Ik kan ook weer iets plaatsen. Tis alleen niet veel: *veel meet pukkels als normaal rond nod (te verwaarlozen als eventuele zw symptoom ) * soort van bandenpijn (wel vaker na 7 dpo maar blijft nu aanhouden) * slecht slapen (sinds 5 dpo) maar ook dat heb ik vaak na de eisprong... * duidelijk gevoel vanaf 6 dpo dat er een soort van (tennis)bal onderin mijn buik ligt (kan het niet echt goed omschrijven ) Dat was waarschijnlijk de enige symptoom van dat het raak zou kunnen zijn.. En al het bovenste vanaf 6 dpo tot nu 11 dpo
Jeeeej ik mag eindelijk hier iets posten na 2 jaar! Vandaag, op nod en 14 dagen na de eerste IUI, een knaltest en bevestigd in bloed met een gemeten HCG van 231! Ik heb overigens IUI met 100 mg clomid gehad, zonder ovitrelle of pregnyl (dus daar kunnen de klachtjes niet van komen!). Mijn klachten: - na ovulatie veel dikke witte afscheiding (heb ik altijd wel maar nu was het op 7 dpo echt opvallend veel! Innesteling? Daarna nam het af tot nu af en toe een beetje) - pijnlijke borsten (hele borst, maar vooral tepels) sinds dag 6 na IUI, 5 dpo - vlagen misselijkheid (sinds 9 dpo) - puistjes in gezicht - heel vroeg wakker elke ochtend, rond 5 uur (sinds 11 dpo, maar kunnen ook de zenuwen zijn!) - sinds vandaag behoorlijk pijnlijk, trekkend gevoel in mijn baarmoeder (rek door groei? Vind t maar eng!)
Gefeliciteerd Hanna Ik heb ook 1 dag extreem veel witte afscheiding gehad in de week na bevruchting. Ik maakte me zorgen dat het de dag daarna al weer minder was maar komt dus blijkbaar vaker voor! Vandaag m'n NOD en een knaltest. Sinds 12 dpo af en toe zeurende pijntjes in onderbuik, vind het ook een eng gevoel. Ik ben super blij, maar de bezorgdheid is er wel. Verder sinds enkele dagen obstipatie en super moe.
hoi meiden. ik weet nog niet of ik zwanger ben want mijn nod is pas 6 januari. alleen voel ik me deze maand anders en ik vroeg me af of deze symptomen op zwangerschap lijken. sinds een weer heb ik last van: witte afscheiding hoofdpijn steekjes in vagina en sinds 2 dagen ook van: vreemd drukkend gevoel op schaambeen maagzuur opgeblazen gevoel na 2 vroege miskramen ben ik wel erg onzeker geworden.
Ik heb ook 6 januari mijn NOD. Vanaf een dag of vier misselijk en sinds vandaag soort plopjes in de onderbuik. Morgen testen met een vroege test (ik weet het er kan nog van alles fout gaan maat ik kan echt niet wachten). Als het raak zou zijn dan is het een klein wonder. Met de eerste niet zomaar zwanger geworden en ook nooit een normale cyclus gehad tot na de bevalling van dochterlief. We wilden nog niet zo vroeg al voor een tweede (iets met op vakantie gaan en de condooms vergeten en al zo ver zijn dat je niet meer wil stoppen ☺ gaan dus als het deze ronde niet raak is heb ik nog wel even geduld.
Die van mij was ook negatief. Nu zou het natuurlijk nog te vroeg kunnen zijn maar die test is voor 6 dagen voor NOD en dat was gisteren al. Het zal wel niet zo zijn maar dan vraag ik me echt af waarom ik zo misselijk ben iedere morgen.
Hi ladies Ik ben ook weer van de partij Na 3 jaar ellende van scheiding ed heb ik een nieuwe lief en ben ik zwanger! Hoera Naast de gevoelige borsten en eet buien heb ik ontzettend last van benauwdheid. Herkennen jullie dat? Ik sta al na 3 traptredes te hijgen..
ah balen zeg. wij lopen precies gelijk. hopelijk krijgen we beide toch nog een positieve test. wanneer ga jij weer testen?
