Heb je inderdaad gelijk in, ik mag van mezelf niet eerder testen dan 27-8. Omdat ik laatst zomaar een cyclus van 31 dagen had wil ik niet nog een keer te vroeg testen maar ik was zo nieuwsgierig. en ik verga inmiddels de hele dag al van buikpijn en rugpijn, me buik is ook helemaal opgezet. De hele dag al misselijk en voor het eerst in jaren last van maagzuur. Ik hoop dat ik denk dat wat het is, maar zal het pas na 22-8 of 27-8 weten... maar bedankt voor je reactie
Hoera ik mag hier ook terug mijn kwaaltjes posten. Gisteren 10 dpo positief getest 's avonds met k2v5 en deze ochtend ook streepje op z & k uiterst gevoelig + k2v5 + action (hoezo testverslaafd? ) Wat ik onthouden heb: Pijnlijke / gevoelige eisprong deze keer. Vooral de 4 (?) dagen na de eisprong echt een beurse baarmoeder die ik constant voelde 'zitten' bij de minste beweging. Met ovu testen mijn eisprong opgespeurd. * 1-4 dpo niks speciaals behalve napijn van de ovulatie * 5 dpo - ganse dag ongiekramp - nauwe/gezwollen onderkantje bij slijmcheck. * 6 dpo - ganse dag ongiekramp - tot rond een uur of 11 misselijk / zenuwachtig (identieke soort misselijkheid als tijdens vorige zwangerschap) nauwe/gezwollen onderkantje bij slijmcheck. * 7 dpo - tot rond een uur of 11 misselijk / zenuwachtig (identieke soort misselijkheid als tijdens vorige zwangerschap) nauwe/gezwollen onderkantje bij slijmcheck. => Hier was ik al bijna overtuigd dat ik zwanger was maar de testen gaven (uiteraard) nog niks aan. * Erbij gekomen sinds gisteren 10dpo - bandenpijn terwijl ik gewoon op mijn stoel zat tijdens het werk. (enkel deze steken op die specifieke plaatsen gehad tijdens vorige zwangerschap). Nu en dan steken in (.) (.). Misselijkheid wel al een paar dagen terug verdwenen. Positief getest met niet geconcentreerde avondurine op k2v5. Voor de rest heb ik tot nu toe ook (niet gelinkt aan bepaalde dpo dag) - ganse dag boeren & windjes - ongiekramp, steekjes borsten, ... blijven - ongeloof (nog niet super blij / nieuws nog niet helemaal geland, moet nog komen denk ik bij eerste echo)
Mijn symptomen : 2 dpo: Veel afscheiding 3 dpo: Paar felle steken 4 dpo: Paar felle steken 5 dpo: Niks geks 6 dpo: Niks geks 7 dpo: Beginnende hoofdpijn en een uur lang krom gelegen van de buikpijn 8 dpo: lichte hoofdpijn, lichte menstruatie krampjes en beginnende rug- en stuitjespijn, donkere ader over mijn borst viel me ineens op! 9 dpo: hoofdpijn, menstruatie krampen, rug- en stuitjespijn 10 dpo: hoofdpijn, menstruatie krampen, erge rug- en stuitjespijn, misselijk 11 dpo: menstruatie krampen, erge rug- en stuitjespijn, misselijk, grieperig gevoel en licht positief getest 12 dpo: zelfde als hierboven en ineens huilen om niets, en met een iets duidelijkere positieve test 13 dpo: hoofdpijn, rug- en stuitjespijn, misselijk en een mooie duidelijke positieve test! Zoals ik terug lees is mijn innesteling denk ik 7 dpo geweest. 11 dpo heb ik licht positief getest! Nu hopen dat hij/zij blijft plakken!
Wat spannend J. ik heb ook door mijn zenuwen veel te vroeg getest en uiteraard negatief. Symptomen zijn hier nog het zelevde (als ze nu niet erger zijn als eerst) maar beeld ik me dit allemaal in of zou het echt zo zijn? nu 10 dpo / 5 dagen voor NOD twijfel om straks een 2v5 van kruitvat te halen en morgen weer testen. maar zou dit niet te vroeg zijn? op dit moment erg misselijk weer met rug pijn en steekjes/krampjes onder mijn navel. zijn nu op ronde 7.
Deze morgen positieve test gehad. - Lage onderrugpijn - Vlagen van misselijkheid - Last van slappe ontlasting - Veel meer plassen - Menstruatieachtige buikpijn
Geen idee of je op mij reageerde, maar volgens mij was ik de enige met een j op de pagina hahaha. Maar ik bleek achteraf gewoon ziek te zijn, en de oorzaak is niet gevonden. Verder heb ik geen nieuws en geen klachten en is vandaag mijn nod dag. Ik heb er een hardhoofd in. Heb jij alweer getest?
