Ik had vanaf een week voor NOD mega pijnlijke en gezwollen (.)(.) normaal zijn ze in die periode ook wel gevoelig maar niet zo, echt met steken. Inmiddels 6 weken en eigenlijk weinig klachten, soms beetje ongi gevoel en in ochtend heel leeg gevoel en moet ik direct iets eten, boobs zijn inmiddels flinke cupmaat groter...
Hallo allemaall!! ik zit nu op cyclus dag 21 en heb sınds paar dagen in de avond steeds lage rugpijn! Soms menstruatiepijn en soms heel lichte steken in mn borst. Maar wat ik erg raar vond is dat ik vandaag zat te koken en ik stoot mijn hoofd (zachtjes) tegen de kast en ik begin echt heel hard te huilen?????? Echt heel raar het deed niet eens pijn!! ik moest gewoon huilen maar echt erg emotioneel! mijn man schrok ervan haha heeft iemand dit ook gehad? groetjes
Ik had vorige week de hele week rugpijn en ongi krampen. Ik dacht nog die ongesteldheid gaat weer door zetten. Ondertussen ook gevoelige borsten, maar die heb ik elke maand. Normaal krijg ik altijd puisten als ik ongesteld moet worden, maar nu dus niet. Gisteren toch maar een test gewaagd omdat ik me zo flauw voelde. En ja hoor.. Zwanger. Ben echt zo blij..nu maar hopen dat hij/zij blijft zitten.
Ik heb net een knaltest in mijn handen gehad. Ik denk dat ik nu een week of 6 zwanger ben. In principe voel ik mij kei goed! Iets van 14 dagen geleden dacht ik dat ik ongesteld ging worden: lichte hoofdpijn, moe en erg chagerijnig...deze bleef uit, en wat ik vreemd vond was dat ik niet krom lag van de buikpijn. Sinds vorige week met vlagen misselijk, wat meer moe (niet extreem of hinderlijk), verstrooid en opvliegend, pijnlijke en opgezwollen borsten, futloos haar, momenteel in toenemende mate puistjes. O ja, ik ben momenteel helemaal weg van boterhammen pindakaas met banaan...
Symptomen voor NOD: eigenlijk bijna niks -vanaf week voor NOD soort van ongi gevoel -paar dagen voor NOD na het avondeten beetje misselijk -borsten leken iets groter te zijn (niet pijnlijk) Je hoeft dus helemaal geen duidelijke kwaaltjes te hebben om zwanger te zijn!
Mijn kwaaltjes: - toenemende en terugkerende puistjes. - misselijk in vlagen, maar wel erg vervelend. - minder eetlust hebben. heb-zin-in-iets-maar-weet-niet-wat-gevoel. - grotere borsten. - de hele dag door gapen.
Ik heb vanaf een week voor mijn NOD last van buik en rugpijn, voor de rest nergens last van. Ik kreeg idd ook puistjes voor mijn NOD terwijl i kdat normaal gesproken als ik ongi wordt nooit heb, verder heb ik nergens last van en nog steeds niet.
Ik werd vannacht om 3.00u en was me toch misselijk! Ik kon gewoon niet in bed blijven liggen. Het ging pas weg nadat ik een droog toastje at en wat spa rood dronk. Overdag had ik ook last van kleine steekjes in mijn buik, en vanochtend ben ik nog steeds misseliijk. Het is pas 6 dagen na de ovulatiedatum dus nog te vroeg om te testen, heb toch maar al een testje gedaan en die was (nog) negatief. Duimen!
Een week voor NOD werd ik 'savonds licht misselijk maar verder was er niks te merken, pas een paar dagen na mijn NOD werd ik misselijk en was ik vermoeid, toen getest en ja hoor zwanger! Nu ben ik de hele dag door misselijk, zodra ik opsta wordt het erger, en ik heb last van hoofdpijn en duizeligheid. Het hoort er allemaal bij maar leuk is anders hahaha.
En ook apart, ben nu pas 2 uur op mijn werk en moet nu alweer voor de derde keer naar het toilet om te plassen en blijf weeeig gevoel in mijn buik houden. De zw-test was vannacht nog negatief maar is nog te vroeg omdat ik deze maand relatief laat een ei-sprong kreeg (pas op dag 24 van mijn cyclus (dat is nu 6 dagen geleden), was eerste keer eisprong na mijn mk in januari.) Ik blijf duimen...
Bij de zwangerschap van Sem, voor nod honger honger honger chaggi (werd boos om niets) heel veel dorst ontzettend moe. na posi test, honger (wist ineens waarom ) nog meer dorst (hele zwangerschap zo gebeleven) eerste maanden niet te genieten! lage bloeddruk/ ijzer moe
Ik kan mij ook hier melden: Voor NOD: Rommelende darmen Maagpijn Op innestelingsdag een paar minuten erge menstruatieachtige krampen (ging bijna door de vloer) en hoofdpijn tegelijk (dus zeer duidelijk gevoeld) Iets gevoelige borsten Na NOD Draaierig Maagpijn En daar is vanaf vandaag in de ochtend misselijkheid bijgekomen.
