Oh ja nog wat; verandert er ook iets aan je haar??? Het is ZO zacht nu bij mij, elastiekjes en spelden zakken eruit! Heel maf En ik kom al een paar dagen soms niet uit mn woorden als ik snel praat
Meiden wat is het stil hier???? Vind dit zo,n leuk topic !!! Ik hoop ook dat ik snel hier mijn kwaaltjes neer mag zetten..... liefs flower
Flower ik praat wel door hoor!! Ik kan het nog niet tegen vriendinnen vertellen dus dan maar op het forum! Dus ik vind het ook leuk om hier te vertellen! Ik heb klachten eerder al opgeschreven, ik drink me een ongeluk aan water en nu soms een beetje misselijk.. Net afspraak gemaakt met mn dokter, volgende week pas langs grrrr! :x Maarja geeft ook niet, alleen geeft t een wat 'definitiever' gevoel. Slaat ook nergens op. 2 positieve testen en bijna een week overtijd inmiddels. En hoe zit het met jou? 2 dagen over tijd zie ik? al getest?? (of moet ik even teruglezen en staat het al ergens!?)
Mijn symptomen: - Weeiig gevoel, maar ook vreetbuien.... - Buikpijn! (en daar wordt ik onzeker van) - Afscheiding - Zere borsten - Veel plassen - Duizelig
Mendie; dikke kans dat je huisarts zegt; gefeliciteerd meid! maak maar een afspraak met de verloskundige. Doei!! Kun je net zo goed meteen de VK bellen. Mijn klachten: Voor NOD; geen klachten Na NOD: eigenlijk ook niet.. vaag wat gevoelige borsten, maar dat heeft maar even geduurd. 1 x wat misselijk, maar dat zou ik anders ook wel kunnen hebben gehad terwijl ik niet zwanger was. af entoe wat ongikrampjes
Hey WannaBMum jij schreef toch ook bij de april 2009 mamas???? Als dat zo is dan zijn we nu weer tegelijk zwanger!
Ik had gesprek met huisarts toen ik vertelde dat we zwanger wilde worden. Ze zei dat als het zover was, ik maar meteen langs moest komen.. Dus dat doe ik eerst maar, voor vk. Wanneer is eigenlijk eerste echo, 11-12 weken?? Ik heb nu ook echt last van menstr.krampen, niet heftig maar wel constant zeuren zodat ik ga wrijven over mn buik. Herkenbaar?? Idd Jodie het maakt je ook beetje onzeker, al heb ik wel het gevoel sat t goed zit..
Effe stiekum off topic: meestal krijg je je eerste afspraak rond 8-10 weken, maar dat verschilt per VK. Veel VK'en hebben een eigen echo apparaat en maken dan al meteen een echo, anderen doen alleen een termijnecho en die moet uiterlijk met 13 weken. Krampjes horen erbij hoor! Jodie; ik zat inderdaad bij de april2009 mamma. leuk dat we weer samen zwanger zijn!
Hallo dames, Ik weet nu 1 week dat zwanger ben en mijn eerste klachten zijn: - hele dag met vlagen misselijk - bepaalde voedingsmiddelen vallen niet zo goed, ik drink bijvoorbeeld veel minder cola en eigenlijk eet ik sowieso minder als normaal - emotioneel, huil om alles Ondanks deze klachten en 4 positieve testen moet ik zeggen dat het nog wel heel onwerkelijk voelt. Ik ben erg op zoek naar informatie over wat me de komende tijd gaat gebeuren, dus surf het hele internet af.
Ik heb ook elke pagina op internet wel gehad geloof ik! Word soms moe van mezelf van het zoeken. Heb nu ook het boek 'Zwanger' gekocht. Die wilde ik kopen als ik zwanger zou zijn en niet eerder dus nu mocht het! Ik heb vooral krampies in de buik, soms een hele dag door. Nu een stuk minder last maar mn borsten staan echt op knappen!!! Die doen ontzettend pijn! Op mn buik liggen is al geen topper! Maarja moeten we maar accepteren he.. WannaB bedankt voor de off topic info
Ik zit er ook aan te denken om het boek zwanger te kopen, bevalt het goed? Er is zoveel te krijgen dat ik eigenlijk door de bomen het bis niet meer kan zien. Grappig dat iedereen toch weer ergens anders last van heeft. Je leest inderdaad veel dat vrouwen last krijgen van hun borsten, ik heb al wel wat steken er in gehad, maar verder is er aan de buitenkant nog niets te zien. Ach, ik ben ook nog maar net op weg, wie weet wat er allemaal nog komt
Ja, ik vind het wel een geslaagd boek! Ietsje te betuttelend maar er staat toch wel alles in! Ik ben ook net op weg en vraag me dan ook af wanneer ik echt een dikke buik ga krijgen! Maar die borsten zitten me erg in de weg! En dan krijg je snachts weer per ongeluk een elleboog ofzo! Op mn buik liggen is nu al zo zo!
Bedoelen jullie dit boek? bol.com | Zwanger, Anja de Grient Dreux | Nederlandse boeken Heb ik gekocht toen ik zwanger was van Julie, ik vindt het een mooi en vlot geschreven boek. Zwangerschap voor dummis vind ik een regelrechte afrader, en ik heb nog een boek van Jane Symons, nou dat is pas betuttelend! Echt zo'n seventies boek haha!
Ik ben nog maar net zwanger, maar heb best last van krampjes in m'n buik, hoofdpijn, moe. Maar die laatste twee kunnen ook een beetje door de test-stress van de afgelopen dagen komen .
Ik ben meteen gaan zoeken: HEMA - baby - mama basics - voedingskussen Echt een vraag van een leek: hoe lig je hiermee??? Damn zijn die dingen 35 euro? Voor zo'n kussentje?? Morgen viert mn lief zn verjaardag, dat zal wel wijn opentrekken worden... En ik lust ze wel dus even kijken hoe ik dat ga doen!
Oei ik groei is meer voor als je kindje er eenmaal is, dat beschrijft alle sprongetjes. Wij hebben het veel gebruikt! Voor de mannen is het boekje van Kluun wel grappig, Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Staat hier ook in de kast, mijn vriend moet het maar weer eens herlezen, dan tolereert hij mijn nukken weer wat beter hoop ik . Ik heb het voedingskussen van de Hema, maar denk dat ik voor deze zwangerschap een andere koop. In die van de Hema zit gewone "kussen"vulling zeg maar, en dat wordt wat plat na verloop van tijd. Nu wil ik dus een kussen met korreltjes erin. Je gebruikt zo'n kussen een hele tijd, ook straks voor de baby. Wijn: ja da's wel jammer dat je niet kunt meedrinken! Voor feestjes had ik wel eens een fles van dat bubbeltjes-spul zonder alcohol, Ame heet het geloof ik. Heb je toch het gevoel dat je ook een leuk drankje hebt!
Ik vind het niet erg dat ik niet mee kan drinken maar meer hoe ik het verkoop aan de familie die nog van niks weet! Moet ik maar weer zeggen dat ik hoofdpijn ofzo heb! Maar hoe gebruik je het kussen??? (In het geval dat ik er mee kan slapen zodat ik geen last heb van mn borsten!) ik zie het al; je kunt m op 1000 manieren geruiken!