de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle zwangeren van harte gefeliciteerd! na een poosje meelezen kan kan ik na een positieve test vandaag ook mn symptomen hier neerzetten :)

Voor NOD:

-krampen en bruinverlies ongeveer tijdens innesteling
    -heel af en toe vage misselijke vlaag
    -sneller vol gevoel in maag
    -ineens veel minder snel kunne hardlopen (ik train fanatiek en vroeg me al af waarom ik ineens niet vooruit kwam, soort vaatdoek!)

Rond NOD:
    -ongi gevoel continu
    -dacht dat ik blaasontsteking ging krijgen maar was vals alarm
    -minder eetlust

Na NOD:
    -krampen/steekjes/gespannen gevoel in lage onderbuik (soort ongi gevoel maar dan anders)
    -zwaar verminderde eetlust in ochtend en begin vd middag (terwijl ik normaal super veel van eten hou en continu honger heb)
    -sneller moe 's avonds

Vanochtend positieve test en super blij!!!! (1e kindje)

2. autumn75

autumn75 Lid

25 okt 2011
    20
    0
    0
    in het zuidoost'n
    Sinds gisteren is hier HOOFDPIJN bijgekomen. En mijn haar is veel voller en glanzender, herkent iemand dat?

3. zwanger1981

28 okt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    hoge noorden
    hallo allemaal

speciaal vandaag aangemeld omdat ik met een vraag zit en hopelijk bij jullie terecht kan.

Op 4 oktober heb ik na 2 jaar mijn mirena spiraal laten verwijderen om voor een tweede te gaan. Ben gedrurende het dragen van mirena niet bloedingen gehad, terwijl je cycles wel doorgaat.

Tot op de dag van vandaag nog niet ongesteld geweest. Wel klachten van ongesteldheidsgevoel, zeer pijnlijke borsten en onderrugpijn.

Maar hoe bereken in nu mijn NOD???? En is iemand hier bekend mee. Mijn klachten komen wel heel erg dicht bij mijn eerste zwangerschap

sorry dat ik zo binnen kom vallen maar kon geen onderwerp in forum vinden.

4. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die klachten zouden ook kunnen komen doordat je lichaam moet wennen aan geen spiraaltje meer. Ik weet eigenlijk niet hoe je je NOD berekent na het verwijderen van een spiraal. Hoe was je cyclus voorheen, weet je dat nog?

5. zwanger1981

28 okt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    hoge noorden
    ongeveer 30 dagen.........dus volgende week zou mijn NOD moeten zijn...............

PS gefeliciteerd iedereen die zwanger is, wat bijzonder. Ik hoop het zeker nog een tweede keer me te maken.:)

6. Patty3

Patty3 Lid

3 aug 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Bleven bij jullie alle symptomen van last van onderbuik/kramp/vlagen misselijk/ gloeierige wangen en het gevoel dat je ziek gaat worden of gingen deze symptomen weer weg bij jullie na een paar dagen?

Iedereen die zwanger is gefeliciteerd!
    Ik hoop (hopelijk binnenkort) ook zwanger te worden.

7. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hadden de zwangeren ook aanhoudende pijn na ei, zware ongi krampen en waren zwanger? Ik had het bij mijn dochtertje alleen.

8. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik kan inmiddels ook symptomen na NOD neerzetten:

- Constante beurse buikpijn, af en toe een steek en soms menstruatiekrampen
    - Kortademigheid
    - Pijnlijke borsten
    - Borsten gegroeid
    - Honger!
    - Misselijk als ik niet op tijd iets eet
    - Moe
    - veel afscheiding

Gisteren had ik ook enorme pijn, van binnenuit, tussen mn schouderbladen en kreeg ik het benauwd. Maar geen idee of dat er bij hoort.

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hier heb ik nu ook last van, althans alleen links

10. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Ik heb dit topic met plezier gevolgd en mag nu mijn symptomen voor NOD neerzetten:

Gevoelige borsten
    Menstruatiekrampen
    Down gevoel
    Rare geur urine ?? (sorry het viel echt op...) :D

Met 6 weken een klein beetje misselijk geworden. Nog niet hangend boven de wc, maar eten staat een beetje tegen zeg maar.

