofdpijn, lage rugpijn en bandenpijn. En "bobbeltjes" in mijn darmen.

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    een hele dag!????????????? Nou als ze willen zwemmen doen ze het wel :)..ik heb de tijd en de rust daar niet voor maar ben jij in ieder geval lekker uitgerust :)

Ik vraag mij af he...Volgens mijn banner ben ik 4 weken en 5 dagen (dacht ik) maar kan je dan al een heel klein opgezet buikje hebben of ligt het aan mijn ogen?

14. Sanne05

Sanne05 Nieuw lid

29 jan 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook graag even reageren. En misschien dat anderen zich hierin herkennen?
    10 dagen geleden heb ik een IUI behandeling gehad en vanaf eergisteren zere borsten, gevoel van steken. Test net gedaan maar was (natuurlijk) (nog) negatief.

Kan het al dat je zo kort, 10 dagen?!, je deze symptomen al hebt?
    (het is voor mij allemaal nieuw vandaar)

Groetjes Sanne

15. katmar

katmar Lid

30 jan 2011
    33
    0
    0
    geen werk
    Rotterdam
    Hallo meiden,
    Ik heb een vraagje,
    Had vorig jaar december de prikpil weer moeten halen (heb het 1,5 jaar gebruikt) maar nooit gedaan heb rond mei een maandje de pil geslikt maar daarna niet meer.. We zijn nu sinds een maandje bezig, en gister had ik ongesteld moeten worden en sinds gister hele gevoelige pijnlijke borsten (nu nog) en af en toe wat krampen.. Alleen omdat ik soms wel is onregelmatig ben durf ik de test nog niet aan.. Wat denken jullie? Alvast bedankt

16. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Vorig weekend heb ik (misschien) mijn eerste eisprong gehad sinds ik ben gestopt met de pil, begin januari. Ik heb de hele week al last van krampjes in mijn buik...Zou dit vooral met ontpillen te maken hebben of is het misschien al raak? Vanaf wanneer zou ik de eerste echte symptomen kunnen verwachten?

17. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Nou ik mag dan ook weer mijn symtomen vermelden!:D

Voor NOD:
    - ongikrampen dan voor NOD
    - zere, gespannen borsten
    - veel plassen
    - grotere donkere tepels
    - veel blauwe aders

Na NOD:
    - idem als hierboven
    - weeig gevoel in onderbuik
    - rommelende darmen

18. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik denk persoonlijk dat het ontpillen is, dat heb ik namelijk ook gehad.
    Denk dat het nog te vroeg is om echt iets te voelen, maar ja alles kan natuurlijk, ik hoop het voor je!

19. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    ik heb na de seks afgelopen tijd elke x buikpijn
    kan dit een symptoom zijn?

20. nienkeeknein

nienkeeknein Actief lid

6 jun 2008
    132
    0
    0
    verzorgende
    emmen
    ik ben eigenlijk gewoon heul heul ehul erg moe! en wat rare trekjes in mn onderbuik!!

Deel Deze Pagina