Hallo dames, Ik weet nog niet of ik zwanger ben. Het is onwaarschijnlijk mijn verloofde heeft 5 weken geleden een hersteloperatie laten doen....( heeft al 3 kids uit vorige relatie en ik geen ) Ben niet zo thuis in de afkortingen sorry. 16/3 - 19/3 ongesteld 20/3 sex 22/3 sauna ( kon ik niet hebben dacht dat ik flauw ging vallen ) 25/3 sex 27/3 en 28/3 sex en positieve Ovulatie test Tussentijds al rare klachten gekregen krampen en gespannen onderbuik heel veel scheetjes laten (Van die lange met geluid... lekker charmant en heb ik normaal nooit ) Toen ineens heel veel boeren... steken onderbuik borrelen/luchtbelletjes die knappen onderbuik pijn straalt door naar rechterlies Gevoelige tepels soort van duizelig en niet kunnen scherpstellen nies aanvallen ( heb ik nooit last van ) branderige ogen Steen koud hebben/heel de dag kippenvel wel hoofdpijn / geen hoofdpijn. Gister zag ik witte en zwarte stipjes toen ik iets van de grond raapte... sinds gister het gevoel dat ik enorm moet plassen en dan een slap straaltje en klein plasje. als ik mijn onderbuik indruk plopt die terug naar buiten alsof er druk achter zit. En direct boven de schaamstreek (waar je die horizontale lijn hebt lopen ) een verdikking van 2 vingers breed en dan een buikje. Last van mijn onderrug, spierpijnachtig gevoel nek en schouders. En al die tijd al het gevoel alsof ik heel de dag mijn buikspieren aanspan of buikspier oefeningen heb gedaan. Slecht slapen en dan hele vreemde dromen hebben als ik wel slaap. Vermoeid/futloos emotioneler heb het idee dat mijn borsten voller zijn de drang om ineens van alles straks te regelen in het huishouden en iedereen taakjes te geven. Versnelde hartslag uit het niets een soort van mega zenuwachtig gevoel/ gevoel alsof je in een attractie zit waarbij je een vrije val maakt en je dan je maag een sprongetje maakt. o ja plots zin in chocolade eitjes... geef ik normaal helemaal niets om. wel misselijk of toch niet misselijk.. veel speeksel in de mond alsof je moet overgeven. kreeg mijn salade en gebakken champignons niet meer doorgeslikt... zo volgens mij heb ik ze zo allemaal...
Ook ik mag nu mijn kwaaltjes opschrijven 😄. Voor nod: Op 6dpo beetje krampen en voelde ook mijn onderrug. Dit trok later op de dag weer weg. Misschien innesteling? Vanaf 10 dpo rommelige darmen en zeer gevoelige en pijnlijke tepels. Dit had ik vaker dus dat was voor mij niet een teken van zwangerschap. Normaal verdwijnen deze signalen na 12 dpo maar nu bleven ze dus dat was voor mij een duidelijk signaal. Nu veel steekjes en krampjes bij mijn liezen en buik, en ontzettend goede stoelgang maar verder (nog) geen klachten
Ik voelde elke maand van alles en heb ook meerdere keren gedacht dat het eindelijk weer zo ver was, maar steeds weer die teleurstelling:x Nu deze maand is het RAAK en heb helemaal nergens noppes nada last van gehad! Alleen af en toe wat gerommel in mijn buik, maar dat heb ik elke maand! Nu bijna 5 weken en begin nu zo af en toe last te krijgen van mijn borsten en heb de hele dag zin in eten, kan alleen maar aan eten denken!
Dames help!! Ik heb vanochtend positief getest maar had 3 uur later een klein beetje rozige afscheiding. Wie heeft dit ook gehad?
Ik was voor NOD heel moe en had super koude voeten. Slaap nooit met sokken aan en toen met 2 paar. Had dik een week voor NOD al een ongi gevoel terwijl ik dat meestal pas had op het moment dat het doorbrak. Heb ook van 12 tot 15 dpo een innestelingsbloeding gehad. Met 5 weken begonnen mijn borsten zeer te doen en werden ze voller. Afkeer van avondeten en nog steeds heel moe. Daarna wisselende kwalen gehad.
