dag dames , feli allemaal met jullie zwangerschap. ik zit nu op twee dagen voor nod en heb gister positief getest ,met cb dig met indicator. mijn syptomen zijn: - na eisprong geen zeer pijnlijke borsten wat ik normaal gesproken heb tot aan mijn regels. - mijn reuk was veel sterker. - kwam niet in mijn spijkerbroek afgelopen weekend. - hou vocht vast. - beetje trekkend gevoel in onderbuik. - vannacht alsmaar bittere smaak in mijn mond. - slecht slapen. dat is het. bij mijn zonen had ik ook geen symptomen dus hoop dat het deze x ook zo zal zijn. groetjes
hallo vandaag positief getest!! heb tot nu wienig symptonen...trekkerig gevoel in mijn onderbuik, steken in mijn rug...
Ik ben nu bijna 5 weken zwanger Na de eisprong ------------- » Gevoelige/Zere borsten en tepels » 1x duizelig en misselijk bij opstaan » Soort ongesteldheidsbuikpijn/steken wat doortrekt naar mijn onderrug. » 2x beetje bruin bloed verloren bij sex Na de test ------------- » Vaker misselijk, voornamelijk na het avondeten. » ERG moe! » Hoofdpijn » nog steeds ongi buikpijnen en steken links en rechts. » hier en daar nog steeds lage rugpijn » veel kleine plasjes » sneller geirriteerd » heel snel warm en dan weer koud » Met slapen weet me geen houding te geven + slechter slapen
Ik ben nu bijna 5 weken zwanger. Voor nod: - Zeer gevoelige tepels - Heel veel afscheiding - 1 week voor nod begon de extreme vermoeidheid - vol / drukkend gevoel in m'n baarmoeder - darmen van slag Na nod: - Nog steeds zeer gevoelige tepels ( normaal zakte dit af voor ongi ) - Gevoelige en gezwollen borsten - Moe, moe en nog eens moe - Slecht slapen - Af en toe krampjes in bm en steken in m'n liezen
Voor NOD: - gevoelige borsten vanaf 3-4 dagen voor NOD (ipv 2 weken wel òf helemaal niet) - steken, trekkend gevoel in de buik (goed te verdragen) - soms licht misselijk (goed te verdragen) - onrustige darmen, ontlasting gaat juist beter - vanaf 3-4 dagen voor NOD vervelende mondgeur Na NOD: zover ben ik nog niet...
Ik heb sinds gisteren erg veel afscheiding opeens. Dat heb ik nog nooit eerder gehad (behalve tijdens mijn eerste zwschap). Kan dit een eerste symptoom zijn? Zo ja hoe zag die afscheiding er bij jullie uit (voor de zwangeren)? Toch denk ik dat de kans wel erg klein is dat ik zwanger kan zijn, dan zou het van voorvocht moeten zijn. Maar ik 'voel' me op de een of andere manier wel zwanger, zoals ik me ook voelde in het begin bij m'n zoontje's zwangerschap...
Hoi allemaal, Ik ben er sinds een paar dagen achter dat ik weer zwanger ben! Heb hiervoor een miskraam gehad 3 maanden geleden dus is wel even spannend nog die eerste periode. Het valt me op dat zoveel meiden voor de NOD al symptomen hebben. Het was bij allebei mijn zwangerschappen juist het geval dat ik niets voor NOD heb gevoeld, dus niet het normale opgeblazen gevoel en ongesteldheidsgevoel. Nu ik net zwanger ben heb ik ook nog niet echt symptomen, misschien iets meer honger en moe en soms van die koude rillingen, die had ik vorige keer ook! Ik wens iedereen een heerlijke zwangerschap toe!! Liefs, Rivka.
Op 9 dpo Last van mijn borsten, allemaal harde plekken alsof ik weer bortvoeding gaf. Die dag nog een blaco test Maar gevoelige borsten bleven, mijn urine was heel donker en mijn temp was enom hoog. Dus 2 dagen later weer getest en streep! Nu ook wat misselijk en beetje steekjes onderin buik. Hopelijk blijft het dit keer plakken!