11. Steffy

Steffy Lid

27 apr 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Ik heb helaas op 8 Oktober een miskraam gehad mijn symptonen waren toen:

-Moe
    -veel afscheiding
    -Bultjes op mijn tepelhof
    -Rugpijn
    -Last van warmte aanvallen

Nu zit ik weer twee dagen voor mijn NOD heb heb ik weer veel van deze symptonen:

-Moe
    -Onrustig slapen vannacht 6 x wakker geweest
    -veel afscheiding
    -Last van warmte aanvallen
    -Bultjes op mijn tepelhof

Ik hoop zo dat deze verschijnselen op iets duiden.......maar durf er eigenlijk niet op te hopen :(.

12. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Hallo allemaal,

allereerst allemaal gefeliciteerd en duim voor de nog niet zwangeren!

Ik ben er net achter (kan nog steeds niet geloven) in het ziekenhuis dat ik zwanger ben (urine meegenomen en bloedgeprikt hcg 126)....
    Blij maar ook bang want ik ben nu zwanger van de 3e...heb dochter van bijna 2 en een zoontje verloren na een zwschap van 15 weken.. daarna nogmaals heel kort zwanger geweest en dan nu weer zwanger!!

Symptomen vorige week rond nod:

.Voel me raar
    .verkouden/zere keel
    .koud en dan weer warm met zweten
    .vanaf vruchtbaar slijm tot nu witverlies
    .boeren laten
    .koffie = vies
    .vlees heel goed kunnen ruiken
    .bloed chagrijnig!!
    .moe

Nu 4 en halve week zwanger:

Met vlagen misselijk en buik een beetje opgezet...ook een kilo afgevallen!

Lady Flower

13. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Gefeliciteerd allemaal!
    Ik ben nu 2 dagen overtijd en heb last van erg vet haar. Zijn er mensen die hier last van hebben (gehad)?

14. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Gefeliciteerd dames!
    @panna: ja, sinds de eerste dag zwangerschap last van, nooit meer vanaf gekomen. Hoop dat je posi test en van het vette haar afkomt.:D

15. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @panna...Vet haar....ja gisteren opeens heel vet haar, ik dacht dat ik ongi zou worden.....schijnt wel een teken van zwanger te zijn.....duim voor je!

Lady Flower

16. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb erg last van mijn borsten en buikpijn, verder nog niet echt "kwaaltjes". Wel ben ik heel snel vol en weinig trek in eten, maar of dat nou echt daardoor komt?

17. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Denk het wel! De kwaaltjes komen misschien nog wel! Gefeliciteerd!

18. zwanger1981

28 okt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    hoge noorden
    hier nog steeds niet ongi...........iedereen gefeliciteerd die zwanger is. Geniet ervan.

Mijn lijf houdt mij aanrdig voor de gek.. ik lees af en toe mee en houdt jullie op de hoogte

succes iedereen, van zwanger1981

19. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Mag eindelijk wat neerzetten hier.. aangezien ik een onregelmatige cyclus heb weet ik niet hoelang ik ben..
    Ik denk bijna 5 weken want heb op dag 33 posi getest..
    Laatste ongi was 3 oktober..

Nou nu me klachtjes...
    het gevoel van..'ik ben zwanger het is gewoon zo' maar tege mezelf zeggen dat het toch niet raak kon zijn (zelfbescherming)
    En heeeeeeel erg moe zijn.. in de middag in slaap vallen en avond klaar wakker.. en pijn me ogen en lichte steekjes links en rechts onderin me buik.. dat was het wel zo een beetje.. zei vanmiddag tege me vriend toen ik aan het werk was haal even een test.. hij zeg nee wacht nog je heb veel gedronken.. maaar moest gewoon.. en ja hoor een knaller!...

joeeeehoeeeeeee:D

20. zwanger1981

28 okt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    hoge noorden
    vanmorgen weer vroeg wakker....ik dacht zal ik dan toch een test doen om het uit te sluiten of zal ik wachten omdat ik gisteravond pijn in mijn buik had. Mijn man nog diep in slaap, maar na een uurtje kroop hij lekker tegen mij aan en toen hij een beetje wakker was vroeg ik hem om de test te doen om het zekere voor zekere uit te sluiten. Ja dat vond hij een goed idee zodat we wisten waar we aan toe waren...

vanmorgen was mijn test zo..... zie foto of bijlage

Wij waren helemaal verrast maar ontzettend blij. Wat mij wel zorgen om maak ik het ongesteldheidsgevoel en krampen in onderbuik. maandag even contact opnemen met huisarts

morgen nogmaals een test doen met een indicatie van hoever ik ben, geen idee namelijk na verwijderen van spiraal

Deel Deze Pagina