Ik heb vorige week woensdag mn 2e iui gehad en was gisterenavond ineens supermisselijk en vandaag nog altijd last van mn maag en buik. Zou dit zo vroeg al een zwangerschapsverschijnsel kunnen zijn? Of eerder een virus? Maar dan veronderstel ik dat dit langer zou aanhouden? Ik ging me er deze maand nie op focussen, maar daardoor ben ik er nu toch weer mee bezig 😊
Hoi, Ik heb deze maand iets wat ik nooit eerder heb gehad.. Ik had 03.04 ongesteld moeten worden. Ik heb vrijwel elke maand een gelijke cyclus, heel af en toe een dagje eerder of later. Nu kreeg ik op 03.04 last van menstruatiekrampen (zoals elke maand) en lage rugpijn, maar deze waren vrij heftig dan normaal en voelde ook anders (niet continu). Maar wel heel de tijd het gevoel dat ik elke maand ongesteld zou kunnen worden. Dit duurde 3 dagen en toen was het weg. Normaalgesproken heb ik alleen op de dag zelf of avond ervoor last van lage rugpijn/buikpijn dat ik ongesteld moet worden. Nu had ik gister nergens last van en sinds vandaag is er de meer zeurderige pijn. Ondertussen had ik een en andere op internet opgezocht en natuurlijk kwam na voren dat sommige zwangerschappen beginnen met dit soort symptomen dus ik dacht gister doe een test maar deze was negatief. Maar zoals ik al aangaf nu zeurderige pijn en nog steeds niet ongesteld en heb dit nog nooit eerder gehad op drze manier. Mijn eerste zwangerschap had ik vooral sochtends lage rugpijn en misselijk. En was eerste test die ik deed negatief. Nu heb ik aardig gevoelige tepels (wat ik normaal niet heb tijdends mijn menstruatie) en ben ongelooflijk moe. Nu vraag ik mij af of dit verhaal bij sommige van jullie bekend voorkomt want ik wordt beetje onzeker van. Wij zijn nu zeker 1,5 jaar bezig om zwanger te worden dus zou super zijn als nu keertje raak is! Groetjes Traveler
Ben al 2 weken aan het meelezen op het forum en kan nu zelf wat plaatsen! Bizar, vanmorgen licht positief getest met Kruidvat. Eerste ronde! Durf nog niet helemaal uitbundig blij te zijn, hoop zo dat het goed gaat... Hier heb en had ik last van: - Week na eisprong verschrikkelijk slechte huid. Overal pukkels terwijl mijn huid sinds een half jaar helemaal rustig is op af en toe een pukkel na. 9 & 10 dpo, denk de innesteling: - Opstaan met licht misselijk gevoel - Honger, maar geen trek door misselijkheid - Bruinverlies - Hele heftige en levendige dromen - Pijnlijke tepels - Hoofdpijn en nekpijn - Enorm vergeetachtig en niet op de meest normale woorden kunnen komen Vanaf 4 dagen voor Nod: - Belachelijk veel honger - Met honger wakker worden - Bloed chagrijnig - Verschrikkelijk moe - Niet door kunnen slapen - Borrelende buik - Steken/kramp op random plaatsen in m'n lichaam - Licht gevoel in buik bij vlagen, soort vlinder - Ongesteldheidskrampen onderbuik - Pijn onderbuik bij hoesten, niezen, lachen - Buik is heel erg plat in vergelijking met wanneer ik ongesteld moet worden Ik ben afgelopen week niet te genieten, hoop dat dit snel over is!
