Ik kan met trots zeggen dat ik zwanger ben. Heb drie testen moeten doen voor ik het geloofde... Symptomen: rommelende darmen obstipatie en dan weer diarree ongelooflijke zin in chocolade pijnlijke boobs trekkerig gevoel soms in onderbuik en langs linkerkant ongelooflijk emo rare dromen vaker plassen dan gewoonlijk Ik ben nu 5 weken... blijf plakken kleintje... je bent gewenst...
Ik ben nu een week overtijd en heb gisteren een positieve test gedaan, meerdere omdat ik het niet geloofde 😊 Maar op een krampachtige onderbuik en af en toe wat steekjes na heb ik totaal nog geen symptomen.
Ik ben ook zwanger. Ik heb niet echt veel symptomen behalve wat zere (.)(.) en af en toe wat steekjes in mijn buik. Maar mij hoor je niet klagen dat ik niet misselijk ben of zo...
Hey meiden, Mijn cyclus ligt ongeveer tussen dag 29 en dag 41. Het verschilt contineu. Nu had ik de laatste 3 maanden een cyclus van: 36, 33 en 31. Nu heb ik maandag de 8e en woensdag de 10e de donor laten komen. Dat waren dag 20 en dag 22 van de cyclus. Nu voelde ik dus die woensdag een felle, scherpe steek in mijn baarmoeder, ik schrok er gewoon van en ik had die dag een berg helder rekbaar slijm. Ik ben met ovulatie testen gestopt op die maandag de 8e, want ik had toch al 2 dagen afgesproken met de donor en wilde het gewoon over mij heen laten komen. Aangezien ik woensdag (10feb) dat slijm had en die steek denk ik dat mijn eisprong of woensdag(10 feb) donderdag(11 feb) of vrijdag(12 feb) is geweest. Donderdag(11 feb) had ik nog een klein beetje rekbaar slijm, wat langzaam overging in wittig. Nu sinds vrijdag(12 feb) heb ik alleen maar witte draden die de ene keer wit zijn en dan lijkt het wel weer wat helderder. Het is echt slijmy daar beneden, normaal is het daar droog en korrelig wit. Ik had mezelf voorgenomen niet te testen, 😂 maar gevoel heeft het weer gewonnen van het verstand en ik ben alweer druk aan het testen. WIT WIT WIT.... Hoe was jullie slijm? Toen ik de eerste keer zwanger raakte, zag ik dus ook een duidelijk verschil in mijn slijm. Het was toen juist altijd heel slijmerig voor mijn menstruatie en toen ik zwanger was, was het droog en wit korrelig. Dat droog en wit korrelig heb ik dus nu elke maand! Behalve deze maand. Ik zit trouwens nu op cyclus dag 34. Xx
Zijn er al mensen met goed nieuws?😌 ben erg benieuwd. Al mijn symptomen zijn ineens weg maar ook nog geen teken voor eventueel menstruatie. Heeft iemand daar ervaring mee?
Symptomen (voor zover ik daarover mag spreken..3dgn 'overtijd' en nog geen positieve test) Voor NOD .. Zeurderig gevoel in baarmoeder Geen hoofdpijn/migraine Erg kort lontje/emotioneel Geen eetlust Met vlagen misselijk Na NOD: Van 1 op andere dag iets wat ander gevoel in tepels ...wachtend op positieve test of menstruatie :/
Hier symptomen: - zere borsten!! En worden al groter - meer aders erop - tepels veranderen qua grootte en kleur - rommelende darmen (een vd eerste symptomen!) - obstipatie en diarree wisselen elkaar af - opgezette buik, vooral op lege maag en na eten - vermoeidheid eigenlijk de hele dag door - verkouden (had ik bij de 1e ook in de zomer) - misselijk wisselend over de dag - duizelig in momenten - pijntjes in m'n buik/rug/liezen (een vd eerste symptomen!) - emotioneel - stemmingswisselingen - raar/levendig dromen (een vd eerste symptomen!) - innestelingsbloeding - minder eten - versterkt reukvermogen - veel afscheiding van wit naar waterig
Kun j 5 dpo al misselijk zijn? Gister ochtend n middag misselijk n uiteindelijk ook maagzuur, en Nu wordt ik weer misselijk wakker, moet gwn slikken..
ik wist het meteen toen mij mn koffie niet meer smaakte. ik was echt een verwoed koffie drinker werd er mee wakker en ging er mee naar bed. zoals elke morgen maakte ik mij een kopje koffie met beetje suiker en melk ik nam een slok en dacht dat de koffiemelk bedorven was, dus ik naar de koelkast koffiemelk ruiken maar was niet kapot. toen ging er een lampje branden en ben ik naar de action gereden voor een test en ja hoor een heel licht streepje!! zwanger!!!! nu ben ik 5 week en 2 dagen en de strepen knallen er uit jeeeuhj!!
Mijn symptomen: - opgezet 'darmenbuikje' (ik lijk echt al verder zwanger dan ik ben!) - elke dag wel een paar keer een vlaag van misselijkheid - brandend maagzuur - regelmatig menstruatie-achtige krampjes in m'n onderbuik - af en toe steken in m'n borsten - humeurig en snel emotioneel - en vooral: heeeeeeel erg moe!!! Als het net zo gaat als in m'n vorige zwangerschappen ga ik vanaf komende week waarschijnlijk nog veel vermoeider worden en ook misselijker... Ach ja, het is voor een goed doel!
Ik zit vandaag op 6DPO maar heb erg last van rommelende buik. Beetje opgezet en steekjes links in onderbuik richting liezen. Ook merk ik hartkloppingen bij inspanning en een soort brok in mn keel. Vind t zo spannend! Kan niet wachten tot de test!
