de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramonamarfab

ramonamarfab Nieuw lid

19 feb 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

Ik heb zins 3 a 4 weken last van duizeligheid, krampen in me onderbuik/schede, steken in me rechter lies, lage rug pijn, vaker plassen, een rommelige darm soms wel geluid soms soort van stompen en iets meer eten dan normaal en morgen ga ik wel een test doen maar ben toch bang dat ie eventueel negatief uit slaat.
    maar volgens sommige pagina's zijn het eerste symtonen klopt dit?
    morgen zet ik wel neer of ik een posit test heb of nega!
    grt

2. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Hallo Dames,

Ik heb woensdag 22 Februari mijn NOD.

Tot nu toe deze symptomen:

-erge hoofdpijn
    -erg moe
    -iets meer trek
    -meer plassen
    -2x duizelig geweest

Ik ben benieuwd!!!

3. chan80

chan80 Lid

13 aug 2010
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

ben een beetje confused... 1,5 week lang symptomen gehad van krampen en steekjes, links onder en in me zij, heel erg moe en grotere (.) (.)... en nu ineens sinds gister niks meer.... behalve dan de grotere.... zaterdagavond wel fele krampen maar had teveel gegeten en me darmen waren in opstand..zijn ze ook al 1,5 week.. heb ook pds.. Morgen zou me ongi moeten komen normaal gesproken.. en omdat ik niks meer voel denk ik dat ook.... iemand weleens meegemaakt.....

4. ellen1977

ellen1977 Lid

8 feb 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Ik ben sinds november 2011 gestopt met de pil. In december serieus last gehad van het ontpillen (dacht al dat het gelijk raak was van de eerste keer), in januari helemaal niks van symptomen opgemerkt (buiten dan mijn eisprong.

Nu heb ik deze maand, 10 februari, mijn eisprong gehad. Zondag de 12de werd ik 5 min misselijk tijdens het eten van een broodje met mijn favoriete kaas. Zo erg zelfs dat mijn vriend me bleek zag wegtrekken.
    Nu is het mij van de morgen opgevallen dat ik al 5 of 6 nachten achtereen van die enge, meest bizarre dromen ooit heb. Word er wakker van en kan ze gedetailleerd na vertellen. Nog nooit in mijn leven heb ik zoiets meegemaakt.

Sinds een paar dagen heb ik ook ganse dag door erge steken in mijn rechterzij.

Zondagmiddag verloor ik plots heel wat 'eiwitslijm', net zoals tijdens de eisprong.
    Ik heb tevens het gevoel dat ik zweet onder de oksels, waar ik anders ook nooit last van heb.

Herkent iemand deze symptomen en kan het te maken hebben met een eventuele zwangerschap? Mijn NOD is 26 februari.

Groetjes,
    Ellen

5. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ik had voor NOD last van mijn borsten, trekjes in mijn buik, misselijk, hoofdpijn en verschrikkelijk moe. nu heb ik ook last van stemmingswisselingen

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @al de vragende mensen op deze pagina.. Ik snap we ldat jullie het vragen hoor.. alleen ben ik bang dat jullie in dit topic geen antwoord gaan krijgen..
    Het is nml een topic waarin zwangere vrouwen (na pos test) posten welke kwalen ze hadden..

Wat je zou kunnen doen is naar het zwanger worden topic gaan. Daar is een onderwerp over mogelijke klachten en zwangerschap. Daarin gaan de meiden wel met elkaar in discussie..

Voor mijzelf maakt het niet zoveel uit waar jullie posten;) maar voor jullie is dat andere onderwerp denk ik handiger..

7. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    En ik heb vandaag getest en positief!!! dus de kwalen kwamen van de zwangerschap...
    Vandaag weer even duizelig en erg vaak plassen...

Momenteel 4 weken zwanger..

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Superrrrrr, gefeliciteerd!!!

Vandaag is mijn nod na een mmm behandeling. Spannend, temp was weer wat omhoog vanochtend en ik voel ook van alles. Vet spannend!

9. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben, 6weken. Ik ben misselijk, buikpijn, duizelig, ontzettend moe, onzekerder en meer emotioneel. Dat laatste pas sinds gister dus misschien is dat nog van de shock haha

10. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @Hadassa spannend! wanneer ga je testen?

@debo81 gefeliciteerd!!!!

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ik weet het nog niet, zou het nu wel willen, maar kan beter met ochtend urine testen denk ik. Ben ook nog steeds beetje onzeker...

