Zei ik een week terug nog dat ik me eigenlijk prima voelde, voel ik me sinds een paar dagen iedere dag een beetje misselijker worden. Ik heb alles nog binnen weten te houden, maar leuk is anders... Ook kan ik bepaalde luchtjes al echt niet-niet-niet meer hebben... Mijn vriend heeft een paar dagen terug de cupcakes laten verbranden en die lucht is nog steeds niet het huis uit... Als ik weer zo'n walm besnuffel moet ik heel diep in en uit ademen ( door mijn mond ), want anders moet ik denk ik wel een spuugje. Ook heb ik af en toe een hele 'depri' offday. Ik herken mezelf helemaal niet dan. Ik ben teneergeslagen en er komt niks uit mijn handen. Bah! Oh en boodschappen doen en daar bedenken wat ik wil eten en dus allerlei etenswaren langs moeten lopen is ook niet meer zo'n succes... Mijn maag draait om bij het idee van sommige gerechten!
Helaas komt dit mij erg bekend voor. Tips... Biscuits eten... Veel water drinken. En verder eet waar je wel trek in heb. Al is t snoep. En geef jezelf schop onder je kont soms. Maar neem ook genoeg rust, vooral na t eten.
@biancah: wat fijn om te lezen dat je in ongeveer hetzelfde schuitje zit... Vervelend zeg! En die schop onder de kont is inderdaad een goeie! Ik dwing mezelf eruit te gaan, te douchen en naar buiten. Maar het is zo'n ommezwaai... En gelukkig heel sporadisch zo'n gigantische offday.
- darmkrampjes - gevoelige borsten verder nog niet echt heel veel.. o ja en ik merk dat ik overdag wat minder eetlust heb, neem altijd brood mee naar mijn werk maar eet er nou maar 2 ipv 4 of 6.. en savonds wel gewoon eten..kben 4 weken en 2 dagen zwanger
Hai Ladies, Gisteren en vandaag positief getest.. Voor NOD - Krampjes Buikpijn Rugpijn 6dagen voor NOD klein beetje bruine afscheiding En 1 dag stevige hoofdpijn. NOD is morgen, dus daarna weet ik nog niet.. Succes en gefeliciteerd aan alle zwangeren!!!!
Hallo dames, Onverwacht, maar niet minder gewenst zwanger! Dinsdag afspraak bij de huisarts, maar vermoed bijna 5 weekjes. Ik dacht in eerste instantie 2 weken terug al dat ik menstruatieklachtjes had: zeurende baarmoeder, verandert slijm, wat gespannen borsten en grotere iets gevoelige tepels. Toen dat weer wat afnam dacht ik: nu komt het! Maar nee! De afgelopen paar dagen: -Steekjes en zeuren baarmoeder -tepels licht gevoelig en ietsje groter maar niet zoals 2 weken terug -Ik slaap niet! Slaap wel in, maar rond 4.00 klaarwakker. (gisteren ook niet inslapen maar dat kwam waarschijnlijk van alle opwinding om het verrassende test resultaat ) -vrij 'droog', alleen gisterenavond ineens flink witvloed alsof ik in mn broek plaste.. (sorry!) -heel veel dorst -geen misselijkheid, alleen 2 dagen terug begon ik spontaan te kokken van een Bolus (terwijl ik het wel lekker vond :S) -rugpijn -wat meer oprispingen -soms licht draaierig gevoel -gisteren hoofdpijn, maar kan ook van de zon zijn! Succes en alle zwangeren gefeliciteerd!
Heel herkenbaar! Ik kan weer sinds een week of 2 echt weer rustig door de winkel. De grote boodschappen liet ik door vriendlief doen en als er snel iets nodig was, rende ik echt door de winkel, pakken wat nodig en vooral door de mond ademen. Heel vervelend kwaaltje!
