Ik dronk ook altijd graag een wijntje, maar afgelopen jaar ben ik flink gaan lijnen en heb daarvoor ook mijn wijntjes laten staan. Inmiddels is iedereen eraan gewend dat ik nog maar zelden alcohol drink. Nu blijf ik gewoon dezelfde smoes gebruiken van teveel calorien . Je kunt natuurlijk altijd zeggen dat je hoofdpijn hebt. Of gewoon niks zeggen en wat anders pakken, dan valt het misschien niet eens op. Kussen kun je idd op veel manieren gebruiken!
Ja das een goeie ja Alleen ben ik niet zo'n lijnerd... Komt wel goed! Hee ik zie ineens Maastricht staan bij jou! Is echt mijn favo stad!
ok, ik mag ze ook komen vertellen hier -4 en 5 dpo krampjes in mijn buik -vanaf 4 dpo ontzetten veel slijmverlies verder eigenlijk niks... Voel nu wel dat er 'iets' zit in mijn buik, geweldig gewoon
Jaaah dat gevoel heb ik ook, een beetje zo'n energie-achtig gevoel in m'n buik (of klink ik nu heel zweverig?)
Jongens vertel mij eens; Ik heb nu al zo'n 3 a 4 dagen bijna continue een soort menst.krampen gviel in mn buik. Ik ben niet zo vreselijk moe zoals ik andere dames hoor, maar wel constant dat zeurende gevoel in mn onderbuik, en ook wel mn rug overigens. Komt dit jullie ook zo bekend voor? Je weet dat zo'n eerste periode onzeker kan maken, en ja: mij ook! Op zich heb ik niet het gevoel dat er iets mis is, maar na die geweldige positieve testen is het nu gewoon wachten wachten.... Btw; mijn borsten zijn erg pijnlijk en zoals geadviseerd; ik heb een voedingskussen op de kop getikt want ik kan bijna niet op mn buik liggen door die dingen! Zo even 'mijn hart gelucht' ik hoop dat het herkenbaar is!
Ik mag er ook bij Voor NOD Koud! niet warm te krijgen Ongi krampjes Op 8 DPO roze afscheiding Roze verdween en werd weer wit Hoge temp Niet zo veel symptomen zoals ik anders wel altijd dacht te voelen! Na NOD Dorstig Meer naar de wc Opgeblazen gevoel Rommelige darmen Moe Je anders voelen beetje vreemd gevoel Meer honger en trek in lekkere dingentjes
Voor NOD: Geen trek in chocola Pijnlijke vermoeide benen (alsof er vocht in zit ofzo) Veel GEEL slijmverlies. Na NOD: Hoofdpijn en dan héél erg, Héél soms lichte vlagen van misselijkheid Eetbuien..echt alsof ik ongi moet worden! Meer geprikkeld.. Ik kan het ineens super warm krijgen!!!! Al met al voel me ik nog niet zwanger. De kwalen vallen nog echt onwijs mee. Bij mijn dochtertje was het echt meteen heftig met de kwalen. Toen voelde ik me ook zoooooo zwanger. Maar de test zegt nu toch echt ZWANGER 3+... (vandaag 5 weken + 4 dagen)
Haha, dat ineens heel warm hebben is heel herkenbaar. Ik ben nu 5 weken en 6 dagen. Verder ook nog steeds niet echt misselijk, af en toe met vlagen. Vooral 's nachts. En de eetbuien... Ik heb bijna elke dag wel trek in iets anders. Wat dan uiteraard niet in huis is...
Dames, Ik mag mijn symptomen er ook weer bijzetten. Vorige zwangerschap had ik er meer voor NOD, maar deze keer was ik er helemaal niet mee bezig, dus heb ik ook niet veel gemerkt. Toen ik het eenmaal wist voelde ik ineens vanalles en kon ik me ineens ook weer dingen herinneren die ermee te maken konden hebben! Voor NOD: -gedroomd dat ik weer door de gynacoloog geholpen moest worden bij mijn tweede bevalling. -witte en rode puntjes op mijn tepels (net als bij de borstvoeding bij mijn zoontje) -gevoelige borsten -plas niet op kunnen houden Na NOD: -gevoelige borsten -veel plassen -vollere buik -lichte krampjes -steekjes -vaker moe Liefs
Iejk! ik heb die dingen die jij voor NOD beschrijft ook nu... alleen erg misselijk erbij! nog 2/3 dagen spannend... al denk ik dat het niet raak is.
Week voor NOD had ik klein beetje lichtrose verlies en daarna beetje lichtbruine afscheiding. en beetje pijnlijke borsten. Hoofdpijn. Na NOD: Pijnlijke borsten. Af en toe ongikrampen en steekjes. Soms hoofdpijn. Vaker plassen. Best moe soms. Soms ineens erg koud hebben en word dan niet snel warm. Verder voel ik me niet anders.
Bedoel je dat als je moet plassen dat je het niet op kan houden, ik heb het namelijk ineens als ik nies, hoe hard ik het ook tegenhou, ik verlies dan toch wat
Ik verlies idd ook af en toe wat urine. En als m'n blaas redelijk vol zit, voel ik dat gelijk. Terwijl ik eerst gewoon makkelijk een halve dag weg kon gaan zonder te moeten plassen. Nu moet ik af en toe zelfs rennen.
Nou, ik kan het nog wel ophouden, maar zoals Chantal hierboven beschrijft: Ik kon het eerst ook makkelijk een halve dag ophouden, maar nu helemaal niet meer. Ik ga wel honderd keer op een dag naar het toilet! xxx
Hai allemaal, Vanaf de 16de heb ik ook supergevoelige/pijnlijke borsten, alsof ze bont en blauw zijn. Ook heb ik krampjes in mijn onderbuik, richting lies. Soms voel ik het even niet, word ik gelijk ongerust. Ik vind het zo stom van mezelf alsof ik al zeker weet dat ik zwanger ben. Dat kan pas als ik getest heb. Ga ik na het weekend doen en ik vind het spannend maar ook eng. Ben bang weer teleurgesteld te worden. Vast herkenbaar maar ik wilde het toch even kwijt. Liefs!!
Pff, vandaag echt enorme last van m'n tepels. Lijkt wel of ik de hele dag op een koud hoekje sta, terwijl ik op de bank lig, onder een warme deken met de kachel op 24 graden. Of dat iemand d'r continue aan zit te trekken. Wie nog meer?
Zwaait driftig heen en weer, hier ook. Alsof er iemand in knijpt of alsof er iets kouds op wordt gelegd Zoals een ijsblokje ofzo. Mja hoort er helaas bij.
ik zal het weer even leven inblazen hier toen ik zwanger was van Ties: Voor nod: Buikpijn! Na nod: gevoelige tepels en buikpijn dat was het, vermoeidheid en misselijkheid kwam allemaal pas veel later.