Jaaaa ik mag ook: 5/6 dagen na ei: - menstruatie krampjes en steken in rechter lies - steken in borsten 7 dagen voor Nod: - borsten iets gevoeliger en rare steken van binnenuit - honger, dorst - daardoor ook veel plassen - hoofdpijn enkele dagen voor NOD t/m dag zelf: - menstruatiekrampen - met vlagen misselijkheids gevoel - steken in liezen (straalt soms uit naar benen en rug) , onderbuik en navel - rommelige darmen (ene moment obstipatie dan ineens aan de race) - bloedneus en bloedend tandvlees - witte afscheiding - 2 puntjes (Montgommery) op linker tepelhof 3 dagen na NOD: - eindelijk een test durven doen: positief! - behoorlijke ongikrampjes en steken aan zijkanten - borsten steeds gevoeliger en tepelhoven iets groter en gevoeliger - volgens mn vriend zijn mn borsten groter - lage rugpijn 1 week na NOD: - pijntjes in buik worden minder - darmen minder rommelig - in de ochtend een vlaag van misselijk - 's avonds beetje moe Best wel een lijst eigenlijk. Maar voel me verder eigenlijk toch wel heel goed haha
Het lijkt erop dat ik toch ongi aan het worden ben... zucht... Vandaag even een off-day, maar we gaan er gewoon mee door! Jammer alleen dat je lijf dan zo raar reageerd... Vandaar dat ik dacht dat het raak zou kunnen zijn.
Hai Dames, Eerste keer hier dat ik reageer....hoop dat het lukt ben vorige maand gestopt met de pil, na gebruik van 3 maanden....ik kon niet tegen de hormonen en had last van bijwerkingen dus vandaar...deze maand (veel) onbeschermd gevreeen dus het zou zomaar eens raak kunnen zijn. Zondag ga ik een test doen -hoofdpijn - afscheiding - moe - in het algemeen niet lekker voelen - Honger, maar ook geen zin hebben in iets te eten. Moet opeens ook geen thee meer hebben! - reuk, ik reageer heel erg op bep. geuren. Zaterdag ben ik het Kruidvat uitgelopen omdat ik misselijk werd van die snoepgeur uit die bakken - opgeblazen buik - heel erg misselijk - had daarnet spontaan een bloedneus. Dit is toch ook een symtoom? Ben erg benieuwd...aan de ene kant spannend maar aan de andere kant lijkt het me ook helemaal geweldig groetjes!
Hoi Englishwoman90! Je kwaaltjes lijken wel op een zwangerschap ja. Bloedneus had ik ook (ben ik sowieso wel beetje gevoelig hoor, maar nu kwam het vaker) Witte afscheiding en opgeblazen had ik trouwens ook! Nou ben benieuwd wat eruit komt! succes met testen! Laat je het nog even weten?
ja heb gisteravond een test besteld via internet...komt morgen waarschijnlijk binnen dus....had nog nooit eerder een bloedneus gehad en het kwam zo spontaan! ben erg benieuwd....!
Woon in een klein dorp met allemaal bekenden. Als ik een test zou kopen zou ik aan het einde van de dag al bevallen zijn volgens de plaatselijke roddelaars haha
whahahaha, herken het helemaal, family en vrienden bij kv werken. ga nu een dorp verder test halen zit nu nog voor nod (nod is 16 april als ik mijn ei goed gevoeld heb) klachten: buikpijn misselijk opgeblazen gevoel veel witte vloed beetje hoofdpijn moe (meer dan normaal) duizelig hoop op posi test binnekort
Dat kan, maar (beetje flauw) is het geen hooikoorst? Ontstoken ogen is geen duidelijk symtoom. Heb je geen last van andere dingen? Dit is een beetje weinig info....groetjes!
Heb net een test gedaan.....helaas niet zwanger! Ik ga er aan het einde van de week nog een doen, voor de zekerheid!Zouden de klachten toch ontpillen geweest zijn? Heb de pil maar 3 maanden gebruikt......
Hey englishwomen, Hoeveel dagen geleden is je eisprong geweest? Ik had op de 13de dag een positieve test. groetjes
Nou officieel gezien zou dat 2 weken geleden geweest zijn...rond 28 maart. Maar ben sinds het stoppen met de pil nog niet ongesteld geweest.....misschien heb ik te vroeg gestest (hoop ik) Lees hier op het forum allerlei verhalen over vrouwen die maanden moesten wachten op hun eerste ongesteldheid na het stoppen met de pil. Vreselijk lijkt me dat wachten. Heb een cyclus van ongeveer 30 dagen....moet dus dinsdag ongesteld worden ongeveer. Maar omdat clear blue zegt dat je 4 dagen van te voren al kan testen, heb ik het van morgen al geprobeerd....beetje lastig allemaal hoor
Ik ben aan de pil geweest vanaf mn 15de, ben nu 33. Bij mijn zoon ben ik de eerste maand aangeteld en daarna meteen weer aan de pil gegaan. Zie mn banner voor de lengte van de cyclessen. Het beste is om ovutestjes te doen of te temperaturen om te weten wanneer je eisprong is, daarna moet je er 14 dgn bij optellen en rond die periode kan je een test doen. als je niet weet wanneer je eisprong is geweest, dan is het ook moeilijk om te bepalen wanneer je ongesteld moet worden, althans als je net gestopt bent. Ik hoop dat je snel een positieve test hebt! succes
Bah ook hier een hele hoop symptonen. Veel heb ik mijn 1e zwangerschap ook gehad. Helaas liep dit uit op een miskraam. Ik zou morgen mijn nod hebben - Hoofdpijn - Met vlagen misselijk - Steken in de buik - Krampen - Ontzettend moe - Gevoelige tepels - Pijn in mijn onderrug - Verstopte neus - Humeurig Ik probeer mezelf in te houden en pas dinsdag te testen, maar ben zo nieuwsgierig. Print me ook maar de hele tijd in, het zal niet zo zijn deze maand, dan kan het alleen maar meevallen. Toch?
Hallo dames ik ben hier nieuw, Vandaag hoort mijn menstruatie te komen, Al hoop ik dat het weg blijft natuurlijk. We zijn aan de 2e ronde begonnen en hoop zo dat het raak is. Heb verder niet heel veel symptomen dat ik zwanger zal zijn behalve: Soms hoofdpijn, rommelende maag, een hele dag door moe word al moe wakker. Is er iemand die dit bekend voor komt groetjes liske