Hoi hoi, Thnx voor je reactie, ik weet dat ik een test moet doen, maar ik ben zo ontzettend bang.. Stiekem hoopte ik dat er gezegd zou worden dat het niets is en dat ik vast nie zwanger ben en het tussen m'n oren zit.. Maarja, dat kan natuurlijk niet.. Dat blijft inderdaad onzeker tot ik de test heb gedaan.. Ik ga er morgen maar één halen.. Spannend.....! Xx
Ik heb de afgelopen dagen ook een vreemd gevoel in mijn buik, veel gele afscheiding en rug pijn. deze klachten horen ook bij ong worden, maar kan natuurlijk ook wat anders zijn??? x Kim
Jippie, Eindelijk mag ik me hier ook melden. Vorige week heb ik een positieve zwangerschapstest gehad! Ik had al een voorgevoel, maar dat had ik al eerder en toen was het helaas niets. Zeven dagen na mijn ovulatie verloor ik bloed, dit heeft 4 dagen aangehouden, maar telkens maar 1 x per dag. Ook werd ik ontzettend moe, had ik erg lage rugpijn en werden mijn borsten echt enorm gevoelig. Nu na mijn NOD is mijn vermoeidheid alleen maar toegenomen, heb ik echt in de middag een 'powernapje' nodig. Ook zijn mijn borsten alleen maar gevoeliger geworden!
Hoi dames, In ronde 3 was het naar mijn grote vreugde raak! Voor ik mijn zwangerschapstest had gedaan, had ik al een heel sterk vermoeden zwanger te zijn. De onderstaande symptomen waren daar de oorzaak van: - Ontzettend koud de hele dag door. - Wakker worden midden in de nacht met verschrikkelijk maagzuur. - 1 keer midden in de nacht wakker geworden met een rood gezicht en had het heel warm. Dit duurde tot de volgende middag. - Ongeveer een week later, weer dat rode gezicht en die warmte die zomaar uit het niets opkwamen. Trok in de loop van de avond weer weg. - Steekjes in rechterlies, soms een kloppend gevoel. - Zeer vervelende lage rugpijn. Paar dagen voor NOD zwangerschapstest gedaan en zwanger! Nu al 9 weken zwanger en nergens last van. Soms geloof ik bijna niet dat ik zwanger ben. Hoop dat alles goed blijft gaan met mijn zwangerschap en met jullie allen.
Jaa vanochtend positief getest Ik had het echt niet verwacht maar doordat mijn mentruatie wegbleef kon het niet anders. Voor mijn nod: *Vaker jeuk aan mijn tepels(geen pijnlijke borsten). *Vorige week woensdag moest ik ineens huilen om iets wat op de tv was haha, dat heb ik normaal nooit. *4 dagen voor mijn nod negatieve test (dacht dat ik 2 dagen voor mijn nod zat maar had het verkeerd berekend). * paar keer zwart voor mijn ogen geworden. Na mijn nod: *Eergister werd ik na het middageten ontzettend misselijk, gister ook. *Sinds gisteren hed ik een rommelende buik wat ik ook bij mijn zoontje had, dit in combinatie met het wegblijven van mijn menstruatie zorgde ervoor dat ik toch nog maar een testje ging halen. * Positieve test, 2 dagen na nod!!!
Van harte zwangere dames. Ik ben nu 6 weken, de symptomen vallen tot nu toe mee: - af en toe duizelig, trekt weer snel weg - 'strakke' borsten - ontzettend moe, ik heb het gevoel dat ik niet meer bij kom. Kan soms gewoon letterlijk rechtop in slaap vallen
Ik mag mijn kwaaltjes hier nu ook neerzetten. Beetje misselijk met vlagen. Wel al best moe. Behoorlijke last van lage rugpijn. En ik verlies zo af en toe was bruinzige afscheiding, maar dat wordt al minder gelukkig Ik lees dat veel meiden trek hebben, nou ik totaal niet. Ik kan geen eten zien op dit moment.
Ook ik zal mijn kwaaltjes hier neer zetten. voor nod (na innesteling): - 2 puistjes op mn borsten (nog nooit eerder gehad daar!) - sneller moe - minder conditie met sporten - buikkrampjes - s ochtends misselijk bij het opstaan na nod: - sneller moe - minder conditie met sporten - buikkrampjes - s ochtends misselijk bij het opstaan Ow ja,.. Heb 1 dag voor nod licht positief getest. (aankomende zaterdag gooi ik de laatste test ertegen aan... Ben dan jarig dus hoop op een knaller dan!)
