de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julie Ann

Julie Ann Lid

24 feb 2012
    43
    0
    0
    pedicure
    Overijssel
    Super! Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! ;)

Gr. Julie Ann

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Hoi Dames,

Vorige week dinsdag was mijn eisprong. Vanaf donderdag was ik ontzettend moe terwijl we juist vroeger naar bed gaan... Ik ben al een week duizelig en sinds vanochtend zo'n zere borsten! Volgende week dinsdag is mijn NOD...
    Wat denken jullie ervan..???

3. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Mijn symptomen zijn;

pijnlijke borsten
    misselijk gevoel
    en ontzettend koud, terwijl ik het normaal altijd heel erg koud heb.

4. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Inderdaad! mijn borsten voelen ook gespannen en wat pijnlijk aan. Ik had net ook ineens zin in komkommer salade? terwijl ik dat eigenlijk nooit eet haha gek allemaal.. maar ik durf nog niet echt te hopen want je lichaam kan je goed voor de gek houden. Ik moet aanstaande zondag ongesteld worden. Spannend!
    ik duim voor je meis :D hopen dat we allebei || zien ;)

5. Julie Ann

Julie Ann Lid

24 feb 2012
    43
    0
    0
    pedicure
    Overijssel
    hihi, we kunnen elkaar echt de hand schudden he? Ik heb helemaal geen zin in eten. Ik eet omdat ik moet eten. Maar moet wel de hele tijd aan chips denken... en aan het aanzetten van de frituurpan ;) maar tot nu toe heb ik er nog niet aan toe gegeven. Idd je lichaam kan je flink voor de gek houden en het blijft wel rustig afwachten. Ik ben inmiddels aardig over mijn eerste verkoudheid heen. Ik duim ook voor jou ;) en ik hoop dat we beiden de 2 streepjes zullen zien!! :D

Groetjes Julie Ann:)

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

- last van mn boobs
    - en een soort spierpijn/ beurs gevoel in mn buik.
    - en soms een enorm ongi gevoel
    wat vervolgens weer weg trekt

om die laatste maak ik
    me soms wel zorgen..

7. lovieyou

haha ja inderdaad.. Wel begin ik te merken dat de pijn in mijn borsten vandaag een beetje is afgezakt. Terwijl normaal gesproken de pijn in mijn borsten ongeveer nu begint en tot mijn menstruatie aanhoud. en nu had ik het vanaf dag 4 na mijn ei ongeveer en het zakt nu een beetje af. zou dat een slecht teken zijn?

8. Julie Ann

Julie Ann Lid

24 feb 2012
    43
    0
    0
    pedicure
    Overijssel
    Tja, dat weet ik ook niet. Gisteren was het bij mij ook minder, maar vandaag weer volop. Heb wel het gevoel iets minder moe te zijn. Maar heb veel in bed gelegen vanwege dat ik me niet lekker voelde. We moeten het denk ik maar gewoon af wachten. Ik zal voor je duimen!!

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

kans sex eigenlijk kwaad als je pril zwanger bent

10. lovieyou

Als het goed is kan seks geen kwaad tijdens een prille zwangerschap, het is meer dat de vrouwen vaak minder of geen zin hebben. Correct me if i'm wrong..

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

De ene zegt dat en de ander zegt dat vrouwen dan juist meer zin hebben..

ik heb behooorlijk weer zin( had al bijna elke dag sex) maar als het aan mij ligt wil ik nu elke avond en ochtend als het even kan hwhahahaha ..;)

maar sex hebben kan gewoon hoor kan zijn dat je soms een klein beetje bloed maar dat is omdat het daarbinnen gewoon beter doorbloed is waardoor er wel een een klein adertje kan springen:p

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mijn symptomen waren voor nod:

-moe
    -nattig gevoel
    -steekjes in buik
    -grotere borsten
    -pijn in onderrug
    -geen pukkeltjes

Dag voor positest keek ik in de spiegel en vond mezelf er anders uitzien.

Na nod hetzelfde alleen kwam er een brok in de keel bij, helaas geeindigd in een bbz.

13. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    mmm fijn onderwerp dit. Kunnen de niet-zwangeren onder ons eens even af stemmen wat betreft symptomen.
    Ik zit een paar dagen voor NOD. Mijn temp daalt wat, dus ik baalde vanochtend ff, alleen heb wel de volgende symptomen:
    -pukkeltjes;
    -moe;
    -zeurende pijn onderbuik;
    -véél zin in chocola (eten in algemeen);
    -af en toe steekjes in borsten.

mmm ben benieuwd of het mijn ongi is of niet... duimen jullie mee? :)

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik duim mee.

Hier gister eerste eisprong gehad na mijn eug operatie de piep hey dat was pijnlijk, nu zo'n enorm beurs gevoel.
    Nu maar 2 weken duimen draaien...

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

aarghh ik heb al de hele dag zn hoofdpijn !!
    sorry wilde t ff kwijt

16. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, even een vraagje!