Na veel meegelezen te hebben in dit topic hier mijn symptomen, heb afgelopen vrijdagavond positief getest. Voor NOD -erg last van maagzuur -pijnlijke tepels -moeilijke stoelgang Na NOD -beetje bruin verlies gehad -nog steeds last van maagzuur -pijnlijke tepels -gevoelige borsten aan de zijkant -kleine steekjes onderin mijn buik -'s avonds/'s nachts rommelende darmen Voel me eigenlijk gewoon heel erg goed! Hoop dat het hier bij blijft,deze symptomen.
Hallo allemaal! Nu 4 dagen overtijd, nieuwsgierigheid ten top, straks test halen na een heerlijk pinksterweekend! * 4 dagen overtijd * afwisselende pijntjes onderin buik/baarmoeder * oprispingen * afwisselende obstipatie / diarree * totaal geen rugpijn, wat steevast zo ongeveer het ergst is van.. * hoofdpijn * slecht slapen.. veel dromen * grotere, gespannen borsten #wordt vervolgd!!
Ik heb zeer gevoelige borsten gehad sinds vorige week maar vandaag leek dat minder te zijn. Is het "normaal" dat dat gevoel af en toe minder is of wordt? Ben alle kwaaltjes van 16 jaar geleden een beetje vergeten en het lijkt alsof ik weer voor het eerst zwanger ben....
Had eergisteren een héél licht streepje op een test, zo licht dat je het bijna niet kon zien. Gisteren was ie ook nog licht, maar al duidelijker en vandaag, 13 dpo en 1 dag voor NOD nóg een beetje duidelijker, dusss. Ik durf nog niets met zekerheid te zeggen, maar ik zal m'n symptomen eens neerschrijven, al zijn ze niet allemaal zo standaard: - Af en toe een onverklaarbare spier-/groeipijn in mijn bovenbenen - Snel een tintelende hand (zo'n slaaphand) - Slecht in slaap komen en heel vroeg wakker (5.00 vandaag bijvoorbeeld, maar dat kan natuurlijk ook van de spanning komen... - Al 2 dagen hoofdpijn op verschillende plekken - Temperatuur blijft hoger - Soms steekjes in m'n onderbuik, maar dat had ik ook als ik ongesteld moest worden. - Soms een soort van ongi-gevoel, maar dan net iets anders. Niet als in krampjes, maar meer een soort beurs gevoel. Dat was 't geloof ik wel!
Ook ik mag hier wat plaatsen Weet nu sinds 30 min dat ik zwanger ben (ongepland) *8 dagen overtijd * moe * meer honger * rare trek * veel plassen * smorgens beetje buikpijn * hardere borsten (pas borstverkleining gehad dus dacht daarvan) * lage steken/pijn in de buik * slecht slapen of niet in slaap komen
Al voor mijn NOD en positest: -misselijk meteen na bevruchting -kramp in mijn hele onderbuik op verschillende plekken. Zeurderig en steken - extreem moe, maar niet kunnen inslapen 's avonds - verstrooid - gevoelige borsten, later ook steken - rommel darmen - duizelig - HONGER! - boeren en oprispingen We hebben van de week positief getest, eerst licht maar daarna steeds duidelijker. Zou dit weekend mijn NOD moeten hebben. Dus heb al vroeg symptomen. Vind t nog heerlijk omdat ik daardoor besef dat t raak is!
Afgelopen woensdag was ik 2 weken overtijd, maar ik had geen symptomen en geen argwaan. Tot ik dinsdagochtend ineens heel misselijk werd tijdens het smeren van de boterhammen voor de kinderen. De hele dag vaag misselijk gebleven en woensdag ook. Toen wist ik het eigenlijk al. En ja hoor, ik was nog aan het druppelen met het pipetje toen er al 2 streepjes stonden. Symptoompjes tot nu toe: - misselijk - grotere borsten (was me eerst niet opgevallen, maar nu wel) - beetje buikpijn alsof ik ongesteld moet worden (bandenpijn, maar ik zag het al weken aan voor naderende menstruatie) - sinds gisteren pijn in m'n rechterbil/bekken, herken ik van de vorige twee zwangerschappen - beetje moeier dan anders, maar drukke tijd gehad, dus ook dat vond ik niet vreemd Ik ben ongeveer 7 weken zwanger nu.