Mijn symptomen : weinig symptomen eigenlijk....... steken in mijn borsten en na 4 dagen overtijd positief test.
Hoi RedHead, ik zit in de wachtperiode (na mijn 3e poging IUI) en moet het nog een week 'uitzitten' Nu lees ik alle symptomen en komen jouw symptomen voor de NOD als enige helemaal overeen met mijn symptomen. Nu maar hopen dat ik hier straks ook een berichtje kan achterlaten door een wonder.
Spannend Noa! Mijn symptomen: voor NOD: - witte vloed startend vanaf 6 dagen na eisprong. - 6 dagen voor NOD tintelend gevoel in buik (beetje branderig) en menstruatiekramp. - enkele dagen voor NOD meer menstruatiekrampen. - gevoelige borsten. - sterker reukvermogen. - stemmingswisselingen. - en wat last van obstipatie. Na NOD: - gevoelige borsten. - krampen in onderbuik - en vermoeidheid. Verder nog weinig klachten. Maar misschien dat dat nog komen gaat.
Hoi Krissie, er is ook echt geen touw aan vast te knopen he. Sommige worden zwanger met deze symptomen anderen hebben precies dezelfde symptomen en zijn niet zwanger...Vooral die menstruatiekrampen zegt helemaal niks. Wat ik wel meer heb is honger, echt hongergevoel. Maar dat vind ik zo raar want dat lijkt me niet dat dit zich al zo vroeg voorkomt...
Ik weet wel dat ik ook voor mijn NOD best honger had, maar of dit echt een symptoom was of gewoon toeval? Verder had ik zelf deze ronde ook gewoon het idee dat het goed was. Anders dan alle andere ronden. Ik ga duimen voor je! Laat je het nog weten?
Jeuj, ik mag hier ook posten! Ik heb vanmiddag (2 dagen voor NOD) posi getest! Ik wilde even zeggen, behalve steekjes in mijn baarmoeder, liezen en bovenbovenen en af en toe wat hoofdpijn, merk ik helemaal niks! Vorige rondes vanalles, zal je net zien! Dus ook al voel je niks, het kan gewoon. Wel had ik een "het is raak"gevoel!
Wauw Sallie wat een goed nieuws je posi test, gefeliciteerd. Is dat zwanger van jullie eerste kindje? En d.m.v. een medisch traject? @ Krissie, tuurlijk laat ik het weten, waren we maar vast een weekje verder haha. Maar ik voel me (nu) nog positief en ga er vanuit dat het raak is Hoop moet je tenslotte blijven houden. En wanneer krijg jij je eerste echo?
Eindelijk mag ik hier ook posten... Na 14 maanden eindelijk zwanger, Ik heb wat last van borsten, veel honger, en diarree, en normaal kan ik slecht naar de toilet, en voor de rest echt helemaal niks nada noppes, al die tijd heb ik gedacht dat je spugend boven de plee moest hangen enz, maar voel me kiplekker!!! XXX
@Noa: ik moet de verloskundige nog bellen. Dat doe ik volgende week. Geloof het nog steeds niet helemaal! Dit weekend nog de CB digitaal doen.
Woot niet of het goed gaat hier, tenzij wat bruinverlies bij de symptomen hoor :S. Noa: eerste kindje ja, en geen traject hoor, eigenlijk heel snel. 3e ronde na stoppen met de pil!
ik ben volgens de test 1-2 weken zwanger. Mijn klachten: erg moe gerommeld en steekjes in mijn buik soms brandend gevoel borsten af en toe vlaagje misselijkheid lucht opboeren verder geen klachten had meer verwacht eigenlijk, maar misschien komt dat nog.
Hoi Sallie dat weet ik ook niet, kan misschien met de innesteling te maken hebben? Wel mooi hoor zo zonder medische 'toestanden' @ Monedoos, wat goed maar ook spannend 1/2 weken zwanger. En hoe is jouw traject? Ook als Sallie op de natuurlijke manier?
@ Noa14 Ik lees je berichtje nu pas. Ik had pas heel laat door dat dit symptomen waren... Pas toen ik 3 dagen over tijd was, besefte ik me dat ik ook zwanger zou kunnen zijn. Ik gaf van alles de schuld; vitaminen, ontpillen (waar ik eigenlijk geen last van had) en stress, maar zwanger kon ik vast niet zijn. Wel dus Hoe is het nu met jou?
Mijn eerste symptomen waren - blauwe aders op mn borsten - misselijk na eten van ei Nu zijn we wat verder, de kwalen: - doodmoe - liever thee dan koffie (een wonder!) - misselijk - enorm pijnlijke borsten - grotere borsten (2 cups groter al!!) - flink chagrijnig soms, ineens. - nog meer smetvrees dan ik al had
@ Redhead, haha geeft toch niets je latere reactie. Ik ben pas sinds 2 weken op dit forum en vind het heel fijn om herkenbare dingen te lezen. Ik voel me vandaag niet top, ik hink zo met mijn gedachtes van het ene op het andere been, ik weet het gewoon niet v.w.b. mijn symptomen, beetje angstig nu op mijn 10e dag na mijn inseminatie, hoop zo dat het dit keer raak is....maar dat begrijp je @ Katrien, ik kan niet goed op je banner lezen hoe ver je nu bent in je zwangerschap? Maar dat zijn flink wat symptomen die je nu hebt haha, sterkte
@Noa14 Jeetje, wat achtbaan zal het voor je zijn als ik je onderschrift lees... Vervelend dat wachten. Voel je je anders dan de vorige keren? En wanneer is je NOD? Ik leef met je mee!
WEG HOOP Vandaag ongesteld geworden, ECHT ongesteld, geen twijfel mogelijk Pffff wat een K*t dag, alleen maar huilen de hele dag En dan morgen de VU weer bellen voor de volgende ronde pfff weet ff niet waar ik de kracht en hoop weer vandaan moet halen
Heb je last van diarree? Ik heb net een week diarree gehad, maar dankzij diarreeremmers is het over. Nog altijd last van mijn buik. Morgen mijn NOD. Dus wie weet!