Net kwam ik thuis en mijn m'n had gekookt, en het stonk enorm. Vaak heb ik dat in het begin.... Pffff, hoe moeilijk kan het zijn hè testen. Heb zo vergadering en weet niet of ik evt. Vanavond laat kan testen...

12. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @hadassa : ik had ook getest s`avonds.. maar het streepje is idd dan lichter.
    Het is beter met ochtendurine,, ik kon mijn ongeduld niet meer bedwingen... desondanks een positief resultaat!!!:)

13. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dtje. Geniet ervan

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hallo meiden,

Vandaag is mijn nod na een mmm behandeling. Ik heb zojuist getest en de test was positief, alleen een heel licht roze streep. Wel wat donkerder en duidelijker als mijn test van afgelopen zondag voor nod. Ik vind het zo spannend... Het is een kv2v5 test. Is het bekend dat die niet gelijk knallen? Ben nu beetje onzeker... Ik heb al wel een week ongeveer groeipijnen etc. En vanavond stonk het eten ook, heb ik ook bij een zwangerschap... Maar ik wil graag een knal test...pfffff

DTtje, jij dus ook een lichte test... Spannend hè. Had je de volgende ochtend een duidelijker positiever test?

15. Maia

Maia Niet meer actief

@hadassa: ja hoor, ook de k2v5 hoeft geen knaller te hebben hoor.

16. Anne1605

Anne1605 Lid

28 jan 2012
    15
    0
    0
    ambulant gezinsbehandelaar
    zuid holland
    Goedemorgen dames,
    zit mijzelf al dagen gek te denken... wachten duurt zo lang.
    Mijn nod is maandag of dinsdag. A.s. maandag is het 14 dagen geleden dat ik een iui behandeling heb gehad.
    Al vrij snel denk al na een dag of 5 gingen mijn borsten zeer doen, ben meer moe dan normaal en heb ik spierpijn in mijn onderbuik. Gisteren lag ik ook op de bank en voelde ik onder mijn navel een sorrt kriebel van binnen welke naar mijn vagina trok... Durf bijna niet te hopen dat het zo want de keer hiervoor was een vroege miskraam geworden. Wat denken jullie? Zit nu op dag 9. Testen is waarschijnlijk nog te vroeg..

17. Marianne78

Marianne78 Actief lid

10 feb 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    (.)(.) doen ontzettend zeer... Nooit last van gehad.
    Verder is mijn reukvermogen heel sterk op het moment; niet fijn na een avondje tapas eten waarbij vriendlief zich flink te buiten is gegaan aan knoflook hahaha! Misselijkheid valt tot nu toe erg mee, ik heb eigenlijk meer last van brandend maagzuur maar ook niet echt onoverkomelijk. Verder veel hoofdpijn .

Maar als ik dat er voor over moet hebben, dan doe ik het graag! :)

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Meiden in dit topic schrijven zwangere meiden hun symptomen van voor en na hun nod. Wat inhoudt dat ze zeker weten dat ze zwanger zijn!

Misschien is het handiger om een nieuw topic te openen waarin je op die manier naar je nod kan toeleven en kan kletsen, zodat dit topic echt overzichtelijk blijft ;)

19. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet te geloven dat ik hier nu ook mag posten... :D
    Heb een uitgebreide lijst maar aangezien ik die altijd het aller, allerfijnst vond zet ik`m volledig neer:

Ronde 3! 26 januari eerste ongesteldheidsdag. // 9 of 10 feb eisprong? // 23 of 24 februari NOD?