Hoewel ik gisteren pas positief heb getest met een licht streepje, wil ik wel alvast wat symptomen opschrijven! Ik heb namelijk veel op dit topic gekeken. Voor NOD - Veeeeeeel hoofdpijn - Moe - koude rillingen - warm gezicht - 's nachts plassen - heel warm in bed! - beetje stinkzweet (yuk) - kleine puistjes, normaal gesproken nooit last van - steekjes in de buik/lies - zeurend gevoel in de buik - droge ogen - heeeeeel veel bubbels en plopjes in de darmen. Ook wat dunnere ontlasting. - geen zere (.) (.) !!!!! Vorige cyclus juist wel. - afscheiding na eisprong: waterig - niet misselijk, lust ook nog koffie (gelukkig) - verkouden en keelpijn. Weet niet of dit bij de symptomen hoort, maar ik voelde me afgelopen week licht grieperig... Dat waren ze wel! Hopelijk blijft het zo, voel me eigenlijk prima!
Ik had ook veel afscheiding! Heel waterig, soms voelde ik het gewoon lopen..best vies. Ik was eigenlijk tussen eisprong en positieve test erg vochtig. Succes met wachten!
Mijn symptomen (na NOD): - heeeeeel moe - sterkere reuk - misselijk ,vooral van bepaalde luchtjes - slecht slapen - ongi gevoel in mn buik - prikkelbaar
Ik ga wel een test doen maar daar is het nu nog te vroeg voor. Ik denk over een weekje dat ik een testje doe.
ik kom ook even mijn klachten melden.. heb vandaag posi getest had het niet verwacht wilde het eigenlijk uitsluiten .. haha.. ik had erge last van mijn darmen kon 3 dagen niet (heb een buikwand breuk en die was helemaal opgezet en pijnlijk ) toen werd ik mega moe viel sochtends en smiddags zo op de bank in slaap kon het niet tegenhouden... steken onderin bij schaambot en gevoelige boobs pijnlijk kan ik ze niet noemen nog maar wel aanwezig vanmiddag kreeg ik een felle steek onderin net als ik bij mijn dochter had op de dag dat ik posi testte dus ik dacht haal wel een test.. maar was echt in shock dat hij posi was... verder niet misselijk ofzo... (gelukkig)
Hoi meiden, Woensdag 22 feb mijn nod. Is nu de 6e ronde voor een eerste kindje. Heb de afgelopen keren ook wel paar keer gehad dat ik dingen dacht te voelen wat ik anders nooit heb Maar werd elke keer gewoon ongi. Dat waren vooral steken in mijn linker lies. Deze maand het volgende: -Al een dikke week last van steekjes varierend door hele buik, vooral lies, schaamstreek, of zij. - Ongi gevoel wat gepaard gaat met steekjes en rommelige maag - vaak een soort van buikpijn - gevoel van zware bovenbenen.. Ik ga er maar weer van uit dat dit zal eindigen in duivels.....
Dit is een topic van meiden met kwaaltjes die echt al zwanger zijn Veel meiden hebben last van kwaaltjes voor ongi of zwangerschap maar daar zijn andere topics voor. Zou blijft het hier overzichtelijk
Hey meis... Van harte gefeliciteerd... En zie onderschrift we zijn weer de zelfde maand uigerekent...lol!!! @ mijn symp Ik wist dat het raak was (innesteling gevoeld) Veel plassen, hoge temp en zo met vlagen duizelig... Verder niet veel
ik heb een vraagje! Moet je persee je slijmverlies op je onderbroek zitten?! want ik heb ook veel slijmverlies maar dat zie ik pas echt bij afvegen en echt voel het ook lopen (sorry) ik lees vaak meiden juist in hun onderbroeken krijgen :S