Ik denk dat ik gewoon wacht tot 6 januari en dan kijk of er wat gaat gebeuren. Als ik dan nog geen menstruatie heb / voel opkomen dan gooi ik er nog een test tegenaan. En jij?
ik ga proberen te wachten tot maandag 11 januari. helaas heb ik het tot die tijd erg druk met werk en studie. maar dat geeft natuurlijk ook lekker afleiding
Als we de huisarts volgen ben ik ruim 5 weken zwanger. Ik voel me verder prima en normaal alleen opgeblazen gevoel en soms krampen in mn buik. En als ik hard neerplof op een stoel doet dat ook zeer haha
Het moet nog een beetje bezinken maar ik had vanochtend een positieve test! 1 dag voor nod en overduidelijk positief. Nooit gedacht dat t ons zo snel zou lukken (2 jaar geleden pcos geconstateerd, met name voeding veranderd en nu na drie rondes raak!). Hopelijk blijft het goed gaan. Symptomen: nergens last van behalve: * nauwelijks afscheiding (had ik in aanloop naar menstruatie altijd vrij veel) * af en toe wat krampjes in onderbuik * wat adertjes zichtbaar in mijn borsten (geen gevoelige of pijnlijke borsten) * al dagen last van mijn kuiten (weet niet of t erbij hoort maar het valt op)
Heb wel het gevoel dat het komt maar normaal had ik allang bruinverlies gehad. Nog maar even afwachten.
Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad een vroege ivm een eerder miskraam. Zit nu op 6,4 weken en mijn symptomen zijn : heel erg moe Huilerig Zere borsten maar vooral tepels Opgeblazen gevoel Met vlagen ineens echt honger En nu sinds 2 dagen met vlagen wat misselijk bv als ik ruik dat mensen roken oh bleh m'n maag draait om terwijl ik zelf altijd gerookt heb. Het of heel koud of heel warm hebben Slecht slapen snel wakker en vooral vroeg wakker Dat was het wel z'n beetje tot nu toe
Gefeliciteerd zwangere dames!! Ik heb nu behoorlijk last van mijn beide zijden. Het trekt enorm! Alsof ik al maanden zwanger ben. . Heel gek.
Hallo dames! Na een aantal maanden dit forum te lezen, mag ik dan nu zelf hier één en ander toevoegen! Eerste zwangerschap, 16 dpo positief getest, ronde 4! Tijdens onze 'probeerperiode' heb ik veel gehad aan de ervaringen van andere dames en wil nu graag die van mij delen, dus zal ze zo gedetailleerd mogelijk opschrijven. Voor NOD: Moet zeggen dat veel 'symptomen' ook hebben plaatsgevonden in de maanden dat het niet raak was, dus heel specifiek is het niet. Aan de hand van deze symptomen had het deze maand net zo goed niet raak kunnen zijn, zeg maar. - Pijnlijke borsten, normaal tot paar dagen voor NOD, maar deze keer hield het aan. Vooral drukpijn, aan de zijkant. Pijnlijke tepels alleen 3 dagen tijdens/na ovulatie, zoals altijd en daarna was het weer over. - Moe gevoel in onderrug Specifiek deze keer: - Klein beetje bloedverlies 5 dpo - Koude voeten, echt ijsklompjes, niet warm te krijgen - Maar vooral heel veel HONGER! Verder had ik vlak voor mijn NOD menstuatiekrampjes, voelde precies zoals altijd. Geen verschil, dus ik had de hoop al een beetje opgegeven. Na NOD voelde ik af en toe wel iets, maar toch iets anders dan tijdens de menstruatie. Klachten na NOD: - Nog steeds pijnlijke borsten - Honger - Niet moe, niet misselijk e.d. Misschien komt dat nog, tis nog vroeg. Wat mij verder opvalt is dat op veel websites staat dat één van de eerste dingen die je kan zien, het donkerder/veranderen van je tepels is. Hier op het forum heb ik echter weinig reacties gelezen waarin daadwerkelijk zoiets wordt gemeld. Bij mij valt ook niets te zien... Hoop dat andere dames er iets aan hebben! Geniet van jullie zwangerschap!
Goedemorgen, ook ik heb sinds vanmorgen een positieve test! T is nog een heel licht streepje maar hoop dat deze de aankomende dagen toch wel donkerder word! Ben niet echt misselijk, wel vollere borsten maar geen last ofzo! Ben benieuwd!