@Jay ik herken je klachten precies ik heb dit elke ronde weer vanaf 2 weken voordat ik ongesteld moet worden en helaas zijn het voor mij pms klachten. Je kan er inderdaad hondsberoerd van zijn en het maakt je ontzettend onzeker maar gelukkig weet ik nu wel beter. Ook ik heb een megawatt onregelmatige cyclus (zie onderschrift) maar zodra deze klachten beginnen kan ik beginnen met aftellen naar me menstruatie. Natuurlijk wil ik je niet teleurstellen en hoeft dit het niet bij jou te zijn.
Ja het maakt je super onzeker .. Kan nu bijna niks eten moet overal van kokhalzen . Op zich herken ik deze klachten zelf niet . Tenminste vorige maand geen last van gehad .. We zullen het zien
Hoelang geleden ben je gestopt? Ik heb soms ook erger dan de andere keer soms sta ik zelfs te trillen op me benen breekt het zweet me uit en moet ik gewoon gaan zitten anders ga ik knock-out. Als het bij jou symptomen zijn van een zwangerschap dan komt dat door het hcg wat je lichaam aanmaakt dus dat zou betekenen dat je ook positief zou moeten testen
Heb sinds vrijdag niet meer getest .. Gewoon om teleurstelling te voorkomen . Ben sinds juni gestopt . Het kan zijn dat ik volgend weekend pas moet worden . Maar ga nu even uit van 4 weken . Dan zou gisteren mijn NOD zijn zal dinsdag eens gaan testen . Als ik echt zwanger ben zal ik het wel gaan merken ...
Ja dan kan je nog flink aan het ont pillen zijn. Nou laat maar weten of je positief getest hebt of niet
Heb vandaag even een probeersel gedaan met ovulatie test want weet zeker dat ik mijn ovulatie gehad heb . 31-8 helemaal blanco en vandaag licht streepje .. Weet niet of een ovulatie test ook kan wijzen op zwangerschaps test had er eens iets over gelezen
Oke . Nee dat heb ik niet . Zoals je op de foto ziet is die van eerder spierwit . Maar heb geen zwangerschaps test hier dus nog een dagje afwachten ..
Jeetje.. Ik mag hier al bij! Ik geloofde m'n ogen niet vanmorgen. Voel erg weinig! 2 dagen voor NOD: Lage buik en rugpijn (alsof je ongesteld word) Vaker plassen (viel me op omdat ik er snachts vaker uit moet) Vaker poepen Veel wakker, niet kunnen uitslapen Nu op NOD symptomen zelfde.. Eens zien wat me nog te wachten staat! Voel me niet zwanger.. Al weet ik natuurlijk niet hoe dat voelt haha.
Ik word echt een beetje gek van die wisselende symptomen . Ben met vlagen misselijk , voel me erg opgezet , veel afscheiding , borsten iets voller , maar testen blijven negatief ! Moet komend weekend ongesteld worden en dat zou betekenen dat ik een cyclus heb van 37 dagen ... Had gedacht het afgelopen weekend ongesteld te worden maar helaas ..
Hey ladies, Ik kom even inbreken op jullie topic. Bijzonder hoe het bij iedereen zo anders kan zijn. Mijn vorige zwangerschap wist ik op dag 2 na bevruchting al dat ik zwanger was. Ik merkte dat mijn lichaam anders aanvoelde en ook onze hond liet ander (beschermend) gedrag zien. Nu zit ik deze week in mijn vruchtbare week en wederom merk ik een bepaalde onrust in mijn onderlichaam, lichte steken links en een vage misselijkheid gedurende de dag. (En heb niets raars gegeten of gedronken.) Een weeïg gevoel in de rug en buik alsof je erg zenuwachtig bent wat komt en gaat, maar daar is geen aanleiding voor. Mijn borsten zijn zachter en lijken wat voller, daarnaast heb ik een plas abonnement net als de vorige keer. Maar is het dan ook echt raak of speelt mijn lijf een spelletje. Wat denken jullie? Oh en onze hond is wederom erg close/beschermerig naar mij toe. Testen kan pas rond de 21e maar ben erg benieuwd of ik weer gelijk krijg.
Ik wist 4 dagen voor NOD dat ik zwanger maar had enkel twee symptomen dus heb ik een test gewaagd. Voor nod : 4 dagen lang tot nod met vlagen hoofdpijn Heel erg moe dat terwijl ik vakantie had en thuis was ik deed zelfs middagdutjes. Na nod: Moe Pijnlijke borsten Gedurende dag met vlagen misselijk Paar keer overgeven Dingen die ik normaal erg lekker vind niet meer zo lekker vinden
Yes! Eindelijk mag ik ook iets toevoegen aan deze lijst!! Vlak na eisprong: -keelpijn, verkouden -kriebeltjes, lichte krampjes in onderbuik. Soort aanwezig gevoel. -pijnlijke, branderige schaamlippen aan de binnenkant -geen afscheiding 5 dpo: heel veel gaande in mijn onderbuik ongeveer 8 dpo: flinke spierpijn of kramp in rechterlies en bovenbeen veel pukkeltjes in mijn gezicht, bij haargrens voor Nod: Kunnen voelen van de baarmoeder. Aandacht er naartoe kunnen brengen. Normaal gesproken kan ik nooit precies voelen waar die zit. vanaf eisprong tot nu gevoelige, warme en wat steviger borsten. Normaal gevoelig tot paar dagen voor NOD, nu bleef het. En de hele tijd al gevoel dat het nu eindelijk echt wel eens raak zou kunnen zijn!
joepie ik mag me ook toevoegen na mijn missed abortion in juli met 11,5 week nu vandaag opnieuw positieve test 3 dagen voor nod, ik wilde eerst niet testen nog maar ik had wat ik de vorige keer ook voelde een warm en zeurend gevoel in de onderbuik. vorige keer na 7 weken, 3 dagen lang misselijk en moe geweest en toen verdween dit weer helaas ik hoop nu dat ik er langer last van mag houden
En dan ben ik opeens mijn eerste symptomen aan het invullen. Kan het nog steeds niet helemaal geloven. Mijn eerste symptomen: * zeurend gevoel in onderbuik en rug * steekjes in m'n buik richting mijn liezen * met vlagen misselijk * af en toe duizelig * verminderde eetlust * rommelende darmen
Hoi allemaal, Ik mag me hier ook melden. Ik heb op dag 30 een positieve zwangerschapstest gehad, vandaag zit ik op dag 36. Ik vind het heel spannend want dit is de 3e keer in 4 maanden dat ik een positieve test heb! Op de dag van mijn nod: - Trekkend gevoel in lies (heb ik ook vlak voor de menstruatie) - Gespannen gevoel in mijn onderbuik/baarmoeder (heb ik ook voor/tijdens menstruatie) - Vaker plassen/poepen - 2 keer erg harde ontlasting Daarna: - Heel veel zweten, met name 's nachts. Het is warm, i know, maar ik zweet normaal bijna nooit dus het valt wel op. - Niets meer Sinds gisteravond: - Weer een trekkend gevoel in mijn lies (dit baart mij zorgen) Aaahh ik hoop zo dat dit baby'tje blijft plakken, we zijn al 1.5 jaar bezig! Veel liefs,