hoi hoi ik had al ergens een stukje geplaatst omdat ik niet zeker weet of ik zwanger ben maar geen reactie gekregen ik dacht ik zet het hier neer ik ben niet ongi geworden en heb een nuvaring de test was ook negatief maar ik ben de met vlagen misselijk eet veel last van me onderrug maagzuur en me buik steekt en soms zeurderig ik heb me voor gehouden om mijn volgende ongi maar af te wachten want ik ben toch bang dat de test negatief is .mijn dokter gelooft me niet mede om mijn adhd dus nu begin ik ook te denken dat het achter mijn oren zit maar goed ik dacht ik zet het hier even van mij af!! veel liefs chantal
Ik heb hier zo vaak meegelezen! Nu mag ik eindelijk na 3,5 jaar mijn symptomen komen vertellen! En om heel eerlijk te zijn ... zijn het er minder dan in alle rondes dat ik niet zwanger was Voor NOD > ik vond mijn eten veel zouter smaken > gevoel dat ik ongi werd > 1 dag voor NOD positief getest Na NOD > positieve bloedtest ziekenhuis > trekkerig gevoel in liezen > nog steeds ongi gevoel Niet zo spannend dus nu afwachten tot de eerste echo! >
Hallo Nou ik zit bijna in de nod.. althans de laatste maanden was ik het op dag 25 - 26 en nu zit ik daar al op.. maar ik wacht altijd tot en met dag 28... Ik heb deze ronde (de vijfde) vooral last van mijn linker lies Verder had ik de laatste dagen een vreemd gevoel in mijn linker onderbuik...alsof iets naar binnen werd getrokken. Maar ook constant met vlagen het ongi gevoel... dus welke symptomen het zijn... spannend!
hoii allemaal, Ik heb sinds een volle week echt onwijs veel symptomen dat ik zwanger kan zijn... maar waarschijnlijk per ongeluk door mijn pil heen ( deze slikte ik niet zo nauw oeps.. ) het is natuurlijk welkom .. maar ik slik nu dus nog gewoon de pil door tot mijn stopweek... kan ik dit beter niet doen? en direct stoppen ?? bedankt alvast !
Mijn symptomen zijn: - Zere borsten - Op de avond moet ik gewoon mijn (heup)broek los doen omdat het een pijnlijk drukkend gevoel geeft.
Voor NOD: hartkloppingen meer plassen wat ongi-achtige buikpijn Pijn onderbuik bij niesen Op/na NOD: Gespannen borsten Gekke buikpijntjes Vol gevoel in onderbuik Veel plassen Hartkloppingen
Na 4 jaar bezig te zijn voor een kleine, nu in de eerste ronde met clomid zwanger geraakt voor nod: - gespannend borsten + gevoelig, maar net was anders dan als ik ongi ging worden - vlagen misselijkheid na nod: - nog steeds vlagen misselijk - veel meer plassen (ook er snachts wakker van worden, normaal nooit!) - moe en toch weer super vroeg wakker
Jeuj ik kan ook meedoen! Voor nod: -huilbuien -flinke steken in mn buik Na nod: -pijnlijke borsten -veel boeren en oprispingen -nog steeds krampjes -veeel plassen -moe
Voor Nod - Vreselijke buikpijnen - Pijnlijke borsten Na nod: - misselijkheid - pijnlijke borsten - pijnlijke steken onderin de buik - moe
Ik weet nu een paar dagen dat ik zwanger ben! Waar ik deze dagen echt last van had was buikpijn. een soort menstruatiebuikpijn met spierpijn. Ook echt verschrikkelijke spierpijn in m'n bovenbenen. Opstaan en zitten was erg pijnlijk! ook in bed draaien deed gemeen zeer. Maar vannochtend met minder spierpijn wakker geworden gelukkig! Verder merk ik dat ik veel boeren laat, last heb van m'n darmen. Pijnlijke borsten zo nu en dan. En af en toe een vlaag misselijkheid. en vooral moe...... heeeeeel moe.
Ik mag ook weer!! Joepie! Voor de test: -ontzettende menstruatiekrampen, al een week -heel goed ruiken -wat obstipatie -onrustiger slapen -veeel haaruitval Nu begint al af en toe wat misselijk, maar niet erg ofzo ooh ja, en ś avonds ben ik niet meer vooruit te branden Groetjes!!
Ik heb nog twee dagen tot mijn NOD en had gister ineens lichte menstruatie kampen. Verder helemaal geen klachten alleen al vanaf de eisprong gevoelige tepels en opgezette melkklieren in mijn borsten. (waarvan er 1 erg pijnlijk is). Zijn er nog meer meiden zonder klachten? Dit is onze tweede ronde zonder pil.
Weet net een paar dagen dat ik zwanger ben,maar heb voorral erge rugpijn,jeetje weet soms niet hoe ik moet zitten.en gevoelige borsten.
Op dit moment ben ik 6 weken zwanger... En ik vind het allemaal zeer spannend. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik hoop zo dat alles goed gaat verlopen. Ik kan niet wachten als ik over die 12 weken ben en het van de daken kan schreeuwen.. Mijn klachten zijn als volgt: voor de NOD: - gevoelige borsten - zeer zware krampen in de onderbuik, af en toe stonden de tranen in mijn ogen - darmproblemen na de NOD: - zeer stijve en zere tepels - darmproblemen - opgeblazen buik - moe - en af en toe misselijk Al met al kan ik er nog prima meeleven ! Het is het allemaal waard.
Ik heb 12 januari mn spiraal eruit laten halen. 14 tmn 19 januari bloeding gehad. Ij had zondag mn eisprong. Ik heb nu hoofdpijn, onderbuik/lies buikpijn, met vlagen misselijk en erg moe. Nog 11 dagen afwachten of dit dus de vroege symptomen zijn.
Voor NOD: - slecht slapen - levendige dromen (nachtmerries) - heeeeel erg goed kunnen ruiken. - andere `vorm` borsten (niet pijnlijk) - prikjes in liezen - allemaal vage buikpijntjes - huilen om alles. Ik wist gewoon dat t raak zou zijn. Heel bizar gevoel. Na de positieve test: - erg pijnlijke en een cupmaat grotere borsten. - moe........ - er erg gezond uitzien ----> rode wangen - nu geen buikpijntjes oid meer. Voel me heerlijk!
suus super gefeliciteerd!! Ik moest van het weekend overgeven en was heel erg misselijk, gisteren was ik ook misselijk beide keren savonds. Nu was ik net heel misselijk kreeg het bloedheet en moest spugen. Dit in combi met mn andere klachten... Ik denk... Ik hoop... Laat de dagen aub snel voorbij vliegen.
Nou ik heb inmiddels meer kwaaltjes... Dus zal mn lijst weer ff neerzetten. -Snel vermoeid -Pukkels -Maagzuur -Ochtendmisselijkheid -Andere eetlust -Krampjes -Last van mn been(spier of zenuw bekneld) -Hoofdpijn Zal vast nog wel wat vergeten zijn...