Ik mag eindelijk weer een berichtje achterlaten hier Achteraf gezien natuurlijk symptomen gehad, maar net als bij mijn eerste had ik dat niet door. Behalve mijn borsten dan, dat vond ik wel opmerkelijk. Ik had last van: -Hele pijnlijke borsten zodra de bh uitging. Voelde zwaar en bont en blauw. Met bh aan doet het ook zeer, maar minder. - Pijnlijke tepels, en af en toe steekjes er in. -geen honger hebben -rare dromen hebben waar altijd ergens een baby in opduikt. Dat had ik bij mijn zoon ook en begon ook vlak voor de zwangerschap. - krampen in mijn buik, maar geen menstruatie krampen - bij plotselinge bewegingen steken in mijn lies, of zijkant buik. - moe, heb de afgelopen 2 dagen overdag geslapen en dan nog na 20.00 uur op de bank in slapen vallen en nog niet uitgerust zijn. - Hoofdpijn
Ik mag ook eindelijk hier schrijven. Voor NOD 5-6-7 DPO heel erg verkouden en grieperig gevoel. Dacht echt dat ik een griepje had maar mijn temp gaf gewoon normaal aan. 8DPO beetje bruinverlies 9DPO beetje bruinverlies 10 DPO spierpijn in buik 11DPO spierpijn in buik s'nachts misselijk geworden 12 DPO Erge honger, weeïg gevoel, steken in buik, positieve test. Na NOD Veel honger en veel dorst. Weeïg gevoel als ik niet eet. Sterke reuk Veel honger maar rare eetlust
Hoi! Na vele keren deze site te hebben geraadpleegd mag ik ook een keertje mijn symptomen opschrijven ik ben nu 7 weken zwanger! Tijdens eisprong: 4 dagen bruinverlies met zwaar gevoel in de buik Paar dagen voor tot aan 1 week na NOD: misselijk en menstruatie krampjes, obstipatie, winderig Op NOD: negatieve zwangerschapstest 1 week na NOD: negatieve zwangerschapstest, met dezelfde symptomen Bij week 5 even helemaal geen symptomen, behalve obstipatie en winderigheid Week 6: weer misselijk, menstruatiekrampjes, obstipatie, heel onrustig gevoel, levendige dromen, borsten beginnen gevoelig te worden (normaal gesproken begint dit al na de eisprong), droge mond, trek in sterk gekruid voedsel. Toch maar weer de test gedaan: en het was eindelijk positief!!
Zondag is mijn NOD. Heb sinds vanmiddag het gevoel dat ik "lek". Dus dan op naar de toilet gewapend met tampons en .... niks. Ja licht gelig (opgedroogde) afscheiding maar geen bloed. Geen idee of dit een symptoom is?
Ik mag ook weer meeschrijven Voor nod - erg pijnlijke en grotere borsten - hoofdpijn - sex was pijnlijk - voelde me anders sinds eisprong Na nod - bovenstaande - misselijk als ik eten moet - een uur na het eten weer het gevoel hebben dat ik niets gegeten heb - moe
Hoi dames, wat een fijn topic. Ik lees mee. Vraag me wel af of jullie je 'anders' voelden toen het raak was. Ik heb namelijk tussen eisprong en menstruatie ook veel kwaaltjes die eventueel ook zwangerschapssymptomen zouden kunnen zijn. Ik vind het dus moeilijk om hier echt vanuit te gaan.. Ik heb nu zere tepels (echt AU) Kramp en pijn net boven schaamstreek, soort steekjes Vlagen van misselijkheid Geen eetlust Moe Maar dat kan dus ook te maken hebben met menstruatie. Mijn cyclus is onregelmatig waardoor ik niet echt uit kan gaan van een telling of een NOD.. Afwachten dus!!
Hi dames Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen, want met een stuk terug lezen zie ik het nergens.. Sinds een dag of 5 geleden heb ik iedere keer dat ik echt vroeg wakker wordt (tussen 5 en 6 uur 's ochtends) en dat ik dan niet meer kan slapen. Normaal gesproken ben ik juist echt niet uit bed te krijgen en ga ik na 3x snoozen met tegenzin uit bed. Afgelopen donderdag positieve test in handen gehad. Kan dit een verschijnsel zijn, herkennen jullie dit?
Yup ik ben de hele week al 6.30u klaarwakker! Het lijkt nu iets minder te worden. @valentijntje ik voelde mij anders sinds de eisprong, kon het eerst niet plaatsen tot ook mijn borsten pijnlijk werden
Fijn dat ik niet de enige ben! En je loopt zo te zien 3 dagen op me voor dus dan hoop ik dat het eind van de week bij mij ook wat minder wordt Vooralsnog niet misselijk.. Jij wel? / wanneer begint dat normaal?
Bij mijn zoontje ben ik helemaal niet misselijk geweest! Nu dagelijks wat vlagen maar niet overgeven.
Het kan alle kanten op zie ik wel Ik heb precies dezelfde symptomen als hier beschreven worden en ik zit 6 dagen voor mn nod. Ben met vlagen misselijk, als ik wat eet gaat het weg maar later komt het weer terug.. Erg emotioneel, prikkelbaar. Slecht slapen, vroeg wakker en moe. Soms ineens een vieze metaal smaak in mn mond. Zit denk ik niets anders op dan af te wachten haha