Mag me ook melden Heb PCOS,dus geen idee wanneer eigenlijke NOD was. Heb na 4 licht positieve testen,bloed mogen laten trekken en daar kwam uit; ZWANGER! Voor de test: - last van m'n darmen (te weinig of ineens teveel hun best doen ) - beetje gevoelige borsten - 's ochtends misselijk - eten, eten en eten Na de test: - nog meer last van m'n darmen - erg gevoelige borsten en hardere tepels - 's ochtends EN 's avonds misselijk - eet als een mijnwerker - veel dorst en dus veel drinken en dus veel plassen Maar door de kwalen voel ik goed dat het echt zo is!! En het is voor een goed doel!
Nou ik mag mij ook melden, Beetje hoofdpijn rommelende darmen mijn buik en navel kriebelen al de hele week dames ik heb geen gele afscheiding moet dit wel of niet???
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben... Voor NOD: * Steken links en rechts aan de onderkant van mijn buik. * Gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden. * Stemmingswisselingen. * Een week voor NOD een hoog libido, rond 1 dag voor mijn NOD hield dit accuut op. Na NOD: * Drukkerig gevoel bij buik en vagina. * Minder eetlust. * Moeheid. * Steekjes in buik. * En vooral nog steeds wat ongeloof
Joehoeeee!!!!!!!! Na eindeloos hier alle symptomen te hebben gelezen de afgelopen maanden, is het nu mijn beurt hier iets te schrijven: ik ben zwanger! wel heel pril en bloedtest moet nog, maar overtuigend twee keer twee streepjes vanmorgen! Dit zijn mijn symptomen: 1 Normaal meteen na ei pijnlijke tepels en buikpijn, u pas na vier dagen na mijn ei. Dit vond ik opvallend.... 2 Ongeveer vier dagen na ei kreeg ik steekjes in/r ond baarmoeder. Dit was soms best pijnlijk. Het hield een aantal dagen aan. 3 Erg moe en wat misselijk rond eisprong, daarna veel energei! 4 Veel wit slijm na eisprong, heb ik nog steeds 5 Pas na een vijftal dagen na ei pijnlijke tepels, normaal meteen na ei. Kort hierna begon mijn hele borst zeer te doen (aan de buitenkant) 6 Week na ei veel buikpijn zoals normaal na ei. Opvallend, want het duurde erg lang. 7 Verstopte neus en de laatste dagen (net na NOD) last van brandende ogen. 8 Ongeveer 11 dagen na ei begon ik rugpijn te krijgen, zoals bij ongi. 9 één dag voor NOD kreeg ik ongi-krampen, was ervan overtuigd dat ik ongi zou worden. Dit heb ik nog steeds.... 10 Als laatste: het gevoel hebben: ik ben zwanger, terwijl je dit niet wilt en durft te geloven. Zoveel rare aanwijzingen: denken: o, dit is mijn laatste wijntje, terwijl je niet weet dat je zwanger bent. Of: oh, straks mag ik geen filet americain meer...terwijl ik niet getest had! Onverklaarbaar blij zijn had ik ook....!! Als allerlaatste: Veel trek in leverworst en pizza's... haha! Ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn wat uitgebreide lijstje! Gr. Pinda83
Voor mijn NOD had ik de volgende symptomen: * Verandering tepels, gevoelige borsten * Steekjes in mijn onderbuik * Laatste dagen het gevoel dat mijn onderbuik iets boller werd * Dorstgevoel, laatste 2 dagen vaker naar de wc * Wat moe soms De veranderingen erna moet ik nog even afwachten... Groetjes
Hallo, voor de meiden die zwanger hopen te worden en dit forum lezen en zich rot voelen omdat ze geen 100 symptomen voelen: ik heb nul komma niks gemerkt van dat ik zwanger zou zijn. Heb 3 dagen na NOD positief getest (eerder niet getest). Moet zeggen, het is wel mijn tweede (eigenlijk derde) zwangerschap en was er rond de kerstperiode ook helemaal niet mee bezig van wat er in mijn lijf aan de gang was, maar opvallende dingen zijn er zeker niet gebeurd. Moe werd ik pas na een aantal weken en pijnlijke borsten heb ik pas sinds week 11. Misselijk ben ik nooit geweest. Laat je niet gek maken, je hoeft niet elke verkoudheid of scheefzittende scheet als aanwijzing te zien dat je zwanger bent Het kan ook heel goed zonder! Succes!
Dankje Lynd! Dat stelt weer gerust want ik voel ook niets! Maar vanmorgen weldegelijk 3+ op de Clearblue met indicator!