Begin januari heb ik een miskraam gehad met bijna 3 maanden helaas was dus geen goed begin van het nieuwe jaar.. Maar inmiddels was ik na precies 6 weken weer ongesteld geworden (sorry voor de details) maar het was een hevige bloeding en ook donker eigenlijk zoals mijn menstruatie altijd is geweest. Maar nu had ik dus 1 maart lichtroze afscheiding, 3 maart en 4 maart beetje licht roze bloedverlies met veel slijm, en vandaag weer een beetje lichroze slijm. Verder al 7 dagen last van hoofdpijn heeeel moe zodra ik net een uurtje wakker ben, ben ik zo moe dat mijn ogen dichtvallen. En mijn buik voelt aan alsof hij verbrand is en soms jeukt hij het klinkt heel raar maar kan het even niet anders uitleggen.

Zou dit iets kunnen betekenen? Sorry voor het lange verhaal haha maar hoop graag op reacties!

Groetjes!

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Sammy
    Ik hoop het voor je meis!! Hopelijk is het een innestelbloeding geweest en heb je straks een mooie positieve test weer... :)

Hier een soort gelijk verhaal... 13 februari een mk gehad van een tweeling bij 9.4 weken! Tot mijn verbazing heb ik al m'n ei gevoeld (dat betekend voor mij een cyclus van 32 dagen, en dit is voor mij helemaal normaal) helaas hebben we alleen zondag ochtend geklust en daarna niet meer, want vriendlief was ziek... donderdagavond denk m'n ei! Dus de kans dat ik zwanger ben ik zo goed als nul! Maar m'n lichaam voelt precies zoals de vorige keer... voel me grieperig (misschien wordt ik wel hartstikke ziek hoor) heb overal spierpijn, zonder koorts te hebben. (dit had ik de vorige keer ook) Droom heel veel en heel raar... heb extreem veel afscheiding en rekbaar??? (normaal heb ik dat 4 dagen lang, voor m'n ei... nu ook en heel veel... maar na m'n ei is het dunner geworden, maar nog steeds extreem rekbaar) af en toe steekjes in m'n buik aan de linkerkant waar ik m'n ei voelde... en af en toe steekjes in m'n borst! Ik voel me dus echt zwanger, terwijl ik naar m'n idee niet zwanger kan zijn!

Vind het zo vervelend... krijg door m'n lichaam hoop... maar ben zo bang om volgende week keihard op m'n bek te gaan! :(
    ... denken jullie dat ik toch nog een kans maak?? Of zal dit gewoon ontzwangeren zijn?

Ik zit zelfs te denken... misschien "leven" zaadcellen wel langer als er nog hcg in je lichaam zit?? ;) en daarbij was m'n "vruchtbaar"slijm ook veel en veel meer en veel en veel dikker dan normaal voor m'n ei... misschien heeft dat de leeftijd van de zaadcellen wel kunnen verlengen?? ;) ach zit mezelf alleen maar gek te maken en hoop aan te praten...

Sorry voor het zomaar inbreken trouwens...

18. Marianne78

Marianne78 Actief lid

10 feb 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    Inmiddels ben ik 8 weken in verwachting en de laatste weken zijn toch wel belabberd geweest... ;) Doodmoe, zo erg dat ik 's morgens mijn bed niet uit kan komen en soms nachten maak van 11 uur. Duizelig (bloedonderzoek voor laten doen), ontzettend veel plassen, pukkels (ik lijk mijn puberale 15jarige zelf wel), van warm naar koud en terug, verstopping en veel hoofdpijn.

Gelukkig weinig last van misselijkheid, mijn eetlust is alleen wat minder dan normaal, en mijn darmen lijken wel weer iets rustiger te zijn. Wel een beetje een opgeblazen gevoel maar niet echt heel heftig. Ik geloof dat ik er tot nu toe redelijk doorheen ga ;).

19 maart intake bij de verloskundige en 3 april de 12 weken echo... Superspannend!

19. Julie Ann

Julie Ann Lid

24 feb 2012
    43
    0
    0
    pedicure
    Overijssel
    De verkoudheid is gelukkig bijna helemaal over. Nu nog wel heel moe. Sinds gisteren in een keer last van mijn onderrug en last van vermoeide zeurende benen. (heb niet veel gedaan)Wie herkent die rugklachten?

En mijn borsten leken minder gevoelig te zijn, maar zijn nog steeds wel wat groter dan normaal. Zou ik dan misschien toch zwanger zijn? Of houd mijn lichaam me voor de gek. Beiden zijn mogelijk volgens mij. Nog maar ff afwachten.

Volgens mijn vriend ben ik er teveel mee bezig. Bij jullie ook herkenbaar?

20. Julie Ann

Julie Ann Lid

24 feb 2012
    43
    0
    0
    pedicure
    Overijssel
    Hoe is het nu met jou? Zal voor je duimen!;)

Deel Deze Pagina