Ja, ik mag ook!! Voor NOD: *VEEL waterige afscheiding *Pijn aan borsten en rechtertepel *Maagzuur (zelfs 2 nachten wakker gelegen) *Lichtelijk misselijk *Lichte spierpijn rechterlies *Spierpijn bovenbenen *Op 9 dpo 2x een felle steek rechts onderin buik *Niet kunnen slapen, vroeg klaarwakker zijn *Rare dromen Op 11dpo positief getest, hierna: *Misselijk met vlagen *Snel honger *Verminderde eetlust *Aders op borsten En nog steeds het bovenstaande.. maar het is het allemaa waard! Nu hopen dat het allemaal goed verloopt
Gisteren ontdekt (10dpo) dat ik zwanger ben. Wist t eigenlijk al de dag van de bevruchting. Vorige maand had ik nl n bepaald gevoel in m'n buik (werd vroege mk) en dat gevoel was nu hetzelfde. Soort van 'volle buik' gevoel. 7 dpo: Puistjes decolleté 8 dpo: Steekjes borsten Droge ogen Krampjes 9 dpo: Steekjes Liezen Droge ogen Krampjes 10 dpo: Drukkend gevoel in m'n buik. 11 dpo: Forse steek zijkant borsten Lichte krampjes Liezen gevoelig
Ik mag ook weer, gisterenavond een dag na nod getest en het was positief! - drie dagen voor nod een zeurende lage rugpijn (dacht dat het al zo ver was) - 1 dag voor nod een klein beetje tinteling in mijn borsten, vooral aan de zijkant. Nauwelijks waarneembaar en ook geen gevoelige borsten/tepels - 2 dagen voor nod heel veel opvliegers en zweten! Heb regelmatig opvliegers tussen eisprong en menstruatie maar dit keer kreeg ik ze achter elkaar. Dreef bijna mijn bed uit). Na elke kop koffie zweette ik als een speenvarken. - licht in mijn hoofd - beetje droge ogen maar dat kan ook door de ventilator komen Eigenlijk niet veel symptomen deze keer. Het is dat de test zo duidelijk was en dat mijn menstruatie uitblijft.
Goedenavond dames , even een aantal vraagjes .. Heb vanochtend ( 2 dagen of 10 dagen voor NOD , weet het niet ivm onregelmatige cyclus ) negatief getest . Maar heb echt sinds paar dagen deze klachten : Gevoelige tepels ( is nu iets minder ) Verstrooid zijn Heel af en toe misselijk Veel witte afscheiding sinds vandaag Paar dagen terug lichte kramp / steekjes in lies en onderbuik Heeeeeeeel erg moeeee Maar de action test zegt negatief .. Iemand enig idee of ervaringen met de klachten
Trouwens de test zie ik heel licht streepje als je lang tuurt en zie aan de onderkant dat het streepje er is maar we zijn wel aantal uren verder ..
De klachten kunnen pms of zwangerschap klachten zijn. Als je je langste cyclus van dit jaar aanhoudt en dan test heb je misschien wat meer duidelijkheid. Wachten is verschrikkelijk ik weet het. Hopelijk snel een positieve test in handen!
Dat heb ik dus ook ben kapot . Nog eigenlijk vandaag mijn NOD of dus volgend weekend ( weet niet zeker omdat ik onregelmatige cyclus heb ) maar dus veel afscheiding en nog zeker geen tekenen van menstruatie ! Wel kapot moe haha ... En soms beetje misselijk en opvliegers
Gisteren ja en toen teste ik negatief . Ja als je misschien een uur tuurde een licht streepje ( action ) dus heb nu geen testen meer en wil ook niet meer testen ze zijn toch meestal of vals positief of negatief .. Alleen het lastige is dat als ik volgend weekend pas hoef te worden dat het een lange wachttijd word ...
Wacht gewoon nog even het weekend af en dan gooi ik maandag een test er tegen aan . En anders wachten op volgend weekend .. Weet gewoon dat je lichaam je erg voor de gek kan houden !
Dames vandaag lichte krampjes en steekjes zouden dit ook tekenen van innesteling kunnen zijn ? Heb ook last van die afscheiding wat ik eerder al noemde .. Stel ik zou volgend weekend ongesteld moeten worden , zou het dan kunnen ? Voor nu nog steeds geen tekenen van menstruatie ...
Hoi dames . Vanochtend eerste ochtend misselijk heid . Was hapjes aan het maken voor verjaardag en ging echt over me nek !!! Nog geen tekens van menstruatie .. Gisteren was mijn NOD ( of volgend weekend ivm onregelmatige cyclus ) kan dit erbij horen ?
Of het het ook zo zijn dat dit tussen mijn oren zit lijkt me onwaarschijnlijk , niet ? Pff zo vervelend