Hallo meiden! Voor mij ook spannend nu, tussen aankomende donderdag en zaterdag mijn NOD en al anderhalve week behoorlijk veel 'vage' klachten. - stekende pijn onder in de baarmoeder en hoofdpijn dag na ei - daarna blijvende menstruatie krampen - rommelende darmen - pijn aan zijkanten borsten en 1 ontzettende jeukende tempel. Ook aders zichtbaar, normaal niet zo erg. - vaag weeeig gevoel, geen honger hebben maar toch ook wel. - paar x vlagen van misselijkheid. - paar x duizelig. - een gevoel van ik voel me raar, anders, yes het is raak. Gisteren natuurlijk stiekem einde van de dag getest en (nog) negatief. Alleen vandaag maak ik me ineens zorgen, al mijn kwaaltjes zijn weg terwijl ik me al anderhalve week vaag voelde. Darmen zijn nu rustig en geen last van borsten of weeeig gevoel. Dus nu weet ik het echt niet meer grrr. Zijn nu ongeveer 4 a 5 maanden bezig, ben er niet zwaar mee bezig geweest tot ik me vorige week dus zo voelde. Zijn er meer die dit hebben gehad? Groetjes Kim
Vandaag 12dpo en met cb digitaal zwanger 1-2 weken getest. Symptomen: niets 0,0 Alleen wel 2x gehuild om iets stoms haha
Ik heb wel vaker gedacht zwanger te kunnen zijn, maar de 2 x dat het echt was, waren echt overduidelijk achteraf. Beide keren werd ik getriggerd door iets uit een tijdschrift of tv programma waardoor ik wist dat ik NU een test moest gaan doen. 1e zwangerschap, 8 jaar geleden: - ontzettend gevoelige boobs! Met douchen of afdrogen, alsof er schuurpapier in de handdoek zat... - brandend maagzuur. Daarvoor nog nooit last van gehad - gevoel ziek te worden - misselijk, maar niet vaak hoeven spugen - niet meer tegen knoflooklucht kunnen - moe! heel moe... - Jeuk! Jeuk! Jeuk! voornamelijk aan de benen - tijdens mijn werk een tijdschrift aan het lezen (deed ik normaal nooit)uit verveling. Op de laatste pagina stonden de symptomen van zwangerschap. Ik kon ze allemaal afvinken - oh en natuurlijk uitblijven van menstruatie. Ik was er heilig van overtuigd dat ik ongesteld was geworden, vanwege 2 dagen bloedverlies. De test zei wat anders 2e zwangerschap, ben nu ongeveer 5 weken: - uitblijven menstruatie (ben onregelmatig, dus zocht er nog niet direct iets achter) - hele tijd het gevoel dat menstruatie door zou breken - verder weinig last. Iets gevoelige borsten, maar niet veel anders als bij een naderende menstruatie, niet heel erg moe, alleen na het werk de behoefte om even te gaan liggen en geen innestelingsbloeding. Ook nog niet echt misselijk geweest, alleen beetje weeig gevoel in de buik - heel erg opgeblazen en opgezette buik! Broek zit nu al te strak - Jeuk! - brandend maagzuur - snellere hartslag en beetje benouwd gevoel - m'n bed lag niet lekker meer gedurende een paar dagen - heel erg humeurig en snel boos. Collega vorige week bijna aangevlogen Gelukkig maar een weekje heel erg gehad, nu is het redelijk onder controle - normaal ben ik best emotioneel, maar nu juist meer gevoelloos - de trigger was vorige week toen ik Mom (nog nooit eerder gezien) zat te kijken op Veronica ofzo, daar ging de hele aflevering over een meisje dat een zwangerschapstest ging doen en zwanger bleek te zijn Beide keren denk ik achteraf, ben ik blind geweest? de symptomen zijn behoorlijk duidelijk
Ik mis een beetje de symptomen van de dames die zwanger zijn!!! Het is erg stil geworden in dit topic. Vind het zelf altijd wel fijn om de lijstjes met symptomen voor NOD te zien van de meiden die dus uiteindelijk wel zwanger bleken! Dus dames: kom maar op met die lijstjes!!
Voor nod Plassen met slappe straal af en toe een spierpijn gevoel in been en billen maagzuur slecht slapen en vroeg wakker gevoeligheid aan de binnenkant van mn tepels vond de hachee ineens vies heel erg moe Na positieve test gevoelige borsten nog steeds plassen met slappe straal maagzuur slecht slapen nog steeds heel erg moe
Ik weet sinds een aantal dagen dat ik zwanger ben maar ik heb eigenlijk niet echt kwaaltjes. Ja pijnlijke borsten maar die had ik sowieso elke maand na eisprong. Verder valt er weinig te melden want heb niet echt last van dingen. Ja lichte hoofdpijn af en toe en wat rugpijn maar niet constant dus valt te verwaarlozen.
Voor NOD: niets. Na NOD: lichte krampjes, met vlagen misselijk gevoel, trek in zoet/suiker, opgezette darmen, diarree of verstopping, prikkelbaar, angstig, hoofdpijn en hoewel het heel wat lijkt, tot dusver goed te dragen en weinig te klagen 😊
Voor NOD: -Steken schaambeen en onderbuik Na NOD (positieve test) -steken schaambeen en onderbuik -krampjes -Hongergevoel -kokhalzen en Vlaag misselijk in de ochtend -steekjes in (.)(.) -vooral erg moe -Stemmingswisselingen.