Hoi, omdat ik toch wat vage dingen heb ben ik eens op internet gaan kijken en kwam ik hier terecht. Ten eerste wil ik kwijt dat ik gewoon netjes mijn pil slik. Mja, ben hem wel eens vergeten, maar dat kan iedereen overkomen. Sinds 2 weken erg veel last van mijn onderrug. (bezig met verbouwing van mijn zaak, misschien te zwaar getild?) Dit blijft echter nog steeds in dezelfde mate aanwezig ook al heb ik 2 dagen rust genomen. Ook sinds een week of 3 moet ik mijn (.)(.) iets omhoog duwen als ik op mijn rug lig. Het lijkt anders wel of ze klem liggen tussen mijn armen en mijn bovenlichaam. Ook heb ik de hele dag door het idee dat ik "vochtig" blijf van onder. Sorry, maar het zit er nou eenmaal bij. Ook heb ik het de laatste dagen steeds koud! Zelfs met dat heerlijke zonnetje van laatst! En slapen.. Hmm, het liefst de hele dag door! Als ik net op ben gestaan duik ik er het liefst gelijk alweer in. En plassen, voordat ik naar bed ga, ga ik al naar het toilet, maar 5 a 6 uur later moet ik alweer. Vanmorgen ook al 3 keer naar het toilet geweest, terwijl ik normaal gesproken 8 a 9 uur niet naar het toilet hoef. Afgelopen zaterdag ook spontaan een bloedneus gehad in de auto. Erg handig. Kunnen dit ook stress symptomen zijn of lijkt het verstandig dat ik ga testen en eventueel even stoppen met de pil? Alvast bedankt!
zou ik zwanger kunnen zijnn? Ik heb sinds 3 weken last van me buik en een heel raar gevoel alsof ik zenuwachtig voor iets ben..(Geen examens etc) heb als ik iets wil oppakken van de grond en weer op wil staan een zwarte vlek voor me ogen en duizeligheid.. en veel hoofdpijn. hooor graag!! x
Heb je een menstruatie gemist? Zo ja dan zou ik een testje doen. Mij komen de symtonen niet bekend voor in elk geval. Duizeligheid komt meestal iets later als bloed harder wordt rondgepompt.
ik heb wel een menstruatie gemist, ben hier en daar wat op het internet gaan zoeken. vandaar mijn vraag hier
ja dat zeker en vooral me tepels zegmaar.. en misselijk ja ook wel weinig eetlust ja denk dat ik dat dan maar even ga doen. In ieder geval bedankt!
Zouden dit symptomen kunnen zijn? Supergespannen borsten en pijnlijk. Zo gespannen dat mijn BH te klein lijkt! Heel gevoelige tepels, branderig en jeuken. Vaag misselijk af en toe in de ochtend als ik ben opgestaan. HEb nu kramp in mijn buik al een paar dagen, maar dacht zelf aan spierpijn? Had al een vroege zw test gedaan en die was neg. MOet vrij ong worden... Herkend iemand dit? O ja, en last van stemmingswisselingen...
Diana, ik herken het wel. En ook aan jou advies, testjes 2 van 5 euro van kruidvat, waren bij mij 2 dagen voor nod al positief
ja heb test gedaan we hebben net huis gekocht etc en stond wel in de planning ja alleen wisten niet dat het zo snel zou gaan , is van harte welkom.. morgen even de huisarts bellen.
ja maar 3 weken na gemiste menstruatie bedoel je? Dan ben je verder hoor. Bovenaan forum staan calculators, kun je het uitrekenen. De dag dat je ongesteld zou moeten worden (als je normaal cyclus hebt van 28 dagen ongeveer) ben je al 4 weken
spannend hoor, dan ben je in december uitgerekend. is waarschijnlijk al een december mama's topic inmiddels
Hoi Salcia, Thanks! Ja, ik denk dat we zaterdag een test gaan doen...dan ben ik ook overtijd... vind het erg spannend! En zaterdag zijn we allebei vrij en kunnen we het of lekker gaan vieren of even uitwaaien samen. Ik houd je op de hoogte! Groetjes Diana
Ik heb zoals veel die hier zwanger zijn geworden! -Grotere borsten. -Af en toe vlaagje misselijk -Menstruatie krampen. -Een opgeblazen buik alsof ik 2 maanden zwanger ben!!!! -Een rare stoelgang! -Tempratuur hartstikke gestegen en zo aangehouden! van 36,5 Nu blijft die op 37.4 37,5 37,6... -En wat meer zin in slaap. -ups en downs vooral na me partner toe! -Vandaag bloed geprikt hadden ze weinig hcg gevonden 0,1? Dus even afwachten maar het lijkt sprekend op een zwangerschap. Alleen helaas heb ik een onregelmatige cyclus! dus weet nooit wanneer me NOD is!