Donderdag 9 februari: Erg nat, string was vochtig met rondje natte plek erin. Voelde vocht eruit lopen.
    ` S avonds seks gehad, ik eerst klaarkomen, missionaris.
    Vrijdag 10 februari: Rekbaar slijm, bij afvegen toilet en een hoop in de handdoek van de sauna. Met vinger naar binnen en kon wel 3 a 4 cm draadje trekken. Ik neuriede in de sauna.
    `S avonds seks gehad van achteren met klaarkomen na Ber.
    Zaterdag 11 februari: Geen slijm meer, wel krampjes links en rechtsonder en vlagen misselijk. Kokhalzen bij snotje van mijn man…
    Zondag 12 februari: Geen bijzonderheden.
    maandag 13 februari: Borsten voelen vandaag als ballonnen. Af en toe kietelen tepels. Af en toe vlaagje misselijk en vaak plassen. Opgeblazen gevoel /dikke buik in de avond en krampjes (géén steekjes zoals vorige cyclus). Ben moe maar het is ook druk op het werk.
    Dinsdag 14 februari: Warrig en collega vraagt of ik zwanger ben? Blijf moe.
    Woensdag 15 februari: Gedroomd dat ik zwanger was, in droom positieve test en enorme tepels. Bij wakker worden zwaar ongesteld gevoel. Krampen en onderrug. Trok na 2 uurtjes weg. Steek onder in mijn buik toen ik hoestte. In de avond een erg opgezette, harde buik. Vlagen een beetje misselijk. Moe. Borsten voel wat beurs en stekerig. Vieze smaak in de mond.
    Donderdag 16 februari: Af en toe wat ongesteldheid krampen laag onderin buik, in de avond een erg opgezette, harde buik. Ik ging huilen bij een duet van Angela Groothuizen. Vlagen een beetje misselijk. In de avond een erg opgezette, harde buik. Ik hou m`n buik ook vaker vast. Heb de baby `pukkie` genoemd. Moe. Borsten voel wat beurs en stekerig. Keelpijn. Vieze smaak in de mond.
    Vrijdag 17 februari: Behoorlijke last van lage onderrug. Vlagen een beetje misselijk. Moe. Borsten voel wat beurs en stekerig. Keelpijn. Vieze smaak in de mond. Hele dag lamlendig, veel geslapen en weer gedroomd en deze keer dat mijn man weer met zijn ex ging, was erg verdrietig. Opgeblazen gevoel in de avond en veel boeren. Kribbig en zodra ik wat zie qua eten word ik misselijk. Ruzie gemaakt met mama…
    Zaterdag 18 februari: Behoorlijk erge lage rugpijn, gloeiende wangen in de ochtend. In de loop van de dag trokken alle klachtjes weg.
    Zondag 19 februari: Weer gedroomd, verder weinig klachten op gloeiwangen na en borsten voelen beurs. Lage rugpijn blijft aanhouden. Af en toe wat dizzy. Pukkeltjes naast mijn mond. Mijn lijf jeukt!
    Maandag 20 februari: Weer gedroomd, gloeiwangen, vanmiddag ineens behoorlijke menstruatiekrampen en witte vloed. (Geen bloed!!!) Lage rugpijn en wat `onwerkelijk` gevoel. Moe, vanavond 1/2u op de bank geslapen en heb nu hoofdpijn. Mijn tepels zijn aan de buitenkant wat dikker en donkerder!
    Dinsdag 21 februari: Vieze smaak, en tepels blijven en `gek` uitzien. Verder weinig bijzonderheden op een sneeuwwitte test na.. steken in mijn onderbuik en m`n liezen doen zeer met lopen. 2 dikke pukkels in m`n gezicht (heb ik echt nooit) en mijn rug doet zeer. Droge mond. Diaree.
    Woensdag 22 februari: Weinig klachten, wat rugpijn, vieze/droge smaak in de mond. Wel al 2 ochtenden niet wakker kunnen worden. Brandende prikkerige ogen. Keelpijn. Bij naar bed gaan/tandenpoetsen enorme misselijkheidsvlaag. Diaree.
    donderdag 23 februari: NOD?? Of morgen… Vandaag wel wat krampen maar anders dan menstruatie krampen. Meer steken onderin buik. Witverlies en lichte hoofdpijn. Rugpijn en vieze/droge smaak in de mond. Tepels blijven er `raar` uitzien.. 1 pukkel in gezicht blijft hardnekkig zitten. Keelpijn. Gloeiwangen. Soms jeuk op verschillende plekken. Paar keer misselijk geweest vandaag. Moe.
    ….. positieve test om 20u !!! ….

Na NOD (da`s vandaag) eigenlijk nog steeds hetzelfde. Natuurlijk niet alles tegelijk. ;)

Hoop dat jullie er wat mee kunnen meiden! Heel veel succes!

20. Venussa

Venussa Lid

26 feb 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn symptomen:

Voor NOD:
    -Misselijk en leeg gevoel
    -Sinds eisprong geen migraine meer (dat is nieuw, want heb het heel vaak)
    -na eisprong heel ziek, longontsteking, oorontsteking, etc.
    -weinig slaap nodig, slaap maar 3 uur per nacht, (maar ja hoest me ook te pletter)
    -levendige dromen
    -grotere borsten
    -het gevoel zwanger te zijn

1 dag voor NOD:
    positieve ovulatietest
    positieve zwangerschapstest van DA

op NOD:
    grotere borsten
    veel honger
    voor de rest alles nog hetzelfde als voor NOD

Deel Deze Pagina