Een week voor tot aan NOD: -diverse bloedneuzen -gevoelige borsten en zere tepels -Rommelende darmen (anders dan ik gewend ben) -steekjes in lies -Toenemende pijnscheuten net boven staartbotje (onderrug) Bovenstaande + vanaf NOD: -toenemende misselijkheid -vermoeid afwisselend met alle energie van de wereld -Drukkend gevoel in vagina Ik vergeet vast wel wat. Ik geniet vooral en voel vanzelf wel wat er allemaal gaat gebeuren
Voor NOD: - lage rugpijn - steken in buik - lichte pijn in borsten, veel pijn in tepels - obstipatie Vanaf NOD: - misselijkheid, maar niet overgeven - heel veel pijn in borsten en tepels (voelen zwaarder, heel warm aan) - lage rugpijn - pijnlijke vagina - menstruatiekrampen - heel moe - minder conditie (ga met de fiets werken en ben nu al sneller uitgeput en sneller pijn in benen) - humeur - nog meer obstipatie, pijn in darmen
Ok hier dan alsnog mijn symptomen- Zal het kort houden... Voor NOD vanaf 8 dpo ofzo heb ik ineens vreselijke last van mijn borsten die al pijn doen als ik naar ze kijk. vanaf 11dpo werd ik elke ochtend licht misselijk wakker en heb de hele dag ontzettende honger. Vanaf NOD al 2 nachten badend in het zweet midden in de nacht wakker en eigenlijk al vanaf 7dpo ofzo brandend maagzuur. Boobs doen nogsteeds verschrikkelijk veel pijn en terwijl ik dit typ verga ik alweer van de honger terwijl ik 30 minuten geleden nog gegeten heb! ha ha
Voor NOD: Zere borsten, maar naarmate de nod naderde nam dat al af. Ontzettend snel geemotioneerd (nog altijd, ben zo woest of huilen of vrolijk) Na NOD: Sinds een paar dagen ontiegelijk veel behoefte aan zuur eten. Wat sneller moe, maar heb ook een peutertje wat erg veel vraagt. Steekjes sommige dagen veel, andere dagen niets. Voor t eerst in mijn 33 jaar een schimmelinfectie down under. Verders helemaaal NIETS...
Ik mag me ook melden! Voor NOD- -veel moe en rond 9pm al in bed liggen -zeurende hoofdpijn af en aan -boobs die met de dag meer pijn begonnen doen -Waarschijnlijk op 11 of 12 dpo positief getest met een digitale test die over datum was. Ik geloofde het dus eigenlijk niet zo. Zat in een ontkenningsfase denk ik -Vreselijk maagzuur -erg emotioneel/snel geirriteerd -lichte misselijkheid dag voor NOD -constant honger -tepels die donkerder geworden waren. Bijna paars/bruin. En dat heeft me ook aan het denken gezet. Op en na NOD- -niet ongesteld -misselijkheid word met de dag erger en het maagzuur komt en gaat nogsteeds -hier en daar wat krampjes -lage rugpijn soms -boobs staan op springen en heb vandaag een grotere bh moeten kopen -pijnscheuten/bandenpijn denk ik als ik hoest of nies -honger is nog erger geworden. Ik lijk wel een bodemloze maag te hebben. -reukvermogen is sterker geworden. -moe moe moe en had ik al moe gezegd? Maar dan wel om 3u wakker worden en niet meer kunnen slapen.
Helaas afgelopen donderdag ong geworden op naar ronde 2, positieve ervan is dat ik precies een cyclus van 28/29 dagen heb zonder pil!!
Voor NOD geen idee was er niet zo erg mee bezig had niet verwacht dat het deze ronde raak zou zijn. omdat ik nergens last van had dus . Nu ik zwanger ben : Eerst nergens last van. Krijg nu wat last van mijn borsten, voelen warm aan, en mijn tepels begonnen vanacht vreselijk te jeuken. ben vroeg wakker ( anders nooit last van haha) En dat was het verder nergens last van
Mijn symptomen: - gevoelige borsten en zere tepels - rommelende darmen - steekjes in lies - moe - emotioneel/geïrriteerd